کانال تلگرام کافه اپل

MuscleNerd از جیلبریک برای iOS 7.0.2 می گوید

تاریخ :
نظرات : 16
  • 10

جیلبریک iOS 7

اپل به تازگی iOS 7.0.2 را معرفی کرد و در اختیار عموم کاربران قرار داد. بسیاری از کاربران نگران ارایه جیلبریک برای iOS 7 هستند، امروز خبر خوشحال کننده ای داریم چرا که MuscleNerd  هکر معروف iOS از جیلبریک برای iOS 7.0.2 می گوید و اعتقاد دارد در نسخه جدید iOS تنها باگهای امنیتی رفع شده اند و حفره های مورد نیاز در حال پیدا شدن است. این روزها خبرهای زیادی در رابطه با ارایه جیلبریک برای عموم کاربران به گوش می رسد و همگی بدون ذکر زمان انتشار حکایت از زمانی مناسب می دهند.

اگر iOS 6.1.3 یا iOS 6.1.4 دارید، پشنهاد می کنیم به iOS 7 کوچ نکنید چرا که جیلبریک برای iOS 6.1.3 و iOS 6.1.4 منتشر می شود.

اپل iOS 7.0.2 را برای بهبود باگهای امنیتی منتشر کرد، یکی از باگهای مهم در iOS 7 دسترسی داشتن به تصاویر بدون وارد کردن رمز بود که برطرف شد. در iOS 7.0.2 باگی عجیبی وجود دارد که می توانید بدون وارد کردن رمز به شماره ها و برنامه تلفن آیفون دسترسی داشته باشید، باید در انتشار نسخه بعدی iOS 7 باشیم تا باگها بهبود یابند.

 

 

منبع: IDB

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • heysam
    • در تاریخ : 6 مهر 1392 13:14
    1
    اره کاش جلبریک زود بیاد راحت شیم :recourse:
    • 0
  2. User Avatar
    • ali_cloner
    • در تاریخ : 6 مهر 1392 21:30
    2
    ای بابا اح
    این جلبیریک 6.1.4 رو عرضه کن دیگه هکر جان
    تا کی ما رو الاف خواهی کرد قربونت برم اخه :feel:
    • 0
  3. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 6 مهر 1392 21:39
    3
    سلام
    کلی انتظار کشیدیم و هفت رو ریختیم تو آیپد و الان بخاطر سرعت کم و هر از گاهی هنگ و دسترسی نداشتن به برنامه های محبوب خودم پشیمونم و دوباره منتظر ......
    سایت خوب من است کافه اپل
    همه افتاده ایم ناف اپل.
    • 0
  4. User Avatar
    • sna51
    • در تاریخ : 7 مهر 1392 09:59
    4
    سلام خواهشن اگه تاریخ ارائه عمومی 6.1.4 رو میدونید اطلاع رسانی کنید باتشکر
    • 0
  5. User Avatar
    • Alireza2950
    • در تاریخ : 10 مهر 1392 12:54
    5
    چه غلطي كرديم ios 7 رو گرفتيم
    • 0
  6. User Avatar
    • Apple 4S
    • در تاریخ : 11 مهر 1392 10:22
    6
    سلام
    تواپل 4اس من این باگی که شما میفرمایید روندیدم (بدون وارد کردن رمز به شماره ها...)
    • 0
  7. User Avatar
    • mohammad 4s
    • در تاریخ : 17 مهر 1392 15:08
    7
    سلام چجوری از ای او اس 7 به 6 برگردیم آخه خیلی مزخرفه !!!!!
    • 0
  8. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 17 مهر 1392 15:18
    8
    نقل قول: mohammad 4s
    سلام چجوری از ای او اس 7 به 6 برگردیم آخه خیلی مزخرفه !!!!!

    در حال حاضر فقط روی آیغون 4 جواب میده. میتونید به لینک زیر سری بزنید.
    cytweaks.net/419-Training-specific-to-downgrade-to-a-lower-version-of-iPhone-4-to-iOS-7.html
    • 0
  9. User Avatar
    • مهرو
    • در تاریخ : 5 آبان 1392 15:39
    9
    سلام من به تازگی یه iphone 5c خریدم اما جیلبریک نمیشه
    این برنامه برا ios 7 کی میاد؟!من تا کی باید صبر کنم؟!
    • 0
  10. User Avatar
    • خوشدل
    • در تاریخ : 11 آبان 1392 09:21
    10
    سلام دوستان بك راهنمايي ميخواستم ايفون٤sدارم ازاول تابسنان تاكنون منتظر جيلبريك ابتداپس ازهنگ شدن بايستي به ios6.1.3اپديت كني الان هم به ios7..3اپديت كردم منتظر جيلبريك باشم ياگوشي راتعويض كنم ازراهنمايي كه خواهد نمود سپاسگزارم
    • 0
  11. User Avatar
    • rahgozar76
    • در تاریخ : 13 آبان 1392 19:11
    11
    salam verjene gooshi man 7.0.3 hast va be khatere jilberik nashodanesh daram koli ranj mikesham aya shoma midoonid key jelbirikesh miyad?
    • 0
  12. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 13 آبان 1392 22:22
    12
    نقل قول: rahgozar76
    salam verjene gooshi man 7.0.3 hast va be khatere jilberik nashodanesh daram koli ranj mikesham aya shoma midoonid key jelbirikesh miyad?

    هنوز مشخص نیست.
    • 0
  13. User Avatar
    • omidela
    • در تاریخ : 21 آبان 1392 18:20
    13
    نقل قول: Messi
    نقل قول: mohammad 4s
    سلام چجوری از ای او اس 7 به 6 برگردیم آخه خیلی مزخرفه !!!!!

    در حال حاضر فقط روی آیغون 4 جواب میده. میتونید به لینک زیر سری بزنید.
    cytweaks.net/419-Training-specific-to-downgrade-to-a-lower-version-of-iPhone-4-to-iOS-7.html



    من آیفون 4 دارم
    میشه از ios7 برشگردونم به ios6 یا نسخه ای ک بشه جیلبریکش کرد ؟
    • 0
  14. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 21 آبان 1392 18:38
    14
    نقل قول: omidela
    نقل قول: Messi
    نقل قول: mohammad 4s
    سلام چجوری از ای او اس 7 به 6 برگردیم آخه خیلی مزخرفه !!!!!

    در حال حاضر فقط روی آیغون 4 جواب میده. میتونید به لینک زیر سری بزنید.
    cytweaks.net/419-Training-specific-to-downgrade-to-a-lower-version-of-iPhone-4-to-iOS-7.html



    من آیفون 4 دارم
    میشه از ios7 برشگردونم به ios6 یا نسخه ای ک بشه جیلبریکش کرد ؟

    بله. باید اول فریمور ios 6.1.2 رو از همون لینک دانلود کنید بعد هم مثل آموزش عمل کنید. 6.1.2 قابل جیلبریک هم هست.
    • 0
  15. User Avatar
    • رزينا
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 23:51
    15
    سلام چه جوري ميشه كه من آي او اس ٧روبه ٦برگردونم؟بخدا خيلي بده تورو خدا كمكم كنيد
    • 0
  16. User Avatar
    • mostafa nabizadeh