کانال تلگرام کافه اپل

آموزش نصب آسان Cydia روی iOS 8 جیلبریک شده!

تاریخ :
نظرات : 11
  • 8

Cydiaهمانطور که می دانید iOS 8 هفته گذشته در کمال ناباوری جیلبریک شد و نحوه جیلبریک آن عرضه عمومی شد اما مشکل بسیار بزرگی را به همراه داشت که آن هم نبود سیدیا پس از جیلبریک دیوایس بود. البته راههای بسیاری برای نصب دستی سیدیا وجود داشت که ما نیز علاوه بر جیلبریک پایدار iOS 8، آموزش نصب دستی Cydia را نیز در کافه اپل قرار دادیم.

خوشبختانه PanguTeam اعلام کرده است که نسخه 1.1 نرم افزار Pangu 8 به زودی عرضه خواهد شد و دیگر کاربران می توانند با جیلبریک دیوایس خود، سیدیا را نیز داشته باشند. البته یکی از سورپرایزهای این تیم عرضه نسخه خودکار سیدیا روی اپلیکیشن Pangu است.

اگر دیوایس خود را جیلبریک کرده باشید، می دانید پس از جیلبریک اپلیکیشنی به نام Pangu روی دیوایس شما نصب خواهد شد که شبیه به سیدیا است. حال برای نصب آسان و بدون دردسر سیدیا روی دیوایس تا عرضه نسخه رسمی و پایدار Pangu 8، کافی است پس جیلبریک کردن iOS 8، وارد Pangu شوید و در همان صفحه ابتدایی روی Install Cydia بزنید تا سیدیا برای شما نصب گردد. با ما همراه باشید تا به محض عرضه نسخه 1.1 نرم افزار Pangu 8 آن را در اختیار شما قرار دهیم.

Pangu

 منبع: IDB

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 9 آبان 1393 07:57
    1
    مرسی محمد جان. انگار نسخه اصلی پانگو هم امروز میاد.
    • 0
  2. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 9 آبان 1393 10:39
    2
    نقل قول: iParsa
    مرسی محمد جان. انگار نسخه اصلی پانگو هم امروز میاد.

    سلام
    خواهش میکنم
    بله، امروز منتشر میشه
    • 0
  3. User Avatar
    • Y Mohammadreza
    • در تاریخ : 9 آبان 1393 10:43
    3
    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما ميخواستم بپرسم دوستان عزيز ايا تاكنون هيچ توييكي براي رمز گذاري رو اپ هاي ايفون درا اه او اس هشت اپديت شده يا تا كنون خير با تشكر ios 8.1 iphone 6
    • 0
  4. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 9 آبان 1393 11:15
    4
    نقل قول: Y Mohammadreza
    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما ميخواستم بپرسم دوستان عزيز ايا تاكنون هيچ توييكي براي رمز گذاري رو اپ هاي ايفون درا اه او اس هشت اپديت شده يا تا كنون خير با تشكر ios 8.1 iphone 6

    سلام
    دوست من باید صبر کنید تا نسخه پایدار نرم افزار جیلبریک عرضه بشه و بعد به احتمال زیاد توییک ها بیشتر از پیش هماهنگ خواهند شد.
    • 0
  5. User Avatar
    • goodarz
    • در تاریخ : 9 آبان 1393 12:19
    5
    برای رمز گذاری روی آیفون یا آی پد ، درست مثل pattern اندروید باشه
    • 0
  6. User Avatar
    • کلمه
    • در تاریخ : 9 آبان 1393 14:23
    6
    سلام
    ایا توییک app sync برای ای او اس هشت تعبیه شده است یا خیر
    و ایا به نظر شما جیلبریک کردن در این موقع خوب است یا خیر
    با تشکر
    منتظر پاسخ شما هستم
    • 0
  7. User Avatar
    • Scarface
    • در تاریخ : 9 آبان 1393 15:35
    7
    سلام كي منتشر ميشه نسخه جديدش؟؟
    • 0
  8. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 9 آبان 1393 15:44
    8
    نقل قول: Scarface
    سلام كي منتشر ميشه نسخه جديدش؟؟

    سلام
    خبر رو کامل مطالعه کنید!!!
    • 0
  9. User Avatar
    • ابراهیم.ن
    • در تاریخ : 29 فروردین 1394 09:58
    9
    سلام. من گوشیمو جیلبریک کردم و سیدیا اومد رو صفحه ام و وقتی سورس Bigboss و بعضی از سورس ها رو ادد میکنم ارور میده باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟لطفا کمکم کنید.
    • 0
  10. User Avatar
    • robatjazi
    • در تاریخ : 23 تیر 1394 23:33
    10
    با سلام ورژن ios 8.3 روی گوشیم نصب وبا برنامه taig جیلش کردم و به طور اشتباهی سیدیا از گوشیم حذف کردم میخاستم بدونم آیا میتونم به یه روشی سیدیا دوباره نصب کنم
    • 0
  11. User Avatar
    • mehdi_7x