کانال تلگرام کافه اپل

آموزش جیلبریک پایدار iOS 8.1.1 و iOS 8.2 Beta 1 به کمک TaiG

تاریخ :
نظرات : 85
  • 5

TaiG

عنوان پست صحیح است! تعجب کردید؟! ما هم همینطور!! 2 هفته پیش و پس از عرضه نسخه اصلی iOS 8.1.1 و iOS 8.2 Beta 1 تیم Pangu اعلام کرد که Pangu 8 روی این 2 نسخه عمل نمی کند و جیلبریک نمی شوند. باز در کمال ناباوری تیم TaiG جیلبریک پایدار iOS 8.1.1 و iOS 8.2 Beta 1 را ارائه عمومی کردند و این خبر برای تمامی کاربران مطمئناً خوشحال کننده است. با کافه اپل همراه باشید تا در ادامه آموزش جیلبریک پایدار iOS 8.1.1 و iOS 8.2 Beta 1 را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

در ابتدا بد نیست نکاتی ضروری را رعایت کنید تا دیوایس دچار مشکل احتمالی نگردد.

  • اگر دیوایس خود را به صورت OTA آپدیت کرده اید، حتماً آخرین نسخه iOS را با توجه به دیوایس خود دانلود کنید و به کمک آخرین نسخه آیتونز، دیوایس خود را آپدیت نمایید.
  • از دیوایس خود بکاپ تهیه کنید تا در صورت برخوردن به مشکل بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید. برای تهیه بکاپ حتماً از آیتونز استفاده کنید.
  • پیش از انجام جیلبریک Passcode و Touch ID دیوایس را غیر فعال کنید تا در میان راه با مشکل روبرو نشوید.
  • سرویس Find My iPhone خود را غیر فعال کنید.
  • دیوایس را روی AirPlane Mode قرار دهید و WiFi را نیز خاموش نمایید تا دیوایس دچار مشکل نشود.

در ابتدا نرم افزار TaiG را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود نرم افزار جیلبریک TaiG نسخه ویندوز

TaiG

دیوایس خود را به کمک کابل به کامپیوتر متصل کنید و نرم افزار TaiG را اجرا کنید. پس از بالا آمدن نرم افزار و شناسایی دیوایس، 2 گزینه پیش روی شما خواهد بود که کافیست گزینه اول با عبارت Cydia | 1.1.16 را مارک کنید و در صورتی که گزینه دوم مارک شده بود، تیک آن را بردارید.

TaiG Uncheck

 

حال دکمه سبز رنگ را بزنید تا جیلبریک آغاز گردد. در طول جیلبریک از دیوایس خود استفاده نکنید تا مراحل به پایان برسد. مراحل در زمان کمی به پایان می رسند، پس صبر پیشه کنید و با حرکت عجولانه ای دیوایس خود را به دیار باقی نفرستید!

TaiG Finished iOS 8.1.1 Jailbreak

تمام! به همین آسانی و خوشمزگی!!!

 منبع: کافه اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 9 آذر 1393 22:19
    21
    نقل قول: محمد آزادی
    سلام به نظرشمامن اگه به8.1ریستورکنم وباpangu جیلبریک کنم بهتره یااینکه بانرم افزارtaiG رو8.1.1 ؟؟ ممنون

    سلام
    ۸.۱ و Pangu
    • 0
  2. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 9 آذر 1393 23:41
    22
    نقل قول: محمد آزادی
    سلام به نظرشمامن اگه به8.1ریستورکنم وباpangu جیلبریک کنم بهتره یااینکه بانرم افزارtaiG رو8.1.1 ؟؟ ممنون

    جسارت نباشه ولی به نظر من صبر کنید تا نسخه نهایی taiG بیاد و بعد ری استور کنید به8.1.1ُ ولی به هر حال انتخاب با خودتونه
    • 0
  3. User Avatar
    • Masoud.kh
    • در تاریخ : 10 آذر 1393 00:42
    23
    دوستان من الان با ورژن 1.02 روی ایفون 6 جیلبریک کردم بدون هیچ مشکلی.مشکل کرش که دوستان گفتن موقع انتخاب والپیپر داشتن رو من نداشتم و راضی ام.
    • 0
  4. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 10 آذر 1393 00:56
    24
    نقل قول: Masoud.kh
    دوستان من الان با ورژن 1.02 روی ایفون 6 جیلبریک کردم بدون هیچ مشکلی.مشکل کرش که دوستان گفتن موقع انتخاب والپیپر داشتن رو من نداشتم و راضی ام.

    :fellow:
    • 0
  5. User Avatar
    • sina125344
    • در تاریخ : 10 آذر 1393 11:58
    25
    سلام من در حال حاظر ios8.1 دارم سرعت وای فای پایینه با اینکه توییک wifried رو نصب کردم بازم سرعتم پایینه.ایا این مشکل در ios8.1.1 برطرف شده؟(۵s)
    • 0
  6. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 10 آذر 1393 12:48
    26
    نقل قول: sina125344
    سلام من در حال حاظر ios8.1 دارم سرعت وای فای پایینه با اینکه توییک wifried رو نصب کردم بازم سرعتم پایینه.ایا این مشکل در ios8.1.1 برطرف شده؟(۵s)

    سلام
    توییک Wifried مشکل رو برطرف میکنه... شاید مشکل شما از نت خودتون باشه
    • 0
  7. User Avatar
    • مرصاد
    • در تاریخ : 10 آذر 1393 15:27
    27
    سلام ب همگی
    من جیل کردم و الانم هیچ مشکلی نیست.
    همه چیز فوق العاده ست
    • 0
  8. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 10 آذر 1393 16:38
    28
    نقل قول: مرصاد
    سلام ب همگی
    من جیل کردم و الانم هیچ مشکلی نیست.
    همه چیز فوق العاده ست

    خدا رو شکر
    موفق باشی
    • 0
  9. User Avatar
    • U3F
    • در تاریخ : 10 آذر 1393 20:47
    29
    سلام.
    من اول ریستور کردم بعد با خود گوشی آپدیت کردم بعد جیل کردم خدا رو شکر مشکلی پیش نیومد.
    • 0
  10. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 10 آذر 1393 21:41
    30
    نقل قول: U3F
    سلام.
    من اول ریستور کردم بعد با خود گوشی آپدیت کردم بعد جیل کردم خدا رو شکر مشکلی پیش نیومد.

    موفق باشی
    • 0
  11. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 11 آذر 1393 00:35
    31
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: U3F
    سلام.
    من اول ریستور کردم بعد با خود گوشی آپدیت کردم بعد جیل کردم خدا رو شکر مشکلی پیش نیومد.

    موفق باشی

    امکان ری استور به 8.1 هنوز هست؟اگه باشه چیییی میشه
    • 0
  12. User Avatar
    • iOmid
    • در تاریخ : 11 آذر 1393 09:09
    32
    جیلبریک چرا اصن!
    والا
    داریم سالم زندگی میکنیم
    • 0
  13. User Avatar
    • hp
    • در تاریخ : 11 آذر 1393 20:11
    33
    t
    نقل قول: محمد آزادی
    سلام به نظرشمامن اگه به8.1ریستورکنم وباpangu جیلبریک کنم بهتره یااینکه بانرم افزارtaiG رو8.1.1 ؟؟ ممنون

    TaiG بهتره چون توسط هکر معروف musclenerd مورد تایید کامل قرار گرفته
    • 0
  14. User Avatar
    • _sadegh_
    • در تاریخ : 12 آذر 1393 22:48
    34
    سلام خسته نیاشید میخواستم بدونم ایا بعدازجلبریک ونصب نرم افزارهای کرک شده میشه نرم افزارهایی که کرک شده هستن رو اپدیت کرد؟یه توضیحی یدین ممنون میشم
    • 0
  15. User Avatar
    • arash-apple
    • در تاریخ : 14 آذر 1393 10:57
    35
    اقا من iphone 5s با ios 8.1.1 دارم. چند تا برنامه از اپ استور و چند تا از سیبچه نصب کردم ولی اصلا از سیبچه راضی نیستم. من اگر بخوام گوشیم رو جیلبریک کنم برای برنامه های قبلی که از این برنامه ها گرفتم مشکلی پیش نمیاد؟
    • 0
  16. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 14 آذر 1393 11:04
    36
    نقل قول: arash-apple
    اقا من iphone 5s با ios 8.1.1 دارم. چند تا برنامه از اپ استور و چند تا از سیبچه نصب کردم ولی اصلا از سیبچه راضی نیستم. من اگر بخوام گوشیم رو جیلبریک کنم برای برنامه های قبلی که از این برنامه ها گرفتم مشکلی پیش نمیاد؟

    سلام
    مشکلی پیش نمیاد دوست من
    • 0
  17. User Avatar
    • 1Alireza
    • در تاریخ : 14 آذر 1393 13:34
    37
    با ota آپديت كردن يعنى چى؟
    چه جورى بك آپ بگيرم از اطلاعات؟
    و اينكه اگه درست جلبريك نشه چه مشكلاتى پيش مياد؟
    و اگه مشكلاتى حين جلبريك پيش بياد ميشه با دانلود نسخه جديد ios مشكلات برطرف بشه؟
    با تشكر
    • 0
  18. User Avatar
    • amir hosseinzadeh
    • در تاریخ : 15 آذر 1393 19:50
    38
    سلام.ايفون منios8.1,,,است ومن با پانگو ٨ جيلبريك كردم،حالا ميترانم با taiG,جيلبريكمو آپگريد كنم و سورسهاى tiG،را دانلود كنم؟ممنون ميشم راهنماييم كنيد.
    • 0
  19. User Avatar
    • iShervin
    • در تاریخ : 15 آذر 1393 23:37
    39
    سلام دوستان من یه مشکلی دارم من ایپد ۳ وای فای دارم ریستورش کردم به ۸٫۱٫۱ بعد با همین برنامه TaiG نسخه ۱٫۱٫۰ جیلش کردم الان با iTools هر برنامه ی کرک شده میخوام نصب کنم اررور میده در ضمن : تو موقع جیلبریک تیک گزینه دوم رو هم برداشتم و AppSync برای iOS 8.1.1 از کجا باید بگیرم ؟ برای AppSync نیست که نصب نمیشه ؟ اینم عکسش :http://rozup.ir/up/shervinarabi/%D8%B9%DA%A9%D8%B3/Untitled.png باید چیکار کنم ؟ ممنون از سایت عالیتون لطفا سریع جوابمو بدید نیاز دارم. مرسی
    • 0
  20. User Avatar
    • Mohammad Bagheri