iOSID

خبر فوری! iTunes فیلتر شد

تاریخ : 1391.05.23
نویسنده : Mohammad Bagheri
نظرات : 75
بازدیدها : 32785
  • 47

آیتونز - itunes-www.cafeapple.net

امروز صبح در اقدامی عجیب و غیر منتظره، iTunes و AppStore فیلتر شدند. تا چندی پیش اپل ایران را در لیست تحریمهای خود قرار داده بود و تنها به کمک ... می توانستیم از iTunes و AppStore دانلود کنیم. اما پس از مدتی اپل تحریم را منتفی کرد و اجازه دانلود را به کاربران داخل ایران داد و کاربران با ارور 1009 مواجه نشدند. حال ایران قصد تحریم کاربران داخل ایران را دارد. آنها تحریم را با فیلتر کردن iTunes و AppStore آغاز کردند و مشخص نیست این کار بیهوده و بی سرانجام تا کی ادامه پیدا خواهد کرد!

بیش از این نمی توان در مورد این موضوعات به گفتگو بپردازیم چون محکوم می شویم به اینکه کار غیر اخلاقی و رواج فساد کرده ایم. خودتان قضاوت کنید که این عملیات های غیر منتظره و هوشمندانه!!! به چه دردی می خورد!

دوستان عزیز یکی از کاربران در بخش نظرات، پیشنهاد خوبی را اعلام کردند که شایسته این بود که در انتهای پست قرار بدهیم.

بیایید به کمک یکدیگر فیلترینگ iTunes و AppStore را برداریم. تنها راهی که وجود دارد، ارسال ایمیل به آدرس زیر است که باید اعتراض و شکایت خودمان را نسبت به کار بی دلیل مسئولین اعلام کنیم و امیدوار باشیم که ایمیل ها بررسی و iTunes و AppStore رفع فیلتر شوند.

 

رسیدگی به گزارشات و شکایات: filter@dci.ir

 

نظرات

  1. User Avatar
    • max2010gold
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 11:06
    1
    با روح و روان مردم بازی میکنن! angry
    اخه چرا؟؟؟
    مگه ما چه گناهی کردیم که باید انقدر تاوان بدیم!
    • 0
  2. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 11:12
    2
    max2010gold,
    این هم نوعی ابراز احساسات از سوی برخی افراده که بگن ما هم بلدیم تحریم کنیم
    خیلی جالب شده، کل کل می کنن باهم، ما باید تاوان بدیم!
    • 0
  3. User Avatar
    • H0tlife
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 11:33
    3
    Chonan naboodo , chonin niz nakhahad mand...
    • 0
  4. User Avatar
    • micaeel
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 11:47
    4
    دیگه شورشو دراوردن
    • 0
  5. User Avatar
    • moein1993
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 12:03
    5
    اه اه اه شورش و دراوردن
    • 0
  6. User Avatar
    • K-ZED-T
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 12:06
    6
    بابا چرا دروغ میگی ؟ من همین الان استفاده کردم فیلتر نبود ...
    • 1
  7. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 12:17
    7
    K-ZED-T,
    دوست عزیز شما برو داخل گوگل یه برنامه سرچ کن که تو آیتونز باشه، ببینید فیلتره یا نه
    نیازی به دروغ نیست angry
    به طور مثال نام همین بازی اخیر کافه اپل Killer Bean رو سرچ کنید، روی لینک کلیک کنید و فیلتر رو مشاهده کنید. حتما در انتهای نام بازی یا هر بازی و نرم افزاری itunes رو بنویسید که لینک آیتونز رو نمایش بده در اولین لینکها
    موفق باشید!
    • 0
  8. User Avatar
    • امیر
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 13:27
    8
    من تست کردم
    فیلتره
    لعنت به هر چی نفهمو قارنشینه که جز آزارو ضرر هیچ کار مفیدی ازش ساخته نیس
    angry angry angry
    • 0
  9. User Avatar
    • دانیال
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 14:59
    9
    ای خدا من واقعا ایران رو دوست دارم ولی گاها دیگه از این کارامون از ای احمق بازی ها خسته شدم دارم منفجر میشم ای خدا نه کار داریم نه پول داریم نه علم داریم تازه اگه هم علم داشته باشیم جایگاه نداریم دیگه آخه واسه حق مسلم مون که واسش پول دادیم هم دارن مارو محکوم میکنن ای خدا بکش راحتمون کن ههههههههههههییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    • 0
  10. User Avatar
    • mansour
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 15:14
    10
    سلم بچه ها
    تورو خدا یکی به من بگه!!! ایران سایت آیتیونز رو فیل کرده؟خدایا دارم دیوونه میشم
    مقامات نکنین این کارو شرکت اپل ضرر میکنه ورشکست میشه بدبخت میشه
    آدم خندش میگیره وای خدا!!!
    پس به خاطر اینه میرم دان میگه نمیتونه وصل شه؟
    هنوزم تو شوکم

    دانیال

    میدونی چرا بستن؟چون نمیدونن چیه و چیکارو میشه باش کرد !! شاید خودشون استفاده نمیکنن فقط دوست دارم بپرسم موقع انجام اینکار فکر کردین؟تقصیر اپله که برا ایران باز کرد!!
    اه
    حالم گرفته شد
    آخه که چی!!
    • 0
  11. User Avatar
    • samin
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 15:31
    11
    با سلام
    عیب تداره بزار فیلتر کنن ساکس و یاز کنید به راحتی دانلود کنید
    درود بر مردم ایران
    • 0
  12. User Avatar
    • امیر
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 15:40
    12
    iApple,

    هی مرد
    من 2تا کار کردم بعد خوندن این خبر
    1-نشستم پای موزیک اسطوره ای متالو ترکی که که همیشه وقتی خیلی عصبانیم گوش میدم :am:
    Fear Factory_Cyber Waste
    2-بعدشم فیلم Dictator دیدم تا حالم عوض شه!

    تو چه جوری این فلاکتو میخوای هضم کنی
    ***F
    • 1
  13. User Avatar
    • mansour
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 15:45
    13
    samin

    مگه ما نمیریم!!! wink خودشونم میدونن میریم چون بدونه اون اصلا نمیشه مهم کار زیباشونه!!

    امیر
    منم چاک میبینم laughing


    من دیگه هیچی نمیگم گفتنیارو گفتیم
    • 0
  14. User Avatar
    • مهران
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 15:55
    14
    خدا لعنتشون کنه دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار بمیرم راحت بشم کاش... ولش نمیگم...
    • 0
  15. User Avatar
    • Rasa
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 17:01
    15
    درود
    [b][/b]تاكي فيلتره؟
    شايد اشتباهي فيلتركردن؟
    مرگ بر ديكتاتور
    • 0
  16. User Avatar
    • K-ZED-T
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 17:44
    16
    والا منم ذدروغ نگفتم همون موقع تست کردم فیلتر نبود ولی الان که 5:40 عصر هست فیلتره :)
    • 0
  17. User Avatar
    • Parsa madanipour
    • در تاریخ : 23 مرداد 1391 18:26
    17
    سلام بچه ها من دیگه واقعا خسته شدم و بدون اپ استور بودن هم ناراحتم می کنه اگر شما هم مثل من هستید بیاین دست بکار شیم کاری که ازتون می خوام بکنید اینه که توی صفحه ی مربوط به فیلترینگ اپ استور ایمیلی مربوط به رسیدگی به شکایات قرار داده شده و شما هر روز یک ایمیل میفرستید و ناراحتی و شکایت خودتو نسبت به فیلتر شدن iTunes و AppStore اعلام می کنید خودتونم می دونید این تنها راهه پس خواهش می کنم همکاری کنید
    • 0
  18. User Avatar
    • Mohammad Bagheri