کانال تلگرام کافه اپل

در حال حاضر جیلبریک برای iOS 7 وجود دارد!

تاریخ :
نظرات : 24
  • 17

Ryan Petrich یک توسعه دهنده پرطرفدار اپل، اسکرین شاتی از آیپاد تاچ خود ارسال کرده که به نظر می رسد Activator بر روی iOS 7 درحال اجراست.

آیا iOS 7 جیلبریک شده است؟!

 

او امروز در صفحه توییتر خود نوشت: آخرین سیستم چیه؟ در کنارش نیز این تصویر را ارسال نموده بود.

این تصویر، Springboard را در یک آیپاد تاچ به همراه آیکون Activator  و یک پنجره UIAlert که نوشته است: 

 

نسخه سیستم خیلی جدید است

Activator برای کار با این نسخه از iOS تست نشده است، ممکن است برخی از ویژگی ها کار نکند.

 

p0sixninja پیش تر، از چیزی فراتر جیلبریک صحبت به میان آورد.

 

منبع: iClarified

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • Parsa007
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 12:12
    1
    :wassat:
    اين يعنى جيلبريك شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • 0
  2. User Avatar
    • parham007
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 12:43
    2
    من ios7 ریختم رو 4S اکتیو نمیشه چیکار کنم؟ :wassat: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تورو خدا کمکم کنین
    • 0
  3. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 12:47
    3
    از این شایعات همیشه وجود داشته!!!
    مثلا پارسال یه فیلم اومده بود که روی آیپاد تاچ و ios6 سیدیا هم وجود داشت که 6 ماه بعدش جیلبریک اومد!!
    به هر حال من امیدوارم برای ios 7 جیلبریک نیاد!!!!!!!!!!!!
    • 0
  4. User Avatar
    • ahmadavr
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 13:03
    4
    سلام دوستان گلم .اول اینکه تشکر ویژه بابت همه چیز بازی ها و اخبار به روزتون .من یه هفتس ی مشکل خوردم.هیچ نرم افزاری نمی تونم نصب کنم همشون ارور verfication feild mide یکی کمکم کنه چیکار کنمن
    یکی جواب منم بده دیگه همش باهم دیگه می حرفید :recourse:
    • 0
  5. User Avatar
    • کاوه
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 13:34
    5
    لطفا یه قلم مناسب آیپد معرفی کنید که باریک بنویسه
    • 0
  6. User Avatar
    • shahyar
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 14:15
    6
    سلام
    شرمنده اینجا سوالمو میپرسم
    میگم من ایفون 4 دارم ولی نمیدونم از کجا ویدیو کالشو فعال کنم
    وقتی میزنم رو شماره ای که میخوام بهش زنگ بزنم یه سره میره رو زنگ ازم نمیپرسه که ویدیو کال میخوام یا نه؟
    مرسی
    • 0
  7. User Avatar
    • parham007
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 14:29
    7
    توروخدا کمک کنین باید چیکار کنم؟
    • 0
  8. User Avatar
    • parham007
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 15:01
    8
    شایعه نیست همشون، بعضیها واقعیت دارند.[/quote]
    من ios7 ریختم رو 4S اکتیو نمیشه چیکار کنم؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تورو خدا کمکم کنین
    • 0
  9. User Avatar
    • Daniyal
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 17:02
    9
    بأيد فايلiOS 6دانلود كني دستي ريستور كني به آخرين ورژن
    • 0
  10. User Avatar
    • parham007
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 18:06
    10
    نقل قول: Daniyal
    بأيد فايلiOS 6دانلود كني دستي ريستور كني به آخرين ورژن

    چجوري؟
    ميشه بيشتر توضيح بدين؟

    نقل قول: Daniyal
    بأيد فايلiOS 6دانلود كني دستي ريستور كني به آخرين ورژن

    چجوري؟
    ميشه بيشتر تئضيح بدين؟
    • 0
  11. User Avatar
    • imohammad
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 19:23
    11
    دوست عزیز خودت رو تو دردسر انداختی.

    لطفا اطلاعات کامل بزارید تا ادمین ها بهتون کمک کنن

    برای روشن کردن face time باید داخل تنظیمات برید و جایی که نوشته face time بروید و با اپل آیدی خودتون فعال کنیدش.
    • 0
  12. User Avatar
    • ahmadavr
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 19:54
    12
    خیر سرمون من هم سوال کردم:( سوال همه جواب دادین پس من چی !!!!!
    • 0
  13. User Avatar
    • alidarvin
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 21:56
    13
    اقا!!! این که theme ios 7 هست!! انتن تو ios 7 که این شکلی نیس :belay:
    زایه نیس!؟ wink
    • 0
  14. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 22:31
    14
    [quote=parham007]شایعه نیست همشون، بعضیها واقعیت دارند.[/quote]
    من ios7 ریختم رو 4S اکتیو نمیشه چیکار کنم؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تورو خدا کمکم کنین[/quote]
    دوست عزیز شما فقط در صورتی میتونی برگردی به ios 6 که فایل های shsh گوشیت رو داشته باش که به نظر من چون خودت رفتی به ios 7 این فایل ها رو ذخیره نکردی!!
    پس نمیشه کاری کرد و باید منتظر جیلبریک و آنلاک در ios 7 باشی!!!
    • 0
  15. User Avatar
    • imohammad
    • در تاریخ : 11 تیر 1392 13:24
    15
    نقل قول: ahmadavr
    خیر سرمون من هم سوال کردم:( سوال همه جواب دادین پس من چی !!!!!

    شما احیانا توپیکی از سایدیا پاک نکردید؟
    • 0
  16. User Avatar
    • i
    • در تاریخ : 11 تیر 1392 17:56
    16
    نقل قول: ahmadavr
    خیر سرمون من هم سوال کردم:( سوال همه جواب دادین پس من چی !!!!!

    شما احیانا توپیکی از سایدیا پاک نکردید؟
    • 0
  17. User Avatar
    • Oops
    • در تاریخ : 16 تیر 1392 09:08
    17
    Salam.vase ios6 jailbrik hast??
    • 0
  18. User Avatar
    • Mohammadamin
    • در تاریخ : 17 تیر 1392 01:16
    18
    Salam chand vaght pish ye mored baram oomad ke ios6.1.3 baram opdate beshe mikhastam bebinam ghazieash chie avalesh ios6 bood khaheshan javab be did
    • 0
  19. User Avatar
    • hhajir
    • در تاریخ : 17 تیر 1392 17:36
    19
    [quote=parham007]شایعه نیست همشون، بعضیها واقعیت دارند.[/quote]
    من ios7 ریختم رو 4S اکتیو نمیشه چیکار کنم؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تورو خدا کمکم کنین[/quote]
    شما باید قبل از اپدیت گوشیتون رو ریسیت فکتوری کنید
    تنظیمات برید تو جنرال بعد ریسیت ال نتورک اند ستینگ رو بزنید
    الان هم باید ای او اس 6.1.3 رو داشته باشی یا دان کنی و با ایتیونز به 6.1.3 ریستور کنی بعد مراحلی را که بهتون گفتم انجام دهید

    [quote=behnam-r][quote=parham007]من ios7 ریختم رو 4S اکتیو نمیشه چیکار کنم؟ :wassat: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تورو خدا کمکم کنین[/quote]
    باید udid ثبت کنی.
    از سایت www.appleapps.ir[/quote]
    باید فریمور 6.1.3 رو دان کنی با ایتیونز ریستور کنی به 6.1.3
    بعد اگه خواستی اپدیت کنی به 7 اول گوشیت رو ریسیت فکتوری کن برو تنظیمات ؛جنرال؛ ریسیت ال کانکت اند ستینگ رو بزنید بعد اپدیت کنی 99 درصد مشکلتون حل خواهد شد

    [quote=soroush.radikal][quote=parham007]شایعه نیست همشون، بعضیها واقعیت دارند.[/quote]
    من ios7 ریختم رو 4S اکتیو نمیشه چیکار کنم؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تورو خدا کمکم کنین[/quote]
    دوست عزیز شما فقط در صورتی میتونی برگردی به ios 6 که فایل های shsh گوشیت رو داشته باش که به نظر من چون خودت رفتی به ios 7 این فایل ها رو ذخیره نکردی!!
    پس نمیشه کاری کرد و باید منتظر جیلبریک و آنلاک در ios 7 باشی!!![/quote]

    میشه همین بلا سر خودم اومد
    باید فریمور 6.1.3 رو دانکنی با ایتیونز ریستور کنی به 6.1.3
    بعد اگه خواستی اپددیت کنی به 7 اول گوشیت رو ریسیت فکتوری کن برو تنظیمات ؛جنرال؛ ریسیت ال کانکت اند ستینگرو بزنید بعد اپدیت کنی 99 درصد مشکلتون حل خواهد شد

    [quote=parham007]من ios7 ریختم رو 4S اکتیو نمیشه چیکار کنم؟ :wassat: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تورو خدا کمکم کنین[/quote]

    باید فریمور 6.1.3 رو دانکنی با ایتیونز ریستور کنی به 6.1.3
    بعد اگه خواستی اپددیت کنی به 7 اول گوشیت رو ریسیت فکتوری کن برو تنظیمات ؛جنرال؛ ریسیت ال کانکت اند ستینگرو بزنید بعد اپدیت کنی 99 درصد مشکلتون حل خواهد شد
    • 0
  20. User Avatar
    • majd
    • در تاریخ : 17 تیر 1392 22:58
    20
    salam man iphone 5 kharidam version 6.1.4 chikar konam? :sad:
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل
بالا