کانال تلگرام کافه اپل

خبر فوری! iTunes فیلتر شد

تاریخ :
نظرات : 75
  • 47

آیتونز - itunes-www.cafeapple.net

امروز صبح در اقدامی عجیب و غیر منتظره، iTunes و AppStore فیلتر شدند. تا چندی پیش اپل ایران را در لیست تحریمهای خود قرار داده بود و تنها به کمک ... می توانستیم از iTunes و AppStore دانلود کنیم. اما پس از مدتی اپل تحریم را منتفی کرد و اجازه دانلود را به کاربران داخل ایران داد و کاربران با ارور 1009 مواجه نشدند. حال ایران قصد تحریم کاربران داخل ایران را دارد. آنها تحریم را با فیلتر کردن iTunes و AppStore آغاز کردند و مشخص نیست این کار بیهوده و بی سرانجام تا کی ادامه پیدا خواهد کرد!

بیش از این نمی توان در مورد این موضوعات به گفتگو بپردازیم چون محکوم می شویم به اینکه کار غیر اخلاقی و رواج فساد کرده ایم. خودتان قضاوت کنید که این عملیات های غیر منتظره و هوشمندانه!!! به چه دردی می خورد!

دوستان عزیز یکی از کاربران در بخش نظرات، پیشنهاد خوبی را اعلام کردند که شایسته این بود که در انتهای پست قرار بدهیم.

بیایید به کمک یکدیگر فیلترینگ iTunes و AppStore را برداریم. تنها راهی که وجود دارد، ارسال ایمیل به آدرس زیر است که باید اعتراض و شکایت خودمان را نسبت به کار بی دلیل مسئولین اعلام کنیم و امیدوار باشیم که ایمیل ها بررسی و iTunes و AppStore رفع فیلتر شوند.

 

رسیدگی به گزارشات و شکایات: filter@dci.ir

 

نظرات

  1. User Avatar
    • مرده متحرک
    • در تاریخ : 24 مرداد 1391 00:34
    21
    من به دوستان عزیز قول میدم که از دست اینا تبدیل به فسیل میشیم دیگه شورشو شیرینشو ترششو تلخشو دراوردن

    یه سوال از دوستان داشتم :راهی هست که بشه از پرو':؛-/کسی روی ایپد استفاده کرد ؟؟؟
    • 0
  2. User Avatar
    • مرتضي
    • در تاریخ : 24 مرداد 1391 03:15
    22
    با سلام خدمت دوستان عصبانى نباشيد به لطف خدا دارن خودشون رو از ريشه در ميارن.
    انشاالله درست ميشه ما بايد نودمان استين بالا بزنيم.
    • 0
  3. User Avatar
    • ali_110
    • در تاریخ : 24 مرداد 1391 04:32
    23
    akhe ina che fazi gereftan!!!!!mikhan began ke maham baladim bebandim!!!!faghado faghad khodeshono kochik mikonan hichi dg nasibeshon nemishe!
    • 0
  4. User Avatar
    • mamal200044
    • در تاریخ : 24 مرداد 1391 11:03
    24
    سلام دوستان کافه اپل
    الان ساعت ۱۱ /۲۴ مرداد اپ استور رو زدم صفحه سفید و ارور داد اما توی سرچ ای بوک رو برای مثال سرچ کردم باز شد و دانلود کردم بدون هیچ مشکلی .دوستان تست کنید .شاد باشید
    • 0
  5. User Avatar
    • mega kill
    • در تاریخ : 24 مرداد 1391 22:29
    25
    آخه ما جه کنیم همه جیزو دارن می گیرن این ادم ها می خوان که شما ها از اطرافتون خبر نداشته باشید
    باید اعتراض کنیم :am:
    • 0
  6. User Avatar
    • فریبرز
    • در تاریخ : 25 مرداد 1391 05:17
    26
    ساعت الان 5:15 صبحه من از اپستور ی بازی دانلود کردم فیلتر نیست
    • 0
  7. User Avatar
    • amir.j
    • در تاریخ : 25 مرداد 1391 07:03
    27
    سلام .من امروز رفتم دیدم باز شده.
    • 0
  8. User Avatar
    • pitbull
    • در تاریخ : 25 مرداد 1391 23:42
    28
    وای ... شورشو در اوردن

    چقدر کار داره... این ایفون شما چی داره؟ هان ؟ یک رم که نمیخوره 2 باید با هزار تاروش جیلبریکش کنی شاید بشه شاید نشه 3 با هزار و یک دردسر انلاکش کنی 4 هروقت خریدیش هزار تا کار داره باید وصل کنی به کامپیوتر و بعد هزار تا کار روش انجام بدی 5 بیشتر از 100 نفر سیو نمیتونه بکنه 6 واسه یک بولوتوث زدن میمیری و زنده میشی 7 باتریش ا :tongue: گه خراب شد باید بدی تعمیر گاه خیلی هم کار داره این فقط چند تا مشکل کار باهاش بود حالا مشکلات دیگش : 1 دوربینش که مال سونی هستش 2 شیشه نمایشگرشم که مال سامسونگه 3 کنارشم که از فولادی هستش که htc ساختتش من خودم باهاش کارکردم چنگی به دل نمیزنه فقط s3 خودم :tongue:
    • 0
  9. User Avatar
    • سهیل
    • در تاریخ : 26 مرداد 1391 16:24
    29
    بر پدر مادرشون لعنت کثافتای عوضی برن گمشن بی ......
    • 0
  10. User Avatar
    • فریبرز
    • در تاریخ : 26 مرداد 1391 23:49
    30
    iApple,
    روی ios4 بوده روشنش میکنم صفحه ریکاوری مود میاد با کابل به سیستم وصل میکنم ایتونز نمشناسدش هر کاری میکنم روی حالت دی فی یو نمیاد تا از نو جیل کنمش هیچ سیستمی نمیشناسدش
    • 0
  11. User Avatar
    • STARK
    • در تاریخ : 27 مرداد 1391 01:38
    31
    واقعــــــــــــــا متاسفـــــــــــــــــــــــــــــــم برای ایرانی بودنم[b][/b]
    • 0
  12. User Avatar
    • حسین
    • در تاریخ : 27 مرداد 1391 06:05
    32
    سلام
    اینا دیگه خیلی عقده ای بازی در میارن این از مملکت داریشون اینم از...
    اخه این وضع زندگیه ایتونزا باز کردم میبینم فیلتره؟!عجب مسخره بازیه ایه ها!
    یکی نیست که به این عقده ای ها بگه اونجاتون زیادی کرده با بلند شده...
    چند وقت دیگه که اسرائیل حمله کرد اونموقس که اونجاشون پاره بشه
    • 0
  13. User Avatar
    • صیاد
    • در تاریخ : 28 مرداد 1391 01:39
    33
    دوستان من با ید بهتون بگم کسایی که پشت فیلترینگ ایران هستند یه عده ادم احمق بی شعور کودن هستند که هیچی از تکنولوژی نمی دونن فکر می کنن با فیلتر کردن یه فروشگاه نرمافزار شاهکار کردن . توی هر جای دنیا بگی ما حق ندارم از یک فروشگاه نرم افزار استفاده کنیم مسخره من می کنن . لعنت بر این افراد بی شعور که افت جامعه ما هستند
    • 0
  14. User Avatar
    • mamal200044
    • در تاریخ : 28 مرداد 1391 01:42
    34
    با سلام خدمت مدیر محترم انجمن
    با فیلتر شدن ایتونز با کامپیوتر و گوشی که مشکلی نیست با ...شکن باز میشه
    لطفا راهنمایی بفرمایید با اپل تی وی چیکار کنم وصل کردم دیدیم هیچ به هیچ
    • 0
  15. User Avatar
    • هیشکی
    • در تاریخ : 28 مرداد 1391 05:54
    35
    چرا نظر منو نذاشتین مگه سیاسی بود
    • 0
  16. User Avatar
    • mohammadrezaaa
    • در تاریخ : 30 مرداد 1391 01:31
    36
    خاک بر سر منه ایرانی
    یه زمانی اپل منو تحریم کرد اما حالا خودم خودمو تحریم میکنم...
    لعنت به خودم
    هیچکسی غیر از خود من مقصر نیست هیچکس...
    یه کمی اگر به جمله بالا فکر کنین میفهمید دردمون از کجاست...
    • 0
  17. User Avatar
    • درست ميشه
    • در تاریخ : 30 مرداد 1391 08:17
    37
    نه اصلا هم درست نميشه. چرا بايد هر خبر بدي برا كاربران ايراني اپل باشه...
    از مرگ استيو جابز تا از كار افتادن siri.
    • 0
  18. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 30 مرداد 1391 10:22
    38
    درست ميشه,سلام
    mohammadrezaaa,سلام
    خدا به دادمون برسه با این احمقایی که کارای احمقانه و بی هدف می کنن
    • 0
  19. User Avatar
    • ili
    • در تاریخ : 30 مرداد 1391 11:41
    39
    خودتون رو با انشاالله خسته نکنید چون هیچ کاری نمیکنه . سه تا راه داریم :

    1. همینجور اینقدر به اون ایمیله ، اینقدر ایمیل بفرستید که 0.1% ممکنه کار میکنه .
    2. از این زکی پن ان ساز ها درخواست ساخت یک راهی بکنیم که 0.01% ممکن کار میکنه .
    3. اصلا همه ی این چیز ها رو ترک کنیم که 99.99% ک=ممکنه . (اخطار : در این روش خطر مرگ وجود داره )
    • 1
  20. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 31 مرداد 1391 19:54
    40
    ili,سلام
    به کافه اپل خوش آمدید
    دوست من هیچ فایده ای نداره
    این حرکت هوشمندانه و عاقلانه در عین احمقانه بودن هم مانند باقی کارهای این دولت...
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا