Andromedaa

نصب اپلیکیشن های کرک شده روی iOS 8

تاریخ : 1393.08.11
نویسنده : Mohammad Bagheri
نظرات : 38
بازدیدها : 27708
  • 6

AppSync Unifiedاین روزها که جیلبریک پایدار iOS 8 عرضه شده است، سوالات پیرامون آن بسیار می باشد. یکی از سوالات پر مخاطب این است که چگونه اپلیکیشن های کرک شده را روی iOS 8 جیلبریک شده نصب کنیم. همانطور که می دانید توییک AppSync این کار را برای شما انجام می دهد که متاسفانه برای iOS 8 رنگ آپدیت به خود نگرفت اما خبر خوشحال کننده اینجاست که توییک دیگری به نسخه جدید آپدیت شد که به کمک شما می آید و شما می توانید پس از نصب آن، اپلیکیشن های کرک شده مورد علاقه خود را روی دیوایس نصب کنید.

نام این توییک AppSync Unified است که چندی است سر و صدا به پا کرده و هم اکنون به نسخه 5 آپدیت شده است. حال شما کاربران پس از جیلبریک دیوایس خود می توانید با مراجعه به Cydia، سورس http://repo.HackyouriPhone.org را Add کرده و پس از اضافه شدن سورس، توییک AppSync Unified را نصب کنند. البته این را باید خاطر نشان کنیم که توسعه دهنده این توییک اعلام کرده، توییک مذکور در نسخه بتا عرضه شده و ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد. اما جای نگرانی نیست و احتمالاً به زودی نسخه اصلی عرضه خواهد شد.

 منبع: کافه اپل

دسته بندی :  اخبار / اخبار اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • arghish
    • در تاریخ : 11 آبان 1393 23:24
    1
    عالی است به درستی کار میکنه.. یاشا
    • 0
  2. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 12 آبان 1393 00:02
    2
    نقل قول: arghish
    عالی است به درستی کار میکنه.. یاشا

    :fellow:
    • 0
  3. User Avatar
    • camaroltz
    • در تاریخ : 12 آبان 1393 10:18
    3
    خسته نباشین این تووییک رو من اولین بار از یه سایت خارجی پیدا کردم و توی پیامها ارسال کردم
    دیروز تو پیامها گذاشتم!
    اما انگار کسی اهمیت نداد!
    حتی پیامم رو هم تایید نکردین چرا؟
    چرا؟
    چرا؟
    به نسخه پایدار پانگو ارسال کرده بودم
    کارتون خیلی زشت بود اه اه اه
    • 0
  4. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 12 آبان 1393 11:14
    4
    نقل قول: camaroltz
    خسته نباشین این تووییک رو من اولین بار از یه سایت خارجی پیدا کردم و توی پیامها ارسال کردم
    دیروز تو پیامها گذاشتم!
    اما انگار کسی اهمیت نداد!
    حتی پیامم رو هم تایید نکردین چرا؟
    چرا؟
    چرا؟
    به نسخه پایدار پانگو ارسال کرده بودم
    کارتون خیلی زشت بود اه اه اه

    حالتون خوبه؟؟! شخصیت صحبت کردن رو یاد بگیر کاربر گرامی
    ما نظری رو حذف نکردیم... در ضمن تا موضوعی تایید نشه، پستی در موردش منتشر نمیشه
    در مورد این توییک هم نیاز به تست بود تا در صورت صحت، در کافه اپل خبرش منتشر بشه...
    موفق باشید!
    • 0
  5. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 12 آبان 1393 13:16
    5
    سلام
    :love:
    محمد جان برای 8.1 جلیبریک اومده ؟! یه راهنمایی میکنی داداش
    • 0
  6. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 12 آبان 1393 13:20
    6
    نقل قول: mr.feri
    سلام
    :love:
    محمد جان برای 8.1 جلیبریک اومده ؟! یه راهنمایی میکنی داداش

    سلام
    به لینک زیر مراجعه کن فرزاد جان
    http://cafeapple.net/2856-Pangu-8-Update-To-1-1-0-Version.html
    • 0
  7. User Avatar
    • morteza_m2
    • در تاریخ : 12 آبان 1393 17:03
    7
    سلام.من مشکل جدی دارم همین امروز به ای او اس 8.1 ریستور کردم جیلبریک هم کردم هیچ مشکلی نیست جز این وای فای رو که وصل میکنم به شدت از نت استفاده میکنه همه اپدیت ها رو غیر فعال کردم هرچیزی که به ذهنم میرسید اینم بگم چه تو شارژ باشه چه نباشه از نت استفاده میکنه تورو خدا راهنمایی کنید!!!!! :sad:
    • 0
  8. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 12 آبان 1393 17:53
    8
    نقل قول: morteza_m2
    سلام.من مشکل جدی دارم همین امروز به ای او اس 8.1 ریستور کردم جیلبریک هم کردم هیچ مشکلی نیست جز این وای فای رو که وصل میکنم به شدت از نت استفاده میکنه همه اپدیت ها رو غیر فعال کردم هرچیزی که به ذهنم میرسید اینم بگم چه تو شارژ باشه چه نباشه از نت استفاده میکنه تورو خدا راهنمایی کنید!!!!! :sad:

    سلام
    متوجه نشدم، به شدت نت استفاده می کنه یعنی چی؟ منظورتون اینه شارژ باتری مصرف می کنه؟!
    • 0
  9. User Avatar
    • سياوش
    • در تاریخ : 12 آبان 1393 22:42
    9
    نقل قول: morteza_m2
    سلام.من مشکل جدی دارم همین امروز به ای او اس 8.1 ریستور کردم جیلبریک هم کردم هیچ مشکلی نیست جز این وای فای رو که وصل میکنم به شدت از نت استفاده میکنه همه اپدیت ها رو غیر فعال کردم هرچیزی که به ذهنم میرسید اینم بگم چه تو شارژ باشه چه نباشه از نت استفاده میکنه تورو خدا راهنمایی کنید!!!!! :sad:


    من هم اين مشكل را داشتم يه شب حدودا نيم ساعت به شارژ وصل بود واي فاي هم روشن حدود دويست سيصد مگ دانلود كرد الان چند روزه درسته
    • 0
  10. User Avatar
    • mohammadem
    • در تاریخ : 13 آبان 1393 09:48
    10
    سلام . من این برنامه رو نصب کردم ولی فقط یک سری از برنامه هارو می تونم رو ایپدم نصب کنم یعنی مثله حالتی میشه که این برنامه رو نصب نکرده بودم برنامه ها میاد توی صفحه ها ولی به حالته کم رنگ هستن و وقتی می خوام بازشون کنم زیر برنامه ها می نویسه instaling... یا waiting... . ازتون ممنون میشم جواب سوالمو بدین
    • 0
  11. User Avatar
    • banehcity
    • در تاریخ : 13 آبان 1393 09:51
    11
    باتشکر از سایت بسیار خوبتون دو سوال داشتم
    1-من آیپد دو با نسخه 7.1 دارم آیا ارزش داره به نسخه 8 آپدیت کنم ( من به جیلبریک نیاز دارم و آیا نسخه 8 با نصب برنامه های شبیه ساز سگا و نینتندو مشکل داره یا نه؟ )
    2-امروز شبیه ساز سگا و نینتندو رو از سیدیا نصب کردم امابعضی برنامه ها مثل سافاری اجرا نمیشن اونها رو پاک هم کردم اما مشکل حل نشد . مشکل چی میتونه باشه ؟
    خیلی ممنون میشم جواب بدین
    • 0
  12. User Avatar
    • shadi1235
    • در تاریخ : 13 آبان 1393 18:30
    12
    سلام یه توویک میخواستم برای حذف عکسهای سینک شده با ایتونز میشه کمک کنید 5s - ios8
    • 0
  13. User Avatar
    • سام
    • در تاریخ : 15 آبان 1393 12:50
    13
    سلام من دیروز ایفون 6 خریدم و ios 8.1 روش هست !! جیلبریک کردم سیدیا هم نصبه و توپیک رو نصب کردم ولی باز هم برنامه هایی که قبلا روی ios 6 va ios 7 نصب کرده بودم نصب نمیشه ( gta voice va gta san) هم با ifun box هم با i tools و هم با itunes امتحان کردم ولی باز fail میشه لطفا کمک کنید
    • 0
  14. User Avatar
    • Snowman
    • در تاریخ : 16 آبان 1393 14:15
    14
    نقل قول: سام
    سلام من دیروز ایفون 6 خریدم و ios 8.1 روش هست !! جیلبریک کردم سیدیا هم نصبه و توپیک رو نصب کردم ولی باز هم برنامه هایی که قبلا روی ios 6 va ios 7 نصب کرده بودم نصب نمیشه ( gta voice va gta san) هم با ifun box هم با i tools و هم با itunes امتحان کردم ولی باز fail میشه لطفا کمک کنید


    منم دقیقاً همین مشکلو دارم، هیچ جوره نمیتونم برنامه نصب کنم :|
    • 0
  15. User Avatar
    • dr.004
    • در تاریخ : 16 آبان 1393 20:32
    15
    نقل قول: Snowman
    نقل قول: سام
    سلام من دیروز ایفون 6 خریدم و ios 8.1 روش هست !! جیلبریک کردم سیدیا هم نصبه و توپیک رو نصب کردم ولی باز هم برنامه هایی که قبلا روی ios 6 va ios 7 نصب کرده بودم نصب نمیشه ( gta voice va gta san) هم با ifun box هم با i tools و هم با itunes امتحان کردم ولی باز fail میشه لطفا کمک کنید


    منم دقیقاً همین مشکلو دارم، هیچ جوره نمیتونم برنامه نصب کنم :|

    منم همین مشکل رو دارم راه حل بدین
    • 0
  16. User Avatar
    • sanjar
    • در تاریخ : 20 آبان 1393 18:52
    16
    سلام خسته نباشید اصلا کار نمی کند .
    شما چطور با این توپیک برنامه نصب کردن ؟
    • 0
  17. User Avatar
    • savitr
    • در تاریخ : 20 آبان 1393 19:10
    17
    سلام
    من این توییک رو نصب کردم ولی هنگام اجرای برنامه ها از من Apple ID میخواد
    این مشکل رو توی 7.0.1 هم داشتم
    اگر ممکنه راهنماییم کنید
    ممنون
    • 0
  18. User Avatar
    • miladbaei
    • در تاریخ : 22 آبان 1393 10:13
    18
    سلام مرسی از سایت خوبتون. من هر کاری کردم نتونستم روی ios 8 نرم افزار نصب کنم تمام راه هایی که گفتین رفتم بازم نشد اگه میشه بیشتر راهنمایی کنید
    • 0
  19. User Avatar
    • saahi
    • در تاریخ : 23 آبان 1393 17:20
    19
    salaam mn in karo kardam badaz oon baraye app rikhtan chikar bayad konm??
    • 0
  20. User Avatar
    • امين
    • در تاریخ : 4 آذر 1393 02:36
    20
    باسلام من هيچ برنامه اي نمي تونم نصف كنم همش ارور ١٠٠٩ ميده نياز به يه فيلتر شكن دارم من باگوشي از مدوم سايت وچطوري دانلود كنم ممنون ميشم جواب بدين
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا