کانال تلگرام کافه اپل

قیمت احتمالی آیپد مینی!

تاریخ :
نظرات : 14
  • 5

امروز در سایتهای معتبر خبری اپل، خبر جدیدی منتشر گردید که برای دوستداران اپل جالب بود. در این خبر که به آیپد مینی اختصاص داده شده بود، در مورد قیمتش صحبت به میان آمده بود. با توجه به قیمت قطعات موجود در بازار الکترونیک، به احتمال زیاد آیپد مینی با قیمت 299 دلار روانه بازار خواهد شد. البته این قیمت تخمینی است و ممکن است کمی تغییر کند. بهتر است به ادامه خبر نگاهی بیاندازید تا با جزئیات قیمت آیپد آینده اپل آشنا شوید.

پس از قیمت احتمالی اعلام شده، بسیاری از کاربران و کارشناسان اظهار داشتند که شاید این برای شرکت اپل بسیار سود آور باشد زیرا تبلت کامل با این قیمت در بازار، طرفداران بسیاری پیدا خواهد کرد. در آخر این را باید ذکر کنیم که به احتمال زیاد پس از عرضه آیپد مینی، بازار Google Nexus 7  رکود داشته باشد که این برای Google بد خواهد شد!

 

منبع: cultofmac

ترجمه و بازنشر: کافه <!--filter:اپل-->کافه اپل<!--/filter--> | پاتوق دوستداران اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • soroush
    • در تاریخ : 8 شهریور 1391 23:04
    1
    قیمتش خوبه .
    • 0
  2. User Avatar
    • only.apple
    • در تاریخ : 9 شهریور 1391 04:19
    2
    واقعا اگه چنین بشه که ... :love: wink
    زندگی زیباترمیشه .
    • 0
  3. User Avatar
    • H0tlife
    • در تاریخ : 9 شهریور 1391 12:21
    3
    Gheymatesh dorobare 500 bayad bashe , bishtar arzesh nadare!
    • 0
  4. User Avatar
    • melody
    • در تاریخ : 9 شهریور 1391 12:28
    4
    باسلام و تشکر فراوان بخاطر سایت خوبتون .من آیپد جدید دارم ولی در مورد شارژش چیزی
    نمیدونم چه توصیه ای برام دارید؟ میشه کمکم کنید؟ممنون
    • 0
  5. User Avatar
    • AGHAMANSOUR
    • در تاریخ : 9 شهریور 1391 14:25
    5
    Sسلام بچه ها میشه چند تا بازی که با بلوتوٍ بشه بازی کرئ معرفی کنید؟ سبکشم مهم نیست فقط با بلوتوث!!
    • 0
  6. User Avatar
    • only.apple
    • در تاریخ : 9 شهریور 1391 15:44
    6
    AGHAMANSOUR,
    asphallt 7.....
    • 0
  7. User Avatar
    • ...
    • در تاریخ : 9 شهریور 1391 17:07
    7
    سلام ببخشید نمیدونستم کجا این کامندو بزارم برا همید اینجا گذاشتم....من میخواستم بپرسم من میخوام 4اس بخرم...بنظرتون صبر کنم تا ایفون5 بیاد اونو بگیرم ؟...و اینکه من میخواستم 16گیگ بردارم ولی فروشنده گفت زیر 32 ارزش نداره چون با 4 الی 5 تا بازی یا برنامه پر میشه؟...لطفا راهنماییم کنید...ممنون
    • 0
  8. User Avatar
    • ahmadinia
    • در تاریخ : 9 شهریور 1391 18:36
    8
    آقایون مشخصات احتمالیش رو جایی زدن
    • 0
  9. User Avatar
    • soroush
    • در تاریخ : 10 شهریور 1391 00:15
    9
    جواب :

    ایفون 32 گیگ یا 64 گیگ بخر . 16 گیگ کمه چون بازی و برنامه های ایفون با کیفیت و دارای حجم زیادی هستن .
    • 0
  10. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 10 شهریور 1391 22:17
    10
    soroush,سلام
    آره، اگه واقعاً همینطور باشه

    only.apple,سلام
    آره اینکه معلومه!

    H0tlife,سلام
    بههههههله

    melody,سلام
    دوست من محصولات اپل تو مصرف شارژ سری تو سرا دارن.
    واسه شارژ بهتره یا با کابل USB شارژ کنی یا شارژر اورجینال بخری


    AGHAMANSOUR,سلام
    همونی که دانیال گفت و غیره...


    ...,سلام
    آره، بهتره بالای 16 بگیری


    soroush,
    با تشکر از شما بابت یاری کردن در پاسخ دهی کامنتهای کافه اپل
    • 0
  11. User Avatar
    • mehman
    • در تاریخ : 11 شهریور 1391 17:09
    11
    gheymatesh be tooman cheghadreh va 8 va 32 va 64 gb dare????
    • 0
  12. User Avatar
    • soroush
    • در تاریخ : 11 شهریور 1391 17:55
    12
    جواب :


    قیمتش به تومان 500 یا 600 هزار تومان هست .
    • 0
  13. User Avatar
    • miladjalil
    • در تاریخ : 13 شهریور 1391 01:14
    13
    thanks baray javabetoon mamnoon
    • 0
  14. User Avatar
    • Mohammad Bagheri