کانال تلگرام کافه اپل

کافه اپل 4 ساله شد!

تاریخ : 1394.12.08
نظرات : 15
  • 0

Apple

باز هم به 8 اسفند ماه رسیدیم! این روز برای من و دیگر اعضای کافه اپل خیلی مهم و دوست داشتنیه چون کافه اپل 8 اسفند شروع به کار کرد و ما با انرژی از سوی خداوند و شما کاربران بی نظیر کافه اپل تا کنون که 4 سال می گذره، داریم کافه اپل رو اداره می کنیم.

همانند هر سال باید اسم بسیاری از کاربران رو بیاریم اما خب شاید جا کم بیاد، پس باید بگیم ممنونیم از تمام شما دوستان کافه اپلی که خیلی مهربون و با محبت بودید و هستید. همچنین کاربران بی همتای کافه اپل که یک خانواده 22 هزار نفره رو تشکیل دادند تا کافه اپل امید به فرداهای روشن تر داشته باشه. ما همواره با توکل به خدا و امید به انرژی مثبت شما دوستان و همراهان همیشگی کافه اپل راه رو ادامه میدیم و هر بار سورپرایزی رو برای شما در نظر خواهیم داشت. باید خیلی زود منتظر چند سورپرایز باشید که یکی پس از دیگری براتون رونمایی بشه اما باید کمی صبر داشته باشید و به ما اعتماد کنید. تمام قصد ما اینه که بتونیم پاتوق خوبی برای دوستان اپلی باشیم اون هم در سراسر کره زمین و البته برای پارسی زبانهای عزیز و گرامی!

کافه اپل جون تولدت مبارک! 4 ساله شدی و امیدواریم بزرگ و بزرگ تر هم بشی و بتونی رضایت کاربرای اپلی پارسی زبان رو جلب کنی! البته جای نگرانی نیست چون خداوند، تیم ما و انرژی عالی 22 هزار نفر همراهته!

با احترام و سپاس فراوان

نظرات

  1. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 8 اسفند 1394 00:27
    1
    سلام هستم :)
    خیلی خیلی خوشحالم که کافه چهار ساله شده
    چهار سال سربلند و پیروز
    ایشالله این روند صد سال دیگه هم ادامه داشته باشه
    داداش محمد تولد کافت مبارک
    یادت نره چه قولی دادی
    • 0
  2. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 8 اسفند 1394 00:37
    2
    نقل قول: iAmirHossein
    سلام هستم :)
    خیلی خیلی خوشحالم که کافه چهار ساله شده
    چهار سال سربلند و پیروز
    ایشالله این روند صد سال دیگه هم ادامه داشته باشه
    داداش محمد تولد کافت مبارک
    یادت نره چه قولی دادی

    درود بر تو کاکو امیرحسین
    خیلی خوشحالم که همچنان کنار من و کافه اپل هستی. سر قولم می مونم و به زودی تصاویرش رو خواهی دید.
    • 0
  3. User Avatar
    • حمید نوتی زهی
    • در تاریخ : 8 اسفند 1394 01:14
    3
    سلام تبریک میگم کافه اپل 4ساله شد امیدوارم همچنان ادامه داشته باشه موفق و سربلند باشید
    • 0
  4. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 8 اسفند 1394 01:58
    4
    نقل قول: حمید نوتی زهی
    سلام تبریک میگم کافه اپل 4ساله شد امیدوارم همچنان ادامه داشته باشه موفق و سربلند باشید

    درود
    سپاس از شما دوست گرامی
    • 0
  5. User Avatar
    • iParsa.R
    • در تاریخ : 8 اسفند 1394 10:04
    5
    امیداورم همیشه با همین انرژی و پشتکار ادامه بدید مرسی از سایت خیلی خوبتون
    • 0
  6. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 8 اسفند 1394 10:24
    6
    نقل قول: iParsa.R
    امیداورم همیشه با همین انرژی و پشتکار ادامه بدید مرسی از سایت خیلی خوبتون

    درود
    سپاس از همراهی شما دوست عزیزم
    امید دارم همواره همراه کافه اپل باشید
    • 0
  7. User Avatar
    • JFK
    • در تاریخ : 8 اسفند 1394 15:35
    7
    سلام تبريك ميگم
    باعث افتخاره كه بيش از دو ساله با cafeapple هستم
    • 0
  8. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 8 اسفند 1394 15:43
    8
    نقل قول: JFK
    سلام تبريك ميگم
    باعث افتخاره كه بيش از دو ساله با cafeapple هستم

    درود
    مرسی که همیشه بودی و از این پس هم باش.
    • 0
  9. User Avatar
    • Hessam G
    • در تاریخ : 8 اسفند 1394 15:49
    9
    سلام
    تولد پاتوق صمیمی مبارک
    امیدوارم سایَت سال های سال بالا سر این محفل دوستی و اطلاعات بمونه و خودت و کافه همیشه پابرجا باشید...
    درضمن یک کادو هم به مناسبت این تولد برای تو و سایت دارم، تا آخر امشب میبینیش ایشالله...
    موفق باشی همیشه
    دوست داریم
    یا علی
    • 0
  10. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 8 اسفند 1394 22:57
    10
    سلام :)
    تبریک می گم تولد کافه اپل رو!و باید بگم که متاسفم که به خاطر یه سری مسائل دیگه نتونستم کمکی بکنم و یه جورایی تنهاتون گذاشتم :(
    همیشه پایدار باشه کافمون!
    • 0
  11. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 9 اسفند 1394 00:26
    11
    نقل قول: Hessam G
    سلام
    تولد پاتوق صمیمی مبارک
    امیدوارم سایَت سال های سال بالا سر این محفل دوستی و اطلاعات بمونه و خودت و کافه همیشه پابرجا باشید...
    درضمن یک کادو هم به مناسبت این تولد برای تو و سایت دارم، تا آخر امشب میبینیش ایشالله...
    موفق باشی همیشه
    دوست داریم
    یا علی

    درود حسام عزیزم
    یک دنیا ممنونم ازت
    امید دارم به زودی زود باز هم به کافه بیاید و کنار هم باشیم
    سپاس از پستت
    به زودی منتشرش می کنم
    • 0
  12. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 9 اسفند 1394 00:32
    12
    نقل قول: iParsa
    سلام :)
    تبریک می گم تولد کافه اپل رو!و باید بگم که متاسفم که به خاطر یه سری مسائل دیگه نتونستم کمکی بکنم و یه جورایی تنهاتون گذاشتم :(
    همیشه پایدار باشه کافمون!

    درود پارسای بی همتای کافه اپل
    خدا رو شکر می کنم که حال همتون خوبه و امید دارم به آینده ای نزدیک که باز هم جمعمون جمع بشه
    • 0
  13. User Avatar
    • Khalaban
    • در تاریخ : 15 اسفند 1394 13:02
    13
    اییییی داداش محمد دیدی یادم رفت
    آقا تولدش مبارک چه روزایی داشتیم خیلی خوب بود خوش میگذشت
    هر چی از اپل یاد گرفتم از این جا بود
    دمت گرم که سایتو هنوز بروز نگه میداری
    3>
    • 0
  14. User Avatar
    • Mohammad Bagheri