Andromedaa
» » حذف پیغام خطا 1009 در App Store برای کاربران داخل ایران

حذف پیغام خطا 1009 در App Store برای کاربران داخل ایران

تاریخ : 1390.12.23
نویسنده : iAdmin
نظرات : 44
بازدیدها : 114 399
  • 54

 

 

اگر سر و کارتان با ITunes و Appstore باشد، حتما با ارور 1009 آشنایی دارید!!

در هفته ای که گذشت کمپانی دوست داشتنی Apple چندین بار اقدام به برداشتن این تحریم از کاربران داخل ایران کرد، اما متاسفانه کاربران هر بارساعاتی بعد مجدداً با پیغام خطا(Error 1009) روبرو شدند.

همزمان با عرضه آیپاد3، اپل این محدودیت را برداشته؛ کاربران ایرانی امید دارند که این محدودیت از آنها برداشته شود.

گفتنی ست علاوه App Store استفاده از سایتهایی چون Android Market برای ایرانیان امکان پذیر نیست.

باید صبر کرد و دید که آیا اپل از این کار پشیمان میشود یا خیر...!!

نظرات

  1. User Avatar
    • as
    • در تاریخ : 7 فروردین 1391 11:18
    1
    این یک پست خوب، من می خواهم خیلی دوست دارم.
    من هم امیدوارم که شما می توانید اجازه دهید من می دانم بیشتر در مورد اخبار خود.
    من در صورتی که دارای پست جدید در هر روز خواهد آمد.
    [url=http://www.windowspasswordkiller.com/reset-windows-vista-password-recovery.html]windows vista password[/url]
    [url=http://www.windowspasswordkiller.com/reset-windows-vista-password-recovery.html]how to reset vista password[/url]
    • 0
  2. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 8 فروردین 1391 02:27
    2
    [b]as[/b],
    ممنون دوست عزیز
    موفق باشید
    • 0
  3. User Avatar
    • barzin
    • در تاریخ : 10 مرداد 1391 02:25
    3
    agh error 1009 dobare fa al shod ?

    eeeeeeeeey baba 2bare 1009 fa all shode ??????
    • 0
  4. User Avatar
    • hamid0037
    • در تاریخ : 14 مهر 1391 16:32
    4
    goshie man vpn rosh nasb mshe agar vpn ro faal konam ke az yek keshvare dg namayesh bede bazam hamin error ro mide
    • 0
  5. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 14 مهر 1391 17:05
    5
    [b]hamid0037[/b],سلام
    نه، با چیز بی ان دیگه این ارور رو نمیده
    • 1
  6. User Avatar
    • حمید رضا
    • در تاریخ : 11 آذر 1391 20:21
    6
    سلام مجدد
    من******هم گرفتم ولی این ارور رو میده the account is not valid for use in the U.K stor .you must switch to the U.S store before purchasing
    من حتی رفتم اکانتی هم که ساختم کردم یو اس ا ولی بازم همین ارورو میده باید چیکار کنم ؟
    • 0
  7. User Avatar
    • CafeApple
    • در تاریخ : 9 دی 1392 00:39
    7
    نقل قول: حمید رضا
    سلام مجدد
    من******هم گرفتم ولی این ارور رو میده the account is not valid for use in the U.K stor .you must switch to the U.S store before purchasing
    من حتی رفتم اکانتی هم که ساختم کردم یو اس ا ولی بازم همین ارورو میده باید چیکار کنم ؟

    سلام
    شما این apple ID رو در appstore USA ساختید و فقط میتونید در همین appstore ازش استفاده کنید نه appstore هایی مثل UK
    • 0
  8. User Avatar
    • Pegi
    • در تاریخ : 17 دی 1392 22:41
    8
    Baraye hazfe in error che konam?!!!
    • 1
  9. User Avatar
    • Pegi
    • در تاریخ : 17 دی 1392 22:43
    9
    Az vaghti az appid khodam estefade kardam dige hamash error 1009 mide!!!instegramam baz nemishe!pas chera tahala ke ba appid yaki dige bud ok bud?!
    • 0
  10. User Avatar
    • iOmid
    • در تاریخ : 17 دی 1392 23:02
    10
    نقل قول: Pegi
    Baraye hazfe in error che konam?!!!

    نقل قول: Pegi
    Az vaghti az appid khodam estefade kardam dige hamash error 1009 mide!!!instegramam baz nemishe!pas chera tahala ke ba appid yaki dige bud ok bud?!

    از چیز شکن استفاده کنید
    • 0
  11. User Avatar
    • سلام
    • در تاریخ : 28 اسفند 1392 15:43
    11
    سلام من ايپد دارم و باهاش مشكلي نداشتم جيبرليك هم نشده چند روز پيش با اينترنت خونه كه wifi هست اپديتش كردم الان ios7,1هست
    از اپل استور استفاده كردم چند بار و برنامه دانلود هم شد اما از اون موقع ارور١٠٠٩ميده
    من چيكار كنم؟ نميخوام دانلود كنم ديگه فقط اين پيام ارور بره لطفا راهنمايي كنيد
    اطلاعات كامپيوتريم هم خوب نيست :request:
    • 0
  12. User Avatar
    • عليرضا123456789
    • در تاریخ : 12 فروردین 1393 16:40
    12
    خيلى ببخشيد ولى من ريدم تو ايران با اين نت فيلتراش اه
    • 1
  13. User Avatar
    • سارا کاویانی
    • در تاریخ : 16 فروردین 1393 19:27
    13
    لطفا راهنمایی کنید !!! ایمیل وریفیکشن رو دریافت نمیکنم، چکار کنم؟ ممنون
    • 0
  14. User Avatar
    • ناشناس
    • در تاریخ : 20 فروردین 1393 22:01
    14
    سلام.من هر چیز شکن میریزم کار نمیکنه شما از چی استفاده میکنید من گوشیم 5s جیلبریکم هست.
    • 1
  15. User Avatar
    • Seyedreza razavi
    • در تاریخ : 22 فروردین 1393 06:02
    15
    اقا سلام يكي منو راهنمايي ميكنه هركاري ميكنم ارور١٠٠٩ ميده، هر برنامه اي رو ميخوام باز كنم ويا اپديت برنامه ها. چكار كنم ؟ كمك دوستان
    • 1
  16. User Avatar
    • حسين
    • در تاریخ : 5 فروردین 1394 03:09
    16
    سلام من يه دستگاه ايپد اير 64 گيگ يه ساله كه خريدم إز وقتي كه اپل ايديمو دادم يه نَفَر ديگه هم استفاده كنه وقتي كه توبازي كلش اف كلنز ميرم و ميخوام كه يه فايليو دانلود كنم از اپ استور ارور 1009ميده بايد چكار كنم لطفا زودتر جواب بديد
    • 0
  17. User Avatar
    • Kuchulu
    • در تاریخ : 3 تیر 1394 17:01
    17
    Salam man ye id dorost kardam vali chon nashi budam ye emaile alaki sakhtam barash va azam ghalat nagereft ba'd ke raftam tu store goft in id hanuz ghabele estefade nist ba'd ye id dige ba emaile khodam sakhtam va taid shod amma baraye in ham mige hanuz ghabele estefade nist hala Shoma lotf konin begin daghighan chikar bayad bekonam va chejuri inha ro hazf konam jam man sari j bedid kheyli zaruriye.
    • 0
  18. User Avatar
    • N.Y
    • در تاریخ : 5 مرداد 1394 18:15
    18
    Salam
    Chetori VPN nasb konam khob onan az applestore nasb mishe dobare error1009 maid

    Salam
    Chetori VPN nasb konam khob onan az applestore nasb mishe dobare error1009 maid
    • 1
  19. User Avatar
    • farnoush rahimi