Andromedaa

پوستر جدید GTA V رونمایی شد

تاریخ : 1392.04.13
نویسنده : iAdmin
نظرات : 19
بازدیدها : 6991
  • 36

بسیاری از گیمرها در انتظار بازی Grand Theft Auto V هستند، امروز شرکت سازنده این بازی RockStar پوستری جدید انتشار داده است. در این پوستر زیبا، فرانکلین  که در واقع مامور مخفی FBI است مشاهده می شود. بازی GTA V  در تاریخ 17 سپتامبر 2013 برابر با ۲۷ شهریور و برای کنسول های Xbox 360 و Play Station 3 عرضه خواهد شد.

 

منبع: گیم فا

دسته بندی :  اخبار / اخبار اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • hadifoladi
    • در تاریخ : 14 تیر 1392 01:17
    1
    [center][color=#990000]خیلیییییی دوستش دارم. اگه گرافیکم بهش نخوره بدبخت میشم.....[/color][/center]
    • 0
  2. User Avatar
    • aliiiiiiiiiiiii
    • در تاریخ : 14 تیر 1392 09:09
    2
    يعني براي ايبد و ايفون نمياد :recourse:
    من كه هر حجمي داشته باشه حاظرم دانلود كنم laughing
    • 0
  3. User Avatar
    • بهزاد ولایی
    • در تاریخ : 14 تیر 1392 12:00
    3
    xbox دوست داریم ♥
    • 1
  4. User Avatar
    • ipad
    • در تاریخ : 14 تیر 1392 15:07
    4
    ادمین تاحالا چند بار بت پیام خصوصی دادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
    خوب جواب بده دیگههههههه
    یه یاهو آی دی ازت خواستما
    • 1
  5. User Avatar
    • MammadEvil
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 00:52
    5
    سلام من تازه تو سايتتون عضو شدم و اين اولين نظرمه
    لطفا جديد ترين ورژن نرم افزار AVPlayer رو براي ايپد بزاريد رو سايت ممنون
    • 0
  6. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 00:56
    6
    مطمئنم سیستمم نمیکشه!!!

    آقا محمد بابا بی خیال ما نشستیم پست نوشتیم یه تاییدی بکن دیگه داداش !!
    خب اگه قرار نیست تایید بشه این پست مهمان رو بردارین دیگه!
    یاعلی!
    • 0
  7. User Avatar
    • ipad
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 11:46
    7
    سلام
    جیلبریک ios 6.1.3 نیومده ولی نمیدونید میاد یا نه؟
    من ipad mini دارم و ios 6.1.3 هست. بخوام بازی کرک نصب کنم باید چیکار کنم؟؟ 25pp و چیز های دیگه هست ولی کار باشونو بلد نیستم
    کسی میتونه کمکم کنه؟
    • 0
  8. User Avatar
    • mohamad i988
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 12:58
    8
    سلام محمد خسته نباشی یه سوال ورژن کلاسیک پرنس آف پرشیا رو ایفون 5 اجرا میشه؟ مرسی
    • 0
  9. User Avatar
    • alirezamn
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 12:59
    9
    appe 25pp bedone niyaz be jel kardan barname migiri mirizin to dastgaton :)))))))) hoooraaaaa
    • 0
  10. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 13:19
    10
    نقل قول: ipad
    سلام
    جیلبریک ios 6.1.3 نیومده ولی نمیدونید میاد یا نه؟
    من ipad mini دارم و ios 6.1.3 هست. بخوام بازی کرک نصب کنم باید چیکار کنم؟؟ 25pp و چیز های دیگه هست ولی کار باشونو بلد نیستم
    کسی میتونه کمکم کنه؟


    به احتمال 99 درصد نمیاد!!!
    خوب داداش دانگرید کن به 6.1.2 بعد با evasion جیلبریک کن!!!
    • 0
  11. User Avatar
    • mohamad r
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 13:29
    11
    نقل قول: ipad
    سلام
    جیلبریک ios 6.1.3 نیومده ولی نمیدونید میاد یا نه؟
    من ipad mini دارم و ios 6.1.3 هست. بخوام بازی کرک نصب کنم باید چیکار کنم؟؟ 25pp و چیز های دیگه هست ولی کار باشونو بلد نیستم
    کسی میتونه کمکم کنه؟



    داداش این میل منه mohhamadm22@gmail.com
    ی پیام بده تا اونجا کمکت کنم :)
    • 0
  12. User Avatar
    • arash.naderi97
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 13:53
    12
    سلام جیلبریک 6.1.3 وجود داره اما ناپایدار هسته
    اگر با ناپایدار بودن جیلبریک کنار می یای می تونی داخل همین جا سرچ کنی پیدا می کنی
    من خودم 6.1.3 ipod 4g دارم جیلبریک ناپایدار داره



    نقل قول: ipad
    سلام
    جیلبریک ios 6.1.3 نیومده ولی نمیدونید میاد یا نه؟
    من ipad mini دارم و ios 6.1.3 هست. بخوام بازی کرک نصب کنم باید چیکار کنم؟؟ 25pp و چیز های دیگه هست ولی کار باشونو بلد نیستم
    کسی میتونه کمکم کنه؟
    • 0
  13. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 15:26
    13
    سلام به همه ی دوستان !! هرچند به پست ، کافه اپل و بقیه ربطی نداره ولی من همیشه اینجا آهنگ های فوق العاده رو معرفی کردم!پس اینم روش! امیدوارم خوشتون بیاد!!!

    دوستان به تازگی شایع آلبومی منتشر کرده که با لیبل کاغذ و با همراهی حصین منتشر شده !!!
    دوستان آلبوم فوق العاده ای شده!!!
    ترک 1 آهنگ که با نام کرم منتشر شده حتما گوش کنین !! فاز عرفانی خاصی داره!
    یاعلی!
    • 0
  14. User Avatar
    • ipad
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 19:21
    14
    نقل قول: soroush.radikal
    سلام به همه ی دوستان !! هرچند به پست ، کافه اپل و بقیه ربطی نداره ولی من همیشه اینجا آهنگ های فوق العاده رو معرفی کردم!پس اینم روش! امیدوارم خوشتون بیاد!!!

    دوستان به تازگی شایع آلبومی منتشر کرده که با لیبل کاغذ و با همراهی حصین منتشر شده !!!
    دوستان آلبوم فوق العاده ای شده!!!
    ترک 1 آهنگ که با نام کرم منتشر شده حتما گوش کنین !! فاز عرفانی خاصی داره!
    یاعلی!


    من عاشق حصینم ولی حصین پیج فیسبوکش بست و برای همیشه از رپ رفت کنار
    صادق هم از کاغذ رفت بیرون و پسوند kaqaz rec رو از آخر اسم فن پیجش برداشت و کاغذ بدون این 2 تا هیچه



    برای دانگرید باید چیکار کنم ( ios دیوایسم از همون اول 6.1.3 بوده )
    • 1
  15. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 20:54
    15
    نقل قول: ipad
    نقل قول: soroush.radikal
    سلام به همه ی دوستان !! هرچند به پست ، کافه اپل و بقیه ربطی نداره ولی من همیشه اینجا آهنگ های فوق العاده رو معرفی کردم!پس اینم روش! امیدوارم خوشتون بیاد!!!

    دوستان به تازگی شایع آلبومی منتشر کرده که با لیبل کاغذ و با همراهی حصین منتشر شده !!!
    دوستان آلبوم فوق العاده ای شده!!!
    ترک 1 آهنگ که با نام کرم منتشر شده حتما گوش کنین !! فاز عرفانی خاصی داره!
    یاعلی!


    من عاشق حصینم ولی حصین پیج فیسبوکش بست و برای همیشه از رپ رفت کنار
    صادق هم از کاغذ رفت بیرون و پسوند kaqaz rec رو از آخر اسم فن پیجش برداشت و کاغذ بدون این 2 تا هیچه



    برای دانگرید باید چیکار کنم ( ios دیوایسم از همون اول 6.1.3 بوده )


    اول جواب سوال!!!
    داداش اگه از اول 6.1.3 بودی نمیشه دانگرید کرد !! جیلبریک تتر هم نمیشه کرد!! چون آیپد مینی داری!!

    تنها راه 25 pp هستش که من تا حالا باهاش کار نکردم ولی تو سایت ها هستش!!


    اما در مورد کاغذ: هر کس سلیقه و عقیده ای داره!!! من به شخصه از حصین متنفرم به خاطر قضایایی که با ملتفت پیدا کرد ولی با صادق خیلی حال میکنم!!!
    ولی آهنگ کرم شایع واقعا منو تکون داد!!!!
    • 0
  16. User Avatar
    • ipad
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 21:37
    16
    حصین که خیلی خوبه ولی حرکی سلیقه ی خودشو داره

    من فقط آهنگ کوچه علی چپ رو گوش دادم از آلبوم کرم
    • 0
  17. User Avatar
    • يوسوف گمگشته