کانال تلگرام کافه اپل
» » بازگشت App Store به نرم افزار آیتونز: عرضه iTunes 12.6.3 برای ویندوز و مک

بازگشت App Store به نرم افزار آیتونز: عرضه iTunes 12.6.3 برای ویندوز و مک

تاریخ :
نظرات : 18
  • 4
iTunesاپل پس از کنفرانس معرفی آیفون X و آیفون 8، نسخه جدید آیتونز یعنی iTunes 12.7 را منتشر کرد که در آن خبری از App Store نبود. بعد از انتشار این نسخه، سر و صداهای بسیاری مبنی بر اعتراض حذف اپ استور از آیتونز به پا شد که اپل در برابر اعتراضات اینگونه اعلام کرد که اپ استور در iOS 11 بیش از گذشته کارآمد است و نیاز شما از اپ استور در آیتونز را برطرف خواهد کرد.
بعد از این بیانیه نیز اعتراض ها همچنان ادامه داشت و سرانجام شب گذشته اپل آیتونز 12.6.3 را با وجود App Store برای ویندوز و مک منتشر کرد. پیشنهاد می کنیم این نسخه را دریافت نمایید و به راحتی از آن استفاده کنید.
در کانال تلگرام کافه اپل منتظر شما هستیم: Telegram.me/CafeAppleChannel

منبع: IDB

نظرات

  1. User Avatar
    • itzamna2012
    • در تاریخ : 18 مهر 1396 23:49
    1
    سلام وقت بخیر

    من itunes 12.6.3 رو دانلود کردم و نصب کردم ولی خطا میده میگه باید ورژن جدید رو نصب کنید.
    اول itunes 12.7 رو پاک کردم بعد 12.6.3 رو نصب کردم که خطا داد که نسخه جدید باید نصب کنید
    باز 12.7 رو نصب کردم و خواستم 12.6.3 رو نصب کنم که میگه نسخه قدیمی هست!!!

    ممنون میشم راهنمایی کنید
    با تشکر
    • 4
    1. User Avatar
      • Support
      • در تاریخ : 21 مهر 1396 12:59
      2
      سلام
      نباید با این مشکل مواجه بشید. تمام فایلهای اضافی باقیمانده در ویندوز رو که مربوط به آیتونز هست، حذف کنید و دوباره اقدام به نصب بفرمایید.
      • 0
      1. User Avatar
        • محمدرضا
        • در تاریخ : 3 آبان 1396 10:19
        3
        سلام.من هم همين مشكل دوستمون رو داشتم تمامي پوشه ها رو هم پاك كردم ولي باز ارور هست لطفا راهنمايي كنيد
        • 1
  2. User Avatar
    • ghost
    • در تاریخ : 20 مهر 1396 00:05
    4
    من نسخه 12.7 دارم اپ استور برام بازه
    • 2
    1. User Avatar
      • حبیب
      • در تاریخ : 28 مهر 1396 23:09
      5
      با سلام
      میشه بگین از چه لینکی نصب کردین؟
      • 0
    2. User Avatar
      • مهمان pejman
      • در تاریخ : 6 آبان 1396 04:30
      6
      mamnon misham agar rahnamai konid
      m.pejman9@ymail.com
      • 0
  3. User Avatar
    • yasser
    • در تاریخ : 27 آبان 1396 02:21
    7
    دوستان اگر به این پیغام برخوردید :
    the file itunes library cannot be read because it was created by a newer version of itunes
    کافیه برید یه پوشه آیتونز (Music\iTunes) وفایل iTunes Library.itl رو به iTunes Library.old تغییر بدید.
    موفق باشید
    • 3
    1. User Avatar
      • zzzz
      • در تاریخ : 28 بهمن 1396 10:46
      8
      سلام اصلا تو پوشه آی تونز هیچ فایلی با این اسم وجود نداره
      • 0
      1. User Avatar
        • مهمان mehrad
        • در تاریخ : 6 تیر 1397 06:54
        9
        مال من تو بخش user بود. تغییر دادم درست شد کار هم میکنه.
        • 1
  4. User Avatar
    • مهمان امیر
    • در تاریخ : 24 اسفند 1396 12:54
    10
    itunes library.itl رو تو کامپیوترتون جست و جو کنید و اونو تغییر نام بدید به itunes library.old و با این روش نسخه های قدیمی کار میکنن و میتونین به قسمت apps دسترسی پیدا کنین
    • 4
  5. User Avatar
    • مهمان امیر
    • در تاریخ : 21 آذر 1397 18:01
    11
    یعنی واقعا دمت گرم
    • 0
  6. User Avatar
    • مقداد
    • در تاریخ : 25 دی 1397 09:40
    12
    دمتون گرم درست شد تو پوشه music داخل user پیداش کردم
    • 0
  7. User Avatar
    • مهدی مرادی
    • در تاریخ : 3 بهمن 1397 12:44
    13
    سلام وقت بخیر

    ئوستان من این ورژن از ایتونز رو دارم قبلا با ایفون 5ُS و 6s و ایپئ ایر هیچ مشکلی نداشتم و کار میکرد ولی الان با ایفون xsmax مشکل داره و ارور میده چندید بار دانلود و نصب کردم حتی ویندوز هم عوض کردم باز همین مشکل رو داره و فقط با ایفون xs مشل دار با بقیه دی.ایس ها هیچ مشکلی نداره ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر.
    • 0
    1. User Avatar
      • Mohammad Bagheri
      • در تاریخ : 3 بهمن 1397 14:09
      14
      درود
      دوست گرامی آخرین نسخه آیتونز رو دانلود و نصب نمایید.
      • 0
      1. User Avatar
        • مهدی مرادی
        • در تاریخ : 3 بهمن 1397 22:55
        15
        سلام وقت بخیر

        دوست عزیز من در مورد itunes 12.6.3 که اپستور رو پشتیبانی میکنه سوال کردم و میخوام بتوتنم بر روی ایفون xsmax برنامه نصب کنم با ایتونز والا الان اخرین ورژن ایتونز رو دارم و مشکلی هم ندارم.

        ممنون میشم دوستان چک کنید یا راهنمایی کنید.
        • 0
        1. User Avatar
          • مهدی مرادی
          • در تاریخ : 8 بهمن 1397 20:09
          16
          سلام وقت بخیر

          دوستان کسی چک نکرده یا نمیدونه مشکل از کجاست؟
          • 0
  8. User Avatar
    • مهمان reza
    • در تاریخ : 28 بهمن 1397 01:04
    17
    باید از مسیر زیر فایل itunes library.itl را حذف کنید تا برنامه بالا بیاد
    c:\users\user name\music\itunes\itunes library.itl
    • 0
  9. User Avatar
    • pouneh
    • در تاریخ : 1 اسفند 1397 01:30
    18
    itunes library.itl تغییر دادم بهitunes library.old ولی بازم itunes مثل آخرین ورژنشه app نداره، ممنون میشم راهنمایی کنین.
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا