کانال تلگرام کافه اپل

ابزار جیلبریک TaiG برای iOS 8.4 منتشر شد+آموزش جیلبریک

تاریخ :
نظرات : 79
  • 0

TaiG

گروه TaiG که در دنیای جیلبریک به خاطر جیلبریک کردن iOS 8 بسیار مشهور است ساعاتی پس از انتشار نسخه اصلی iOS 8.4 ابزار جیلبریک آن را منتشر کرد. پیش تر اعلام شد که گروه PP توانسته ابزار جیلبریک این نسخه را منتشر کند ولی گروه TaiG در اطلاعیه ای اعلام کرد که گروه PP از حفره های امنیتی آن ها در جیلبریک 8.4 استفاده کرده است و از آنجایی که اپل در این نسخه این حفره ها را به خاطر کمبود وقت نبسته است از همین حفره ها برای جیلبریک iOS 8.4 استفاده کرده است.

همچنین گروه TaiG این عمل گروه PP را مورد سرزنش قرار داد چرا که آنها از زحمات این گروه دزدی کرده اند. حال خود گروه TaiG ابزار رسمی خودشان را برای جیلبریک منتشر کردند.

این نسخه پس از بررسی و آزمایش های TaiG منتشر شده است و سازگاری کامل با این نسخه دارد. شما می توانید ابزار جیلبریک TaiG نسخه 2.2.0 را از لینک زیر دریافت کنید. همچنین می توانید از طریق آموزش جلبریک نسخه 8.3 این نسخه را نیز جیلبریک کنید.

دانلود ابزار جیلبریک TaiGبرای iOS 8.4

شما برای انجام جیلبریک باید چند نکته را رعایت و سپس کار خود را آغاز کنید:

- اگر دیوایس خود را به صورت OTA آپدیت کرده اید، ترجیحاً آخرین نسخه iOS را با توجه به دیوایس خود دانلود کنید و به کمک آخرین نسخه آیتونز، دیوایس خود را آپدیت نمایید.
- از دیوایس خود بکاپ تهیه کنید تا در صورت برخوردن به مشکل بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید. برای تهیه بکاپ حتماً از آیتونز استفاده کنید.
- پیش از انجام جیلبریک Passcode و Touch ID دیوایس را غیر فعال کنید تا در میان راه با مشکل روبرو نشوید.
- سرویس Find My iPhone خود را غیر فعال کنید.
- دیوایس را روی AirPlane Mode قرار دهید و WiFi را نیز خاموش نمایید تا دیوایس دچار مشکل نشود.

1- نرم افزار TaiG را از لینک زیر دانلود کنید.
دانلود نرم افزار TaiG

2- دیوایس خود را به کمک کابل به کامپیوتر متصل کنید و منتظر بمانید تا نرم افزار TaiG دیوایس شما را شناسایی کند.

3- پیشنهاد می کنیم برای عملکرد بهتر اپلیکیشن ها روی دیوایس، گزینه 3K Assistant را نیز آنمارک کنید.

4- پس از اینکه دیوایس شما توسط نرم افزار شناسایی و تایید شد، روی دکمه سبز رنگ Start کلیک کنید و منتظر بمانید تا جیلبریک پایدار انجام شود.

 منبع: کافه اپل

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 00:14
    1
    مرسی محمد جان :D
    خب آپدیت گوشیم الان تموم شد :D
    بریم سراغ جیلبریک و بعدشم Music جدید :lol:
    • 0
  2. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 00:16
    2
    نقل قول: iShahab
    مرسی محمد جان :D
    خب آپدیت گوشیم الان تموم شد :D
    بریم سراغ جیلبریک و بعدشم Music جدید :lol:

    من ازت ممنونم شهاب عزیز :love:
    منم دیوایسهام رو آپدیت کردم
    برم سراغ خرابکاری :am:
    • 0
  3. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 00:17
    3
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iShahab
    مرسی محمد جان :D
    خب آپدیت گوشیم الان تموم شد :D
    بریم سراغ جیلبریک و بعدشم Music جدید :lol:

    من ازت ممنونم شهاب عزیز :love:
    منم دیوایسهام رو آپدیت کردم
    برم سراغ خرابکاری :am:


    یعنی این انتظار آپدیت شدنه بدتر از انتظار نسخه ی جیلبریک بود. لامصب عجب باحال شده Music :)
    • 0
  4. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 00:18
    4
    نقل قول: iShahab
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iShahab
    مرسی محمد جان :D
    خب آپدیت گوشیم الان تموم شد :D
    بریم سراغ جیلبریک و بعدشم Music جدید :lol:

    من ازت ممنونم شهاب عزیز :love:
    منم دیوایسهام رو آپدیت کردم
    برم سراغ خرابکاری :am:


    یعنی این انتظار آپدیت شدنه بدتر از انتظار نسخه ی جیلبریک بود. لامصب عجب باحال شده Music :)

    :fellow: :love: عالی شده
    • 0
  5. User Avatar
    • روزبه
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 00:32
    5
    ینی از 8.3 بیام بیرون آیا Cydia subrate سازگاری داره؟
    • 0
  6. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 00:36
    6
    تیم TaiG سنگ تموم گذاشته. همه چیز برای ۸.۴ آپدیت شده و هماهنگه تا اینجا که کار کردن.
    • 0
  7. User Avatar
    • aliomsbh
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 00:45
    7
    درود مرسی از این که به سرعت خبر رو منتشر کردید حرف ندارید 20 هستید 20 .
    یه سوال داشتم من اگه OTA آپدیت کنم میتونم جلبریک کنم؟ یا باید فریمور دانلود کنم
    ?

    مرسی مرسی مرسی شهاب جان.
    خواستم بدونم من که OTA آپدیت کردم میتونم جیل کنم؟
    یا باید فریمور دانلود کنم؟
    • 0
  8. User Avatar
    • ivahid75
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 01:48
    8
    سلام من 8.3 جیلبریکم چظوری برم 8.4 و جیل بریک کنم ک مشکلی پیش نیاد
    • 0
  9. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 02:36
    9
    نقل قول: aliomsbh
    درود مرسی از این که به سرعت خبر رو منتشر کردید حرف ندارید 20 هستید 20 .
    یه سوال داشتم من اگه OTA آپدیت کنم میتونم جلبریک کنم؟ یا باید فریمور دانلود کنم
    ?

    مرسی مرسی مرسی شهاب جان.
    خواستم بدونم من که OTA آپدیت کردم میتونم جیل کنم؟
    یا باید فریمور دانلود کنم؟

    واسه جیلبریک باید نسخه ی کامل رو دریافت کنید. مرسی به ما لطف دارید شما

    نقل قول: ivahid75
    سلام من 8.3 جیلبریکم چظوری برم 8.4 و جیل بریک کنم ک مشکلی پیش نیاد


    نسخه ی ۸.۴ رو دانلود کنید. از طریق آیتونز و فشار دادن دکمه یshift دستگاهتون رو آپدیت کنید و پس از اتمام آپدیت به روش آموزش داده شده جیلبریک کنید. مشکلی اینجوری پیش نمیاد

    نقل قول: روزبه
    ینی از 8.3 بیام بیرون آیا Cydia subrate سازگاری داره؟

    بله. سازگاری کامل داره.
    • 0
  10. User Avatar
    • ivahid75
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 02:50
    10
    اگه میشه دقیق توضیح بدین خیلی وارد نیستم
    • 0
  11. User Avatar
    • رضوان
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 03:37
    11
    آقا یعنی تا این حد بد شانس من دیشب ساعت 3 شب اپدیت 8.3 رو زدم رو دانلود با حجم 2 گیگ و خردی بعد ساعت 10 صبح تموم شده دانلود یعنی اپدیت کردم به 8.3 جیل هم کردم :recourse: بعدش ساعتای 1 شب بود که خبر رسید جیل 8.4 اومد حالا من موندم با این نت لاک پشتی دوباره این همه کارو با یه دکمه ریست کنم آخ آه
    • 0
  12. User Avatar
    • Ehsanmaxim
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 08:12
    12
    سلام خسته نباشید
    روی ایفون ۶ بعد جیل بریک وقتی میخوام تاچ ایدی یا پسورد رو روشن کنم از تنظیمات میاد بیرون و نمیشه روشنشون کرد
    • 0
  13. User Avatar
    • Dani Knights
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 10:24
    13
    نقل قول: Ehsanmaxim



    سلام دوست عزیز احتمالا شما به صورت ota اپدیت کردید
    حتما فایل 8.4 اصلی رو دانلود از طریق ایتونز ریستور و بعد طبق اموزش اقدام به جیلبریک کنید ..
    موفق باشید

    نقل قول: ivahid75
    اگه میشه دقیق توضیح بدین خیلی وارد نیستم


    توضیح دادان دوستان
    ولی منم توضیح میدم

    شما اپدیت 8.4 رو دانلود کن
    ایتونز رو باز کن
    کلید shift رو صفحه کلید رو نگه داره
    بزن رو گزینه ریستور که داخل تب اول ایتونز هست
    بعد فایل مربوط به گوشیت که دانلود کردی همون 8.4 رو انتخاب کن
    گزینه ریستور رو بزن
    منتظر باش عملیات ریستور تموم بشه
    واسه جیلبریک هم که اموزشش توی همین پست بالا دوستان زحمتش رو کشیدن
    • 0
  14. User Avatar
    • هادی 9989898
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 12:30
    14
    سلام خسته نباشید
    مرسی از سایت خوبتون
    دوستان من یه سوال داشتم من همه نسخه هارو OTA اپدیت میکنم الانم رو 8.3 ام ولی تو سات دیدم که باید فریمور فلش شه
    برا همین یه سوالی داشتم من اپ ها و اطلاعات رو گوشیم خیلی حیاتیه برام میتونم من از 8.3 بکاپ بگیرم بعد 8.4 رو فلش بزنم و بعد اطلاعات 8.3 رو روی 8.4 ریستور کنم ؟ وبعد جیلبریک و ادامه ماجرا ؟
    • 0
  15. User Avatar
    • ali kord
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 14:09
    15
    من جیلبریک کردم اما برای همه ی توییک ها که می خوام اینستال کنم ارور میده حتی برای آپگریت خودش هم ارور میده.
    به نظرتون مشکل چیه؟
    • 0
  16. User Avatar
    • Aminem
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 14:23
    16
    با عرض سلام و خسته نباشید
    ادمین جان خواهش میکنم برنامه viber نسخه 4.2 یا 5.0.0 رو با کرک pp25 یا tongbu بذارین، من گوشیم iphone 3gs هست نسخه های بالاتر رو نمیتونم نصب کنم
    • 0
  17. User Avatar
    • love jvm
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 15:17
    17
    سلام من ۴اس خودمو میخوام ببرم روی ۸٫۴ بد میخواستم بدونم که اپل هنوز ریستور ۸٫۳ رو نبسته که اگه ۸٫۴ با گوشیم خوب مچ نبود دوباره برگردم روی۸٫۳ ممنون
    • 0
  18. User Avatar
    • رضوان
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 15:23
    18
    سلام آقای علی کرد منظورتون توییک های سیدیا هست اگه منظورتون اون هست که منم به مریضی مبتلا هستم یعنی هم نمیتونم بعضی توییک ها رو اینستال بزنم هم سورس اد کنم ارورهای قرمز میده :am: ولی مشکل از ip نت ایرانه در ضمن سعی کن شب ها اخر وقت بزنی بعضی موقع ها درست میشه موفق باشی
    • 0
  19. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 16:10
    19
    نقل قول: هادی 9989898
    سلام خسته نباشید
    مرسی از سایت خوبتون
    دوستان من یه سوال داشتم من همه نسخه هارو OTA اپدیت میکنم الانم رو 8.3 ام ولی تو سات دیدم که باید فریمور فلش شه
    برا همین یه سوالی داشتم من اپ ها و اطلاعات رو گوشیم خیلی حیاتیه برام میتونم من از 8.3 بکاپ بگیرم بعد 8.4 رو فلش بزنم و بعد اطلاعات 8.3 رو روی 8.4 ریستور کنم ؟ وبعد جیلبریک و ادامه ماجرا ؟

    برای جیلبریک حتما باید نسخه ی کامل رو نصب کنید و با آپدیت OTA نمی تونید جیلبریک کنید. اگر از طریق گزینه ی Update اقدام کنید چیزی پاک نمیشه از روی گوشیتون ولی همیشه بکاپ داشتن از چیزهای با ارزش مهم ترین اصله.
    نقل قول: ali kord
    من جیلبریک کردم اما برای همه ی توییک ها که می خوام اینستال کنم ارور میده حتی برای آپگریت خودش هم ارور میده.
    به نظرتون مشکل چیه؟

    علی جان لطف کن اگر ممکنه بنویس چه خطایی میده تا بگم مشکل از کجاست
    • 0
  20. User Avatar
    • arghish
    • در تاریخ : 10 تیر 1394 16:45
    20
    سلام من بعد از نصب 8/4 جیلبریک کردم ولی آیکونها پرید مجبور به ریستور شدم
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا