Andromedaa

امکان دانگرید به iOS 8.1.2 مسدود شد!

تاریخ : 1393.11.24
نویسنده : iShahab
نظرات : 8
بازدیدها : 4345
  • 0

Block iOS 8.1.2اپل به طور رسمی امکان ریستور به iOS 8.1.2 را بست و دیگر امکان دانگرید به این نسخه وجود نخواهد داشت. اپل موفق شد تا در iOS 8.1.3 با بستن حفره های امنیتی لازم برای جیلبریک، امکان جیلبریک را در این نسخه مسدود کند و تنها راه برای استفاده از جیلبریک در دستگاه هایی که به iOS 8.1.3 آپدیت کرده بودند استفاده از دانگرید به نسخه 8.1.2 بود. حال اپل امکان دانگرید به نسخه 8.1.2 را بسته است و دیگر نمی توان برای جیلبریک به این نسخه مهاجرت کرد. چنانچه دستگاهتان همچنان بر روی 8.1.2 قرار دارد می توانید به وسیله ابزار TaiG دستگاه خودتان را جیلبریک کنید.

تا این لحظه خبری مبنی بر جیلبریک نسخه 8.1.3 منتشر نشده است و احتمال می رود که تیم های مربوط نیز تمرکز خودشان را بر روی نسخه 8.2 متمرکز کرده اند.

 منبع: MacRumors

دسته بندی :  اخبار / اخبار اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 24 بهمن 1393 12:46
    1
    شهاب جان ممنونم به خاطر اطلاع رسانی
    ببخش که دیر منتشر کردم پست رو
    4 روزه به خاطر مسمومیت غذایی بستری شدم
    انشالله کاستی ها رو جبران می کنم. :love:
    • 0
  2. User Avatar
    • Sbsaeid
    • در تاریخ : 24 بهمن 1393 16:35
    2
    سلام
    من از ios 7 استفاده ميكنم ميشه به 8.1.2 آپديت كنم بعد جيلبريك كنم؟ ممنون ميشم جوابمو بدين
    • 0
  3. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 24 بهمن 1393 16:42
    3
    نقل قول: Sbsaeid
    سلام
    من از ios 7 استفاده ميكنم ميشه به 8.1.2 آپديت كنم بعد جيلبريك كنم؟ ممنون ميشم جوابمو بدين

    سلام
    خیر
    • 0
  4. User Avatar
    • محمد مهدی
    • در تاریخ : 26 بهمن 1393 22:17
    4
    سلام ببخشید شاید سوالم بجا نباشد اگر من آیفونم رو جیلبریک کنم به بعد به نسخه جدیدتر بروم که جیلبریک هم براش اومده باشه دوباره باید همه سورس ها و نرم افزار ها را دوباره نصب کنم؟؟
    • 0
  5. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 27 بهمن 1393 20:02
    5
    نقل قول: محمد مهدی
    سلام ببخشید شاید سوالم بجا نباشد اگر من آیفونم رو جیلبریک کنم به بعد به نسخه جدیدتر بروم که جیلبریک هم براش اومده باشه دوباره باید همه سورس ها و نرم افزار ها را دوباره نصب کنم؟؟

    بعد از جیلبریک برای آپدیت باید ریستور کنید که همه چیز پاک میشه. اما می تونید بکاپ کامل بگیرید.
    اما خب بهتره سورس ها و توییک های سیدیا رو دوباره نصب کنید.
    • 0
  6. User Avatar
    • arash pakdel
    • در تاریخ : 29 بهمن 1393 04:57
    6
    salam man disham 8.1.3 kardam alan daqiqan che konam ?:||| hich rahi vojod nadare ke man jbreak konam ?
    • 0
  7. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 29 بهمن 1393 15:16
    7
    نقل قول: arash pakdel
    salam man disham 8.1.3 kardam alan daqiqan che konam ?:||| hich rahi vojod nadare ke man jbreak konam ?

    فعلا راهی نیست. اما برای نرم افزار می تونید از سیبچه و سیب اپ استفاده کنید.
    • 0
  8. User Avatar
    • rayan
    • در تاریخ : 18 اسفند 1393 16:08
    8
    salam ios man 8.1.1 hast bara inam nemishe estefade kard va inke che goone mitoonam barname whats app roo ipad berizaamm
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا