Andromedaa

Luca Todesco خبر از جیلبریک iOS 10.2.1 می دهد

تاریخ : 1396.01.08
نویسنده : iAdmin
نظرات : 29
بازدیدها : 3398
  • 5

Luca Todesco Twitter

بلافاصله پس از اینکه اپل iOS 10.3 را در اختیار عموم کاربران قرار داد، هکر معروف Luca Todesco که ابزار جیلبریک Yalu را برای جیلبریک iOS 10.2 نیز ارائه عمومی کرده است، در توییتر خود توییت جدیدی منتشر کرد که در آن 3 مورد ذکر شده بود.

منتظر حضور گرم شما در کانال تلگرام کافه اپل هستیم: Telegram.me/CafeAppleChannel

 

موارد ذکر شده در توییت Luca عبارتند از:

1- فایلهای SHSH را روی iOS 10.2.1 ذخیره کنید.

2- روی iOS 10.2.1 بمانید اگر قصد دارید دیوایس خود را جیلبریک کنید.

3- من کارم با جیلبریک را انجام دادم.

 

این موارد بدان معناست که ممکن است به زودی شاهد عرضه عمومی جیلبریک iOS 10.2.1 باشیم. پس اگر شما هم به جیلبریک نیاز و علاقه دارید، از آپدیت به iOS 10.3 خودداری کنید و همچنین فایلهای SHSH را روی iOS 10.2.1 ذخیره کنید.

به زودی آموزشی جدید و متفاوت با آموزش پیشین برای ذخیره فایلهای SHSH را در کافه اپل منتشر خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آموزش ذخیره SHSH2 Blobs به کمک Tsschecker

 

منبع: Luca Todesco Twitter

دسته بندی :  اخبار / اخبار اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • مهمان محمد
    • در تاریخ : 8 فروردین 1396 01:27
    1
    اول ممنون كه انقدر بروز هستين و حرفه اي
    دوم ما اينهمه منتظر جيلبريك ١٠.٢.١ بوديم ندادن بيرون
    تا ديدن ١٠.٣ اومد بيرون ميخوان منتشر كنن نميدونم چي بايد بگم در مورد اين كارشون جاي تاسف داره فقط
    • 8
    1. User Avatar
      • Support
      • در تاریخ : 8 فروردین 1396 01:53
      2
      سلام
      سپاس از اظهار نظر انرژی بخشتون
      بله، این سیاست هکرها همواره بوده و هست!
      • 2
      1. User Avatar
        • مهمان اسماعیل
        • در تاریخ : 8 فروردین 1396 09:53
        3
        حالا این سیاستشون به چه علت هست؟
        • 0
        1. User Avatar
          • Support
          • در تاریخ : 8 فروردین 1396 11:12
          4
          سلام
          دوستمون زیر کامنت شما، پاسخ دادن!
          • 0
      2. User Avatar
        • مهمان امیر
        • در تاریخ : 8 فروردین 1396 12:15
        5
        سلام . جیلبرک کلا به چه درد میخوره ؟ همه برنامه های پولی رو میشه نصب کرد اینطوری یا نه ؟ با سپاس
        • 0
        1. User Avatar
          • Support
          • در تاریخ : 8 فروردین 1396 12:51
          6
          سلام
          دست شما رو برای نصب اپلیکیشن های پولی باز میگذاره و همچنین می تونید از دیوایستون استفاده بیشتر و بهینه تری داشته باشید.
          • 0
    2. User Avatar
      • Sir.Saam
      • در تاریخ : 8 فروردین 1396 04:09
      7
      اين كارو ميكنن به خاطر اينكه اگه قبل از معرفي ورژن بعدي iOS ، جيلبريك رو منتشر و عمومي كنن ، اون حفره امنيتي توي ورژن بعدي توسط اپل بسته خواهد شد و براي همين منتظر ميمونن تا ورژن بعدي منتشر بشه و اپل از اون حفره امنيتي بويي نبره كه بتونن ورژن ١٠.٣ رو هم اگه اون حفره باز بود جيلبريك كنن .
      • 4
  2. User Avatar
    • مهمان اسماعیل
    • در تاریخ : 8 فروردین 1396 09:55
    8
    بجای این کارا جیلبریک پایدار بدن. جیلبریک 10.2 همچنان بعد از ریست نیاز به فعالسازی مجدد داره. (چقدم طلبکارم)
    • 2
  3. User Avatar
    • مهمان Mina
    • در تاریخ : 8 فروردین 1396 10:21
    9
    سلام
    واقعا نمیشه کلامی گفت که بتونه این زحمات شمارو جبران کنه اینکه واقعا ساعت 1 صبح که همه خوابن پست گذاشتین اطلاع رسانی میکنین آموزش قرار میدین... فقط میتونم خالصانه تشکر کنم خدا قوت بگم
    لطفا در مورد shsh و کاربردش آموزشی قرار بدین.
    راستی انقد سریع خبر قرار ندید بنده خداها(وبسایتهای همسایه)فرصت کپی کردن رو هم ندارن :)))))
    • 5
    1. User Avatar
      • Support
      • در تاریخ : 8 فروردین 1396 11:13
      10
      سلام
      سپاس برای نظرات دلگرم کننده و انرژی مثبتتون
      به زودی آموزش ذخیره SHSH رو در کافه اپل منتشر خواهیم کرد.
      • 0
  4. User Avatar
    • Syd
    • در تاریخ : 9 فروردین 1396 11:20
    11
    سلام من توییتهای این هکر رو خوندم در توییترش خبری از اومدن جیلبریک نزده از طرف خودش.تازه میگه استئفا داده حتی کلی از فالوئر ها رو که بهش اسپم میدادن بلاک کرده در مورد ده سه هم گفته این یه اپدیت امنیتی خیلی سخته
    • 2
    1. User Avatar
      • Support
      • در تاریخ : 9 فروردین 1396 15:39
      12
      سلام
      کاربر گرامی اسکرین شاتی از توییت این هکر در ابتدای پست قرار گرفته و از روی توییتر همون هکر هستش. در مورد اخباری که شما می فرمایید، بنده اطلاعی ندارم
      • 2
    2. User Avatar
      • مهمان Mahsa
      • در تاریخ : 18 اردیبهشت 1396 21:02
      13
      بله درسته تو اسكرين شات هم نوشته:
      Im done with jailbreaking
      يعنى من كارم با جلبريك كردن تمومه! يعنى ديگه سراغش نميرم، دوستان اشتباه معنى كردن،.
      • 1
  5. User Avatar
    • مهمان Mostafa
    • در تاریخ : 18 فروردین 1396 13:34
    14
    چه شد جیلبریک ؟
    • 0
    1. User Avatar
      • Support
      • در تاریخ : 18 فروردین 1396 14:47
      15
      سلام
      فعلا خبری از جیلبریک منتشر نشده
      • 2
  6. User Avatar
    • مهمان امین
    • در تاریخ : 21 فروردین 1396 10:18
    16
    خبری نیست ؟؟؟ روز مرد و به تمام مردهای اپلی تبریک میگم :D جیلبریک پایدار باشه انشاالله نیمه پایدار مفت نمی ارزه ( مصرف کننده شاکی )
    • 0
    1. User Avatar
      • Support
      • در تاریخ : 21 فروردین 1396 12:04
      17
      سلام
      نه فعلاً خبری از جیلبریک نیست.
      اگر به درستی از جیلبریک استفاده بشه، مشکلی به وجود نخواهد آمد دوست من. یکی از معضلاتی که کاربر بهش دچار میشه، نصب بی حد و اندازه توییک هستش که روی دیوایس تاثیر منفی میزاره و مشکلات بعدی رو به وجود میاره.
      • 0
  7. User Avatar
    • مهمان محمد
    • در تاریخ : 22 فروردین 1396 10:46
    18
    سلام به نظرم چون الان ساين ١٠.٢.١ و ١٠.٣ بسته شده امكانش خيلي زياده كه جيلبريك منتشر بشه
    • 5
    1. User Avatar
      • idvidev
      • در تاریخ : 23 فروردین 1396 10:14
      19
      سلام.بله همیشه همینجور بوده ساین نسخه قبل که مسدود بشه امکانش هست که جیلبریک عرضه بشه
      • 2
  8. User Avatar
    • مهمان bahram
    • در تاریخ : 28 فروردین 1396 16:54
    20
    سلام اقا من که نسخه 10.2.1 داشتم گوشی یهویی با اینکه شارژ داشت خاموش شد و بعدش پیغام ریستور داد که هیچکاریشم نمیشه کرد جز اپدیت به نسخه بالاتر 10.3.1 که نمیدونم چرا اینطوری شد اما شنیدم روی گوشی های 5 این مشکل بوجود امده دوستان حتما یه بک اپ بگیرید که 32 گیگ اطلاعاتم پرپر شد با این کار کلا بدم اومد از ایفون و این مسخره بازیاش
    • 0
    1. User Avatar
      • Support
      • در تاریخ : 28 فروردین 1396 19:58
      21
      سلام
      دوست گرامی همواره توصیه میشه از اطلاعات بکاپ بگیرید تا در صورت بر خوردن به این مشکلات، اطلاعاتتون از دست نره.
      • 0
  9. User Avatar
    • مهمان نيما
    • در تاریخ : 11 اردیبهشت 1396 06:04
    22
    سلام خسته نباشيد
    ممنون بابت سايت خوبتون
    يه سوال داشتم اونم اينه كه تو سايت اصلى براى دانلود io جيلبريك ورژن ١٠.٢ رو لينك قرار داده ولى ورژن ١٠.٢.١ نوشته براى توسعه دهندگان من گوشيم ورژن توسعه دهنده كردم و به راحتى ميتونم از اپديت هاى اپل براى توسعه دهندگان استفاده كنم سوالم اينه كه چطور ميتونم از جيلبريك براى توسعه دهندگان استفاده كنم ؟
    باتشكر منتظر پاسخ هستم
    • 0
    1. User Avatar
      • Support
      • در تاریخ : 11 اردیبهشت 1396 12:14
      23
      سلام
      دوست گرامی در حال حاضر iOS 10.3.1 منتشر شده که قابل جیلبریک نیست. نسخه 10.2 هم قابل جیلبریک هستش و می تونید در بخش آموزش های کافه اپل و زیر مجموعه جیلبریک، آموزش رو دنبال کنید.
      • 0
      1. User Avatar
        • مهمان نيما
        • در تاریخ : 11 اردیبهشت 1396 18:55
        24
        من ميتونم ورژن گوشيم رو به ١٠.٢ ببرم و جيلبريك كنم ورژنم الان ١٠.٢.١ هستش
        • 0
        1. User Avatar
          • Support
          • در تاریخ : 12 اردیبهشت 1396 23:12
          25
          سلام
          خیر، باید به iOS 10.3.1 آپدیت کنید که در حال حاضر قابل جیلبریک نیست.
          • 0
  10. User Avatar
    • مهمان محسن
    • در تاریخ : 12 خرداد 1396 16:23
    26
    پس چي شد iOS 10.4 هم اومد 10.2.1جيلبريك نشد الان چند ماهه منتظريم
    • 0
    1. User Avatar
      • Support
      • در تاریخ : 15 خرداد 1396 18:40
      27
      سلام
      iOS 10.4 عرضه شده؟؟؟!
      جیلبریکی برای نسخ جدید iOS عرضه نشده دوست من
      • 0
  11. User Avatar
    • مهمان امین
    • در تاریخ : 4 تیر 1396 13:29
    28
    خیلی وقته که منتظر جیلبریک 10.2.1 هستم واقعا دیگه حوصلم سر رفته
    پس کی قراره عرضه بشه؟!!!!!!!!!!!!
    • 0
    1. User Avatar
      • Support
      • در تاریخ : 5 تیر 1396 14:05
      29
      سلام
      به احتمال بسیار زیاد دیگه عرضه نخواهد شد و باید منتظر جیلبریک iOS 10.3.2 و iOS 11 باشیم.
      • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا