Andromedaa

دستگاه تبدیل میکرو سیم کارت به نانو سیم کارت

تاریخ : 1391.06.27
نویسنده : iAdmin
نظرات : 20
بازدیدها : 32 526
  • 28

نانو سیم کارت - nano simcard

پس از معرفی آیفون 5 توسط شرکت اپل، مشخص شد این نسل از گوشی های اپل تنها از نانو سیم کارت پشتیبانی می کند. این خبر برای بسیاری از کاربران که در کشور خود نانو سیم کارت ندارند، نا خوشایند بود. البته امکان تبدیل میکرو سیم کارت به نانو سیم کارت به کمک قیچی وجود داشت اما بسیاری به چیپ آسیب می رساندند و سیم کارت را غیر قابل استفاده می کردند. امروز دستگاه بسیار جالبی برای تبدیل میکرو سیم کارت به نانو سیم کارت معرفی شد که باعث خوشحالی تمامی کاربران شد.

nano simcard cutter - نانو سیم کارت

nano simcard cutter - نانو سیم کارت

این دستگاه را شرکت YoYoBase ساخته است و با قیمت 23 دلار و 99 سنت در دسترس عموم قرار گرفته است. این دستگاه تبدیل میکرو سیم کارت به نانو سیم کارت، می تواند سیم کارت را بدون اشکال به نانو سیم کارت تبدیل کند اما تضمینی برای دوام طولانی مدت سیم کارت نمی کند زیرا ممکن است اپراتور از اطلاعاتی که از نانو سیم کارت ارسال می گردد، پشتیبانی نکند.

 

 

منبع: iDownloadBlog

ترجمه و بازنشر: کافه <!--filter:اپل-->کافه اپل<!--/filter--> | پاتوق دوستداران اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • بی ار
    • در تاریخ : 27 شهریور 1391 13:42
    1
    سلام

    خوب این دستگاه که تو ایران نیست؟
    • 0
  2. User Avatar
    • The new iPad
    • در تاریخ : 27 شهریور 1391 15:56
    2
    Be zudi miyad
    • 0
  3. User Avatar
    • soroush
    • در تاریخ : 27 شهریور 1391 15:58
    3
    اما تضمینی برای دوام طولانی مدت سیم کارت نمی کند زیرا ممکن است اپراتور از اطلاعاتی که از نانو سیم کارت ارسال می گردد، پشتیبانی نکند.
    اقا اینو دقیقا برای من توضیح بدید؟یعنی بعداز چندوقت دیگه سیم کارت کار نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    این دستگاهر توی ایران هم هست؟
    • 0
  4. User Avatar
    • apple - iphon 5
    • در تاریخ : 27 شهریور 1391 16:04
    4
    سلام. واقعا عالی شد. ولی به قول این دوستمون توی ایران که نیست پس یا خود مراکز فروش و خدمات موبایل دست به کار شن و بخرنش. یا خودمون باید از خارج کشور بگیریم. ولی خیلی خوب میشه که یکی از این اپراتورهای ایران اقدام به فروش نانو سیم کارت کنه . بیشتر امیدمون به رایتل هست اما هنوز میکرو سیم هم ندارن . البته ایرانسل که میکرو سیم داره. هم شاید یه کاری بکنه. راستی توی عکس خبر این طور که معلومه قسمتی از اصل تراشه هم بریده شده . چرا؟ البته فکرکنم اون قسمت هم به کار نیاد. اما این که شاید از بعضی از خدمات پشتیبانی نکنند و یا دوام اون ها نگران کننده است. این مشکلات رو خود شرکت تولید کننده ی این دستگاه گفته؟ فقط خداکنه انلاک بشه و... . قیمت انلاکش خیلی گرونه و نمی ارزه. ممنون از اطلاع رسانی.
    • 0
  5. User Avatar
    • soroush
    • در تاریخ : 27 شهریور 1391 16:58
    5
    قیمت ایفون5 انلاک فکتوری (دائم ) و غیرقراردادی توی ایران چنده؟
    من خیلی از جاها خوندم که نوشته شده بود:
    32 گیگ: 749.00$
    64گیگ: 849.00$
    این درسته؟
    یا توی ایران قیمت این ها فرق داره؟
    من
    • 0
  6. User Avatar
    • apple - iphon 5
    • در تاریخ : 27 شهریور 1391 17:04
    6
    [b]soroush[/b], درود!
    بله دوست عزیز 16 گیگ انلاک هم 649 دلار هست. توی ایران هم مطمئنا دلارش فرقی نداره اما فروشنده ها با ابن قیمت دلار مطمئن باشید زیر 2 میلیون نمیفروشن. ایفون 4s هم من حدودا 2 -3 هفته پیش پرسیدم تا 1500000 تومان پیش رفته بود یادم نیست چند گیگ بود ولی فکر کنم 16 گیگ باید باشه. پس امکان داره 64 گیگ 5 به 2500000 هزار تومان برسه. تازه توی ایران که حتما باید 1 ماه دیگه حدودی صبر کنید.
    • 0
  7. User Avatar
    • soroush
    • در تاریخ : 27 شهریور 1391 17:10
    7
    [b]apple - iphon 5[/b],
    من که گیج شدم من یک لینک بهت میدم برو نگاه کن
    • 0
  8. User Avatar
    • Sepehr76
    • در تاریخ : 27 شهریور 1391 17:31
    8
    من خودم ایفون 4 مو پارسال از کالیفرنیا واسم اوردن سیم کارتش همین جوری بود یکی دو تومن دادم تو علاعدین کوچیکش کردن هیچ مشکلی هم پیش نیومد
    • 0
  9. User Avatar
    • xing
    • در تاریخ : 27 شهریور 1391 23:35
    9
    اگه ایفون 5 آنلاک نشه و بیاد تو ایران چه مشکلایی داره؟
    اصلا همون جا که آنلاک نشده میفروشن ملت هم از آنلاک نشدش راحت استفاده میکنن چه جوریه؟
    آنلاکش چیکار میکنه که اینقدر گرونش میکنه؟
    • 0
  10. User Avatar
    • esi
    • در تاریخ : 29 شهریور 1391 00:35
    10
    اینقدر بحث میکنید آخه ساختن همچین دستگاهی مگه کاری داره کلا یه دقیقه فکر میخواد و یه ساعت عمل
    • 0
  11. User Avatar
    • مسعود
    • در تاریخ : 29 شهریور 1391 17:04
    11
    یا ملت رو سرکار گذاشتین یا طرف شما رو سرکار گذاشته... محض اطلاع فقط طول و عرضش که کم نشده، ضخامتش هم 0.1 میلی متر کمتر شده... اونو چیکار میکنید؟
    • 0
  12. User Avatar
    • hasanhasanpoor
    • در تاریخ : 30 شهریور 1391 11:45
    12
    دوستای عزیزی که ایفون براشون گرونه یه راه حل ساده براتون دارم اونم اینه که ایفون لاک ایفون رو خریداری کنید بعد با قیمت ناچیزی انلاکش کنید در سایت زیر
    http://www.unlockfactory.ir
    هدف فقط اطلاع رسانی به دوستان عزیز است و بس
    • 0
  13. User Avatar
    • apple - iphon 5
    • در تاریخ : 30 شهریور 1391 15:49
    13
    [b]hasanhasanpoor[/b],
    ممنون دوست عزیز راه حل خوبیه . راستی یعنی انلاک شده؟ راستی مشکلی پیش نمیاد با ارتقاء ios و یا خدمات و.... .
    • 0
  14. User Avatar
    • aligolo
    • در تاریخ : 30 شهریور 1391 15:57
    14
    salam be hamegi mn aln dosaeate ke tavasote khalam to vashengton sabte nam i fhone 5 kardam gheymate 32 g on ham faghat 346 dollar bod na bishtar vase sim kartesham bayad begam ke mn khodam hamrahe aval daram daram zang zadam sherkat goft bayad bebari namayandegi sim ro migiran ba d ye hafte nano simet miad....unlokesham ba 20 tomn hal mishe to namayandegish/////zamani ham ke goftan vase tahvilesh beyne 3 ta 4 haftas na bishtar
    • 0
  15. User Avatar
    • apple - iphon 5
    • در تاریخ : 30 شهریور 1391 16:12
    15
    [b]aligolo[/b],
    دوست عزیز. پیشخرید کردید یا نه . بعد هم مگه قیمت لاک 32 گیگ 299 نیست پس برای چی 346 دلار؟ راستی من هم همراه اول دارم سیم کارت رو میگیرن و به نانو تبدیل میکنند. یا خودشون نانو سیم رو عرضه میکنند. حتما باید میکرو سیم باشه یا سیم معمولی هم میشه . . دائمی هست نانوش یا اعتباری میشه تعرفه ی هردو رو بگی و در اخر هم ایا خبر داری که رایتل هم این کار رو میکنه یا نه. ممنون
    • 0
  16. User Avatar
    • kam
    • در تاریخ : 2 مهر 1391 01:49
    16
    سلام، دوستان مشکله تبدیل مایکرو سیم به نانو سیم تغییر سایز نیست. نانو سیم قطرش هم کمتر از سیم کارت‌های مایکرو و معمولی‌ که ما اینجا داریم استفاده می‌کنیم. یعنی‌ یه جوری با قیچی کردن حل نمی‌شه مشکل.
    • 0
  17. User Avatar
    • soroosh
    • در تاریخ : 2 مهر 1391 21:38
    17
    iPhone 5 - Unlock - 16GB - UK version - Black = 3,100,000T
    iPhone 5 - Unlock - 16GB - UK version - White= 3,050,000T
    iPhone 5 - Unlock - 32GB - UK version - Black = 3,580,000T
    iPhone 5 - Unlock - 32GB - UK version - White= 3,530,000T
    • 0
  18. User Avatar
    • محمد جواد فنایی
    • در تاریخ : 4 مهر 1391 23:53
    18
    با سلام
    این نظر تنها جهت اطلاع رسانی ارسال گردیده است
    سرویس آنلاک فکتوری نه یک راه سخت افزاریه و نه یک راه نرم افزاری بلکه یک راه قانونی برای آنلاک کردن گوشی های آیفون لاک هست و هیچ مشکلی برای آپدیت کردن به ios های بالاتر حتی ios 6 نیست و کاملا تست شده و قانونی است.
    تنها شماره سریال گوشی و اپراتور لاک کننده گوشی مورد نیاز است
    • 0
  19. User Avatar
    • hasanhasanpoor
    • در تاریخ : 8 مهر 1391 00:25
    19
    [b]محمد جواد فنایی[/b],
    درود دوست عزیز ممنون از راهنمایی شما..با کمک شما 45 نفر به جمع هواداران اپل اضافه گردید.
    با سپاس از شما بابت معرفی سایت فکتوری انلاک
    • 0
  20. User Avatar
    • علي
    • در تاریخ : 19 آذر 1391 00:55
    20
    سلام اقا من ١ ماه اپل 5 دارم هيچ مشكليم سيم كارتم نداره هركي ميخواد بخره مشكلي نيست دوستان
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

Apple Shopper

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا