کانال تلگرام کافه اپل

سورس BigBoss هک شد!

تاریخ :
نظرات : 11
  • 6

Cydia

همانطور که می دانید، پس از جیلبریک دیوایس و اضافه شدن Cydia به آن، یکی از سورسهای پیش فرض و قدرتمندی که در سیدیا موجود است، BigBoss است که در آن هزاران توییک رایگان و پولی قرار گرفته تا کاربران بتوانند از آن استفاده نمایند. ساعاتی پیش گروهی نامعلوم، این سورس را هک کرده و تمامی توییک های پولی و رایگان آن را استخراج و در سایتی تحت عنوان RipBigBoss.Com منتشر کردند. البته این گروه سورسی را نیز ساخته و تمامی توییک ها را در آن قرار داده اند که ما توصیه می کنیم از اضافه کردن این سورس و دانلود توییک های موجود در آن خودداری نمایید زیرا امکان وجود MaleWare در آنها بسیار زیاد است. در حال حاضر سازنده سورس BigBoss عکس العملی را نشان نداده است که به احتمال زیاد به دلیل فراهم کردن دیواره های امنیتی برای سورس است. باز هم تاکید می کنیم که تا زمانی که سلامت سورس RipBigBoss تایید نشده، از آن استفاده ننمایید.

RipBigBoss.Com

 

 منبع: IDB

نظرات

  1. User Avatar
    • Hessam G
    • در تاریخ : 28 تیر 1393 04:00
    1
    فکر کنم در جواب به saurik که پستی در سایتش منتشر کرده بود و گفته بود که "قول نمیده تا ابد سایدیا رو سرپا نگه داره" باشه. من فکر کنم منظورش اینه که همه جیلبریک سایدیا نیست و میشه توییک ها رو در سایت های مختلف گذاشت و دانلود کرد و دستی نصب کرد. چون از قرار معلوم میتونید با رفتن به آدرس http://apt.ripbigboss.com/repofiles/cydia/debs2.0/ همه توییک ها رو که همهشون اورجینال هستن ولی احتمال میدم توش مخربی چیزی باشه دانلود کنید.
    موفق باشید و در دعاهاتون من رو فراموش نکنید.
    • 0
  2. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 28 تیر 1393 12:14
    2
    نقل قول: Hessam G
    فکر کنم در جواب به saurik که پستی در سایتش منتشر کرده بود و گفته بود که "قول نمیده تا ابد سایدیا رو سرپا نگه داره" باشه. من فکر کنم منظورش اینه که همه جیلبریک سایدیا نیست و میشه توییک ها رو در سایت های مختلف گذاشت و دانلود کرد و دستی نصب کرد. چون از قرار معلوم میتونید با رفتن به آدرس http://apt.ripbigboss.com/repofiles/cydia/debs2.0/ همه توییک ها رو که همهشون اورجینال هستن ولی احتمال میدم توش مخربی چیزی باشه دانلود کنید.
    موفق باشید و در دعاهاتون من رو فراموش نکنید.

    با نظرت موافقم. تعجب اینجاست هنوز صاحب بیگ باس حرفی نزده در مورد این اتفاق
    • 0
  3. User Avatar
    • Ali3427
    • در تاریخ : 28 تیر 1393 13:28
    3
    سلام
    اگه سورس رو ادد كنم چه مشكلي پيش مياد؟
    • 0
  4. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 28 تیر 1393 13:45
    4
    نقل قول: Ali3427
    سلام
    اگه سورس رو ادد كنم چه مشكلي پيش مياد؟

    سلام
    متن رو مطالعه کنید.
    • 0
  5. User Avatar
    • iNavid
    • در تاریخ : 28 تیر 1393 16:31
    5
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: Hessam G
    فکر کنم در جواب به saurik که پستی در سایتش منتشر کرده بود و گفته بود که "قول نمیده تا ابد سایدیا رو سرپا نگه داره" باشه. من فکر کنم منظورش اینه که همه جیلبریک سایدیا نیست و میشه توییک ها رو در سایت های مختلف گذاشت و دانلود کرد و دستی نصب کرد. چون از قرار معلوم میتونید با رفتن به آدرس http://apt.ripbigboss.com/repofiles/cydia/debs2.0/ همه توییک ها رو که همهشون اورجینال هستن ولی احتمال میدم توش مخربی چیزی باشه دانلود کنید.
    موفق باشید و در دعاهاتون من رو فراموش نکنید.

    با نظرت موافقم. تعجب اینجاست هنوز صاحب بیگ باس حرفی نزده در مورد این اتفاق


    حقشونه والا بس که پز میدن واسه جیلبریک
    • 0
  6. User Avatar
    • Hessam G
    • در تاریخ : 28 تیر 1393 16:39
    6
    دوستان بهتره که به حرف عمل کنید تا بعدا پشیمون نشید.
    شما بیاید مثل من هر توییکی رو که لازم دارید با کامپیوترتون از سایت
    http://apt.ripbigboss.com/repofiles/cydia/debs2.0/
    دانلود کنید ولی روی دیوایستون نصب نکنید.
    هروقت سلامتشون تایید شد میتونید نصب کنید با خیال راحت و اگر هم تایید نشد بی خیالشون بشید.
    موفق باشید و دعامون کنید
    • 0
  7. User Avatar
    • heysam
    • در تاریخ : 28 تیر 1393 17:14
    7
    airblue sharing کار میکنه ؟؟؟؟؟
    • 0
  8. User Avatar
    • parviz
    • در تاریخ : 29 تیر 1393 00:49
    8
    بنظرم بیشتر خبر بدی بود تا خبر خوب چون شما خودتون رو جای برنامه نویس ها بزارین دیگه حاضرین توییک بسازین؟ یا آپدیت کنیو مشکلاتشو رفع کنید؟ اگه سورس بحالت قبل بر نگرده پایان عمر سیدیاست متاسفانه!
    • 0
  9. User Avatar
    • mansour.sh
    • در تاریخ : 29 تیر 1393 22:57
    9
    منم با نظر پرویز خان موافقم
    • 0
  10. User Avatar
    • iAlireza