کانال تلگرام کافه اپل

iOS 8.1.1 قابل جیلبریک نیست!

تاریخ :
نظرات : 11
  • 5

Pangu 8

ساعاتی پیش خبری را مبنی بر انتشار iOS 8.1.1 Beta 1 برای توسعه دهندگان در کافه اپل منتشر کردیم و به شما اطلاع دادیم که اگر قصد جیلبریک کردن دارید، بهتر است زودتر به iOS 8.1 آپدیت کنید و دیوایس خود را به کمک Pangu 8 جیلبریک کنید زیرا ممکن است iOS 8.1.1 تمامی حفره های جیلبریک را پر کرده باشد و دیگر امکان جیلبریک از دست برود. حال باید به شما اطلاع دهیم که یکی از اعضای تیم پانگو به نام Daniel_K4 اعلام کرد ما پس از تست کردن نسخه بتای اول iOS 8.1.1 دریافتیم که اپل تمامی حفره های iOS را در این نسخه مسدود کرده است و دیگر ابزار Pangu 8 قادر به جیلبریک دیوایسها نخواهد بود. در میان صحبت های این عضو تیم جیلبریک خبری از امید برای جیلبریک شدن iOS 8.1.1 نبود. پس بدون معطلی باید دیوایس خود را به iOS 8.1  آپدیت و سپس دیوایس را جیلبریک کنید.

 منبع: IDB

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 13 آبان 1393 21:41
    1
    کلا سیاست evad3rs بهتر بود. صبر می کردن تا آپدیت های ios تموم شه. بعد جیلبریک رو منتشر می کردن.
    • 0
  2. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 13 آبان 1393 21:46
    2
    نقل قول: iParsa
    کلا سیاست evad3rd بهتر بود. صبر می کردن تا آپدیت های ios تموم شه. بعد جیلبریک رو منتشر می کردن.

    اون تیم روی برنامه ریزی کار می کردن و جیلبریکهایی که عرضه می کردن کمترین باگ رو داشت اما این تیم مثل ما ایرانی ها عمل می کنه، یهو شروع می کنن و بی برنامه کاری رو انجام میدن
    • 0
  3. User Avatar
    • ababak
    • در تاریخ : 13 آبان 1393 22:57
    3
    جيل كردم ولى هر توييك رو كه نصب ميكنم توى home هيچ ايكونى نيست
    براى اولين بار جيل كردم ميشه راه نماييم كنين
    • 0
  4. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 13 آبان 1393 23:36
    4
    نقل قول: ababak
    جيل كردم ولى هر توييك رو كه نصب ميكنم توى home هيچ ايكونى نيست
    براى اولين بار جيل كردم ميشه راه نماييم كنين

    سلام
    دوست من خیلی از توییک ها آیکون ندارن و فقط تنظیماتشون به Settings اضافه میشه
    • 0
  5. User Avatar
    • BABAKA
    • در تاریخ : 13 آبان 1393 23:47
    5
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: ababak
    جيل كردم ولى هر توييك رو كه نصب ميكنم توى home هيچ ايكونى نيست
    براى اولين بار جيل كردم ميشه راه نماييم كنين

    ُسلام
    دوست من خیلی از توییک ها آیکون ندارن و فقط تنظیماتشون به Settings اضافه میشه


    مرسی از جوابتون

    در سایت جایی هست که کار با سیدیا رو توضیح بده؟
    • 0
  6. User Avatar
    • علیرضا1234
    • در تاریخ : 14 آبان 1393 00:00
    6
    سلام، من جیلبرک کردم با آخرین نسخه به خوبی و خوشی! ولی هیچ توییکی از سیدیا نصب نمیشه و ارور قرمز رنگ sub process میده. ممنون میشم کمک کنید.
    • 0
  7. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 14 آبان 1393 00:23
    7
    نقل قول: BABAKA
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: ababak
    جيل كردم ولى هر توييك رو كه نصب ميكنم توى home هيچ ايكونى نيست
    براى اولين بار جيل كردم ميشه راه نماييم كنين

    ُسلام
    دوست من خیلی از توییک ها آیکون ندارن و فقط تنظیماتشون به Settings اضافه میشه


    مرسی از جوابتون

    در سایت جایی هست که کار با سیدیا رو توضیح بده؟

    به بخش آموزشها مراجعه کنید.

    نقل قول: علیرضا1234
    سلام، من جیلبرک کردم با آخرین نسخه به خوبی و خوشی! ولی هیچ توییکی از سیدیا نصب نمیشه و ارور قرمز رنگ sub process میده. ممنون میشم کمک کنید.

    سلام
    دوست من این روزها به خاطر تب جیلبریک سرورهای سیدیا کمی دچار مشکل شده. در ساعات دیگه امتحان کن، اگر باز ارور داد، دوباره جیلبریک کن.
    موفق باشید
    • 0
  8. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 14 آبان 1393 21:16
    8
    امان از بی اینترنتی
    • 0
  9. User Avatar
    • iNavid