کانال تلگرام کافه اپل

نسخه 2.4.2 ابزار TaiG: آپدیت سیدیا و بهبود یافتن باگها

تاریخ :
نظرات : 23
  • 0

TaiG

تیم TaiG یک روز در میان نسخه جدیدی از ابزار جیلبریک خود را برای جیلبریک پایدار iOS 8.4 عرضه می کند. چند روز پیش نسخه 2.4.1 ابزار جیلبریک را عرضه کرد که متاسفانه باز هم مشکلاتی سر راه کاربران بود. حال دقایقی پیش نسخه 2.4.2 را عرضه کرد.

در این نسخه تغییراتی پیش آمده که عبارتند از:

- بهبود یافتن باگهای امنیتی

- رفع مشکل هنگ کردن دیوایس در حین جیلبریک روی 30 و 40 درصد

- آپدیت سیدیا به نسخه 1.1.23

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به لینک زیر نسخه جدید TaiG را دریافت نمایید و دیوایس خود را جیلبریک کنید.

دانلود ابزار جیلبریک TaiG نسخه 2.4.2

آموزش جیلبریک پایدار iOS 8.4

 منبع: TaiG

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • amirehsan
    • در تاریخ : 22 تیر 1394 15:19
    1
    سلام
    من وقتی نرم افزار رو باز میکنم ارور can't apple driver را میدهد لطفا راهنمایی کنید
    • 0
  2. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 22 تیر 1394 15:25
    2
    نقل قول: amirehsan
    سلام
    من وقتی نرم افزار رو باز میکنم ارور can't apple driver را میدهد لطفا راهنمایی کنید

    سلام
    همین نسخه رو دانلود کردید؟!
    آیتونز رو یکبار به طور کامل پاک کنید و دوباره نصب کنید، شاید مشکلتون برطرف بشه دوست عزیز
    • 0
  3. User Avatar
    • omranrahmati.m
    • در تاریخ : 22 تیر 1394 16:36
    3
    لینک دانلود خرابه نمیشه دانلود کرد !!!!!!!!!!
    • 0
  4. User Avatar
    • fhtc600
    • در تاریخ : 22 تیر 1394 17:03
    4
    الان رو اپگرید جدید توییک cy down کار نمیکنه سورس حذف شده
    ادم میکنم گیر میکنه ؟؟؟
    با اپدیتای بعدی این مشکل حل میشه یا دنبال ی توییک جایگزین باید باشیم
    • 0
  5. User Avatar
    • iAlireza
    • در تاریخ : 22 تیر 1394 17:06
    5
    این نسخه هیچ مشکلی نداره
    • 0
  6. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 22 تیر 1394 17:38
    6
    نقل قول: omranrahmati.m
    لینک دانلود خرابه نمیشه دانلود کرد !!!!!!!!!!

    دوست گرامی لینک دانلود مستقیماً از سایت TaiG هستش.

    نقل قول: fhtc600
    الان رو اپگرید جدید توییک cy down کار نمیکنه سورس حذف شده
    ادم میکنم گیر میکنه ؟؟؟
    با اپدیتای بعدی این مشکل حل میشه یا دنبال ی توییک جایگزین باید باشیم

    سلام. دوست عزیز کمی صبور باشید تا اشکال رو گزارش کنیم
    • 0
  7. User Avatar
    • love jvm
    • در تاریخ : 23 تیر 1394 03:54
    7
    سلام دوسات عزیز این اپدیت مشکل پاک شدن ایکونا رو بر طرف کرده یا نه الان ما باید چی کار کنیم
    4 اسمو دیشب جیل کردم تمام ایکون هامو پاک کرد دوباره ریستورش کردم ممنون
    • 0
  8. User Avatar
    • imansh
    • در تاریخ : 23 تیر 1394 10:21
    8
    سلام ، من شروع به جیل کردم رفته روی 60 درصد مونده 3 بار هم ریاستارت شده ولی هیچ اتفاقی دیگه نمیفته ؟!!!!!
    • 0
  9. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 23 تیر 1394 14:24
    9
    نقل قول: love jvm
    سلام دوسات عزیز این اپدیت مشکل پاک شدن ایکونا رو بر طرف کرده یا نه الان ما باید چی کار کنیم
    4 اسمو دیشب جیل کردم تمام ایکون هامو پاک کرد دوباره ریستورش کردم ممنون

    توی تغییراتش که ننوشته این مورد رو
    به نظر من صبر کنید تا نسخه ی نهایی بیاد
    • 0
  10. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 23 تیر 1394 14:30
    10
    نقل قول: love jvm
    سلام دوسات عزیز این اپدیت مشکل پاک شدن ایکونا رو بر طرف کرده یا نه الان ما باید چی کار کنیم
    4 اسمو دیشب جیل کردم تمام ایکون هامو پاک کرد دوباره ریستورش کردم ممنون

    سلام
    دوست عزیز کمی صبور باشید تا شاید در نسخه بعدی ابزار مشکل برطرف بشه

    نقل قول: imansh
    سلام ، من شروع به جیل کردم رفته روی 60 درصد مونده 3 بار هم ریاستارت شده ولی هیچ اتفاقی دیگه نمیفته ؟!!!!!

    سلام
    علت این ارور و راه حل عملی و تایید شده ای وجود نداره و باید صبر کنید تا نسخه بعدی ابزار جیلبریک عرضه بشه تا شاید مشکل برطرف شده باشه
    • 0
  11. User Avatar
    • alirreza
    • در تاریخ : 23 تیر 1394 16:45
    11
    salam
    alan ba in noskhe 2.4.2 jeb konam moshkeli pish nemiad ?
    baraye ipad air 2 ham kar mikone ?
    linke danlodesh eirad dare ! danlod nemishe
    • 0
  12. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 23 تیر 1394 16:50
    12
    نقل قول: alirreza
    salam
    alan ba in noskhe 2.4.2 jeb konam moshkeli pish nemiad ?
    baraye ipad air 2 ham kar mikone ?
    linke danlodesh eirad dare ! danlod nemishe

    سلام
    دوست گرامی نمیشه به طور قطعی گفت که مشکلی پیش نمیاد یا میاد... اما در حال حاضر نسخه پایدارتر از نسخه پیشین هستش.
    لینک به طور مستقیم از سایت TaiG قرار گرفته و مشکلی در دانلود وجود نداره!
    • 0
  13. User Avatar
    • alirreza
    • در تاریخ : 23 تیر 1394 17:02
    13
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: alirreza
    salam
    alan ba in noskhe 2.4.2 jeb konam moshkeli pish nemiad ?
    baraye ipad air 2 ham kar mikone ?
    linke danlodesh eirad dare ! danlod nemishe

    سلام
    دوست گرامی نمیشه به طور قطعی گفت که مشکلی پیش نمیاد یا میاد... اما در حال حاضر نسخه پایدارتر از نسخه پیشین هستش.
    لینک به طور مستقیم از سایت TaiG قرار گرفته و مشکلی در دانلود وجود نداره!



    danlod kradam vali mesle in ke ipad air 2 ro support nemikone
    mizane deviso pida nemikone
    itunsam noskhe akhareshe
    • 0
  14. User Avatar
    • matrix
    • در تاریخ : 23 تیر 1394 18:37
    14
    سلام من دو نسخه قبلتر از این رو نصب کردم مشکل نداشت حالا چیکار کنم که به این نسخه آپدیت بشه
    • 0
  15. User Avatar
    • يلدا
    • در تاریخ : 23 تیر 1394 21:25
    15
    سلام نظرتون راجع به جلبريك با pp چيه؟
    • 0
  16. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 23 تیر 1394 22:27
    16
    نقل قول: matrix
    سلام من دو نسخه قبلتر از این رو نصب کردم مشکل نداشت حالا چیکار کنم که به این نسخه آپدیت بشه

    سلام
    آپدیت مورد نیاز تو سیدیا ظاهر میشه اگر رفرش کنید.

    نقل قول: يلدا
    سلام نظرتون راجع به جلبريك با pp چيه؟

    سلام
    در چند خبر پیشین اعلام کردیم که نرم افزار TaiG تایید شده اما در مورد PP نمی تونم نظر قطعی بدم دوست گرامی

    نقل قول: alirreza
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: alirreza
    salam
    alan ba in noskhe 2.4.2 jeb konam moshkeli pish nemiad ?
    baraye ipad air 2 ham kar mikone ?
    linke danlodesh eirad dare ! danlod nemishe

    سلام
    دوست گرامی نمیشه به طور قطعی گفت که مشکلی پیش نمیاد یا میاد... اما در حال حاضر نسخه پایدارتر از نسخه پیشین هستش.
    لینک به طور مستقیم از سایت TaiG قرار گرفته و مشکلی در دانلود وجود نداره!



    danlod kradam vali mesle in ke ipad air 2 ro support nemikone
    mizane deviso pida nemikone
    itunsam noskhe akhareshe

    کابلتون رو چک کنید. با یه سیتم دیگه امتحان کنید
    • 0
  17. User Avatar
    • imansh
    • در تاریخ : 24 تیر 1394 10:19
    17
    سلام ، از وقتی این جلبریک رو انجام دادم یسری نرم افزارها به محض باز شدن بسته میشن (openv*p*n , ...) میخواستم ببینم راهی هست بشه این مشکل رو حل کرد در ضمن از نرم افزار دیگه ای هم نمیخوام استفاده کنم ؟!
    • 0
  18. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 24 تیر 1394 12:10
    18
    نقل قول: imansh
    سلام ، از وقتی این جلبریک رو انجام دادم یسری نرم افزارها به محض باز شدن بسته میشن (openv*p*n , ...) میخواستم ببینم راهی هست بشه این مشکل رو حل کرد در ضمن از نرم افزار دیگه ای هم نمیخوام استفاده کنم ؟!

    سلام
    این اپلیکیشن با جیلبریک iOS 8.3 سازگار نشده دوست عزیز
    • 0
  19. User Avatar
    • imansh
    • در تاریخ : 24 تیر 1394 13:13
    19
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: imansh
    سلام ، از وقتی این جلبریک رو انجام دادم یسری نرم افزارها به محض باز شدن بسته میشن (openv*p*n , ...) میخواستم ببینم راهی هست بشه این مشکل رو حل کرد در ضمن از نرم افزار دیگه ای هم نمیخوام استفاده کنم ؟!

    سلام
    این اپلیکیشن با جیلبریک iOS 8.3 سازگار نشده دوست عزیز


    ممنون از جوابتون ولی خوب چیکار میشه کرد ؟! من بازی vainglory رو که میخوام اجرا کنم آنلاین هست هر کاری میکنم به سرور وصل نمیشه با هر ترفند دیگه تغییر آی پی هم میدم نمیشه ، البته قبل از جیلبریک با همون نرم افزار وصل میشد ولی الان نمیشه ، شما پیشنهاد دیگه ای ندارین ؟
    • 0
  20. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 24 تیر 1394 13:16
    20
    نقل قول: imansh
    ممنون از جوابتون ولی خوب چیکار میشه کرد ؟! من بازی vainglory رو که میخوام اجرا کنم آنلاین هست هر کاری میکنم به سرور وصل نمیشه با هر ترفند دیگه تغییر آی پی هم میدم نمیشه ، البته قبل از جیلبریک با همون نرم افزار وصل میشد ولی الان نمیشه ، شما پیشنهاد دیگه ای ندارین ؟

    متاسفانه راهی نیست برای استفاده از اُپن... اما فکر می کنم از اپلیکیشن Cisco می تونید استفاده کنید.
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا