کانال تلگرام کافه اپل

آموزش جیلبریک پایدار iOS 8.1.1 و iOS 8.2 Beta 1 به کمک TaiG

تاریخ :
نظرات : 85
  • 5

TaiG

عنوان پست صحیح است! تعجب کردید؟! ما هم همینطور!! 2 هفته پیش و پس از عرضه نسخه اصلی iOS 8.1.1 و iOS 8.2 Beta 1 تیم Pangu اعلام کرد که Pangu 8 روی این 2 نسخه عمل نمی کند و جیلبریک نمی شوند. باز در کمال ناباوری تیم TaiG جیلبریک پایدار iOS 8.1.1 و iOS 8.2 Beta 1 را ارائه عمومی کردند و این خبر برای تمامی کاربران مطمئناً خوشحال کننده است. با کافه اپل همراه باشید تا در ادامه آموزش جیلبریک پایدار iOS 8.1.1 و iOS 8.2 Beta 1 را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

در ابتدا بد نیست نکاتی ضروری را رعایت کنید تا دیوایس دچار مشکل احتمالی نگردد.

  • اگر دیوایس خود را به صورت OTA آپدیت کرده اید، حتماً آخرین نسخه iOS را با توجه به دیوایس خود دانلود کنید و به کمک آخرین نسخه آیتونز، دیوایس خود را آپدیت نمایید.
  • از دیوایس خود بکاپ تهیه کنید تا در صورت برخوردن به مشکل بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید. برای تهیه بکاپ حتماً از آیتونز استفاده کنید.
  • پیش از انجام جیلبریک Passcode و Touch ID دیوایس را غیر فعال کنید تا در میان راه با مشکل روبرو نشوید.
  • سرویس Find My iPhone خود را غیر فعال کنید.
  • دیوایس را روی AirPlane Mode قرار دهید و WiFi را نیز خاموش نمایید تا دیوایس دچار مشکل نشود.

در ابتدا نرم افزار TaiG را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود نرم افزار جیلبریک TaiG نسخه ویندوز

TaiG

دیوایس خود را به کمک کابل به کامپیوتر متصل کنید و نرم افزار TaiG را اجرا کنید. پس از بالا آمدن نرم افزار و شناسایی دیوایس، 2 گزینه پیش روی شما خواهد بود که کافیست گزینه اول با عبارت Cydia | 1.1.16 را مارک کنید و در صورتی که گزینه دوم مارک شده بود، تیک آن را بردارید.

TaiG Uncheck

 

حال دکمه سبز رنگ را بزنید تا جیلبریک آغاز گردد. در طول جیلبریک از دیوایس خود استفاده نکنید تا مراحل به پایان برسد. مراحل در زمان کمی به پایان می رسند، پس صبر پیشه کنید و با حرکت عجولانه ای دیوایس خود را به دیار باقی نفرستید!

TaiG Finished iOS 8.1.1 Jailbreak

تمام! به همین آسانی و خوشمزگی!!!

 منبع: کافه اپل

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • fire_dooor
    • در تاریخ : 16 آذر 1393 00:38
    41
    من جیل کردم ios 8.1.1 iphone 5s با ota اپدیت کرده بود بدون مشکل . از آخرین ورژن TAIG استفاده کردم
    • 0
  2. User Avatar
    • ho3ein.95
    • در تاریخ : 16 آذر 1393 12:45
    42
    سلام عزیز من 4اس دارم جدیدا به 8.1.1 ارتقا دادمش مصرف باتریش خیلی بالا رفته.راه حلی هستش؟
    • 0
  3. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 16 آذر 1393 14:55
    43
    نقل قول: ho3ein.95
    سلام عزیز من 4اس دارم جدیدا به 8.1.1 ارتقا دادمش مصرف باتریش خیلی بالا رفته.راه حلی هستش؟

    سلام
    متاسفانه راهی نیست
    ما در پست های پیشین توصیه کردیم که آیفون های قدیمی تر به ۸.۱.۱ آپ نکنن
    • 0
  4. User Avatar
    • nimiuko
    • در تاریخ : 16 آذر 1393 17:18
    44
    salam , man taze jailbreak kardam , chanta soal daram
    1-man hich barnameyio nemitonam install ya unistall konam , tweak appsync ham nasb kardam vali bazam nmishe
    2-on avaayel sarii tweak ham nasb mishod va respring mizad vali jadidan ro marhaleye akhar ro loading mimone
    3-man age bekham file deb tweak haro dl konam az koja bayad dl konam? site khasi hast?
    dar zemn na ba itools na ba i-funbox nmitonam appamo berizamo ro data e goshim dge hajme apparo neshon nmide , kolesh shode Other
    mamnon,bbakhshid ke tolani shod
    • 0
  5. User Avatar
    • Hi
    • در تاریخ : 18 آذر 1393 15:19
    45
    سلام ببخشید دیواس آیفون 5 اس رو تنظیم کارخانه دادم ولی میخوام آپدیت 8.2 رو با آیتونز بریزم نمیشه .
    ارور 3004 یا 3194 میده.........
    کمک کنید.
    بدون آپدیت گوشی بالا نمیاد....
    • 0
  6. User Avatar
    • fardinz
    • در تاریخ : 20 آذر 1393 04:05
    46
    من جیلبیرینگ کردم کامل ولی همه چیم پرید تو هوم گوشیم هیچ برنامه ای نیست چیکار کنم؟؟؟؟
    • 0
  7. User Avatar
    • shervin
    • در تاریخ : 20 آذر 1393 23:30
    47
    سلام
    يه سوْال داشتم در مورد برگشت بك آپ و اونم اينه كه من آيفون ٥ دارم و امروز اومدم ورژنش رو به ٨.١.٢ ارتقا دادم قبل اين بك آپ هم گرفتم بعد از عوض شدن ورژن اومدم كه بك آپ رو بر گردونم كه تا وسط ميره و اعلام مي كنه اين بك آپ در كامپيوتر ذخيره نشده ، در ضمن درايو سي هم پر هستش ، پر بودن درايو سي تاثيري در اين مسئله داره ؟ ممنون

    سلام دوستان يه سوْال داشتم خدمتتون
    پر بودن درايو سي تأثيري در برگشت بك آپ داره ؟
    اينو بخاطر اين مي گم كه امروز هر كاري كردم بك آپ روي ديوايسم كه ٥ هستش بر نگشت ، ممنون ميشم جوابم رو بدين .
    • 0
  8. User Avatar
    • eliuott
    • در تاریخ : 25 آذر 1393 12:14
    48
    داداش جیلبریک کردم به مشکل بر خوردم ایفون 5 دارم با آی او اس 8.1.1 جیلبریک کردم با همین راحت رفت سیدیا هم آمد بعد رفتم تو سیدیا که توییک نصب کنم یک صفحه سیاه آمد که نوشته بود cydia wiht for exist the complet تو همین مایه ها دقیق یادم نیست بعد من فکر کردم باید بیام بیرون دوباره برم تو ،از سیدیا امد بیرون از مولتی تسکینگ بستمش دوباره که خاستم برم تو کرش میکرد خاموش روشن کردم درست بشه حالا کلا منو رفته هیچ آیکونی نیست تو رو خدا بگو چجوری میشه حلش کردراستی اینم بگم من گوشیم یادم رفت بک آپ بگیرم اینم نمیدونم که موقع آپدیت به 8.1.1 از خوده گوشی آپدیت شده یا با کامپیوتر چون دادم بیرون نمایندگیش آپدیت کرد یادم رفت بپرسم چجوری آپدیتش کرده حالا چجوری میشه مشکلو حل کرد داداش تورو خدا کمکم کن
    • 0
  9. User Avatar
    • majied
    • در تاریخ : 25 آذر 1393 20:45
    49
    سلام من جلبریک کردم گوشی ریست شد اومد بالا سایدیا اضافه شدولی روش که زدم بعد از کمی مکث صفحه سیاه شد و از برنامه خارج شده حالا سایدیا رو گوشیم نیست دوباره که خواستم جلبریک کنم استارت خاموشه اجازه جلبریک نمیده لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
    • 0
  10. User Avatar
    • Mani6030
    • در تاریخ : 26 آذر 1393 17:39
    50
    سلام
    من آيپد ميني دارم ميخوام جيلبريك بكنمش اين اولين باره كه جيلبريكش ميكنم مشكلي پيش نياد smile :winked:
    • 0
  11. User Avatar
    • arezoo67
    • در تاریخ : 29 آذر 1393 09:03
    51
    سلام . گوشیم 4S هستش. جلبریکش کردم ، با توییکها هیچ مشکلی ندارم و عالی اجرا می شن
    اما نمیتونم برنامه هایی که با کامپیوتر دانلود کردم روش نصب کنم ، تا نصف میره و اررو میده
    open vpn هم باگ دار شده و باز نمی شه دیگه ( چند بار هم دانلود کردم )
    چکار باید بکنم ؟ بد جلبریک شده ؟
    میشه لطفا زودتر راهنماییم کنین
    • 0
  12. User Avatar
    • hesi
    • در تاریخ : 29 آذر 1393 18:12
    52
    سلام خسته نباشید من ایفون خودمو جیلبریک کردم ایکون سایدا رو صفحه اومده داخلس سورسامو اضافه کردم تویکامم نصب کردم حتی تویک مربوط به نصب بازی کرک شده اکا هرکاری میکنم هیچ بازی روش نصب نمیشه لطفا کمکم کنید ممنون میشم
    • 0
  13. User Avatar
    • سیما
    • در تاریخ : 1 دی 1393 17:15
    53
    سلام
    من اینکارها را انجام دادم روی 24 درصد ارور 1004 بهم داد
    باید چکار کنم؟
    • 0
  14. User Avatar
    • محمدرضا
    • در تاریخ : 3 دی 1393 12:23
    54
    سلام ببخشید بعد از جیلبریک و اجرای سیدیا و تمام شدن دانلوداش و دوباره بالا اومدنش
    چه توییک هایی نصب کنم که برنامه های کرک شده ران بشه
    متاسفانه بعد از جیل همچنان نمیتونم اجرا کنم
    روی آیکن برنامه مثلا یه بازی کلیک میکنم میپره بیرون و وارد نمیشه
    • 0
  15. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 3 دی 1393 12:28
    55
    نقل قول: محمدرضا
    سلام ببخشید بعد از جیلبریک و اجرای سیدیا و تمام شدن دانلوداش و دوباره بالا اومدنش
    چه توییک هایی نصب کنم که برنامه های کرک شده ران بشه
    متاسفانه بعد از جیل همچنان نمیتونم اجرا کنم
    روی آیکن برنامه مثلا یه بازی کلیک میکنم میپره بیرون و وارد نمیشه

    توییک های
    Appsync Unified و Apple File Conduit 2
    • 0
  16. User Avatar
    • Rmin
    • در تاریخ : 11 دی 1393 10:21
    56
    سلام appsync هماهنگ با ios 8.1.2 رو از چه سورسي نصب كنم؟
    • 0
  17. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 11 دی 1393 14:02
    57
    نقل قول: Rmin
    سلام appsync هماهنگ با ios 8.1.2 رو از چه سورسي نصب كنم؟

    Repo.biteyourapple.net
    • 0
  18. User Avatar
    • 1111ali
    • در تاریخ : 20 دی 1393 00:44
    58
    agha salam,
    mikhastam bebinam in ravesh baraye ios 8.1.2 ham javab mide?
    • 0
  19. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 20 دی 1393 10:15
    59
    نقل قول: 1111ali
    agha salam,
    mikhastam bebinam in ravesh baraye ios 8.1.2 ham javab mide?

    بله. به لینک زیر برید.

    امکان جیلبریک پایدار iOS 8.1.2 به کمک ابزار جیلبریک TaiG
    • 0
  20. User Avatar
    • ارسلان
    • در تاریخ : 25 دی 1393 16:05
    60
    اقا رو 60% گیر کرد
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph