کانال تلگرام کافه اپل

آموزش جیلبریک پایدار iOS 8.1.1 و iOS 8.2 Beta 1 به کمک TaiG

تاریخ :
نظرات : 85
  • 5

TaiG

عنوان پست صحیح است! تعجب کردید؟! ما هم همینطور!! 2 هفته پیش و پس از عرضه نسخه اصلی iOS 8.1.1 و iOS 8.2 Beta 1 تیم Pangu اعلام کرد که Pangu 8 روی این 2 نسخه عمل نمی کند و جیلبریک نمی شوند. باز در کمال ناباوری تیم TaiG جیلبریک پایدار iOS 8.1.1 و iOS 8.2 Beta 1 را ارائه عمومی کردند و این خبر برای تمامی کاربران مطمئناً خوشحال کننده است. با کافه اپل همراه باشید تا در ادامه آموزش جیلبریک پایدار iOS 8.1.1 و iOS 8.2 Beta 1 را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

در ابتدا بد نیست نکاتی ضروری را رعایت کنید تا دیوایس دچار مشکل احتمالی نگردد.

  • اگر دیوایس خود را به صورت OTA آپدیت کرده اید، حتماً آخرین نسخه iOS را با توجه به دیوایس خود دانلود کنید و به کمک آخرین نسخه آیتونز، دیوایس خود را آپدیت نمایید.
  • از دیوایس خود بکاپ تهیه کنید تا در صورت برخوردن به مشکل بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید. برای تهیه بکاپ حتماً از آیتونز استفاده کنید.
  • پیش از انجام جیلبریک Passcode و Touch ID دیوایس را غیر فعال کنید تا در میان راه با مشکل روبرو نشوید.
  • سرویس Find My iPhone خود را غیر فعال کنید.
  • دیوایس را روی AirPlane Mode قرار دهید و WiFi را نیز خاموش نمایید تا دیوایس دچار مشکل نشود.

در ابتدا نرم افزار TaiG را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود نرم افزار جیلبریک TaiG نسخه ویندوز

TaiG

دیوایس خود را به کمک کابل به کامپیوتر متصل کنید و نرم افزار TaiG را اجرا کنید. پس از بالا آمدن نرم افزار و شناسایی دیوایس، 2 گزینه پیش روی شما خواهد بود که کافیست گزینه اول با عبارت Cydia | 1.1.16 را مارک کنید و در صورتی که گزینه دوم مارک شده بود، تیک آن را بردارید.

TaiG Uncheck

 

حال دکمه سبز رنگ را بزنید تا جیلبریک آغاز گردد. در طول جیلبریک از دیوایس خود استفاده نکنید تا مراحل به پایان برسد. مراحل در زمان کمی به پایان می رسند، پس صبر پیشه کنید و با حرکت عجولانه ای دیوایس خود را به دیار باقی نفرستید!

TaiG Finished iOS 8.1.1 Jailbreak

تمام! به همین آسانی و خوشمزگی!!!

 منبع: کافه اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • rrrrrrrrrrrrrr
    • در تاریخ : 5 بهمن 1393 14:33
    61
    سلام ایا جیلبریک برای ایفون اشکال نداره.سرعت رو پایین نمیاره
    • 0
  2. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 6 بهمن 1393 16:47
    62
    نقل قول: rrrrrrrrrrrrrr
    سلام ایا جیلبریک برای ایفون اشکال نداره.سرعت رو پایین نمیاره

    اگر توییک های غیر کاربردی یا باتری خور نصب نکنید خیر.
    • 0
  3. User Avatar
    • محمدرضا
    • در تاریخ : 6 بهمن 1393 17:54
    63
    با عرض سلام و خسته نباشید
    ایفون 5s دارم ورژنش 8.1.2 هس ایا میتونم جیلبریکش کنم؟اگه میشه لینک دانلودش و اموزش آن را برام بزارین چون سری اولمه که میخوام ایفون رو جیلبریک کنم.
    ممنون
    • 0
  4. User Avatar
    • saeidab
    • در تاریخ : 13 بهمن 1393 00:19
    64
    من با tiag نسخه ios 8.1.2 رو جیلبریک کردم، اما نمی تونم برنامه نصب کنم!! چرا؟

    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: Saeed Rezaei
    من جیلبریک کردم عالی همه توییک ها هم سازگار
    حرف نداره
    گوشی روون باطری توپ
    باگی هم نداره تازه گوشیمو ota هم اپدیت کرده بودم

    خدا رو شکر که با موفقیت انجام شد



    به منم یه کمک کنی
    دستگاه ام رو با.ios 8.1.2 جیلتیاگ کردم. حالا یه دونه برنامه یا توییک روش نصب نمی شه!!! چرا؟؟
    • 0
  5. User Avatar
    • سارااا
    • در تاریخ : 13 بهمن 1393 13:35
    65
    سلام
    چقدر زمان میبره تا جیلبرک بشه؟
    برای من الان روی 60%
    یعنی مرحله ی injecting هی داره load میشه
    • 0
  6. User Avatar
    • علی مهمان
    • در تاریخ : 16 اسفند 1393 22:02
    66
    با سلام و خسته نباشید . یک سوال کسانی که جلبریک هستن و میخوان به نسخه بعد که جلبریکش اومده اپدیت کنن چیکار باید بکنن؟ ممنونم
    • 0
  7. User Avatar
    • زهرا222
    • در تاریخ : 24 اسفند 1393 17:53
    67
    سلام من اپدیتم 8.2 هست میخوام جیل کنم اروور1004 میده میشه جیل کرد یا نه هنوز نمیشه گوشیم 5S
    • 0
  8. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 24 اسفند 1393 22:25
    68
    نقل قول: زهرا222
    سلام من اپدیتم 8.2 هست میخوام جیل کنم اروور1004 میده میشه جیل کرد یا نه هنوز نمیشه گوشیم 5S


    سلام. متاستفانه نسخه ی ۸.۲ در حال حاضر قابل جیلبریک شدن نیست. باید منتظر نسخه ی جدید باشید.
    • 0
  9. User Avatar
    • masoud.bahaari
    • در تاریخ : 26 اسفند 1393 16:33
    69
    سلام
    خسته نباشید گوشیم 5sهست ورژن8.2
    بعد از 12 درصد جیلبریک فیل میده
    ممنون میشم راهنماییم کنین
    • 0
  10. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 26 اسفند 1393 16:58
    70
    نقل قول: masoud.bahaari
    سلام
    خسته نباشید گوشیم 5sهست ورژن8.2
    بعد از 12 درصد جیلبریک فیل میده
    ممنون میشم راهنماییم کنین


    دوست عزیز در حال حاضر ۸.۲ قابل جیلبریک نیست. باید منتظر د جیلبریک این نسخه باشید
    • 0
  11. User Avatar
    • پویا
    • در تاریخ : 29 اسفند 1393 14:17
    71
    سلام من ایفون 6 دارم و اپدیت نکردم ورژن خودش 8.1 هست و می خوام که جیلبریک اش کنم اگه میشه منو راهنمایی کنید ممنون می شم خاهشا سریع
    • 0
  12. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 29 اسفند 1393 18:56
    72
    نقل قول: پویا
    سلام من ایفون 6 دارم و اپدیت نکردم ورژن خودش 8.1 هست و می خوام که جیلبریک اش کنم اگه میشه منو راهنمایی کنید ممنون می شم خاهشا سریع


    سلام. شما به کمک همین آموزش میتونید دستگاه خودتون رو جیلبریک کنید.
    • 0
  13. User Avatar
    • erfa
    • در تاریخ : 4 فروردین 1394 18:58
    73
    با سلام.الان اپل یک آپدیت دادا برای ios 8.2 .الان این همون beta هست یا نه
    • 0
  14. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 4 فروردین 1394 20:20
    74
    نقل قول: erfa
    با سلام.الان اپل یک آپدیت دادا برای ios 8.2 .الان این همون beta هست یا نه

    این نسخه اصلی است. امکان نصب نسخه ی بتا دیگر وجود ندارد
    • 0
  15. User Avatar
    • سینا1986
    • در تاریخ : 6 فروردین 1394 18:26
    75
    سلام من الان به 8.2 به صورت OTA آپدیت کردم حتما باید restore کنم به همون 8.2 و بعدش دوباره با pc آپدیت کنم؟
    یا میشه بدون اینکار آپدیت رو انجام داد؟
    • 0
  16. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 7 فروردین 1394 11:36
    76
    نقل قول: سینا1986
    سلام من الان به 8.2 به صورت OTA آپدیت کردم حتما باید restore کنم به همون 8.2 و بعدش دوباره با pc آپدیت کنم؟
    یا میشه بدون اینکار آپدیت رو انجام داد؟

    سلام سینا جان.
    جیلبریک برای نسخه ی اصلی ۸.۲ نیامده و باید صبر کنید ولی درصورتی که بیاد شما باید به صورت کامل عمل ریستور را انجام بدهید چون به صورت OTA با جیلبریک مشکل پیدا میکنه.
    • 0
  17. User Avatar
    • بابک
    • در تاریخ : 13 فروردین 1394 22:34
    77
    ارور 1004 میده . چرا ؟؟؟؟؟؟

    ارور 1004 واسه چیه ؟؟؟؟
    • 0
  18. User Avatar
    • محمد1616
    • در تاریخ : 14 فروردین 1394 13:41
    78
    سلام من با پیغام جلبریک fail مواجه میشم و ارور 1004 علت چیه؟
    • 0
  19. User Avatar
    • SKB
    • در تاریخ : 14 فروردین 1394 17:06
    79
    هی میگن ios امنیت داره هک نمیشه فلان نمیشه فلان نمیشه اینه واقعا ؟
    با این اوضاع فک کنم اگه مشکل کم بودن برنامه و بازی ها رو درنظر نگیریم ( که اونم داره حل میشه ) ویندوزفون از IOS هم بهتره !!
    از آندروید حرف نزدم چون که اصلا متن باز هستش !
    • 0
  20. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 14 فروردین 1394 19:03
    80
    نقل قول: SKB
    هی میگن ios امنیت داره هک نمیشه فلان نمیشه فلان نمیشه اینه واقعا ؟
    با این اوضاع فک کنم اگه مشکل کم بودن برنامه و بازی ها رو درنظر نگیریم ( که اونم داره حل میشه ) ویندوزفون از IOS هم بهتره !!
    از آندروید حرف نزدم چون که اصلا متن باز هستش !

    درسته جیلبریک ریشه قوی در هک داره اما الزاما ربطی به اون نداره. هنوز هم امن ترین سیستم عامل iOS هست. ویندوزفون هم هنوز اونقدر طرفدار پیدا نکرده که بخوان جیلبریکش کنن.
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا