کانال تلگرام کافه اپل

آموزش جیلبریک پایدار iOS 8.2 و iOS 8.3 با ابزار TaiG

تاریخ :
نظرات : 100
  • 0

TaiG

این روزها اخبار اپل بسیار مهیج و داغ است. دقایقی پیش خبر جدیدی منتشر شد که برای بسیاری از کاربران بسیار خوشایند است. تیم جیلبریک TaiG که در پیش جیلبریک پایدار iOS 8 را عرضه کرده بودند، نسخه 2.0.0 نرم افزار جیلبریک TaiG را عرضه کردند که این نسخه توانایی جیلبریک پایدار iOS 8.2 و iOS 8.3 را داراست!

شما برای انجام جیلبریک باید چند نکته را رعایت و سپس کار خود را آغاز کنید:

- اگر دیوایس خود را به صورت OTA آپدیت کرده اید، ترجیحاً آخرین نسخه iOS را با توجه به دیوایس خود دانلود کنید و به کمک آخرین نسخه آیتونز، دیوایس خود را آپدیت نمایید.
- از دیوایس خود بکاپ تهیه کنید تا در صورت برخوردن به مشکل بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید. برای تهیه بکاپ حتماً از آیتونز استفاده کنید.
- پیش از انجام جیلبریک Passcode و Touch ID دیوایس را غیر فعال کنید تا در میان راه با مشکل روبرو نشوید.
- سرویس Find My iPhone خود را غیر فعال کنید.
- دیوایس را روی AirPlane Mode قرار دهید و WiFi را نیز خاموش نمایید تا دیوایس دچار مشکل نشود.

 

1- نرم افزار TaiG را از لینک زیر دانلود کنید.
دانلود نرم افزار TaiG

2- دیوایس خود را به کمک کابل به کامپیوتر متصل کنید و منتظر بمانید تا نرم افزار TaiG دیوایس شما را شناسایی کند.

3- پیشنهاد می کنیم برای عملکرد بهتر اپلیکیشن ها روی دیوایس، گزینه 3K Assistant را نیز آنمارک کنید.

4- پس از اینکه دیوایس شما توسط نرم افزار شناسایی و تایید شد، روی دکمه سبز رنگ Start کلیک کنید و منتظر بمانید تا جیلبریک پایدار انجام شود.

 منبع: کافه اپل

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • nilze
    • در تاریخ : 2 تیر 1394 17:36
    1
    salam , chetor befahmim ke in kar mikone man toi sait khod TIAG khondam ke toi 20% gir mikone???? aya kasi ino test karde???
    • 0
  2. User Avatar
    • MohammadTSR
    • در تاریخ : 2 تیر 1394 17:52
    2
    8.2 درش بسته شده منم 8.1 هستم 8.1 جلبریک داره؟
    • 0
  3. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 2 تیر 1394 18:25
    3
    نقل قول: nilze
    salam , chetor befahmim ke in kar mikone man toi sait khod TIAG khondam ke toi 20% gir mikone???? aya kasi ino test karde???

    سلام
    کجای سایت TaiG نوشته روی 20 درصد گیر میکنه؟؟؟!!!!!؟؟!؟!؟!؟!؟!
    تذکر دادیم که فعلاً جیلبریک نکنید تا Mobile Substrate سازگار بشه

    نقل قول: MohammadTSR
    8.2 درش بسته شده منم 8.1 هستم 8.1 جلبریک داره؟

    سلام
    بله
    به بخش آموزش جیلبریک کافه اپل مراجعه کنید...
    • 0
  4. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 2 تیر 1394 19:14
    4
    سه ساعت خوابیدم خبر جیلبریک اومد :d
    :lol:
    یعنی این خبر نمی دونید چقدر خوشحالم کرد. :)‌کاش این iOS 8.4 هم میومد. اون هم جیل میشد که این موزیک پلیر جدید رو هم میدیدیم یهو امروز
    • 0
  5. User Avatar
    • مسعوددد
    • در تاریخ : 2 تیر 1394 19:18
    5
    سلام
    مشخص نیست چه زمانی آپدیت بعدی میاد؟
    • 0
  6. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 2 تیر 1394 19:33
    6
    دوستانی که مشکل ۲۰ درصد براشون پیش اومده آموزشش رفع کردنش میاد روی سایت. باید آیتونز ورژن ۱۲.۰.۱ روی دستگاهتون نصب کنید تا مشکل برطرف بشه.
    • 0
  7. User Avatar
    • amin3d
    • در تاریخ : 2 تیر 1394 19:35
    7
    سلام
    من الان صبر کنم ورژن جدید بیاد یا همین رو نصب کنم؟؟
    • 0
  8. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 2 تیر 1394 19:57
    8
    نقل قول: iShahab
    سه ساعت خوابیدم خبر جیلبریک اومد :d
    :lol:
    یعنی این خبر نمی دونید چقدر خوشحالم کرد. :)‌کاش این iOS 8.4 هم میومد. اون هم جیل میشد که این موزیک پلیر جدید رو هم میدیدیم یهو امروز

    اینجوریاس
    ۳ ساعت دیگه بخواب
    خبر جیلبریک ۸.۴ هم بیاد:دی

    نقل قول: amin3d
    سلام
    من الان صبر کنم ورژن جدید بیاد یا همین رو نصب کنم؟؟

    سلام
    پیشنهاد میکنم صبر داشته باشید
    • 0
  9. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 2 تیر 1394 20:17
    9
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iShahab
    سه ساعت خوابیدم خبر جیلبریک اومد :d
    :lol:
    یعنی این خبر نمی دونید چقدر خوشحالم کرد. :)‌کاش این iOS 8.4 هم میومد. اون هم جیل میشد که این موزیک پلیر جدید رو هم میدیدیم یهو امروز

    اینجوریاس
    ۳ ساعت دیگه بخواب
    خبر جیلبریک ۸.۴ هم بیاد:دی

    نقل قول: amin3d
    سلام
    من الان صبر کنم ورژن جدید بیاد یا همین رو نصب کنم؟؟

    سلام
    پیشنهاد میکنم صبر داشته باشید



    آره تو فکرشم یه ۲۴ ساعت بخوابم یهو iOS 9 در بیاد :D

    محمد آموزش تصویری فرستادم ببین اگر خوبه بذارش. :) یا میخوای عکس ایناشو بیار توی همین بهتره :)
    • 0
  10. User Avatar
    • mohsenmtm
    • در تاریخ : 3 تیر 1394 00:09
    10
    سلام من ورژن دستگام 8.1.2 بود و جلبریک طاقت نیوردم و اپدیت کردم و جلبریک کردم الان راضی هستم همچی اوکی هست فقط حالا 8.3 هم جلبریک کردم تنها مشکلم اینه که به Document برنامه ها دسترسی ندارم فکر کردم جلبریک کنم دیگه این مشکل در 8.3 حل میشه ولی نشد ایا راحی داره الان که دستگام جلبریک هست به Document برنامه ها دسترسی داشته باشم یا به عبارتی تویپیکی داره که این محدودیتو در 8.3 ور داره ممنون از پاسختون
    • 0
  11. User Avatar
    • خوشدل
    • در تاریخ : 3 تیر 1394 00:26
    11
    سلام وقبولي طاعات وعباداتان درماه مبارك رمضان آيا ios8'3 براي عموم هم آزاد شده
    • 0
  12. User Avatar
    • GffJay
    • در تاریخ : 3 تیر 1394 00:29
    12
    0
    سلام بعد از جلبریک همه توییک ها و برنامه بولی رو می تونم نصب کنم.ضمنا mobile subscr… جیه؟
    • 0
  13. User Avatar
    • Mostafa_H
    • در تاریخ : 3 تیر 1394 02:06
    13
    سلام
    من الان جلبريك كردم خوب اما خوشم نيومد ميخوام. از حالت جلبريك در بيارم چه جوري جلبريكو پاك كنم يك راه حل ساده و اسون. بگين لطفا. ممنونم فداتونم
    • 0
  14. User Avatar
    • ممد
    • در تاریخ : 3 تیر 1394 06:18
    14
    نقل قول: Mostafa_H
    سلام
    من الان جلبريك كردم خوب اما خوشم نيومد ميخوام. از حالت جلبريك در بيارم چه جوري جلبريكو پاك كنم يك راه حل ساده و اسون. بگين لطفا. ممنونم فداتونم

    سلام با توجه به مدل گوشیت فریمور مورد نظر رو دانلود کن و با ایتیونز گوشیتو ریستور کن

    نقل قول: Mostafa_H
    سلام
    من الان جلبريك كردم خوب اما خوشم نيومد ميخوام. از حالت جلبريك در بيارم چه جوري جلبريكو پاك كنم يك راه حل ساده و اسون. بگين لطفا. ممنونم فداتونم

    سلام با توجه به مدل گوشیت فریمور مورد نظر رو دانلود کن و با ایتیونز گوشیتو ریستور کن
    • 0
  15. User Avatar
    • shervin
    • در تاریخ : 3 تیر 1394 09:18
    15
    نقل قول: Mostafa_H
    سلام
    من الان جلبريك كردم خوب اما خوشم نيومد ميخوام. از حالت جلبريك در بيارم چه جوري جلبريكو پاك كنم يك راه حل ساده و اسون. بگين لطفا. ممنونم فداتونم

    شما می تونین آخرین ورژنی که تا الان آپل معرفی کرده رو از طریق آیتونز روی آیدیوایستون اجرا کنید تا به حالت معمولی برگرده ، البته حتما" به این نکته توجه کنید که قبل از این کار حتما" یه بک اپ از دیوایستون بگیرید که بتونین آخرین اطلاعتتون رو بازیابی کنید .
    • 0
  16. User Avatar
    • عارف
    • در تاریخ : 3 تیر 1394 10:20
    16
    با اینکه اخرین ورژن ایتونز نصب و ازش استفاده میکنم پیغام میده دیوایس وجود ندارد و ایتونز رو نصب کنید

    نقل قول: Mostafa_H
    سلام
    من الان جلبريك كردم خوب اما خوشم نيومد ميخوام. از حالت جلبريك در بيارم چه جوري جلبريكو پاك كنم يك راه حل ساده و اسون. بگين لطفا. ممنونم فداتونم

    مجبوری دوباره ریستور کنی
    • 0
  17. User Avatar
    • MohammadTSR
    • در تاریخ : 3 تیر 1394 11:29
    17
    مدیر لطفا نحوه استفاده از سیبچه هم بذار :feel:
    • 0
  18. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 3 تیر 1394 13:15
    18
    عالیه. ممنون از خبر خوش! laughing
    اما بازم عجله کردن و حفره ها رو سوزوندن. این حتی می تونی باعث عقب افتادن عرضه ios 9 نهایی بشه!
    • 0
  19. User Avatar
    • m o hsen
    • در تاریخ : 3 تیر 1394 13:45
    19
    سلام و خسته نباشید
    من آخرین بار رو ios 6 جیل کرده بودم
    توئیکی وجود داشت که می شد باهاش تو محیط برنامه ها خرید کرد
    الان هم اون توئیک هست برای ios 8.3
    من به خاطر همون یه دونه توئیک می خوام جیل کنم
    الان جیل کنم آیا؟
    • 0
  20. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 3 تیر 1394 13:49
    20
    نقل قول: iParsa
    عالیه. ممنون از خبر خوش! laughing
    اما بازم عجله کردن و حفره ها رو سوزوندن. این حتی می تونی باعث عقب افتادن عرضه ios 9 نهایی بشه!


    نسخه ی بتای آخری ۸.۴ چند روز پیش اومد احتمالا توی همون بتای آخری حفره ها رو بسته بوده اپل اینا هم دیدن به کار نمیاد عرضه کردن جیلبریک رو. وگرنه کار خودشون رو سخت نمی کنن
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا