Andromedaa

خود را برای iOS 6 آماده کنید

تاریخ : 1391.06.29
نویسنده : iAdmin
نظرات : 16
بازدیدها : 9775
  • 50

 

نسخه اصلی ios 6 - کافه اپل

 

در سایتهای متعددی خبرهای بسیاری درباره عرضه نسخه اصلی iOS 6 در تاریخ 19 سپتامبر، یعنی امروز منتشر شده است که باعث هیجان کاربران اپل شده است زیرا همه شوق این را دارند که iDevice خود را به iOS 6 ریستور کنند و از ویژگیهای جدید آن بهره ببرند. تا به این ساعت که خبری از عرضه iOS 6 در اینترنت نیست و در سایت اپل هم خبر جدیدی منتشر نگردیده است اما با توجه به اخبار جدیدی که به دست ما رسید امشب ساعت 9:30 به وقت ایران iOS 6 عرضه خواهد شد. امیدواریم که خبر منتشر شده صحت داشته باشد و امروز iOS 6 عرضه شود اما باید این هشدار را به تمام کاربران بدهیم که باید هرچه سریعتر اقداماتی را پیش از عرضه نسخه اصلی iOS 6 انجام دهند.

پس اگر دستگاه جیلبریک شده دارید و نمی خواهید جیلبریک خود را از دست بدهید، حتماً مواردی را که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، رعایت کنید.

فریمور چیست؟

15 ویژگی پنهان iOS 6 که نمی دانستید

ios 6 features - ویژگی های ios 6

 

مرحله اول این است که اگر نمی خواهید جیلبریک خود را از دست دهید، قبل از هر کاری SHSH Blob دستگاه خود را ذخیره کنید. زیرا تنها در صورت داشتن فایلهای SHSH می توانید به iOS پیشین خود بازگردید و دوباره آن را جیلبریک کنید.

SHSH Blob چیست؟

برای این کار ابتدا برنامه Cydia را اجرا کنید و در پایین صفحه روی Cydia بزنید تا به صفحه اصلی برنامه یا همان Home بروید. در بالای صفحه و در مقابل SHSH را مشاهده کنید و ببینید چه فریمورهایی مقابل آن ذکر شده است. فریمورهای ذکر شده، فریمورهایی هستند که فایل SHSH آنها ذخیره شده است. حال اگر نسخه فریمور شما در میان نسخه های مذکور بود بدان معناست که فایلهای SHSH فریمور مورد نظر شما ذخیره شده است و نیازی به ذخیره دوباره آنها ندارید. اما اگر نسخه فریمور مورد نظر شما در میان نسخه های مذکور نبود، شما باید فایلهای SHSH را به کمک برنامه TinyUmbrella ذخیره کنید که چند ثانیه بیشتر زمان نمی برد.

 

ذخیره ShSh برای ریستور iOS 6

 

برای ذخیره فایلهای SHSH به کمک TinyUmbrella می توانید آموزش زیر را دنبال کنید تا فایلها ذخیره شود.

SHSH Blob چیست و چگونه آن را ذخیره کنیم؟

 

دانلود TinyUmbrella نسخه 6.00.00 برای ویندوز

دانلود TinyUmbrella نسخه 6.00.00 برای مک

اگر به کمک نسخه بالا نتوانستید فایلهای SHSH را ذخیره نمایید از نسخه زیر استفاده کنید.

دانلود TinyUmbrella نسخه 5.11.00b برای ویندوز

دانلود TinyUmbrella نسخه 5.11.00b برای مک

 

مرحله بعدی این است که از دستگاه خود بکاپ تهیه کنید. برای این کار چندین راه وجود دارد. یکی از آنها بکاپ گرفتن به کمک iCloud و دیگری بکاپ گرفتن به کمک خود آیتونز است که بسیار ساده و روان است. البته شما می توانید با برنامه هایی همانند iFunBox یا PC Suite نیز بکاپ بگیرید.

نکته: برای بکاپ گرفتن به کمک آیتونز حتماً آخرین نسخه آیتونز استفاده نمایید.

دانلود نرم افزار iTunes 10.7 برای مدیریت آیفون، آیپد و آیپاد تاچ

نظرات

  1. User Avatar
    • a_noury
    • در تاریخ : 29 شهریور 1391 13:38
    1
    من یه ایپد نیو دارم .میخواستم بدونم که اگر من این کار رو نکردم بعد از این که جیلبریک ios 6 اومد نمی تونم جیلبریک کنم؟؟
    • 0
  2. User Avatar
    • apple - iphon 5
    • در تاریخ : 29 شهریور 1391 13:57
    2
    ممنون. بهتر نیست این کار ها رو بسپریم به خدماتی ها. اخه دیدید یه دفعه یه اشتباهی شد. ولی باز هم ممنون. راستی میخواستم بدونم اگر ios رو به نسخه ی جدید ارتقا بدیم باز هم میتونیم هر وقت خواستیم از نسخه ی قدیمی هم استفاده کنیم.؟ راستی پس این ویدئو ی رونمایی iPhone 5 و کنفرانس اپل چی شد ما همه ی امیدمون به شماست . باز هم ممنون
    • 0
  3. User Avatar
    • samymartik
    • در تاریخ : 29 شهریور 1391 15:11
    3
    سلام
    طی زمان بندی صادر شده از اپل امشب ساعت 9:30 میاد
    همه منتظریم
    • 0
  4. User Avatar
    • apple - iphon 5
    • در تاریخ : 29 شهریور 1391 15:14
    4
    راستی من اخر نفهمیدم iphone 5 این 2 قابلیت رو که در تبلیغات دیده بودیم رو داره یا نه . 1 . قابلیت مسیج دادن به وسیله ی پرژکتور که کیبورد رو به صورت مجازی روی میز میندازه. 2. قابلیت پخش ویدئو روی هوا به صورت مجازی. اگر یادتون باشه این ویدئو در 3 قسمت معرفی میکرد ایفون 5 رو . میخواستم بدونم این ها شایعه بوده در زمان خودش یا ایفون 5 که رو نمایی شد این قابلیت هارو هم داره.؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید. البته توب این ویدئو خود گوشی رو که نشو ن میده ضخامتش اندازه ی یک ورق مقوا یکم بیشتره . این ویدئو یکی از اصلی ترین ویدئو های ایفون 5 بود قبل از رو نمایی با تشکر
    • 0
  5. User Avatar
    • only.apple
    • در تاریخ : 29 شهریور 1391 15:32
    5
    منتظر تست map جدیدم ..بی صبرانه ..یکم دنیارو متفاوت رو دیوایس ها ببینیم ... smile
    • 0
  6. User Avatar
    • iArman
    • در تاریخ : 29 شهریور 1391 15:55
    6
    [b]apple - iphon 5[/b],
    [b]apple - iphon 5[/b],
    [b]apple - iphon 5[/b],
    [b]apple - iphon 5[/b],
    [b]apple - iphon 5[/b],
    [b]apple - iphon 5[/b],
    Avalan iphon 5 na o iPhone 5!!
    http://www.apple.com/iphone/Dovoman in sayte apple boro bebin
    • 0
  7. User Avatar
    • Miad
    • در تاریخ : 29 شهریور 1391 16:42
    7
    Age goshi jailbreak bashe mishe az khode goshi toye ghesmate software update goshiro update kard?!
    • 0
  8. User Avatar
    • iArman
    • در تاریخ : 29 شهریور 1391 18:10
    8
    [b]Miad[/b],
    Are faghat ghablesh 1 restore bokon!
    • 0
  9. User Avatar
    • Miad
    • در تاریخ : 29 شهریور 1391 18:17
    9
    Akhe vaghti mikham restore konam mikhad ios 5.1.1 ro az no download kone man az khode goshim be ios 5.1.1 update kardam injori dobare bayad ba pc downloadesh konam ke:-(
    • 0
  10. User Avatar
    • ipad
    • در تاریخ : 29 شهریور 1391 19:17
    10
    لطفا آپدیت کنید زود به زود.
    • 0
  11. User Avatar
    • نوید بهرامی
    • در تاریخ : 29 شهریور 1391 22:40
    11
    من یه آی پاد تاچ مدل 4.2.1 دارم IOS6 روش جواب میده؟
    • 0
  12. User Avatar
    • nsrullah
    • در تاریخ : 1 مهر 1391 08:57
    12
    نقشه آنقدر هم شفاف نيست
    • 0
  13. User Avatar
    • BARAN_CN
    • در تاریخ : 5 آبان 1391 11:42
    13
    سلام من آیفون 4 اس دارم بعد دیشب امدم با آیتونز میخواستم آپدیتش کنم فایل رو هم تا آخر دانلود کرد و بعد از نصب یه پیغام خطاداد که آخرش عدد 6 بود نمی دونم چی شد همه چیز پاک شده حالا باید چیکارکنم میشه کاری کرد که اطلاعاتم رو برگردونم .چند بار که ایتونز رو باز کردم خودش فکر کنم بک آپ گرفت شما می دونین کجا ذخیره کرده باید چیکار کنم لطفا منو راهنمایی کنید .
    ممنون
    • 0
  14. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 6 آبان 1391 10:53
    14
    [b]BARAN_CN[/b],سلام
    عدد ارور رو دقیق بگید
    • 0
  15. User Avatar
    • pooriask
    • در تاریخ : 16 آذر 1391 18:48
    15
    سلام
    من یه آیفون 4 آپدیت شده به 5.1.1 و جلبریک با ابسینت هستم
    میخواستم به 6.1.1 آپدیت کنم هم other پاک بشه هم برنامه هام پاک نشه(لطفا یه راهنمایی در این خصوص بکنید)
    بعد این که apple id خراب میشه
    این برنامه جلبریک که در اول معرفی کردید اسمشو یادم نمیاد یه عکس سیب وسطش مثل اسکلت بود.این خوبه یا صبر کنیم برنامه جلبریک بهتری بیاد بعد که مشکل غیر عادی ایجاد نمیکنه
    از یکی از طرفدارای کافه اپل که همه دوسشون دارن و همیشه اولن
    • 0
  16. User Avatar
    • Sahel.V
    • در تاریخ : 2 بهمن 1391 20:19
    16
    [b]سلام مرسی بابت سایت واقعا عالی و خوبتون ! ببخشید من وقتی گوشیمو به ورژن 5.1 موخوام آپدیت کنم همش ارور 3194 رو میده دیگه کلافه شدم نمیدونم چیکار کنم لطفا کمکم کنید !!!!!!!!!! smile merXi[/b][b][/b]

    Salam khedmat shoma admin aziz saite cafeapple aval ja dare az sait vaghean aliiitun tashakor konam ! man to update be version 5.1 moshkel daram o moghe restore az tarikh itunes hamash ba eror 3194 ya unknown device movajeh misham chiiiiikar konam dg kalafe shodam lotfan komakam koNid ... ! :( mERXiiiiiiiii ...
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

CafeApple

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا