کانال تلگرام کافه اپل

3 تصویر جدید از بازی ایرانی شبگرد رونمایی شد

تاریخ :
نظرات : 8
  • 15

بازی ایرانی شبگرد

یکی از بازیهای ایرانی که در نمایشگاه های معتبری چون E3 خوش درخشید بازی شبگرد طلوع تاریکی بود،  این بازی برای iOS و Mac OS عرضه خواهد شد. امروز سه تصویر جدید از این بازی منتشر شده که شخصیت بازی را در حال درگیری با دشمنان نشان می دهد، بازی شبگرد طلوع تاریکی که از طراحی و گرافیکی عالی برخوردار است، امسال معرفی می شود.

بازی شبگرد طلوع تاریکی برای iOS و Mac OS می آید

شبگرد خلافکارانی را روایت می کند که از عدالت فرار می کنند و سعی در تباهی دنیا دارند. شبگرد فرشته شب و آواز عدالت است که به کابوسی برای تبهکاران تبدیل شده است، جزییات در این بازی بسیار زیبا طراحی شده اند.
بازی های ایرانی از نبود داستان رنج می برند اما شبگرد با داستانی جذاب سعی در تغییر نظر کاربران نسبت به بازی های ایرانی دارد.

 

منبع: پردیس گیم

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 2 شهریور 1392 17:03
    1
    خبر جدید رو شنیدید؟ اپل تحریماش رو علیه ایران لغو کرد. بووووووووووومممممم لپتاباش ارزون میشه.
    • 0
  2. User Avatar
    • Alireza Kalhori
    • در تاریخ : 2 شهریور 1392 17:32
    2
    رفت واسه فصل مدرسه !
    :D
    • 0
  3. User Avatar
    • Mohammad.ali
    • در تاریخ : 2 شهریور 1392 17:52
    3
    اگه گرافیکش واقعا همین جوری باشه خیلی قابل تحسینه !! :wassat:
    البته از تصویرش که معلومه خیلی بازی با حالی شاید باشه .
    • 0
  4. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 2 شهریور 1392 18:18
    4
    نقل قول: Mohammad.ali
    اگه گرافیکش واقعا همین جوری باشه خیلی قابل تحسینه !! :wassat:
    البته از تصویرش که معلومه خیلی بازی با حالی شاید باشه .

    معلومه که بالاترین گرافیک در بازی های ایرانی رو داره.
    • 0
  5. User Avatar
    • Ali45
    • در تاریخ : 2 شهریور 1392 18:58
    5
    نقل قول: Messi
    نقل قول: Mohammad.ali
    اگه گرافیکش واقعا همین جوری باشه خیلی قابل تحسینه !! :wassat:
    البته از تصویرش که معلومه خیلی بازی با حالی شاید باشه .

    معلومه که بالاترین گرافیک در بازی های ایرانی رو داره.

    إز كجا ميدوني؟شايد نباشه!

    نقل قول: Cdrataei
    خبر جدید رو شنیدید؟ اپل تحریماش رو علیه ایران لغو کرد. بووووووووووومممممم لپتاباش ارزون میشه.

    جان من؟ ايواللللللللل برم ايفون 5 بخرمممممم.
    • 0
  6. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 2 شهریور 1392 20:00
    6
    من تو نمایشگاه بازی های رایانه ای دموش رو از نزدیک دیدم!!!

    برای یه بازی ایرانی واقعا قابل قبوله!!!
    • 0
  7. User Avatar
    • ERFAN HD
    • در تاریخ : 18 آذر 1392 21:48
    7
    آقا چرا واسه اندروید نذاشتن؟ مکه این IOS بوووووووق چیش از اندروید کمتره آخه؟ نمیدونن 70% ایرانیا کاربر اندرویدن؟ ولی بازم دمشون گرم
    • 0
  8. User Avatar
    • Alibakhshi