کانال تلگرام کافه اپل
» » امکان آپدیت به iOS 9 بتا برای همه کاربران وجود دارد + آموزش اختصاصی آپدیت

امکان آپدیت به iOS 9 بتا برای همه کاربران وجود دارد + آموزش اختصاصی آپدیت

تاریخ :
نظرات : 39
  • 0

Update

در حال حاضر شما این امکان را دارید که حتی بدون داشتن اکانت توسعه دهنده در سایت اپل و همچنین ثبت کردن UDID آی دیوایس خودتان به iOS 9 نسخه بتا آپدیت کنید. در ابتدا لازم است بدانید که امکان دانگرید و بازگشت به iOS 8 وجود دارد ولی فقط می توانید به نسخه 8.3 دانگرید کنید و چنانچه دستگاهتان در حال حاضر جیلبریک است دیگر قادر به استفاده از جیلبریک نخواهید بود!

آموزش مربوط به دانگرید نیز به زودی بر روی سایت اضافه خواهد شد. به سراغ آپدیت می رویم!

چنانچه شما به عنوان توسعه دهنده در اپل ثبت نام کرده اید می توانید از طریق سایت توسعه دهندگان اپل نسخه بتای iOS 9 را دریافت کنید ولی چنانچه توسعه دهنده نیستید با ما همراه باشید.

برای آپدیت به این نسخه و به صورت کلی برای هرگونه آپدیت سیستم عامل آی دیوایستان از طریق کامپیوتر شما به چند چیز نیاز دارید. مهم ترین گزینه داشتن فایل سیستم عامل که با پسوند IPSW شناخته می شود است. پس از آن شما به آخرین نسخه نرم افزار آیتونز نیاز دارید. 

نکات مهم:

- چنانچه دستگاه شما جیلبریک است و قصد بازگشت به iOS 8 را داشتید امکان جیلبریک را دیگر نخواهید داشت چرا که فقط به نسخه 8.3 می توانید دانگرید کنید و این نسخه در حال حاضر قابل جیلبریک نیست!

- برای فعال کردن دستگاهتان پس از آپدیت شما به سیم کارت معتبر نیاز دارید.

- این نسخه برای توسعه دهندگان عرضه شده و چنانچه شما اهل پیدا کردن مشکلات و یا توسعه دهنده نیستید این نسخه به شما توصیه نمی شود. اگر فقط به عنوان کاربر عادی از آی دیوایس خودتان استفاده می کنید به هیچ وجه این آپدیت را انجام ندهید. هرگونه ریسک و اتفاق ناشی از این آپدیت بر عهده خود شما می باشد. بدیهی است این نسخه دارای ایراداتی خواهد بود ولی چنانچه شما از عاشقان کار با iOS هستید این آپدیت می تواند شما را به وجد بیاورد.

- حتما از دستگاه خودتان نسخه پشتیبان Backup تهیه کنید. (به وسیله آیتونز)

مراحل:

در ابتدا قابلیت Find My iPhone را خاموش کنید. این کار به شدت توصیه می شود. پس از آن شما باید با در اختیار داشتن فایل IPSW به ادامه مراحل بپردازید.

برای اینکه بتوانید دستگاه خودتان را با در اختیار داشتن فایل سیستم عامل آپدیت کنید پس از اتصال دستگاه خودتان به صفحه Summary بروید و همزمان با فشار دادن دکمه Shift در ویندوز(Option در مک) بر روی کلمه Check for Update و یا همان Update کلیک کنید.

پنجره جدیدی باز خواهد شد که در آن می توانید فایل IPSW مربوطه را انتخاب کنید. پس از انتخاب آیتونز به شما این پیغام را می دهد که دستگاهتان به iOS 9 آپدیت خواهد شد. این فرآیند مدتی طول خواهد کشید.

توجه کنید که در مواردی آیتونز نمی تواند تاییدیه را برای انجام آپدیت دریافت کند. در این موارد با استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی! مشکل شما برطرف خواهد شد.

به iOS 9 خوش آمدید!

برای دانلود نسخه iOS 9 Beta مخصوص دیوایستان می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

دانلود iOS 9 Beta از لینک مستقیم

 منبع: کافه اپل

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • اردوان
    • در تاریخ : 19 تیر 1394 19:14
    21
    سلام دوستان
    من آيفون ٦ دارم و خيلى به جيلبرك علاقه دارم چون خيلى قابليت ios باز ميشه
    ميتونين اطلاعات بديد كه واقعا مناسب هست يا نه
    شارژ و آنتن و سرعت فرقى ميكنه يا نه
    من به هنگ خيلى حساسم
    آيا هنگ ميكنه؟؟
    كرش ميشه؟؟
    سرعت پايين مياد؟؟
    اصلا ارزش داره جيلبرك بكنم يا نه.
    تشكر
    • 0
  2. User Avatar
    • HMD37
    • در تاریخ : 19 تیر 1394 23:51
    22
    سلام
    ببخشید من الان ios 8.4 دارم آیا بعد از آپدیت به ios 9 می تونم به ios 8.4 دانگرید کنم یا نه ؟
    ممنون میشم اگه سریعتر جواب بدید
    • 0
  3. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 20 تیر 1394 00:17
    23
    نقل قول: اردوان
    سلام دوستان
    من آيفون ٦ دارم و خيلى به جيلبرك علاقه دارم چون خيلى قابليت ios باز ميشه
    ميتونين اطلاعات بديد كه واقعا مناسب هست يا نه
    شارژ و آنتن و سرعت فرقى ميكنه يا نه
    من به هنگ خيلى حساسم
    آيا هنگ ميكنه؟؟
    كرش ميشه؟؟
    سرعت پايين مياد؟؟
    اصلا ارزش داره جيلبرك بكنم يا نه.
    تشكر

