کانال تلگرام کافه اپل
» » » توجه: توییکی که می تواند دیوایس شما را برای همیشه از بین ببرد!

توجه: توییکی که می تواند دیوایس شما را برای همیشه از بین ببرد!

تاریخ : 1393.11.30
نظرات : 13
  • 0

KilliOS

دنیای جیلبریک هر روز در حال بزرگتر شدن است و دائماً توییک های جدید و پر کاربرد جدیدی به این دنیا اضافه می شود. حال توییکی با نام KilliOS در سیدیا اضافه شده است که می تواند برای همیشه دستگاه شما را به خواب ابدی فرو ببرد!

این توییک که به گفته سازنده آن تنها برای نشان دادن میزان خطرات توییک های متفرقه در سیدیا منتشر شده است. نصب این توییک می تواند منجر به از بین رفتن دستگاه شما شود. همچنین به وسیله ریستور نیز دستگاه شما قابل احیا نخواهد بود. این توییک از سیدیا حذف شده است ولی نکته مهم در اتفاق این است که توییک های سیدیا می توانند چنین بلایی را بر سر دستگاه شما بیاورند و تنها نیاز است که از الگوریتم استفاده شده در نوشتار این توییک در توییک های دیگر نیز استفاده شود.

بنابراین به شما کاربران کافه اپل توصیه می شود که به هیچ عنوان سراغ توییک های جانبی نروید و تنها از توییک های معتبری که در سایت معرفی می شوند استفاده کنید. همچنین شما می توانید با دانلود توییک های خودتان از سورس های معتبر از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنید. به زودی نحوه کار با سیدیا و سورس های معتبر بر روی سایت قرار خواهند گرفت.

 منبع: iClarified

نظرات

  1. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 30 بهمن 1393 11:24
    1
    وای خدا...
    فکر کنم از این به بعد ترس از جیلبریک بیشتر بشه
    • 0
  2. User Avatar
    • iOmid
    • در تاریخ : 30 بهمن 1393 12:18
    2
    نقل قول: iAdmin
    وای خدا...
    فکر کنم از این به بعد ترس از جیلبریک بیشتر بشه

    یوهاهاهاهاهاااااا :am:
    جیلبریک خییییلی بده جیلبریک نکن
    • 0
  3. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 30 بهمن 1393 13:54
    3
    هر کاری هم که بکنیم امنیتش از اندروید کمتر نمیشه که!
    • 0
  4. User Avatar
    • Sultan
    • در تاریخ : 30 بهمن 1393 13:55
    4
    وای ک چقدرررر ترسیدیم
    • 0
  5. User Avatar
    • manii
    • در تاریخ : 30 بهمن 1393 13:57
    5
    با سلام
    بسیار به نکته ی خوبی اشاره فرمودین من یه خواهش دارم از بروبکس کافه اپل که یه آموزش جامع و کامل درمورد سیدیا و توییک های موجود در آن و تقسیم بندی آنها در سایت بگذارید باتشکر
    • 0
  6. User Avatar
    • Moh.ezio.
    • در تاریخ : 30 بهمن 1393 15:06
    6
    خخخخخخخ اقا من بعد تقريبا چند سال كار با ايفون اين 6plusتصميم گرفتم جلبريك كنم حالا تو اين يه هفته كه تصميم گرفتم هرچي خبر بده داره منتشر ميشه براي جيلبريك
    • 0
  7. User Avatar
    • JFK
    • در تاریخ : 30 بهمن 1393 17:27
    7
    ولی باز بدون جیلبریک نمیشه زندگی کرد smile
    • 0
  8. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 30 بهمن 1393 21:27
    8
    نقل قول: iParsa
    هر کاری هم که بکنیم امنیتش از اندروید کمتر نمیشه که!

    :lol:
    • 0
  9. User Avatar
    • iParham
    • در تاریخ : 2 اسفند 1393 10:27
    9
    دستتون درد نکنه زودتر قرار بدید چون من اصلا بلد نیستم
    • 0
  10. User Avatar
    • amirshayan
    • در تاریخ : 2 اسفند 1393 21:33
    10
    سلام
    کسی 6 جیلبریک کرده؟
    من قبلا ایپد 4 داشتم الان ایفون 6 گرفتم میخوام جیل کنم میترسم...
    کسی اگه کرده بگه
    • 0
  11. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 3 اسفند 1393 15:19
    11
    نقل قول: amirshayan
    سلام
    کسی 6 جیلبریک کرده؟
    من قبلا ایپد 4 داشتم الان ایفون 6 گرفتم میخوام جیل کنم میترسم...
    کسی اگه کرده بگه

    اگر ورژن تون 8.1.1 یا 8.1.2 هست با TaiG با خیال راحت جیل کنید. اما مثل این که Pangu مشکل پیدا کرده.
    • 0
  12. User Avatar
    • R2
    • در تاریخ : 12 اسفند 1393 00:21
    12
    ايفون بدون جيلبريك معنا نداره!
    • 0
  13. User Avatar
    • shjahin
    • در تاریخ : 12 اسفند 1393 11:46
    13
    نقل قول: iParsa
    نقل قول: amirshayan
    سلام
    کسی 6 جیلبریک کرده؟
    من قبلا ایپد 4 داشتم الان ایفون 6 گرفتم میخوام جیل کنم میترسم...
    کسی اگه کرده بگه

    اگر ورژن تون 8.1.1 یا 8.1.2 هست با TaiG با خیال راحت جیل کنید. اما مثل این که Pangu مشکل پیدا کرده.


    dadash jil kon haleshoo bebar..inja abadan berzilete,,,,bitalk shahin 13
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا