کانال تلگرام کافه اپل

دیوایس خود را برای Modern Combat 5: Last War آماده کنید

تاریخ : 1392.01.03
نظرات : 12
  • 33

Modern Combat 5: Lat War

تصویری را که در بالا مشاهده می کنید، توسط یکی از برنامه نویسان شرکت GameLoft در شبکه اجتماعی GameLoft منتشر شد. چندی پیش شایعاتی در مورد قسمت پنجم بازی فوق العاده معروف و محبوب Modern Combat منتشر شده بود که بالاخره روز گذشته به واقعیت تبدیل شد. با توجه به خبری که دیروز منتشر شد، شرکت GameLoft قرار است در اواخر سال 2013 قسمت پنجم بازی Modern Combat را برای پلتفرم های iOS و Android عرضه کند. در ادامه خبر اینطور آمده که احتمالاً این بازی همراه با معرفی یکی از محصولات اپل عرضه شود.

بگذارید نام قسمت پنجم را برایتان بگوییم، قسمت پنجم بازی Modern Combat 5: Last War نامیده شده است. با کافه اپل همراه باشید تا به زودی تریلر این بازی را برای شما قرار دهیم. ما که بی صبرانه منتظر این بازی می مانیم، شما چطور؟

 

منبع: IGN

ترجمه و بازنشر: کافه اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 3 فروردین 1392 12:54
    1
    خوبه!!!!ولی من که بازی نمیکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :crazy:
    • 0
  2. User Avatar
    • ArshamNm
    • در تاریخ : 3 فروردین 1392 12:59
    2
    Be ipod3 ham mikhore
    • 0
  3. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 3 فروردین 1392 13:05
    3
    arshamnm,
    دعا میکنم بخوره!!!
    • 0
  4. User Avatar
    • hadifoladi
    • در تاریخ : 3 فروردین 1392 14:36
    4
    بازی خیلیییی گرافیکی و جذابی میشه....بهتر از نسخه ی 4 ش.
    • 0
  5. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 3 فروردین 1392 17:51
    5
    arian007,
    پسرجون به آیپاد توهین نکن!!!! مطمئن باش 10 ساله دیگه iphone 5 منقرض شده ولی آیپاد 4 هنوز با قدرت با سی پی یو تک هسته ای به کارش ادامه میده!!!!
    :sarcasti:

    به قول معروف تا نخوری ندانی!
    • 0
  6. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 4 فروردین 1392 00:18
    6
    arian007,
    مشکل از آیپاد 4 نیست !! مشکل از اون کسیه که داره بازی رو میریزه !!! :sarcasti:
    Fariborz,
    مرسی داداش !! کلا اون هایی که آیپاد 4 دارن با بقیه فرق میکنن !!!
    • 0
  7. User Avatar
    • AmIR97
    • در تاریخ : 5 فروردین 1392 17:14
    7
    حالا دعوا نکنید منم آیپاد 4 دارم...مثل چی کرش داره

    ولی مهم نیست!!!!!!!!!!عاشق همه آیپاد4 ی های عززیزم مثل خودم
    • 0
  8. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 5 فروردین 1392 18:24
    8
    AmIR97,
    مرررررررررررررسی
    • 0
  9. User Avatar
    • Xerxes
    • در تاریخ : 8 فروردین 1392 23:25
    9
    ایول بابا
    • 0
  10. User Avatar
    • hossein 70
    • در تاریخ : 14 اردیبهشت 1392 22:29
    10
    عالیه و یکی از بهترینای گیم لافت :feel:
    • 0
  11. User Avatar
    • علیرضا فهیمی
    • در تاریخ : 27 تیر 1392 11:41
    11
    کلمه‌ی دانلود کجاست
    • 0
  12. User Avatar
    • Ali Hyper
    • در تاریخ : 30 تیر 1393 10:01
    12
    سلام
    بابا شماها ایپاد 4 دارید میگید بازی Gangestar Vigas لگ میده برای من چرا مشکل داره من که اخرین نسل ایپاد ها رو دارم در ضمن Gta San andress هم سریع داغ میکنه نمیشه زیاد بازی کرد لگ شدیدی موقع داغ کردنش میده.
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا