Andromedaa
» » اپل امکان دانگرید و ریستور به iOS 10.2.1 و iOS 10.3 را مسدود کرد

اپل امکان دانگرید و ریستور به iOS 10.2.1 و iOS 10.3 را مسدود کرد

تاریخ : 1396.01.22
نویسنده : iAdmin
نظرات : 13
بازدیدها : 1342
  • 1

Apple

شب گذشته اپل بتای دوم iOS 10.3.2 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد تا تست های مورد نظرشان را روی آن انجام دهند. پس از عرضه این نسخه، هم اکنون باید به شما اطلاع دهیم که اپل امکان دانگرید و ریستور به iOS 10.2.1 و iOS 10.3 را مسدود کرد و این بدان معنی است که اگر دیوایستان دچار مشکل شود، به اجبار باید به iOS 10.3.1 آپدیت و ریستور نمایید و هیچ راه بازگشتی وجود ندارد.

بسیاری از کاربران همواره روی iOS 10.2.1 مانده اند به امید عرضه جیلبریک برای این نسخه! پس به شما هم پیشنهاد می کنیم کمی صبور باشید و از آپدیت به نسخ جدید iOS خودداری کنید زیرا ممکن است جیلبریکی برای iOS 10.2.1 عرضه شود.

منتظر حضور گرم شما در کانال تلگرام کافه اپل هستیم: Telegram.me/CafeAppleChannel

 

منبع: iClarified

دسته بندی :  اخبار / اخبار اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • مهمان Mostafa
    • در تاریخ : 22 فروردین 1396 12:04
    1
    پس منتظر جلبریک 10.2.1 باشیم دیگه ؟
    • 0
    1. User Avatar
      • Support
      • در تاریخ : 22 فروردین 1396 12:06
      2
      در متن خبر اعلام شده صبوری کنید! "شاید" عرضه بشه چون طبق حدس و گمان ها در گذشته اینطور بوده!
      • 1
  2. User Avatar
    • مهمان سپهر
    • در تاریخ : 22 فروردین 1396 12:17
    3
    سلام خسته نباشین
    من پری روز ios10.3 رو زدم الان اینترنتم LTE نمیشه میشه راهنمایی کنبن چیکار کنم?
    اگه این ورژن مشکل داره پس چرا میاد?
    • 1
    1. User Avatar
      • Support
      • در تاریخ : 22 فروردین 1396 12:23
      4
      سلام
      دوست گرامی این مورد به صورت یک باگ در iOS 1.3 پدیدار شده و باید تا عرضه نسخه بعدی iOS منتظر بمونید. البته برخی از کاربران با انجام دوباره تنظیمات اینترنت، مشکل رو برطرف کردند.
      • 2
  3. User Avatar
    • مهمان Baran
    • در تاریخ : 23 فروردین 1396 08:27
    5
    سلام من چند روزی میشه ios10.2 رو اپدیت کردم ،اپدیت کامل انجام شد اما ios10.3نصب نشد ،و عدد 1 قرمزی بصورت اعلان در ستینگ.جنرال وجود داره که هرکارمی کنم پاک نمیشه و نسخه جدید هم جایگزین نمیشه،باشید چکار کنم؟؟لطفا راهنمایی کنید
    • 0
    1. User Avatar
      • Support
      • در تاریخ : 23 فروردین 1396 11:28
      6
      سلام
      علت نصب نشدن آپدیت می تونه کم بودن شارژ باتری باشه. پیشنهاد می کنم گوشیتون رو در حالت شارژ قرار بدید و دوباره اقدام به آپدیت بفرمایید. احتمال این هم وجود داره که اصلاً دانلود نشده و باید از ابتدا اقدام کنید.
      • 1
    2. User Avatar
      • مهمان saman
      • در تاریخ : 23 فروردین 1396 15:19
      7
      اون عدد زماني كه ايكلود رو فعال ميكني مياد،
      براي از بين بردنش هم زماني كه ميري تو تنظيمات همون بالا مشخصات اپل ايدي رو نوشته و عدد ١ قرمز هم اونجاست بزن روش not now رو بزن پاك ميشه
      • 1
  4. User Avatar
    • حسيني
    • در تاریخ : 24 فروردین 1396 00:26
    8
    سلام خسته نباشيد،من نسخه ١٠؛٣ رو اپديت كردم و هيچ مشكلي ندارم فقط يه سوال جيلبرينگ يعني چي؟
    • 0
    1. User Avatar
      • Support
      • در تاریخ : 24 فروردین 1396 12:06
      9
      سلام
      لینک زیر رو مطالعه بفرمایید.
      http://cafeapple.net/all-about-jailbreak.html
      • 0
  5. User Avatar
    • مهمان anahita
    • در تاریخ : 29 اردیبهشت 1396 18:48
    10
    سلام خسته نباشید
    من آیفون 7 دارم و از یه زمانی کابل تبدیلم رو دیگه شناسایی نمیکنه و بعد از 1 دقیقه از بلی شدن این پیغام برام میاد:
    this device is not supported by this iphone
    توی چند تا سایت خارجی خوندم که گوشی هاشون بعد از آپدیت 10.3.1 اینطور شده ولی توی 10.3.2 بازهم این مشکل هست.میشه راهنماییم کنید؟
    در ضمن با کابل های مختلفی هم امتحان کردم و درست نشده
    • 0
    1. User Avatar
      • Support
      • در تاریخ : 31 اردیبهشت 1396 14:54
      11
      سلام
      با سیستم دیگه ای تست بفرمایید.
      • 0
  6. User Avatar
    • مهمان mahdi
    • در تاریخ : 11 تیر 1396 21:37
    12
    با سلام و خسته نباشید

    ببخشید من الان گوشیمو به ios11 بتای دوم اپدیت کردم الان هیچ راهی برای بازگشت به ios 10.3.2
    ندارم؟؟؟
    • 0
    1. User Avatar
      • Support