کانال تلگرام کافه اپل
» » شایعاتی درباره تولید آیفون 5S

شایعاتی درباره تولید آیفون 5S

تاریخ :
نظرات : 14
  • 26

تولید آیفون 5S توسط اپل

روزانه خبرهای بسیاری در مورد محصولات آینده اپل منتشر می شود. از ساعت های هوشمند اپل iWatch گرفته تا آیپد نسل پنجم و... که صحت داشتن این خبرها مشخص نیست. خبر جدیدی که روز گذشته منتشر گردیده کمی تعجب آور است. یکی از آنالیروزهای دنیای تکنولوژی به نام Peter Misek اعلام کرده اپل گوشی ارزان قیمت عرضه خواهد کرد. این خبر در همان ابتدا تناقض دارد زیرا چندی پیش خود اپل اعلام کرد ما گوشی ارزان قیمت تولید نخواهیم کرد. اما این آنالیزور اعلام کرده اپل در ماه های آینده آیفون نسل بعد را با نام آیفون 5S عرضه خواهد کرد. جالب اینجاست که ادعا شده در حال حاضر در Foxconn آیفون 5S در حال تولید است. خبر تولید آیفون 5S در Foxconn توسط یکی از سایتهای خبری به نام NTT DoCoMo منتشر شده است. در ادامه خبر اینطور آمده که آیفون 5S از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با آیفون 5 ندارد و تنها از نظر سخت افزاری ارتقاء یافته است. به طور مثال فلاش دوربین آن تقویت شده و همچنین پردازنده آن تغییر کرده است. همچنین این احتمال داده شده که آیفون 5S در چند رنگ مختلف عرضه شود.

با توجه به تمام این خبرها و حاشیه های آن باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود؟! خبرهای این چنینی به واقعیت تبدیل می شوند یا به جمع شایعات می پیوندند؟!

 

منبع: Apple Insider

ترجمه و بازنشر: کافه <!--filter:اپل-->کافه اپل<!--/filter--> | پاتوق دوستداران اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • star wars 4g
    • در تاریخ : 17 اسفند 1391 22:27
    1
    از این طراحی ساده اپل خوشم میاد :i_am_so_:
    • 0
  2. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 17 اسفند 1391 22:28
    2
    star wars 4g,سلام
    وقتی زیادی تکراری بشه، کاربر رو زده می کنه :girl_cray:
    • 0
  3. User Avatar
    • zargoosh
    • در تاریخ : 17 اسفند 1391 22:30
    3
    سلام
    این جوری باشه صبر میکنم آیفون 7 بیاد ! :fellow: :sarcasti: :i_am_so_:
    • 0
  4. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 17 اسفند 1391 22:48
    4
    zargoosh,سلام
    بعید نیست :crazy:
    • 0
  5. User Avatar
    • Khalaban
    • در تاریخ : 17 اسفند 1391 23:03
    5
    ما که منتظریم ببینیم چی میشه

    iAdmin,
    داداش چطوری ؟. میدونی که چطوری میشه برنامه ی harlem shake رو هک کرد ؟ البته اگه زحمتی نیست. این برنامه الآن تو بخش free آیتونز هستش. اگه هم نمیدونی یه برنامه مشابه همین میتونی معرفی کنی؟
    :good:
    • 0
  6. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 17 اسفند 1391 23:10
    6
    اصلا فکر نمیکنم که به این زودی ها بیاد. شاید ios آپدیت بشه ولی 5S حالا حالا ها نمیاد.
    • 0
  7. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 17 اسفند 1391 23:22
    7
    مثلا چقدر ارزون می شه؟
    • 0
  8. User Avatar
    • میکائیل
    • در تاریخ : 17 اسفند 1391 23:35
    8
    من که از4اس خوشم میاد به نظرم از5قشنگ تره
    • 0
  9. User Avatar
    • iMehrdad
    • در تاریخ : 18 اسفند 1391 00:40
    9
    اقا من با iTools یا iTunes میخوام برنامه نصب کنم میگه autarize faild میده!!! :no:
    سیستم رو autarize کردم ولی باز همین ارور میده! :dash:
    چیکار کنم؟؟؟ :no:
    • 0
  10. User Avatar
    • alirreza
    • در تاریخ : 20 اسفند 1391 02:45
    10
    میکائیل,
    daghighan man ham 4s daram ham sag jon tare ham radast tare !! 5 zod khato khash migire poshttesh va age biofte hefaz nadashte bashe leh mishe az baghalash !!
    • 0
  11. User Avatar
    • akSaeed
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 19:34
    11
    bayad be filter shekan vasl beshi baad oono bezani !
    • 0
  12. User Avatar
    • رئوف
    • در تاریخ : 30 تیر 1392 17:36
    12
    سلام من یک هفته است که آیفون 6s را خریدم کارایی خوب و بی نقص و ظاهری زیبا داره ولی کار کردن با هاش سخته و درایو c را قفل کردن که به نرم افزار های موبایل صدمه وارد نشه در ضمن من نمی دونم چی جوری می شه فهمید سیستم عامل موبایل چیه لطفا برام توضیح بدید خیلی ممنون. smile
    • 0
  13. User Avatar
    • Sadegh AAA
    • در تاریخ : 16 مرداد 1392 17:01
    13
    به چند سایت با مرجعیا اپل 5s نام نگرفته و با تقیری به 5c تبدیل شده البته من نمی دونم صحت داره یا نه اما اینو می دونم در سپتمبر همین سال میاد.
    • 0
  14. User Avatar
    • هيچي
    • در تاریخ : 12 خرداد 1393 01:07
    14
    اپل بدرد هيچي نميخوره كه حرفش بدني يا صبر كني يكي ديگه بياد

    اپل گوشي خليي مزخرف
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل
بالا