iOSID

تا اطلاع ثانوی بر روی جیلبریک iOS 6 کار نخواهد شد

تاریخ : 1391.07.05
نویسنده : Mohammad Bagheri
نظرات : 14
بازدیدها : 11175
  • 18

جیلبریک iOS 6

امروز خبر ناراحت کننده ای را برای شما کاربران عزیز داریم، خودمان هم از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدیم. قصد نداشتیم این خبر را منتشر کنیم زیرا دوست نداریم کاربران عزیز  کافه <!--filter:اپل-->کافه اپل<!--/filter--> و تمامی کاربران اپل ناراحت بشوند اما بهتر است شما هم مطلع شوید. امروز Pod2g در صفحه توییتر خودش اعلام کرد فعلاً روی جیلبریک iOS 6 کار نخواهم کرد و بیشتر تمرکزم را روی شغل شخصی خودم خواهم گذاشت. البته این را هم اعلام کرد که شاید در کنفرانس تخصصی جیلبریک (WWJC) به عنوان سخنران حضور داشته باشم.

امیدواریم دیگر جیلبریکرها بتوانند iOS 6 را جیلبریک کنند وگرنه باید قید آن را زد. این خبر به قدری تکان دهنده بود که تمامی سایت های خبری دنیا آن را به سرعت منتشر کردند تا کاربران زودتر مطلع شوند و از ریستور به iOS 6 خودداری کنند.

 

 

منبع: صفحه توییتر Pod2g

ترجمه و بازنشر: کافه <!--filter:اپل-->کافه اپل<!--/filter--> | پاتوق دوستداران اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • moein
    • در تاریخ : 5 مهر 1391 12:42
    1
    ay baw ajab giri kardim yani dige jilberik vase ios6 nemid?!
    • 0
  2. User Avatar
    • S.A.E.E.D
    • در تاریخ : 5 مهر 1391 13:12
    2
    Pod2g دوست نداره جيلبرك كنه.اين همه هكر.من اين خبرو ديروز يا پريروز بود توي idownloadblog خوندم.اون فقط گفت كه من به خاطر كارهايي كه دارم فعلا سرم شلوغه و روي جيلبرك ios 6 كار نميكنم.درسته اون يكي از بهترين هكراست.اما اين همه هكره ديگه هم هست كه به خوبي ميتونن اين كارو بكنن.اميدوارم هرچه زود تر جيلبركش بياد.
    • 0
  3. User Avatar
    • davidenko
    • در تاریخ : 5 مهر 1391 13:40
    3
    من میخواستم به 6 آبدیت کنم اما الان باید به همون ios 5 ریستور کنم!!
    • 0
  4. User Avatar
    • apple - iphon 5
    • در تاریخ : 5 مهر 1391 17:30
    4
    وای چه بد شد. البته به قول دوستمون این همه هکر پس زیاد جای نگرانی نیست. با تشکر از زحماتتون

    تازه این شخص گفته فعلا!!! درسته؟؟؟
    • 0
  5. User Avatar
    • IPad1378
    • در تاریخ : 5 مهر 1391 22:31
    5
    يعني چي مشغول كارم هستم؟كل دنيا منتظر اينن اين چرا اينطوري ميكنه؟
    • 0
  6. User Avatar
    • IPad1378
    • در تاریخ : 6 مهر 1391 21:28
    6
    من آيپد ٣ يا همون نيو آيپد دارم و به ios 6 آپديت كردم.تقريباً يك روزه كه صداش عوض شده و كمي هم بهتر شده.برا همه همينجوريه؟
    • 0
  7. User Avatar
    • moein1993
    • در تاریخ : 6 مهر 1391 22:50
    7
    berid gift card bekharid o bazi o barname download konid
    • 0
  8. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 7 مهر 1391 11:55
    8
    عیبی نداره چند وقت آپدیت نمیکنیم خب!
    • 0
  9. User Avatar
    • far95q
    • در تاریخ : 7 مهر 1391 21:05
    9
    mikhad behesh poool bedan,,,kesafat
    • 0
  10. User Avatar
    • Yassermc
    • در تاریخ : 8 مهر 1391 01:56
    10
    salam dostan

    hala che kar konim ta key bayad montazere dadashe golemon bashe
    man Apple khodamo be iOS 6 tabdil kardam tamame barnameham pak shod
    • 0
  11. User Avatar
    • iphonJailed
    • در تاریخ : 9 مهر 1391 17:43
    11
    سلام IOS6 جيلبريک شده اين هم لينکش

    http://www.officialwire.com/pr/latest-ios-6-unlock-and-jailbreak-for-iphone-544s
    3gs-untethered-safera1n-v0-2/

    البته به نظر مي رسد اين لينک يه کلاه برداري باشه و هنوز خبري از جيلبريک نيست. چون تو لينکي که براي دانلود مي گذاره، ميخواد که 24.99 دلار پول بديم و اين با توجه به اينکه جيلبريکها مجاني هستند منافات داره.
    اميدواريم زودتر يه جيلبريک درست و حسابي به دستمون برسه
    • 0
  12. User Avatar
    • محمد محمدی 4
    • در تاریخ : 18 مهر 1391 14:30
    12
    دیگه وقتشه سر به بیابون بذارم ....

    چرا من آپدیت کردم گوشیمو ؟؟؟ چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    :((

    تازه کلی رفتم از نمایشگاه سی دی برنامه گرفتم :((((((((((((((0
    • 0
  13. User Avatar
    • Mohammad Bagheri