کانال تلگرام کافه اپل

Adobe Photoshop Touch برای آیفون معرفی شد

تاریخ :
نظرات : 10
  • 12

Adobe Photoshop Touch for phone

 

دانلود نرم افزار فتوشاپ تاچ برای آیفون Adobe Photoshop Touch For iPhone v1.0

 

شاید عنوان خبر شما را متعجب کرده باشد. بله درست دیدید امروز Adobe Photoshop Touch برای آیفون معرفی شد. Adobe Photoshop Touch یکی از برنامه های پرطرفدار برای ادیت تصاویر می باشد که ۱ ساعت پیش نسخه آیفون آن در AppStore قرار گرفت. این خبر برای کاربرانی که با ادیت تصاویر سر و کار دارند، خبر خوبی می باشد. این را نیز باید بگوییم که نسخه آیفون فتوشاپ تاچ با نسخه اورجینال آن که برای آیپد معرفی شده بود، هیچ تفاوتی ندارد! 

فتوشاپ تاچ برای آیفون

اگر روزانه ساعت بسیاری را صرف کار با Photoshop Touch می کردید آن هم با آیپد، حال می توانید بدون نگرانی از اینکه روزی آیپد در کنار شما نباشد، آیفون خود را از جیب در بیاورید و با نسخه آیفون آن کار کنید. در نسخه آیفون فتوشاپ تاچ ابزارهای فراوانی وجود دارد که نیاز شما را برطرف خواهند کرد.

فتوشاپ تاچ برای آیفون

تنها ضعف Photoshop Touch این است که Universal App نیست. بدان معنا که نسخه آیپد مخصوص به آیپد و نسخه آیفون تنها و تنها روی آیفون و آیپاد تاچ 5 کار خواهد کرد. مقایسه iPhoto و Photoshop Touch

 

منبع: IDB

ترجمه و بازنشر: کافه <!--filter:اپل-->کافه اپل<!--/filter--> | پاتوق دوستداران اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • dr_sayadi
    • در تاریخ : 9 اسفند 1391 12:27
    1
    عالی بود از همه سریع تر عمل کردید!
    حالا کی برای دانلود میزارید؟
    • 0
  2. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 9 اسفند 1391 12:38
    2
    هر چه سریعتر واسه دانلود بزارید! :gamer:
    • 0
  3. User Avatar
    • iMehrdad
    • در تاریخ : 9 اسفند 1391 14:19
    3
    عجب سرعتی حال کردم!!! :shok:
    حالا کی واسه دانلود میزارینش؟؟
    • 0
  4. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 9 اسفند 1391 15:59
    4
    هرموقع دلشون خواست ...!
    • 0
  5. User Avatar
    • Khalaban
    • در تاریخ : 9 اسفند 1391 16:40
    5
    mr.feri,
    اینو باهات هستم :i_am_so_:
    • 0
  6. User Avatar
    • hadifoladi
    • در تاریخ : 9 اسفند 1391 17:15
    6
    هه...چه خوب :biggrin:
    • 0
  7. User Avatar
    • hadifoladi
    • در تاریخ : 9 اسفند 1391 19:13
    7
    arian007, :shok:
    [hide][/hide]
    دعا دعا دعا
    laughing
    • 0
  8. User Avatar
    • iOmid
    • در تاریخ : 10 اسفند 1391 01:53
    8
    منم ازینا میخام :cray:

    arian007,
    آرین ایشالا دیگه وصل نمیشه که تئ بشینی درستو بخونی :biggrin:
    • 0
  9. User Avatar
    • iMehrdad
    • در تاریخ : 11 اسفند 1391 23:51
    9
    اقا من یه مشکلی دارم! برنامه کامل نصب شده بالا هم میاد ولی موقعی که میخوام عکس ایمپورت کنم علامت لودینگش میاد هی میچرخو هیچ کاری دیگه نمیکنه! حتی 30 مین هم صبر کردم ولی هیچ اتفاقی نیافتاد!
    • 0
  10. User Avatar
    • BAHMAN1267
    • در تاریخ : 31 اردیبهشت 1392 20:46
    10
    I like apple
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا