کانال تلگرام کافه اپل

اهالی جیلبریک از آپدیت به iOS 9.1 اجتناب کنید!

تاریخ :
نظرات : 11
  • 0

Warning

همانطور که مطلع هستید، اپل دقایقی پیش نسخه اصلی iOS 9.1 را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند دیوایس های خود را آپدیت نمایند. هفته گذشته نیز جیلبریک پایدار iOS 9 تا iOS 9.0.2 توسط Pangu عرضه شد.

حال با توجه به این خبرها، باید به شما اطلاع دهیم که تا خبرهای بعدی از آپدیت به iOS 9.1 اجتناب ورزید زیرا در این صورت جیلبریک خود را از دست خواهید داد. البته در حال حاضر دانگرید به iOS 9.0.2 امکان پذیر است اما اپل به زودی راه را مسدود خواهد کرد.

پس منتظر باشید تا خبرهای جدید را برای شما منتشر کنیم. باید ببینیم Pangu در مورد این نسخه از iOS چه خواهد کرد!

 

آپدیت: متاسفانه اپل تمامی حفره های مربوط به جیلبریک پایدار با Pangu9 را مسدود کرده است. پس اگر می خواهید جیلبریک دیوایس خود را از دست ندهید، از iOS 9.1 دوری کنید. امید به اینکه Pangu حفره جدیدی را بیابد و نسخه جدیدی از Pangu9 برای جیلبریک پایدار iOS 9.1 عرضه گردد!

 منبع: iClarified

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • alirez
    • در تاریخ : 30 مهر 1394 11:26
    1
    تا موقعی که اپل ، iOS جدید میده ، گروه های مختلف هم از این ور اون وره دنیا هستن که جیلبریک کنن ، راه جیلبریک هیچ وقت بسته نمیمونه این خط این نشون x :))))))))
    • 0
  2. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 30 مهر 1394 11:43
    2
    نقل قول: alirez
    تا موقعی که اپل ، iOS جدید میده ، گروه های مختلف هم از این ور اون وره دنیا هستن که جیلبریک کنن ، راه جیلبریک هیچ وقت بسته نمیمونه این خط این نشون x :))))))))

    درود
    بله، فرمایش شما کاملاً صحیحه
    • 0
  3. User Avatar
    • mkh8586
    • در تاریخ : 30 مهر 1394 19:31
    3
    سلام
    البته باید یاد آوری کنم در ورژن 6.1.3 حدود یک سال معطل شدیم.
    • 0
  4. User Avatar
    • مهمان هستم
    • در تاریخ : 2 آبان 1394 00:01
    4
    حال که آپ دیت کردیم چه کنیم ؟
    • 0
  5. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 2 آبان 1394 15:12
    5
    نقل قول: مهمان هستم
    حال که آپ دیت کردیم چه کنیم ؟

    درود
    منتظر بمونید تا شاید جیلبریک عرضه بشه
    • 0
  6. User Avatar
    • مهمان هستم
    • در تاریخ : 2 آبان 1394 23:37
    6
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: مهمان هستم
    حال که آپ دیت کردیم چه کنیم ؟

    درود
    منتظر بمونید تا شاید جیلبریک عرضه بشه



    سپاس

    امکان برگشت نیست آیا ؟
    • 0
  7. User Avatar
    • freeman
    • در تاریخ : 3 آبان 1394 23:21
    7
    پانگو اشتباه کرد توی اون نسخه که پر از باگ بود ابزار جلبیریکشو لو داد چون معلوم بود هفته بعدش اپدیت بعدیش میاد
    • 0
  8. User Avatar
    • ahmad1359
    • در تاریخ : 4 آبان 1394 18:29
    8
    نقل قول: freeman
    پانگو اشتباه کرد توی اون نسخه که پر از باگ بود ابزار جلبیریکشو لو داد چون معلوم بود هفته بعدش اپدیت بعدیش میاد

    مطمنا پانگو فكر اينجاشو كرده و ٩.١ رو جيلبريك خواهد كرد !
    • 0
  9. User Avatar
    • shayan2424
    • در تاریخ : 7 آبان 1394 21:10
    9
    سلام
    اگه من ios 9.0.2 رو دانلود کنم و وقتی از ایتونز اپدیتش کنم مشکلی پیش نماید؟؟
    چون از چند نفر شنیدم با ایتونز فقط میشه دستگاه رو به اخرین ورژن ای او اسی که تا الان اومده اپدیت کرد یهنی ios 9.1
    • 0
  10. User Avatar
    • مهمونم
    • در تاریخ : 9 آبان 1394 11:54
    10
    با سلام.
    این اصطلاح برگشت از 9.1 به 9.0.2 رو بهش میگن دانگرید.
    اون دوستی هم که بهت گفته اپل نسخه جدید بده نمیزاره به نسخه قبلی برگردی درست هست.ولی:
    ولی دوست من تا دیروز میشد.(یه چند روزی اپل صبر میکنه و بعد کاملا میبنده) ولی الان نمیشه دانگرید کرد.یعنی الان اگه این کار رو بکنی توش گیر میکنی.
    با تشکر.
    • 0
  11. User Avatar
    • مهمان هستم
    • در تاریخ : 13 آبان 1394 06:33
    11
    نقل قول: مهمان هستم
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: مهمان هستم
    حال که آپ دیت کردیم چه کنیم ؟

    درود
    منتظر بمونید تا شاید جیلبریک عرضه بشه



    سپاس

    امکان برگشت نیست آیا ؟

    نقل قول: مهمان هستم
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: مهمان هستم
    حال که آپ دیت کردیم چه کنیم ؟

    درود
    منتظر بمونید تا شاید جیلبریک عرضه بشه



    سپاس

    امکان برگشت نیست آیا ؟





    سلام دوستان ، یه خبر خوب . فکر میکنم 9.1 هم جیلبریک شد . ممنون میشم اگر نگاه بیندازید .
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل
بالا