کانال تلگرام کافه اپل

شرکت EA تاریخ دقیق عرضه Real Racing 3 را اعلام کرد

تاریخ :
نظرات : 9
  • 13

بازی Real Racing 3

زمانی که گیم پلی بازی Real Racing 3 همزمان با رونمایی از آیفون 5 در اینترنت منتشر گردید، علاقه مندان به این بازی شگفت زده شدند و صبر و طاقت خود را از دست دادند. شرکت EA اعلام کرده است که در این قسمت از Real Racing به تمام جزییات بازی توجه شده و اتومبیل ها با تمام ویژگی های یک اتومبیل واقعی برابری می کند.

دانلود ویدیو مصاحبه با سازندگان Real Racing 3

گرافیک Rael Racing 3 فوق العاده بالا می باشد که می توان گفت جایی برای اشکال گیری باقی نگذاشته است.

گویا این بازی با اندکی تاخیر و در تاریخ 28 فوریه 2013 پا به اپ استور خواهد گذاشت، فضای خالی در دیوایس خود برای این بازی دارید؟

دانلود ویدیو Game Play بازی Real Racing 3

---> دانلود بازی بی نظیر Real Racing 3 از لینک مستقیم <---

 

منبع: PandaApp

ترجمه و بازنشر: کافه <!--filter:اپل-->کافه اپل<!--/filter--> | پاتوق دوستداران اپل

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 23 بهمن 1391 18:57
    1
    بازیش چطوره؟ آخه من تا حالا اینو بازی نکردم چون حجمش زیاده!
    • 0
  2. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 23 بهمن 1391 19:07
    2
    سلام دوستان تو رو خدا زود وابمو بدین.
    من میخام shsh سیو کنم ولی قند شکن ندارم که با تینی آمبرلا این کارو بکنم!پس خواستم با رد اسنو انجام بدم ولی با رد اسنو هم که این کارو میکنم ارور میده که بعضی از shsh ها با سرور سیدیا مشکل داره و نمیشه. چیکار کنم؟ آیپاد تاچ 4 دارم با جیلبریک تتر و جیلبریکم هم پرده و نمیتونم بوت کنم. چجوری shsh ام رو save کنم؟
    این مشکل ربطی به تتر بودن جیل نداره یا باید تو ساعت خاصی این کارو انجام بدم؟
    • 0
  3. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 23 بهمن 1391 21:49
    3
    arian007,
    مرسی !!!!!!!!!!!!!!!!!1
    • 0
  4. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 23 بهمن 1391 22:01
    4
    arian007,
    هیتلر شکن رو از کجا باید بگیرم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :crazy:
    • 0
  5. User Avatar
    • ipad
    • در تاریخ : 23 بهمن 1391 22:05
    5
    Messi,
    سلام. نسخه 2 این بازی یکی از پر گرافیک ترین بازی هایی بود که دیدم و مثل بقیه بازی های ماشینی ( آسفالت ، ماست وانتد است
    • 0
  6. User Avatar
    • iArman
    • در تاریخ : 23 بهمن 1391 23:14
    6
    دوستان مژده بدم قراره به صورته مجاني در app store قرار بگيره!
    • 0
  7. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 24 بهمن 1391 00:05
    7
    سلام آرین جان قندشکن هم گرفتم ولی باز هم این تینی آمبرلا میندازه بیرون! با رداسنو چجوری باید بگیرم؟

    سلام آرین جان قندشکن هم گرفتم ولی این تینی آمبرلا میندازه بیرون!!!!!!!!!!!! با رد اسنو چجوری بگیرم ؟؟؟
    • 0
  8. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 24 بهمن 1391 09:21
    8
    سلام به همه من همه ی برنامه های ذخیره shsh رو امتحان کردم با هیج کدوم نتونستم.
    ولی این کارو با برنامه ی iFaith انجام دادم یک فایل 8 kb بهم داد درسته؟ این برنامه رو سرور سیدیا هم سیو میکنه ؟ از کجا مطمین بشم؟
    • 0
  9. User Avatar
    • Xerxes
    • در تاریخ : 25 بهمن 1391 21:25
    9
    من هنوز 2ش نصب نکردم هالا... :biggrin:
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل
بالا