کانال تلگرام کافه اپل
» » سورپرایز کافه اپلی: دانلود و نصب اپلیکیشن های کافه اپل از طریق دیوایس

سورپرایز کافه اپلی: دانلود و نصب اپلیکیشن های کافه اپل از طریق دیوایس

تاریخ : 1392.11.22
نظرات : 89
  • 35

CafeApple QR Code

امروز در کافه اپل برای شما کاربران گرامی سورپرایز ویژه ای داریم. این امکان جدید که در عنوان پست نیز به آن اشاره شده در حالت آزمایشی قرار دارد. به این معنا که به کمک توییک و نرم افزار خاصی قابل استفاده است اما باید این نوید را به شما بدهیم که به زودی اپلیکیشن اختصاصی کافه اپل رونمایی خواهد شد که این امکان را در خود جای داده و بدون نیاز به نصب توییک، نرم افزار و یا حتی بدون نیاز به جیلبریک قادر به دانلود و نصب اپلیکیشن از طریق دیوایس خواهید بود. بد نیست بدانید این روش برای اولین بار در میان سایتهای فارسی اپل معرفی گردیده است. شاید پیش خودتان فکر کنید همانند سیبچه خواهیم شد اما خیر. ما راه دیگری را انتخاب و در اختیار شما کابران قرار خواهیم داد. شما با دنبال کردن آموزش که در ادامه مطلب قرار خواهیم داد، قادر خواهید بود با اسکن QR Code، اپلیکیشن مورد نظر خود را دانلود و نصب نمایید. همانطور که در پیش بیان کردیم این امکان را در اپلیکیشن اختصاصی کافه اپل نیز جای داده ایم که برای اولین بار این سرویس در اپلیکیشن های فارسی استفاده خواهد شد و اختصاصی کافه اپل می باشد و به ثبت رسمی رسیده است پس اگر توسعه دهنده و یا از مدیران سایتهای همسایه هستید خیال کپی برداری از این ایده را از سر خود بیرون کنید. این روش در انحصار کافه اپل و کاربران عزیز کافه اپل است. با ما همراه باشید تا آموزش را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

در ابتدا بد نیست در مورد QR Code بیشتر بدانید: QR Code چیست؟

 

برای شروع کار باید حتماً دیوایس خود را جیلبریک کرده باشید. پس از جیلبریک دیوایس، وارد سیدیا شده و سورس http://repo.hackyouriphone.org را Add کنید. پس از اضافه کردن سورس به بخش Search سیدیا بروید و توییک Safari Download Manager را جستجو و پس از یافتن نصب کنید. پس از اتمام نصب، دیوایس شما Respring می شود. پس از Respring شدن دیوایس، دوباره وارد سیدیا شوید و توییک iPA Installer را جستجو و نصب نمایید. این 2 توییک الزاماً باید نصب گردد تا لینکهای دانلود قابلیت دانلود و نصب از طریق دیوایس را داشته باشند.

پس از نصب توییک ها، نرم افزار QR Code را از لینک زیر دانلود کنید تا بتوانید کدهای داده شده را اسکن و به لینک تبدیل کنید.

دانلود نرم افزار QRafter Pro برای آیفون، آیپاد و آیپد

حال نرم افزار را نصب کنید و برای شروع کار یکی از لینکهای بازی یا نرم افزار موجود در کافه اپل به صورت کیو آر کد در آمده اسکن کنید. پس از اسکن کد و خوانده شدن توسط نرم افزار، گزینه هایی پیش روی شما ظاهر می گردد. شما گزینه Open URL in Safari را بزنید تا لینک از طریق سافاری دانلود گردد. البته هنگامی که قصد دانلود از سافاری را داشته باشید، از شما درباره مسیر ذخیره سازی سوال می شود که باید به دلخواه خود آن را تعیین و Download را بزنید.

 

تا اینجای کار اسکن کد و دانلود اپلیکیشن را پشت سر گذاشته ایم. تنها مرحله ای که باقی مانده، نصب اپلیکیشن است. برای نصب اپلیکیشن iPA Installer را که آیکون آن روی هوم اسکرین موجود است، بزنید تا اجرا گردد. حال به مسیری که فایل دانلود را ذخیره کرده اید رفته و روی فایل بزنید و سپس گزینه Install را انتخاب کنید.

از این پس برای هر پست یک کد QR در نظر گرفته شده است که با مراجعه به ادامه مطلب هر پست و ابتدای آن، می توانید کد را مشاهده نمایید و در صورت تمایل آن را اسکن و استفاده نمایید. 

به همین راحتی!

در صورت بروز هرگونه مشکل در بخش نظرات سوالات خود را مطرح کنید.

**توجه: در صورتی که پس از نصب توییک Safari Download Manager، اپلیکیشن Safari کرش شد، می توانید به جای آن، توییک Chrome Downloader را نصب کنید. در این صورت هنگامی که کد را اسکن کردید، به جای انتخاب گزینه Open URL in Safari، از گزینه Open URL in Chrome استفاده کنید. البته فراموش نکنید که اپلیکیشن مرورگر کروم را نیز باید روی دیوایس خود نصب کنید.

دانلود نرم افزار Chrome برای آیفون، آیپاد و آیپد

منبع اختصاصی: کافه اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 25 بهمن 1392 11:24
    41
    نقل قول: kavian1
    just cafeapple

    مرسی دوست من
    • 0
  2. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 25 بهمن 1392 11:24
    42
    نقل قول: iNavid
    سلام و خسته نباشید
    جیلبریک کامل انجام میشه اما بعد از اتمام آیکون Cydia روی گوشی نمیاد، دلیلش چی میتونه باشه؟

    iPhone 5

    سلام
    نوید جان دوباره باید جیلبریک کنی
    • 0
  3. User Avatar
    • ahmad t
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 11:14
    43
    سلام خسته نباشید
    این سوالی که می پرسم مربوط به این موضوع نیست اما هیجا جوابی واسش پیدا نگردم مجبور شدم اینجا بپرسم
    یه مدتی هست هر یک روز یک بار PHOTO گوشی کرش کی کنه تا خاموش روشن نکنم درس نمی شه قبلا این مشکل رو داشتم ریستور کرم دوباره جیل کردم به مدت یه ماه درست شد اما از دیروز دوباره مشکلش برگشت من هیچ توپیک خاصی روی دستگاه نصب نکردم فقط همون قبلی ها رو اپدیت کردم . چون فوتو مشکل داره باعث شده دوربین اصلی هم کرش کنه هر وقت بخوام عکس یا فیلم ذهیره کنم چون با فوتو رد ارتباط کرش می کنه ممنون می شم راهتمایی کنید
    5 . 7.0.4 ورژن جیل هم 1.0.4
    • 0
  4. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 11:26
    44
    نقل قول: ahmad t
    یه راهی پیشنهاد بدین تا ورژن جدید IOS نیومده یا نه دستم تو پوست گردو گیر می کنه :(

    سلام
    دوست من شما 2 تا توییک Cydia Substrate و Substrate Safe Mode رو اگر در سیدیا می بینید، پاک کنید و دوباره نصب کنید و اگر هم نیست، نصبش کنید، احتمالاض مشکل برطرف میشه
    • 0
  5. User Avatar
    • ahmad t
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 11:38
    45
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: ahmad t
    یه راهی پیشنهاد بدین تا ورژن جدید IOS نیومده یا نه دستم تو پوست گردو گیر می کنه :(

    سلام
    دوست من شما 2 تا توییک Cydia Substrate و Substrate Safe Mode رو اگر در سیدیا می بینید، پاک کنید و دوباره نصب کنید و اگر هم نیست، نصبش کنید، احتمالاض مشکل برطرف میشه

    دوتاشون هستن . پاکش کنم دوباره نصب کنم ؟
    • 0
  6. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 11:39
    46
    نقل قول: ahmad t
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: ahmad t
    یه راهی پیشنهاد بدین تا ورژن جدید IOS نیومده یا نه دستم تو پوست گردو گیر می کنه :(

    سلام
    دوست من شما 2 تا توییک Cydia Substrate و Substrate Safe Mode رو اگر در سیدیا می بینید، پاک کنید و دوباره نصب کنید و اگر هم نیست، نصبش کنید، احتمالاض مشکل برطرف میشه

    دوتاشون هستن . پاکش کنم دوباره نصب کنم ؟

    بله دوست من
    • 0
  7. User Avatar
    • ahmad t
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 11:41
    47
    نقل قول: ahmad t
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: ahmad t
    یه راهی پیشنهاد بدین تا ورژن جدید IOS نیومده یا نه دستم تو پوست گردو گیر می کنه :(

    سلام
    دوست من شما 2 تا توییک Cydia Substrate و Substrate Safe Mode رو اگر در سیدیا می بینید، پاک کنید و دوباره نصب کنید و اگر هم نیست، نصبش کنید، احتمالاض مشکل برطرف میشه

    دوتاشون هستن . پاکش کنم دوباره نصب کنم ؟

    اگر درست نشد راه حل دیگه هم هست ؟
    • 0
  8. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 11:42
    48
    نقل قول: ahmad t
    نقل قول: ahmad t
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: ahmad t
    یه راهی پیشنهاد بدین تا ورژن جدید IOS نیومده یا نه دستم تو پوست گردو گیر می کنه :(

    سلام
    دوست من شما 2 تا توییک Cydia Substrate و Substrate Safe Mode رو اگر در سیدیا می بینید، پاک کنید و دوباره نصب کنید و اگر هم نیست، نصبش کنید، احتمالاض مشکل برطرف میشه

    دوتاشون هستن . پاکش کنم دوباره نصب کنم ؟

    اگر درست نشد راه حل دیگه هم هست ؟

    نگران نباش، راه زیاده
    • 0
  9. User Avatar
    • ahmad t
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 11:47
    49
    نقل قول: iAdmin
    وتاشون هستن . پاکش کنم دوباره نصب کنم ؟

    وقتی خواستم یکیشو پاک کنم علاوه بر اون دوتا APPSYNC هم پاک کرد مشکلی نداره ؟
    دمت گرم اون راه حل دیگه هم بگو که اگر کار نکرد مجبور نشم هی مزاحمت بشم :)
    • 0
  10. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 12:39
    50
    نقل قول: ahmad t
    نقل قول: iAdmin
    وتاشون هستن . پاکش کنم دوباره نصب کنم ؟

    وقتی خواستم یکیشو پاک کنم علاوه بر اون دوتا APPSYNC هم پاک کرد مشکلی نداره ؟
    دمت گرم اون راه حل دیگه هم بگو که اگر کار نکرد مجبور نشم هی مزاحمت بشم :)

    همین راه مشکل رو حل میکنه به احتمال زیاد
    • 0
  11. User Avatar
    • Khalaban
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 12:56
    51
    كافه اپل تو اين مدت كوتاه چه پيشرفتي داشت .
    خيلي براتون خوشحالم .
    فكر كنم يه يه سايت بين المللي هم بشه .
    مرسي .
    • 0
  12. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 12:59
    52
    نقل قول: khalaban
    كافه اپل تو اين مدت كوتاه چه پيشرفتي داشت .
    خيلي براتون خوشحالم .
    فكر كنم يه يه سايت بين المللي هم بشه .
    مرسي .

    سلام
    فکر کردم دوباره کافه اپل رو تنها گذاشتی
    آخه کم پیدا بودی
    به هر حال ممنون به خاطر لطفی که به من و کافه اپل داری علیرضا جان
    • 0
  13. User Avatar
    • greatkourosh58
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 14:08
    53
    سلام،
    دست شما درد نکنه. مدتها بود دنبال همچین روشی برای نصب مستقیم اپ می گشتم.

    تشکر
    • 0
  14. User Avatar
    • پرهام
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 15:55
    54
    چه کاریه با pc دانلود میکنیم نصب میکنیم دیگه این همه دردسر نداره
    • 0
  15. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 16:01
    55
    نقل قول: پرهام
    چه کاریه با pc دانلود میکنیم نصب میکنیم دیگه این همه دردسر نداره

    این نظر شماست اما اکثر کاربران با روش دانلود و نصب از طریق دیوایس راحت تر هستن
    • 0
  16. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 16:02
    56
    نقل قول: greatkourosh58
    سلام،
    دست شما درد نکنه. مدتها بود دنبال همچین روشی برای نصب مستقیم اپ می گشتم.

    تشکر

    سلام
    خدا رو شکر که مفید واقع شده
    • 0
  17. User Avatar
    • ahmad t
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 19:50
    57
    سلام داداش خسته نباشید اون راه حلی که گفتی
    کار کرد اما دوباره کرش کرد
    دیگه راه حلی نداره :/ هرجا دیگه می رم تنها راه حلی که می گن اینکه از بکاپ بعد از ریستور استفاده نکن خوب نمی تونم همه شماره کلی چیزهای دیگه در دسترس نیستن از دست می دم دمت گرم یه راهی پیش پام بزار از شرش راحت بشم دفعه قبلی وقتی دوباره جیل کردم درست شد اما دوباره مشکلش برگشت راه دیگه نداره ؟
    شرمنده هی مزاحمت میشم :D
    • 0
  18. User Avatar
    • ahmad t
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 19:52
    58
    به خدا شرمنده هی پشت سرم هم پیام می دم خوب اگر این مشکلشو زود حل نکنم ورژن جدید بیاد دیگه نمی تونم ریستور کنم به دوباره جیل کنم مجبور میشم ورژن اصلی نصب کنم دیگه بمونم تا کی جیلبریک میاد این خودش کلی دردسر میاره به خدا شرمندم
    • 0
  19. User Avatar
    • k2
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 22:29
    59
    نقل قول: ahmad t
    به خدا شرمنده هی پشت سرم هم پیام می دم خوب اگر این مشکلشو زود حل نکنم ورژن جدید بیاد دیگه نمی تونم ریستور کنم به دوباره جیل کنم مجبور میشم ورژن اصلی نصب کنم دیگه بمونم تا کی جیلبریک میاد این خودش کلی دردسر میاره به خدا شرمندم

    تو سایت سای توییکس چند وقت پیشا یه مطلب خوندم یه توییک معرفی کرده بود بدون از دست دادن جیلبریک میشد باهاش به نسخه ای که ردش هستی ریستور کرد. فکر کنم کارتو راه بندازه
    • 0
  20. User Avatar
    • ahmad t
    • در تاریخ : 26 بهمن 1392 22:46
    60
    داداش دمت گرم اما وقتی ورژن جدید بیاد دیگه نمیشه ریستور کرد به قبلی :/ البته تا اونجای که من خبر دارم نمیشه اگر بشه با ریستور معمولی نمیشه و دردسر داره به خاطر همین من عجله دارم که اگر راهی نداره دوباره جیل کنم به اون راه حلی که دوستان پیشنهاد دادم ریستور بدون استفاده از بکاپ روی بیاروم در صورتی که اون راه همش واسه من ضرره چون همه برنامه هام به باد می ره به خاطر همین از کافه اپل کمک می خوام یه راه جلو من بزارم شرمندم که هی پشت سرم هم واسش پیام می زارم
    اون راه حل قبلی جواب نداد اگر میشه یه راه حل جدید پیشنهاد کنید با تشکر :)
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا