کانال تلگرام کافه اپل

آموزش جیلبریک iOS 9.3.3 بدون نیاز به کامپیوتر

تاریخ :
نظرات : 20
  • 0

Pangu

همانطور که در جریان هستید، روز گذشته در سکوت کامل خبری، تیم Pangu اقدام به ارائه عمومی جیلبریک نیمه پایدار iOS 9.3.3 کردند. ابزار جیلبریک عرضه شده به زبان چینی می باشد و به همین خاطر ما به شما عزیزان پیشنهاد کردیم برای دریافت نسخه انگلیسی و پایدار ابزار جیلبریک iOS 9.3.3 صبور باشید.

حال در این پست قصد داریم برای شما آموزشی را قرار دهیم که بدون نیاز به کامپیوتر بتوانید دیوایس خود را جیلبریک کنید. باید به این نکته اشاره کنیم که این جیلبریک در حال حاضر نیمه پایدار است به این معنی که پس از هر بار ریبوت شدن دیوایس، توییک های نصب شده از کار می افتند و باید مراحل جیلبریک را دوباره تکرار کنید.

در کانال تلگرام کافه اپل منتظر شما هستیم: Telegram.me/CafeAppleChannel

جیلبریک از روش زیر توسط اپل مسدود شده است. پیشنهاد می کنیم برای انجام جیلبریک به لینک زیر مراجعه فرمایید.

آموزش جیلبریک iOS 9.3.3 به کمک نسخه انگلیسی Pangu

 

ابزار جیلبریک ارائه شده برای:

قابل استفاده می باشد.

پیشنهاد می کنیم پیش از انجام مراحل جیلبریک، به کمک آخرین نسخه آیتونز، از دیوایس خود بکاپ تهیه فرمایید.

1- WiFi یا Cellular دیوایس خود را روشن نمایید تا به اینترنت متصل شوید. سپس Safari را اجرا کنید و وارد آدرس زیر شوید.

http://www.iClarified.Com/Jailbreak/Pangu-PP

2- پس از ورود به لینک روی Install Now تپ کنید.

3- پس از تپ کردن روی Install Now پنجره ای نمایان می شود که باید روی Install تپ کنید.

4- همانطور که مشاهده می کنید، اپلیکیشن PP روی دیوایس شما نصب شده است.

5- پس از اتمام نصب PP به مسیر Settings -> General -> Device Management بروید. حال روی لایسنس AKRAM AL NEAMI BUILDING MATERIALS تپ کنید و در ادامه روی Trust AKGRAM AL NEAMI BUILDING MATERIALS TRADING CO بزنید و در نهایت روی Trust بزنید تا اکانت PP توسط دیوایس تایید شود.

6- دوباره به Home Screen بازگردید و اپلیکیشن PP را اجرا نمایید. در صورتی که Push Notification ظاهر شد، روی OK بزنید. سپس تیک گزینه PP زیر دایره را بردارید و در نهایت روی دایره بزنید.

7- دیوایس خود را قفل کنید و برای 6 ثانیه منتظر بمانید تا پیغامی به زبان چینی به صورت Notification مبنی بر جیلبریک شدن دیوایس شما روی Lock Screen ظاهر گردد.

8- قفل دیوایس را باز کنید و وارد PP شوید. همانطور که مشاهده می کنید، دایره به صورت Loading در حال چرخش است. این بدان معناست که مراحل نصب سیدیا در حال انجام است.

تبریک می گوییم! دیوایس شما با موفقیت جیلبریک شد.

توجه داشته باشید که به هیچ وجه نباید اپلیکیشن PP را از روی دیوایس حذف کنید زیرا این جیلبریک به صورت نیمه پایدار است و پس از هر بار ریبوت دیوایس، نیاز به اجرای اپلیکیشن و تپ کردن دایره رنگی است.

 منبع: iClarified

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • مهمان SHAHRAM
    • در تاریخ : 4 مرداد 1395 21:47
    1
    salam

    man gailbreak kardam chanta source ezaf kardam ama masalan khastam xmod berizam error SIZA MISMATCH mide

    chanta topic dige ham hamin bod moshkel az kojast???
    • 0
  2. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 4 مرداد 1395 22:18
    2
    نقل قول: مهمان SHAHRAM
    salam

    man gailbreak kardam chanta source ezaf kardam ama masalan khastam xmod berizam error SIZA MISMATCH mide

    chanta topic dige ham hamin bod moshkel az kojast???

    درود
    دوست گرامی این جیلبریک در حال حاضر کمی مشکل داره
    در پست قبلی هم ذکر کردیم که صبور باشید تا نسخه پایدار عرضه بشه
    در ضمن الان بسیاری از توییک ها با این جیلبریک سازگار نیستن
    • 0
  3. User Avatar
    • مهمان علي
    • در تاریخ : 5 مرداد 1395 11:56
    3
    سلام من كردم همين كارو حالا ميخوام برنامه پولي دانلود كنم به صورت رايگان نميشه .چكار بايد كرد؟
    • 0
  4. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 5 مرداد 1395 12:08
    4
    نقل قول: مهمان علي
    سلام من كردم همين كارو حالا ميخوام برنامه پولي دانلود كنم به صورت رايگان نميشه .چكار بايد كرد؟

    درود
    دوست گرامی شما باید نسخه کرک شده اپلیکیشن های مورد نظرتون رو دانلود و اقدام به نصب کنید.
    • 0
  5. User Avatar
    • Arywn
    • در تاریخ : 5 مرداد 1395 15:06
    5
    کسی نیست منو راهنمایی کنه؟
    • 0
  6. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 5 مرداد 1395 16:18
    6
    نقل قول: Arywn
    کسی نیست منو راهنمایی کنه؟

    درود
    مشکلتون چیه؟
    • 0
  7. User Avatar
    • مهمان alii
    • در تاریخ : 5 مرداد 1395 19:02
    7
    appcak و appsync for iOS 5-9 را از سدیا نسب کن حله
    • 0
  8. User Avatar
    • مهمان امين
    • در تاریخ : 6 مرداد 1395 00:09
    8
    سلام
    من آيفن ٥ دارم
    نرم افزار pp تا حالا ١٠ بار اقدام به نصب كردم ولي نصب نمي شود
    9.3.1 ورژن
    • 0
  9. User Avatar
    • مهمان SHAHRAM
    • در تاریخ : 6 مرداد 1395 16:21
    9
    salam

    man in karo anjam dadam year gooshi ro rebot kardam vaghti khastam beram barname pp mige baayad trust koni badam ke miram setting vase trust nemishe mige az vasl bodan internet motmaen shid dar soorati ke ne vasle ba vp ham nashodvhata pak kardam baz nasb kardan nashod
    • 0
  10. User Avatar
    • Tiyam
    • در تاریخ : 6 مرداد 1395 16:53
    10
    slm merc mn anjam dadam ama barnamehaei k az cydia down mikonm baz nemishe yani krash mikone chikaresh konm???
    • 0
  11. User Avatar
    • مهمان ali
    • در تاریخ : 6 مرداد 1395 17:36
    11
    سلام
    میخواستم بدونم بعد از نصب توییک هایی که نیاز به ریبوت شدن دارن جلبریک میپره یا نه؟
    • 0
  12. User Avatar
    • حسن
    • در تاریخ : 7 مرداد 1395 01:07
    12
    سلام
    من دستگاه رو ریبوت کردم و دیگه دوباره برنامه دانلود نمیشه
    بعدش چجوری من باید اگه خواستم این جیلبریک رو پاک کنم؟
    همین ریبوت کردن کافیه؟
    بعد از ریبوت آیا ضرری به آیفون میرسه؟
    • 0
  13. User Avatar
    • alirezol
    • در تاریخ : 7 مرداد 1395 11:08
    13
    سلام خسته نباشيد
    ده بار اقدام كردم براي نصب برنامه ي pp اقدام كردم تا اخر دانلود ميشه ولي تا تموم ميشه feild ميزنه دوباره retry ميده نصب نميشه علت چي ميتونه باشه؟!
    • 0
  14. User Avatar
    • shervin
    • در تاریخ : 7 مرداد 1395 15:04
    14
    نقل قول: مهمان امين
    سلام
    من آيفن ٥ دارم
    نرم افزار pp تا حالا ١٠ بار اقدام به نصب كردم ولي نصب نمي شود
    9.3.1 ورژن

    دوست عزیز این طور که من متوجه شدم ، آیفون 5 در جمع آیفون هایی که قابل جیلبریک می شه ، نیست و این گوشی جیلبریک نمی شه .
    • 0
  15. User Avatar
    • مهمان mostafa
    • در تاریخ : 8 مرداد 1395 12:13
    15
    نقل قول: مهمان امين
    سلام
    من آيفن ٥ دارم
    نرم افزار pp تا حالا ١٠ بار اقدام به نصب كردم ولي نصب نمي شود
    9.3.1 ورژن

    برادر گرامی فقط دستگاه های 64 بیت جیلبریک میشن که شامل ایفون 5s به بعد میشه نه ایفون 5
    • 0
  16. User Avatar
    • مهمان فرهاد
    • در تاریخ : 8 مرداد 1395 12:28
    16
    سلام از من جیل شد 5s خاموش روشن کردم دوبار خواستم نصب کنم اپ pp نصب نمیشه ارور میده چکار کنم تو رو خدا کمک کنید
    Unable to Download App
    "PPJailbreak" could not be installed at this time.
    • 0
  17. User Avatar
    • ميلاد منصوري
    • در تاریخ : 15 مرداد 1395 19:06
    17
    كمك كنيد لطفا
    من جيلبريك كردم و bio protect رو نصب كردم الان نميدونم چرا سيديا حذف شد الان حتي نميشه گوشيمو خاموش كنم
    چطور ريستور كنم وقتي نميشه خاموشش كنم
    • 0
  18. User Avatar
    • Mohammad Bagheri