کانال تلگرام کافه اپل

با خیال راحت به iOS 7.0.3 آپدیت کنید، حفره ها پابرجاست

تاریخ : 1392.08.02
نظرات : 27
  • 15

همانطور که در جریان هستید، اپل 2 روز پیش iOS 7.0.3 را برای عموم عرضه کرد تا کاربران بتوانند به راحتی به این نسخه آپدیت کنند. در این میان بسیاری از کاربران از جمله کاربران کافه اپل اظهار نگرانی می کردند که با آپدیت به این نسخه امکان جیلبریک نشدن وجود دارد یا خیر؟ باید این را به شما بگوییم که به گفته Evad3rs، کاربران می توانند بدون نگرانی دیوایس خود را به iOS 7.0.3 آپدیت کنند زیرا حفره هایی که از پیش در iOS 7 وجود داشت، همچنان پابرجاست و در صورتی که جیلبریک عرضه عمومی شود، برای این نسخه هم امکان پذیر خواهد بود.

 

منبع: Twitter

نظرات

  1. User Avatar
    • restless
    • در تاریخ : 3 آبان 1392 00:58
    1
    سلام ممنون محمدجان ....
    اول اینکه بخاطر غیبتم عذرخواهی میکنم محمدجان
    دوم اینکه بخدا موندم محمد ریستور کنم یا نه ...؟؟ :sad:
    از طرفی شاید جیلش به این زودیا نیاد از طرفی هم به جیل نیاز دارم ...
    دو دلم محمد بنظرت چیکارکنم؟؟؟
    آره یا نه فدات؟
    • 0
  2. User Avatar
    • M
    • در تاریخ : 3 آبان 1392 07:55
    2
    تشكر آقا
    كاش زودتر جيلبريك هم بياد.
    • 0
  3. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 3 آبان 1392 09:19
    3
    نقل قول: restless
    سلام ممنون محمدجان ....
    اول اینکه بخاطر غیبتم عذرخواهی میکنم محمدجان
    دوم اینکه بخدا موندم محمد ریستور کنم یا نه ...؟؟ :sad:
    از طرفی شاید جیلش به این زودیا نیاد از طرفی هم به جیل نیاز دارم ...
    دو دلم محمد بنظرت چیکارکنم؟؟؟
    آره یا نه فدات؟

    سلام
    خوش اومدی
    چقدر کم پیدا بودی
    امیدوارم از این به بعد بازهم مثل گذشته پر رنگ باشی
    آپدیت کن، جیلبریک میاد
    • 0
  4. User Avatar
    • mamali
    • در تاریخ : 3 آبان 1392 11:22
    4
    سلام خسته نباشید .
    من یه مشکلی برام پیش اومده دیروز گوشیمو ریستور کردم الان اپل ایدی میخواد اپل ایدی خودمو میزنم قبول نمیکنه تورو خدا کمک کنید
    • 0
  5. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 3 آبان 1392 11:27
    5
    نقل قول: mamali
    سلام خسته نباشید .
    من یه مشکلی برام پیش اومده دیروز گوشیمو ریستور کردم الان اپل ایدی میخواد اپل ایدی خودمو میزنم قبول نمیکنه تورو خدا کمک کنید

    سلام
    دوست من این مشکل میتونه از شلوغی سرورهای اپل باشه چون این روزا آپدیت خیلی داره صورت میگیره
    تو یه زمان دیگه امتحان کنید. در ضمن مطمئن شوید که اپل آیدی رو به درستی وارد می کنید.
    • 0
  6. User Avatar
    • mamali
    • در تاریخ : 3 آبان 1392 11:41
    6
    تو یه جا خوندم که نوشته بود اگه از اون شخصی که خریدید قابلیت my fine iphone روشن باشه یه همچین اتفاقی میافته تورو خدا کمکم کنید من به اون اقایی که خریدم دسترسی ندارم
    • 0
  7. User Avatar
    • apple stive
    • در تاریخ : 3 آبان 1392 12:34
    7
    با سلام خدمت تمام دوستان من یه مشکلی برام پیش اومده گوشیم 5 اپدیت کردم به 7.0.3 خیلی خوب ریخت و بالا اومد اما دوربین گوشیم دیگه کار نمیکنه حتی دو بار ریستور کردم بهdfu هم بردم اما نشد میشه راهنماییم کنید :sad:
    • 0
  8. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 3 آبان 1392 12:43
    8
    نقل قول: mamali
    تو یه جا خوندم که نوشته بود اگه از اون شخصی که خریدید قابلیت my fine iphone روشن باشه یه همچین اتفاقی میافته تورو خدا کمکم کنید من به اون اقایی که خریدم دسترسی ندارم

    شما میتونید Find My iPhone رو خاموش کنید. بعد دوباره روشن کنید و با اپل آیدی خودتون واردش بشید.
    اما در کل هیچ ربطی به این موضوع نداره و همونطور که iAdmin گفت از شلوغیه.
    • 0
  9. User Avatar
    • sajadarian1
    • در تاریخ : 3 آبان 1392 17:43
    9
    با سلام خدمت همه اپلي هاي عزيز من تازه واردم و خوشحام كه از جست و جوهام تو اينترنت نتيجه گرفتم و اينجا رو پيدا كردم با اجازه ميخوام بدونم چه فيلتر شكني براي ios7 با اينترت gprsجواب ميده ممنون ميشم راهنمايي كنيد.
    • 0
  10. User Avatar
    • یوخی
    • در تاریخ : 3 آبان 1392 18:15
    10
    با سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم.من ایفون 4 انلاک فکتوری دارم. ورزنش هم 7.0.3 هست.میخواستم بدونم در صورت اومدن جیلبریک واسه 7 با توجه به انلاک فکتوری بودن گوشی میشه جیلبریک کرد؟
    • 0
  11. User Avatar
    • میلاد 68
    • در تاریخ : 3 آبان 1392 20:17
    11
    نقل قول: sajadarian1
    با سلام خدمت همه اپلي هاي عزيز من تازه واردم و خوشحام كه از جست و جوهام تو اينترنت نتيجه گرفتم و اينجا رو پيدا كردم با اجازه ميخوام بدونم چه فيلتر شكني براي ios7 با اينترت gprsجواب ميده ممنون ميشم راهنمايي كنيد.


    سلام عزیزم خوش اومدی
    از opendoor استفاده کن تو اپ استورم رایگان موفق باشی :fellow:

    نقل قول: یوخی
    با سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم.من ایفون 4 انلاک فکتوری دارم. ورزنش هم 7.0.3 هست.میخواستم بدونم در صورت اومدن جیلبریک واسه 7 با توجه به انلاک فکتوری بودن گوشی میشه جیلبریک کرد؟


    سلام بله میشه
    • 0
  12. User Avatar
    • restless
    • در تاریخ : 3 آبان 1392 20:26
    12
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: restless
    سلام ممنون محمدجان ....
    اول اینکه بخاطر غیبتم عذرخواهی میکنم محمدجان
    دوم اینکه بخدا موندم محمد ریستور کنم یا نه ...؟؟ :sad:
    از طرفی شاید جیلش به این زودیا نیاد از طرفی هم به جیل نیاز دارم ...
    دو دلم محمد بنظرت چیکارکنم؟؟؟
    آره یا نه فدات؟

    سلام
    خوش اومدی
    چقدر کم پیدا بودی
    امیدوارم از این به بعد بازهم مثل گذشته پر رنگ باشی
    آپدیت کن، جیلبریک میاد


    ممنون محمدحان
    بخدا چندماهه که پروژه رو سرم ریخته هوارتاااا ...
    چشم حتمآ ایشالا باز مث گذشته صبح تا شب تو کافمون " قهوه اپلی " می زنیم
    راستی محمد الان آیپدمینی دارم گرفتم 2/800 بهمن گذشته حول حوش 7 ماهه که دارمش بنظرت ارزششو داره با آیپدمینی2 تعویض کنم؟ آیپدمو چند میبرن؟ مینی2 رو چند بگیرم؟؟ چی گفتم smile
    • 0
  13. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 3 آبان 1392 22:11
    13
    نقل قول: restless
    ممنون محمدحان
    بخدا چندماهه که پروژه رو سرم ریخته هوارتاااا ...
    چشم حتمآ ایشالا باز مث گذشته صبح تا شب تو کافمون " قهوه اپلی " می زنیم
    راستی محمد الان آیپدمینی دارم گرفتم 2/800 بهمن گذشته حول حوش 7 ماهه که دارمش بنظرت ارزششو داره با آیپدمینی2 تعویض کنم؟ آیپدمو چند میبرن؟ مینی2 رو چند بگیرم؟؟ چی گفتم smile

    100% ارزش تعویض داره. اولا که مینی 1 رتینا نیست و... که خودت میدونی.
    • 0
  14. User Avatar
    • restless
    • در تاریخ : 4 آبان 1392 02:20
    14
    100% ارزش تعویض داره. اولا که مینی 1 رتینا نیست و... که خودت میدونی



    ممنون دوست عزیز
    • 0
  15. User Avatar
    • Challenger
    • در تاریخ : 5 آبان 1392 11:30
    15
    سلام. سلام به همه. من دیشب از 6.1.3 به 7.0.3 آپدیت کردم. آی دیوایسم 4s هست. عالی شده. سرعتش هم خوبه. کافه اپل راضیم ازت خدا هم ازت راضی باشه ... :love: :lol: wink

    فقط خدا کنه زود جیلبریکش هم بیاد که طاقت ندارم دیگه. دمت گرم کافه اپل. :winked:
    • 0
  16. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 5 آبان 1392 13:53
    16
    نقل قول: Challenger
    سلام. سلام به همه. من دیشب از 6.1.3 به 7.0.3 آپدیت کردم. آی دیوایسم 4s هست. عالی شده. سرعتش هم خوبه. کافه اپل راضیم ازت خدا هم ازت راضی باشه ... :love: :lol: wink

    فقط خدا کنه زود جیلبریکش هم بیاد که طاقت ندارم دیگه. دمت گرم کافه اپل. :winked:

    سلام
    خدا رو شکر که بی دردسر به 7.0.3 آپدیت کردی.
    ممنون از اینکه به کافه اپل خودتون اینقدر لطف و محبت داری
    • 0
  17. User Avatar
    • Challenger
    • در تاریخ : 5 آبان 1392 23:40
    17
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: Challenger
    سلام. سلام به همه. من دیشب از 6.1.3 به 7.0.3 آپدیت کردم. آی دیوایسم 4s هست. عالی شده. سرعتش هم خوبه. کافه اپل راضیم ازت خدا هم ازت راضی باشه ... :love: :lol: wink

    فقط خدا کنه زود جیلبریکش هم بیاد که طاقت ندارم دیگه. دمت گرم کافه اپل. :winked:

    سلام
    خدا رو شکر که بی دردسر به 7.0.3 آپدیت کردی.
    ممنون از اینکه به کافه اپل خودتون اینقدر لطف و محبت داری


    فدات دوست خوبم. من چیز زیادی از آی فون نمیدونستم و از وقتی با کافه اپل آشنا شدم خیلی پیشرفت کردم. روزی 2 یا 3 بار هم به کافه سر میزنم. عاشق کافه اپلم.
    راستی آپدیتم زیاد هم بی دردسر نبود اول خواستم با ویندوز 8 آپدیت کنم که وسط کار آیتونز ارور داد و خارج شد و دیوایسم بالا نیومد که داشتم سکته میکردم بعد رفتم تو ویندوز 7 امتحان کردم و جواب داد خدا رو شکر. پیشنهاد میکنم با ویندوز 8 آپ نکنید. wink
    • 0
  18. User Avatar
    • Mohammad rokni
    • در تاریخ : 6 آبان 1392 20:55
    18
    سلام دوستان می خواستم بدونم چجوری میتونم آیپاد 4 رو به ios 7 ریستور کنم ؟ ممنون
    • 0
  19. User Avatar
    • hemanheman