    http://cafeapple.net/all-about-jailbreak.html
    این لینک رو مشاهده کنید
    • 0
  4. User Avatar
    • رضا جان نثاری
    • در تاریخ : 21 تیر 1394 21:15
    24
    سلام آقا عالی بود من سیکس دارم آپدیتش کردم آنلاک بود آنلاک هم موند و هیچ باگی نداره تموم نرم افزار های اصلی و معمولی و فرعی و حتی توی سیبچه روش جواب میده به جز ضربان قلب و یه برنامه که آهنگ رو عکس میذاشتم که تو پشتیبانیش تیکت زدم گفتم تو بتای بعدی 99 درصد اینا حل میشه :love:
    واقعا ممنون فقط یه سوال اونم اینکه بتای بعدی رو باید از تو خود گوشی انجام بدیم یا دوباره باید از اینجا دان کنیم ؟؟؟
    • 0
  5. User Avatar
    • iSormail.com
    • در تاریخ : 13 مرداد 1394 18:18
    25
    سلام
    با تشکر از مطالب مفیدتون
    فقط حین انجام بروزرسانی ارور 3004 ميده
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    • 0
  6. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 13 مرداد 1394 18:31
    26
    نقل قول: iSormail.com
    سلام
    با تشکر از مطالب مفیدتون
    فقط حین انجام بروزرسانی ارور 3004 ميده
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    درود
    دوست گرامی نسخه جدیدی از iOS 9 Beta عرضه شده که به همین دلیل نسخه کنونی غیر فعال شده
    نسخه جدید رو دریافت کنید.
    • 0
  7. User Avatar
    • isor
    • در تاریخ : 13 مرداد 1394 18:45
    27
    مدل آیفون بنده 5s هست
    ممنون میشم لینک مورد نظر رو به بنده بگید
    • 0
  8. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 13 مرداد 1394 18:56
    28
    نقل قول: isor
    مدل آیفون بنده 5s هست
    ممنون میشم لینک مورد نظر رو به بنده بگید

    به لینک زیر مراجعه کنید و لینک مورد نظر رو دانلود کنید.
    http://www.evad3rs.net/2015/02/ios-9-beta-download-public.html
    • 0
  9. User Avatar
    • mariya
    • در تاریخ : 31 مرداد 1394 13:38
    29
    سلام
    ios8.4رو گرفتم حالا سيم كارت نميخونه همش ميزنه سرچينگ بعدش ٨.٤.١ رو گرفتم ولي بازم مشكل حل نشد ، گوشيمم 6plus
    الان من چيكار كنم؟ مشكل كجاس؟ ميتونم ٩بتا رو بگيرم بعد دانگريد كنم به ٨.٣؟؟؟
    • 0
  10. User Avatar
    • Hamid rafiee
    • در تاریخ : 9 شهریور 1394 12:53
    30
    سلام دوستان كرامي من ios 9 نصب كردم باحاله به مشكلي هم بر نخوردم
    • 0
  11. User Avatar
    • qaz
    • در تاریخ : 27 شهریور 1394 11:30
    31
    slm man ipad4 daram,ba'd alan age bekham az tu setting o bedune lap top download konam hame chim pak mishe???
    • 0
  12. User Avatar
    • arvinaazami
    • در تاریخ : 27 شهریور 1394 18:29
    32
    سلام من ios9 رو نسب کردم و ای او اس قبلیم 7 بود

    حالا که نصب کردم بعد پیام hello پیام slide to upgrade میاد ولی وقتی انگشتمو میکشم پیغامش نمیره

    باید چی کار کنم
    • 0
  13. User Avatar
    • ارمین
    • در تاریخ : 28 شهریور 1394 23:12
    33
    من با گوشی ایپدیت کردم هنگ کرد بالا نمیاد رو لوگو اپل گیر کرد چیکار باید بکنم
    • 0
  14. User Avatar
    • A.M.Z
    • در تاریخ : 9 مهر 1394 09:36
    34
    با سلام من الان آيپد اير٢ دارم روش اى او اس٩بتا ريختم اگه الان بخوام روش نسخه كامل اى او اس رو روش بريزم احتياج به دانگيريد هست يا خير اگه ميشه لطفا راهنمايى كنيد ممنون ميشه
    • 0
  15. User Avatar
    • عیسی
    • در تاریخ : 13 مهر 1394 00:39
    35
    سلام
    گوشی من 4اس و از وقتی به 9 آپدیت کردم دیگه بک آپ از برنامه ها نمیگیره.
    آیا غیر فعال شده یا ایراد از گوشیه
    ممنون میشم جواب بدید
    • 0
  16. User Avatar
    • Milad tangsiry
    • در تاریخ : 25 مهر 1394 21:25
    36
    با سلام میخواستم بدونم امکان ارتقا مستقیم از IOS 7 به IOS 9 هست؟
    با تشکر
    • 0
  17. User Avatar
    • روح الله