کانال تلگرام کافه اپل

آموزش جیلبریک iOS 9.3.3 به کمک نسخه انگلیسی Pangu

تاریخ :
نظرات : 74
  • 0

Pangu

دقایقی پیش و بعد از یک هفته انتظار، نسخه انگلیسی ابزار جیلبریک Pangu برای جیلبریک iOS 9.3.3 ارائه عمومی شد. این جیلبریک از نوع نیمه پایدار است به این معنی که پس از هر بار ریبوت دیوایس، باید چند مرحله را تکرار کرد تا جیلبریک دوباره فعال شود. البته سیدیا روی دیوایس باقی می ماند و مشکلی بابت توییک های نصب شده وجود نخواهد داشت.

در کانال تلگرام کافه اپل منتظر شما هستیم: Telegram.me/CafeAppleChannel

 

ابزار جیلبریک ارائه شده برای دیوایس های زیر قابل استفاده می باشد.

پیشنهاد می کنیم پیش از انجام مراحل جیلبریک، به کمک آخرین نسخه آیتونز، از دیوایس خود بکاپ تهیه فرمایید.

1- ابتدا نرم افزار Cydia Impactor را دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار Cydia Impactor برای ویندوز

دانلود نرم افزار Cydia Impactor برای مک

 

2- پس از دانلود Cydia Impactor حال اپلیکیشن Pangu را با پسوند IPA دانلود نمایید

دانلود Pangu با پسوند IPA

 

3- دیوایس خود را با کابل USB به کامپیوتر متصل کنید. توجه داشته باشید که باید کامپیوتر و دیوایس هر دو به اینترنت متصل شده باشند!

 

4- نرم افزار Cydia Impactor را از حالت زیپ خارج کنید و آن را اجرا نمایید. پس از اجرا شدن نرم افزار فوق، اپلیکیشن Pangu را Drag کنید و در نرم افزار Drop نمایید.

5- در صورتی که با پنجره Apple Developer Warning مواجه شدید، روی دکمه OK کلیک کنید.

5- پس از کلیک کردن روی OK، نرم افزار از شما اپل آیدی و رمز عبور آن را درخواست می کند که باید در کادرهای مربوطه وارد نمایید.

6- منتظر بمانید تا اپلیکیشن Pangu روی دیوایس شما نصب شود. پس از نصب شدن Pangu نوبت آن رسیده که اپل آیدی خود را در بخش Device Management تایید نمایید. برای انجام این کار باید مراحل زیر را انجام دهید.

- به مسیر Settings -> General -> Device Management مراجعه کنید.

- ایمیلی را که به عنوان اپل آیدی در مراحل بالاتر وارد کرده اید، انتخاب کنید تا به صفحه ای دیگر هدایت شوید. حال در صفحه جدید روی Trust(نام ایمیل) تپ کنید و در صورت مشاهده پیغام، روی Trust قرمز رنگ بزنید.

 

7- به Home Screen باز گردید و اپلیکیشن Pangu را اجرا نمایید. اگر Push Notification را مشاهده کردید، روی OK تپ کنید. سپس روی دکمه Start بزنید و دیوایس خود را قفل کنید. پس از 6 ثانیه دیوایس را باز کنید و به اپلیکیشن Pangu مراجعه کنید! خواهید دید که جیلبریک انجام شده است. کافیست کمی دیگر صبوری کنید تا Cydia هم با موفقیت نصب گردد.

تبریک می گوییم، دیوایس شما با موفقیت جیلبریک شد. فقط به یاد داشته باشید که به هیچ وجه اپلیکیشن Pangu را از روی دیوایس خود حذف نکنید زیرا در صورت ریبوت شدن دیوایس، باید از این اپلیکیشن برای فعالسازی جیلبریک استفاده نمایید.

 منبع: Pangu

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • مهمان فرهاد
    • در تاریخ : 8 مرداد 1395 23:28
    1
    سلام ممنون از اطلاع رسانی ب موقع.
    ی سوال این جیل برای IOS 9.2.1 هم کار سازه؟
    • 0
  2. User Avatar
    • محمدامير
    • در تاریخ : 8 مرداد 1395 23:42
    2
    آقا كي پس جيلبريك 32 bit مياد
    • 0
  3. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 8 مرداد 1395 23:55
    3
    نقل قول: محمدامير
    آقا كي پس جيلبريك 32 bit مياد

    درود
    مشخص نیست دوست من
    نقل قول: مهمان فرهاد
    سلام ممنون از اطلاع رسانی ب موقع.
    ی سوال این جیل برای IOS 9.2.1 هم کار سازه؟

    درود
    بله دوست عزیزم
    • 0
  4. User Avatar
    • الياس
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 00:06
    4
    اقا جيلبريك پايدار قراره بياد يا نه فقط همينه؟؟؟
    • 0
  5. User Avatar
    • مهمان سجاد
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 00:06
    5
    بعد از جیل بریک خیلی از نرم افزارهایی که دارم(مثل تلگرام) رو وقتی باز می کنم spring ریستارت میشه و وارد محیط safe mode میشه!
    لطفا راهنمایی بفرمایید.
    • 0
  6. User Avatar
    • Haasan.de
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 00:07
    6
    درود ,
    با کلی صبر تازه ان تتر اومده,معلوم هست اصلا تترش بیاد یا نه?
    • 0
  7. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 00:17
    7
    در حال حاضر تنها جیلبریک عرضه شده همینه و مشکلاتی رو به همراه داره که به طور حتم برطرف خواهند شد. اگر عجله ای ندارید، جیلبریک نکنید.
    • 0
  8. User Avatar
    • مهمان محسن
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 01:57
    8
    من از روی گوشی جیل کردم بعد اشتبا پاکش کردم
    ریست کردم بازم برنامه های جیل بریک هست اما نمیشه استفاده کرد چکار کنم ؟
    دمتون گرم
    • 0
  9. User Avatar
    • alirreza
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 02:19
    9
    mikham NvwaStone_1.0 bezaram tosh alamate vorod mamnoe miad chera ?
    http://www.bilder-upload.eu/show.php?file=91868b-1469829176.png
    • 0
  10. User Avatar
    • مهمان
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 03:02
    10
    سلام ميبخشيد بدون داشتن اپل آيدي جيلبريك آيا مقدور نيست ؟
    • 0
  11. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 10:35
    11
    نقل قول: الياس
    اقا جيلبريك پايدار قراره بياد يا نه فقط همينه؟؟؟

    درود
    فعلا همینه دوست من
    نقل قول: مهمان محسن
    من از روی گوشی جیل کردم بعد اشتبا پاکش کردم
    ریست کردم بازم برنامه های جیل بریک هست اما نمیشه استفاده کرد چکار کنم ؟
    دمتون گرم

    درود
    دیوایستون رو به کمک آیتونز ریستور کنید و دوباره جیلبریک رو انجام بدید
    نقل قول: alirreza
    mikham NvwaStone_1.0 bezaram tosh alamate vorod mamnoe miad chera ?
    http://www.bilder-upload.eu/show.php?file=91868b-1469829176.png

    درود
    روی نرم افزار کلیک راست کنید و Run As Administrator رو انتخاب کنید.
    نقل قول: مهمان
    سلام ميبخشيد بدون داشتن اپل آيدي جيلبريك آيا مقدور نيست ؟

    درود
    خیر
    • 0
  12. User Avatar
    • مهمان پيمان
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 12:09
    12
    سلام
    ببخشيد فرض كنيد با اين روش گوشي جيل كرديم
    به هر دليلي گوشي خاموش روشن كرديم بخوايم دوباره گوشي جيل بكنيم .بايد مراحل از اول شروع كنيم يا نه كافيه بريم داخل برنامه pangu استارت بزنيم؟
    • 0
  13. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 12:24
    13
    نقل قول: مهمان پيمان
    سلام
    ببخشيد فرض كنيد با اين روش گوشي جيل كرديم
    به هر دليلي گوشي خاموش روشن كرديم بخوايم دوباره گوشي جيل بكنيم .بايد مراحل از اول شروع كنيم يا نه كافيه بريم داخل برنامه pangu استارت بزنيم؟

    درود
    باید وارد Pangu بشید و Start بزنید.
    • 0
  14. User Avatar
    • مهمان Ali
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 12:41
    14
    سلام و خسته نباشيد
    اكر جيلبريك كرديم و بعد نسخه بايدار امد بايد از اول شروع كرد يا همين بايدار ميشه ممنون از زحماتتون.
    • 0
  15. User Avatar
    • pokoman
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 12:55
    15
    با سلام وخسته نباشید
    من هر کار میکنم نمیتونم اون فایل NvwaStone_1.0 رو بدم به برنامه
    تو عکس تیکون اضافه شدن هست برای من ضربدر میاد ممنئن میشم راهنمایی کنید :X
    • 0
  16. User Avatar
    • مهمان پیمان
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 13:14
    16
    سلام مجدد مشکلی برخوردم فایل ipa نمیتونم درگ اند دراپ کنم توی برنامه نمیزاره علامت ممنوع میاد توی ویندوز 7 هم امتحان کردم
    • 0
  17. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 13:43
    17
    نقل قول: مهمان پیمان
    سلام مجدد مشکلی برخوردم فایل ipa نمیتونم درگ اند دراپ کنم توی برنامه نمیزاره علامت ممنوع میاد توی ویندوز 7 هم امتحان کردم

    درود
    روی نرم افزار کلیک راست کنید و Run As Administrator رو انتخاب کنید.
    • 0
  18. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 13:43
    18
    نقل قول: pokoman
    با سلام وخسته نباشید
    من هر کار میکنم نمیتونم اون فایل NvwaStone_1.0 رو بدم به برنامه
    تو عکس تیکون اضافه شدن هست برای من ضربدر میاد ممنئن میشم راهنمایی کنید :X

    درود
    روی نرم افزار کلیک راست کنید و Run As Administrator رو انتخاب کنید.
    • 0
  19. User Avatar
    • مهمان pokoman
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 14:12
    19
    همین کار رو هم انجام دادم ولی فرقی نمیکنه اصلا تا دروپ دراگ میکنم به جای ایکون ابی رنگ مشکی میاد و ضربدر وسطش خواهش کمک کنید
    • 0
  20. User Avatar
    • مهمان reza
    • در تاریخ : 9 مرداد 1395 15:51
    20
    slm jil kardam vali na be zabane engilisi alan zab chinie app pp ro goshim nasbe mikham egilisisho dashte basham bayad hamin kararoo konam age konam moshkeli pish nemiad ? faghad sare in ke on chinie mikham in karo konam agrna hame chizam okeye moshkeli nadaram ! nazareton chie ?
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا