کانال تلگرام کافه اپل

مقایسه iPhone 5 و HTC One X

تاریخ :
نظرات : 17
  • 10

مقایسه iPhone 5 و HTC One X

آیفون 5 یکی دیگر از محصولات اپل بود که به تازگی معرفی شد. این آیفون بر خلاف دیگر آیفون ها، صفحه نمایش بزرگتری داشت. از این رو یکی از سایتهای خبری اپل، آیفون 5 را با یکی از گوشیهای اچ تی سی مقایسه کرده که ما هم قصد داریم این مقایسه را برای شما شرح و در کافه <!--filter:اپل-->کافه اپل<!--/filter--> قرار دهیم. پس با ما همراه باشید. بد نیست بدانید در میان گوشیهای اندرویدی، HTC One X یکی از جنگنده هایی است که با پردازنده پر قدرت خود در میدان نبرد میان iOS و Android می تازد. هم اکنون نبردی میان آیفون 5 و این مدل اچ تی سی برپاشده که باید ببینیم کدام یک پیروز میدان خواهند بود؟!

بررسی تخصصی آیفون 5

 

مقایسه iPhone 5 و HTC One X

مقایسه iPhone 5 و HTC One X

مقایسه iPhone 5 و HTC One X

همانطور که می بینید هر دو گوشی اندازه و صفحه نمایش بزرگی دارند به همین خاطر کاربران به دیگر نقاط گوشیها توجه می کنند. البته این را باید خاطر نشان کنیم که اچ تی سی بزرگتر از آیفون است و خب بسیاری از کاربران از این سبک گوشیها می پسندند اما بسیاری هم اندازه معقول تر را مد نظر می گیرند.

مقایسه iPhone 5 و HTC One X

مقایسه iPhone 5 و HTC One X

مقایسه iPhone 5 و HTC One X

هر دو گوشی دارای دوربین 8 مگاپیکسلی هستند و عکسهایی با کیفیت عالی می گیرند اما کیفیت HD عکس برداری آیفون 5 این گوشی را از نظر دوربین در جایگاه بالاتری قرار می دهد.

مقایسه iPhone 5 و HTC One X

مقایسه iPhone 5 و HTC One X

مقایسه iPhone 5 و HTC One X

مقایسه iPhone 5 و HTC One X

از نظر طراحی می توان گفت شباهت هایی میان این دو گوشی وجود دارد زیرا هر دو گوشه های صیقلی دارند. اما جنس آنها تفاوت دارد. در آیفون 5 از فلز استفاده شده اما در تمام اچ تی سی از کربن که باعث کم وزن بودن آن می شود. قسمت پشتی آیفون 5، صاف و بدون قوس است اما در اچ تی سی از انحنا و قوس در قسمت پشتی استفاده شده است. یکی از ضعفهای اچ تی سی سایز بزرگ آن است که از حالت عادی خارج شده است و بسیاری از کاربران این گوشی پس از مدتی از این ضعف احساس نارضایتی می کنند. اما آیفون 5 در اندازه معقول قرار دارد و به راحتی در دست جای می گیرد.

صفحه نمایش HTC با سایز 4.7 اینچی و رزولوشن 720*1280 بالاتر ایستاده اما از نظر ppi آیفون 5 بالاتر است. آیفون 5 صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن 640*1136 که 326ppi است در صورتی که اچ تی سی 312ppi دارد.

در آخر این را باید بگوییم این دو گوشی ویژگیهای منحصر به فرد خود را دارند و به راحتی نمی توان یکی را از دیگری برتر دانست. حال به نظر شما کدام یک از دیگری برتر است؟!

 

 

منبع: Phone Arena

ترجمه و بازنشر: کافه <!--filter:اپل-->کافه اپل<!--/filter--> | پاتوق دوستداران اپل

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • applemrn
    • در تاریخ : 19 آبان 1391 19:47
    1
    کلا محصولات اپل از نوعی هستند که با مقایسه های اینجوری نمیشه گفت بد تره یا بهتره مثلا galaxy s III با CPU چهار هسته ای باید بالا ترین سرعت بین گوشی هارا داشته باشد ولی ایفون 5 با CPU دو هسته ای این جایگاه را دارد.چون اپل به جایی رسیده که میدونه چه جوری از تکنولوژی های روز استفاده کنه الکی نیست که سالی یکبار محصولات خودشو معرفی میکنه.مثل برند های دیگه نیست که هر چند وقت یکبار محصولات جدید معرفی کنه.!!!!!
    از نظر من باید با محصولات اپل به صورت حرفه ای کار کرد ( مثلا با کارایی سیدیا اشنا بود تا فهمید چه کار های که نمیشه کرد) نه یک نگاه سطحی انداخت و نظر داد!!!!
    نظر شما چیست؟؟؟
    • 0
  2. User Avatar
    • abbas
    • در تاریخ : 19 آبان 1391 20:24
    2
    من خودم هم htc داشتم الانم آیفون دارم مقایسه این دو گوشی اصلا جایز نیست مقایسه این دو مثل مقایسه بنز و سمند ه .از همه نظر آیفون fs از همه گوشیا سرتره چه برسه به 5 .
    • 0
  3. User Avatar
    • davidenko
    • در تاریخ : 19 آبان 1391 21:12
    3
    از گوشی های htc متنفرم صفحه نمایش بی کیفیت دوربینشم اسما 8 هستش از 5 هم کمتره!!
    • 0
  4. User Avatar
    • soroush
    • در تاریخ : 19 آبان 1391 22:07
    4
    ایفون5 چند گرم از 4s سبک تره ؟
    • 0
  5. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 20 آبان 1391 11:01
    5
    applemrn,سلام
    باهات موافقم
    abbas,سلام
    نظرت محترمه :fellow:
    davidenko,سلام
    محمد عصبانی نشو، HTC هم دل داره ها :fellow:
    فریبرز ج,سلام
    بله، داداش فریبرز عزیزم
    مرسی بابت پاسخ هایی که به بچه ها میدی :love:
    • 0
  6. User Avatar
    • saeid
    • در تاریخ : 20 آبان 1391 13:45
    6
    این مقایسه رو آدمایی انجام میدن که یجور حس توهم دارن بااین کارشون میخان اپل رو بکشن پایین اما نمیدونن پرجم اپلیا همیشه بالاست
    • 0
  7. User Avatar
    • ipad
    • در تاریخ : 20 آبان 1391 15:16
    7
    فقط اپل. چه تو تبلت چه موبایل چه مک و .....
    • 0
  8. User Avatar
    • soroush
    • در تاریخ : 20 آبان 1391 16:29
    8
    ایفون5 که ios 6 روش نصب و جیلبریک ios 6 هم که نیومده .

    حالا کسایی که ایفون5 دارن چکار میکنن برای نصب برنامه و بازی ها ؟

    یا باید از اپ استور بخرند یا از اونجا دانلود کنن . درسته ؟

    همیشه توی اپ استور لینک دانلود رو گذاشته برای همه ی بازی ها و برنامه ها ؟

    این برنامه هایی که شما میزارید برای دانلود رو میشه روی ایفون5 نصب کرد ؟

    فقط سریع جواب بدید .
    • 0
  9. User Avatar
    • Editor
    • در تاریخ : 21 آبان 1391 02:01
    9
    soroush,
    سلام داداش دوستانی که ایفون5 دارن باید کمی صبر کنن تا جیلبریک برای پردازنده های A6 بیاد که فکر کنم خیلی طول بکشه
    بله توی اپ استور برنامه های زیاد هست. مجانی هم زیاد داره ولی بازیای باحالش پولیه :tongue:
    همه بازیا با لینک مستقیم هست با ایتونز میتونید دانلود کنید.
    خیر امکانش نیست نصب کنید این برنامه های موجود در سایت کرک شده هستند باید دستگاه حتما جیلبریک باشه یاثبت UDID کنید


    تک تک جواب دادم سوالاتو :lol: بازم هست؟
    • 0
  10. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 21 آبان 1391 11:26
    10
    saeid,سلام
    موافقم :fellow:

    ipad,سلام سینا
    باهات موافقم

    Editor,سلام داداش امیر
    دمت گرم و ممنون از این همه لطفت
    پاینده باشی و برقرار :love:
    • 0
  11. User Avatar
    • Editor
    • در تاریخ : 21 آبان 1391 12:17
    11
    iAdmin,
    فدای داشی جونم :love:
    • 0
  12. User Avatar
    • soroush
    • در تاریخ : 21 آبان 1391 14:53
    12
    Editor,

    سلام . مرسی که به سوالاتم جواب دادی .

    چند سوال دیگه هم دارم . smile

    توی ایتونز همه ی بازی و برنامه ها رو میشه دانلود کرد دیگه . هیچ کدومش پول نمیخواد ؟

    جدیدترین بازی ها هم لینک دانلود دارن ؟

    اپ استور با ایتونز فرق داره ؟ منظورم این هست که برنامه و بازی ها رو جدا هم میشه توی اپ استور و هم توی ایتونز دانلود کرد ؟
    • 0
  13. User Avatar
    • Editor
    • در تاریخ : 21 آبان 1391 15:21
    13
    soroush,
    سلام داداشی خواهش میکنم
    توی ایتونز برنامه های مجانی زیاده ولی پولی هم داره برنامه های جدید بازی های جذاب مثل اسپالت و.. پولیه
    بازیای جالبش مجانی نیست

    بله همه بازی ها لینک دانلود مستقیم دارند

    اپ استور محل خرید و دانلود برنامه بازی موزیک فیلم و... هست
    ایتونز برنامه مدیریت دیوایس پلیر و.. هست که به وسیله این برنامه به اپ استور هم دسترسی داری و میتونی دانلود کنی
    • 0
  14. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 21 آبان 1391 16:54
    14
    Editor,
    خسته نباشی عزیزم :love:
    • 0
  15. User Avatar
    • Editor
    • در تاریخ : 21 آبان 1391 19:54
    15
    iAdmin,
    فدای داشی سلامت باشی :love:
    • 0
  16. User Avatar
    • amir0911
    • در تاریخ : 15 خرداد 1392 23:56
    16
    سلام دوستان من که فکر نمیکنم مقایسه دو غول دنیای گوشی کار درستی باشه و بیشتر نظرات براساس علایق شخصی هست هرکدوم مزیت خاصی دارند حالا اپل سخت افزاری بالا تره:))!! :no:
    • 0
  17. User Avatar
    • عرفان
    • در تاریخ : 26 مرداد 1392 16:39
    17
    سلام به همه داداشاي كلم بچه ها به نظر من 4s و 5 بهترينن 4s خيلي خوب از اب در امده نه htc نه s3 گلكسي به گرد اپل هم نميرسند

    نقل قول: davidenko
    از گوشی های htc متنفرم صفحه نمایش بی کیفیت دوربینشم اسما 8 هستش از 5 هم کمتره!!

    حرفت كاملا درسته
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا