کانال تلگرام کافه اپل

آغاز فروش اینترنتی آیپد 4 با ظرفیت 128 گیگابایت

تاریخ :
نظرات : 22
  • 23

آغاز فروش اینترنتی آیپد 4 با ظرفیت 128 گیگابایت

همانطور که اپل قول داده بود آیپد 4 با صفحه نمایش رتینا و ظرفیت 128 گیگابایتی را عرضه کند، امروز در فروشگاه اینترنتی اپل فروش آن آغاز گردید. خریداران این آیپد می توانند از امروز تا 3 روز کاری دیگر سفارش خود را ثبت کنند. این مدل از آیپد 4 از قیمت 799 دلار در مدل Wi-Fi آغاز و 929 دلار در مدل Cellular به فروش می رسد که در 2 رنگ سفید و مشکی عرضه می گردد. اپل علت عرضه آیپد با ظرفیت 128 گیگابایت را اینگونه اعلام کرد که بسیاری از کاربران بسیاری از کارهای روزمره و اداری خود را با آیپد انجام می دهند، پس ظرفیت 64 به طور حتم، محدودیت برایشان ایجاد می کند، پس ما تصمیم گرفتیم این مدل را عرضه کنیم تا هم کاربران محدودیت نداشته باشند و هم کامپیوترهای قدیمی کنار بروند و جای خود را به تکنولوژی روز بدهند.

iPad 4 - Retina Display 128 GB

منبع: IDB

ترجمه و بازنشر: کافه <!--filter:اپل-->کافه اپل<!--/filter--> | پاتوق دوستداران اپل

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • Khalaban
    • در تاریخ : 17 بهمن 1391 18:57
    1
    یا علی قلبم گرفت. قیمتاش به پول اینجا که خیلی زیاده
    • 0
  2. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 17 بهمن 1391 19:00
    2
    iAdmin,
    اگه با PC Suit for iPhone اپ بریزم برنامه های قبلیم پاک نمیشه؟ منظورم اینه که 100%؟
    راستی ورژن جدید iPastore نیومده؟ آخه ورژن 1.0 خیلی باگ داره. اصلا نمیشه باهاش دانلود کرد!
    • 0
  3. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 17 بهمن 1391 19:02
    3
    Messi,سلام
    نه، پاک نمیشه
    نه، هنوز ارائه نشده

    khalaban,
    قیمت ها سر می بره
    • 0
  4. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 17 بهمن 1391 19:44
    4
    iAdmin,
    ممنون.
    این اپ هایی که شما رو سایت قرار دادی رو میشه با iTools یا PC Suite ریخت؟
    اگه میشه آموزش بزارید.
    ممنون.
    • 0
  5. User Avatar
    • Ifarshad
    • در تاریخ : 17 بهمن 1391 21:52
    5
    Salam man iPad 2 daram ba version 6.1 jailbreak ham kardamesh amma vaghti mikham bahash ro ejra konam apple I'd mikhad to ro khoda rahnamaee konid
    • 0
  6. User Avatar
    • Khalaban
    • در تاریخ : 17 بهمن 1391 22:17
    6
    Ifarshad,
    چی اجرا میخوای کنی؟
    • 0
  7. User Avatar
    • بهراد
    • در تاریخ : 17 بهمن 1391 22:27
    7
    ببخشید من اپ ها شما رو با itools میخوام نصب کنم ارور میده:
    install failed:verifacation .... باید چیکار کنم؟
    • 0
  8. User Avatar
    • Khalaban
    • در تاریخ : 17 بهمن 1391 22:32
    8
    بهراد,
    دستگاهتو تازه جیلبریک کردی ؟
    • 0
  9. User Avatar
    • بهراد
    • در تاریخ : 17 بهمن 1391 22:35
    9
    بله،ios 6 ،دیروزفهدرهلافزخدبفشدف

    ببخشبد!
    بله،ios 6 ،دیروز
    • 0
  10. User Avatar
    • restless
    • در تاریخ : 18 بهمن 1391 12:52
    10
    سلام به مدیران زحمت کش کافه و دوستان گلم ... :love:
    محمدجان من برگشتم بخاطر غیبت یک ماهه ای که داشتم معذرت میخوام ، محمدجان واحدهای این ترمم واقعأ پرحجم و فوق سنگین بودن اصلأ فرصت سرخاروندنم نداشتم .....
    محمدجان فک نکنی که ما کافه رو فراموش کردیم نه عزیز ؛ ما توی قلبمون ی کافه ساختیم شبیه آپارتمان هستش تموم دوستان کافه ای داخل واحدها و مدیران زحمت کش کافه هم در پنت هاوس آپارتمان و کــافه قرار دارند و در قلبمون زندگی میکنند!
    ببخشی اصلأ یادم رفت بگم که محمدجان بی نهایت خوشحـالم که بالأخره انتظارها به پایان رسید پس از خبرهای پرفراز و نشیب اپلی ؛ جیلبریک پایدار iOS 6.x تشریف آوردن ؛ جا داره ازهمینجا روی ماهتون و دست های زحمت کش و پینه بسته مدیران زحمت کش اَبَـر کــافه که واقعأ شبـانه روز زحمت میکشن برا کــافه رو ببوسم!

    راستی محمدجان من جزء اینکه ی ماهه منتظر جیلبریک پایدار iOS 6.x بودم ، چشم به راه توییک App Sync از سورس Hackulous هستم که یکی از ضروریات بعد از جیلبریک هستش ، محمدجان بی صبرانه مشتاق خبری از توییک App Sync هستم فداتشم! :give_ros:
    • 0
  11. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 18 بهمن 1391 14:38
    11
    دلار امروز کیلویی چند بوده ؟

    میگیم 4000$ بوده .. شما هم بگید بوده !

    اونوخ 4000*799=3.196.000هزار تومن

    همش؟

    گفتم چقدر میشه حالا ...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    جایی سراغ ندارید وام ipad بدن ؟! :sorry:
    • 0
  12. User Avatar
    • restless
    • در تاریخ : 18 بهمن 1391 15:20
    12
    mr.feri ؛
    عزیزم دلار ی پول آشغال و بدون پشتوانه هستش ولی بالأخره پول بین المللی محسوب میشه (البته بنظرمن یوان چین پول بین المللی هستش) اگرهم دلار نوسان داره مقصر تمام و کمال همین صراف های محترم دلار( که از جایی خط میگیرن) هستش و بود و اگه امروز آیپد و برنج گرون شده مقصر همین ملت هستش که صبح تا شب خودشو بچه هاشو به ترتیب قد میفرسته تو نوبت که مبادا مهموناشون بدون خوردن برنج خونشون رو ترک کنن!
    عزیزدل " ازمـاست کـه بـر مـاست"
    • 0
  13. User Avatar
    • bacheye cafe
    • در تاریخ : 18 بهمن 1391 15:38
    13
    سلام؛
    ادمین جان و فریبرز جان من ی راهنمایی میخواستم :
    من تا الان محصولات اپل نداشتم حتی اندروید هم نداشتم ، اما حالا میخوام آیپد بگیرم ولی موندم چی بگیرم ؛ درضمن بنده تا حول حوش 2 میلیون و 500 و نهایتأ 2 میلیون و 900 میتونم پرداخت کنم،شما لطف کنید بفرمایید که کدوم مدل آیپد رو تهیه کنم؟
    آیپد 4 یا آیپد 3 (نیوآیپد) و یا آیپدمینی1(عدم داشتن رتـینا) ؟؟؟؟
    البته در مورد کاربرد آیپدهم مختصر بفرمایید ممنون میشم ، اولویت هم برای وبگردی و بعد کتابخوانی و بعدش فیلم و بازی و .. میخواهم ، آیا مدل 4G یا Cellular آن در ایران کاربرد داره؟
    GSM تو ایران کاربرد داره یا CDMA ؟؟؟؟
    ازکجا باید فهمید که کدوم یک از اینهاست؟؟؟
    بعدش سرعت GPRS ایرانسل بهتر و بیشتره یا رایتل؟ ؟؟
    رایتل سرعت واقعی 3G رو میده؟؟؟
    اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید وسئوال آخر اینکه ، من میخوام مدل 4G آیپد رو بگیرم با توجه به مقدار پول بنده راهنمایی بفرمایید و سئوال مهم اینکه بنده گوشی K970 Sony Ericsson دارم و دارای Wi-Fi هست امکان داره که با وای فای همین گوشی بتونم از اینترنت وای فای آیپد استفاده کنم؟؟؟؟
    بابات سئوالات ابتدایی و آماتورگونه عذر میخوام ، آخه من تازه میخوام به جـرگه اپل داران لینک بشم باید کمی و کیفی محصولاتشو بدونم، بازم ممنون!
    خواهشأ راهنمایی بفرمایید .......... ممنون از سایت خوبتون و مدیران زحمتکش! :love:
    • 0
  14. User Avatar
    • Khalaban
    • در تاریخ : 18 بهمن 1391 16:00
    14
    iAdmin,
    جان الآن من برنامه ی evasi0n 6.x untether از سیدیا نصب کردم ولی چطوری بفهمم که جیل پایدار هستش البته ریست کردم ولی یه راه میخوام که از داخل سیدیا بفهمم؟
    راستی وقتی داشتم روشن میکردم عکس ایکون evasi0n آمد . یعنی جیل شد؟
    • 0
  15. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 18 بهمن 1391 16:29
    15
    restless,

    عزیز سیاسیش نکن که سروکله پیوندها پیدا میشه بی کافه میمونیم

    مگرنه تمام صحبتهای شما صحیح هستش ...

    به امید همون که خودت میدونی !
    • 0
  16. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 18 بهمن 1391 17:37
    16
    bacheye cafe,
    به نظر من نیو آیپد بگیر.
    کاربرد آیپدهم کامپیوتر هوشمند قابل حمل هست. اما کاربردش اندازه آیفون زیاده!
    4G هنوز تو ایران ساپورت نمیشه.
    GSMو CDMAرو نمیدونم.
    سرعت GPRS رایتل بیشتره و واقعا 3G هست. اما شاید هنوز خوب آنتن نده چون شاید آنتن هاش تو کل ایران ساپورت نمیشه.
    از اینترنت وای فای آیپد نمیدونم بشه یا نه.
    خواهشا تو سایت هم عضو شو!
    • 0
  17. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 18 بهمن 1391 21:38
    17
    چطوری میتونم تو CSR Racing بعد از مسابقات اونو share کنم تو twitter تا اون 500 تا گلد زبون بسته رو بدست بیارم تا اون audi R8 LMS CSR جیگر رو آزاد کنم ؟
    وقتی و share میزنم رو twitter همش میگه اکانت بساز یا فعال کن
    در صورتی که هم اکانت دارم هم رو گوشی فعاله
    این bug بازیه یا سرکاریه ؟!
    • 0
  18. User Avatar
    • IMAC
    • در تاریخ : 19 بهمن 1391 12:26
    18
    سلام ادمین جان یه سوال

    Appsync 5.x مال من این نیست
    اینه + Appsync for ios 5.0
    دوتاشون یکی هستن یا نه
    یکی دیگه هم هست به این اسم Appsync for ios 4.x-6.x
    کدوم رو باید نصب کرد لطفا بگو :belay:
    • 0
  19. User Avatar
    • rezadriver
    • در تاریخ : 19 بهمن 1391 13:18
    19
    shsh5.1.1نمیتونم پیدا کنم آخه میخام گوشیمو از6.1 دانگرید کنم به 5.1.1 گوشیم4s iphoneهستش لطفا کامل توضیح بدید ممنون.

    shsh5.1.1نمیتونم پیدا کنم آخه میخام گوشیمو از6.1 دانگرید کنم به 5.1.1 گوشیم4s iphoneهستش لطفا کامل توضیح بدید ممنون.
    • 0
  20. User Avatar
    • Xerxes
    • در تاریخ : 20 بهمن 1391 01:22
    20
    یا خدااااااااااااا .ای که رسید به زانتیاااااااااااااااااااااااا!!! یا مهدی یا مهدی :dash:
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا