کانال تلگرام کافه اپل

یک بازی ایرانی iOS و مک در نمایشگاه E3 می درخشد

تاریخ :
نظرات : 12
  • 31

منتظر یک بازی فوق العاده و زیبا برای iOS و Mac OS باشید، این بازی ایرانی توسط PardisGame Studios به سبک اکشن تیراندازی و با مضمونی پلیسی-جنایی خواهد آمد. بازی شبگرد در نمایشگاه E3 2013 حضور دارد، البته این خبر در ۲۰ خرداد منتشر شد، اما متاسفانه در خبرهای WWDC 2013 گم شد.

از دیدن تصاویر بازی شبگرد شگفت زده می شوید، شبگرد: طلوع تاریکی با حمایت بنیاد بازی های رایانه ای در سبک ماجرایی سوم شخص قصد رقابت با بازی های خارجی را دارد.

شبگرد خلافکارانی را روایت می کند که از عدالت فرار می کنند و سعی در تباهی دنیا دارند. شبگرد فرشته شب و آواز عدالت است که به کابوسی برای تبهکاران تبدیل شده است، جزییات در این بازی بسیار زیبا طراحی شده اند.

بازی های ایرانی از نبود داستان رنج می برند اما شبگرد با داستانی جذاب سعی در تغییر نظر کاربران نسبت به بازی های ایرانی دارد.

جناب آقای مسعود غفوری مدیر پروژه بازی شبگرد طی مصاحبه ای با پردیس گیم اعلام کرده که قصد رقابت با بازی های میلیون دلاری غربی را نداریم اما تمام سعی مان این بوده که خود را به حد استانداردهای بازی سازی برسانیم.

امیدواریم حرکتی که شروع شده ادامه داشته باشد و سرآغازی برای تولید بازی های ایرانی برای مک و iOS باشد، چرا که جای خالی اینگونه بازی ها احساس می شود. بازی شبگرد حدود ۴ ساعت گیم پلی و ۳۰ دقیقه فیلم سه بعدی دارد، این بازی احتمالا تابستان امسال برای ویندوز، iOS و Mac OS معرفی می شود.

 

 

منبع: پردیس گیم

بازنشر اختصاصی: کافه اپل

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 26 خرداد 1392 18:48
    1
    ایول گرافیک
    • 0
  2. User Avatar
    • slla1362
    • در تاریخ : 26 خرداد 1392 21:12
    2
    عالیه!
    مطمئنن از نظر مالی هم براشون سودآور میشه.
    من یکی که حتماً میخرمش البته اگر پولی باشه.
    امیدوارم برنامه ها و بازیهای فارسی بیشتری برای IOS تولید بشه.
    • 0
  3. User Avatar
    • Arman jobs
    • در تاریخ : 26 خرداد 1392 21:43
    3
    باید خیلی جالب باشه . :bully:
    • 0
  4. User Avatar
    • virus
    • در تاریخ : 27 خرداد 1392 14:08
    4
    مییییییی خرمش :love:
    • 0
  5. User Avatar
    • hamedbb
    • در تاریخ : 28 خرداد 1392 18:15
    5
    iAdmin جان حدود سه هفته پیش پیام خصوصی دادم که این بازی رو معرفی کنی ولی خبری نشد
    • 0
  6. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 28 خرداد 1392 18:41
    6
    hamedbb,درود
    حامد عزیز من رو ببخش
    من کمی بیمار هستم و نتونستم خبری رو که شما لطف کردی و بهم اطلاع دادی در کافه اپل منتشر کنم.
    از اینکه iApple این خبر رو منتشر کرده، اطلاعی نداشتم. ازتون پوزش میخوام
    امیدوارم دلگیر نشده باشی
    • 0
  7. User Avatar
    • hamedbb
    • در تاریخ : 28 خرداد 1392 19:55
    7
    iAdmin,
    بابا جان کوتاه بیا اونقدر صمیمانه عذرخواهی کردی که خودم بیشتر شرمنده شدم . انشاالله خدا شفای کامل بده و مشکل خاصی نباشه .
    خیلی ارادت دارم.
    • 0
  8. User Avatar
    • meysamt9
    • در تاریخ : 14 مرداد 1392 17:18
    8
    سلام من تازه وارد دنیای iosشدم تاحالا طرفدار آندروید بودم اگه میشه یکم راجع به این سیستم عامل وجیلبرینگ و آنلاک فکتوری و...برام بگین اصلانمیدونم چی هست.ممنون :bully:
    • 0
  9. User Avatar
    • ipad