Andromedaa

بررسی اختصاصی iPod Touch 6G

تاریخ : 1394.04.26
نویسنده : iAdmin
نظرات : 24
بازدیدها : 20615
  • 0

iPod Touch 6

یکی از محصولات پرطرفدار و خاص دنیای دیجیتال iPod Touch اپل است که همواره به طرفداران آن افزوده می شود. اپل در کنار تمرکزی که روی آیفون دارد، محصولات دیگر خود را نظیر آیپاد نیز، به روز می کند. در کمال ناباوری، ساعاتی پیش در سکوت خبر اتفاقی نو در Apple Store اپل پیش آمد. آیپاد تاچ های نسل جدید یعنی iPod Touch 6G وارد اپل استور شدند تا کاربران بتوانند از آن بهره مند شوند.

ما نیز بر آن شدیم تا در این پست اطلاعات کامل و جامعی در مورد iPod Touch 6G با شما در میان بگذاریم. پس با کافه اپل همراه باشید.

بد نیست در ابتدای کار تصویر زیبایی از آیپاد تاچ 6 برای شما قرار دهیم تا حداقل در مورد رنگ بندی های این نسل از iPod Touch آشنا شوید. آیپاد تاچ های نسل ششم دارای 5 رنگ: خاکستری - نقره ای - صورتی - آبی - طلایی می باشد.

از نظر اندازه صفحه نمایش و شمایل ظاهری ما شاهد تفاوتی با iPod Touch 5G نیستیم اما درون آیپاد تاچ 6 غوغایی به پا شده است که مطمئن هستیم شما را به خود علاقه مند خواهد کرد. برویم سراغ مهم ترین بخش محصول جدید اپل که پردازنده آن است. در iPod Touch 6G ما با پردازنده 64 بیتی قدرتمند A8 روبرو هستیم که در آیفون 6 نیز به کار رفته است.

از نظر قدرت گرافیکی شاهد ارتقاء 10 برابری نسبت به نسل پیشین هستیم که باید در کلام بگوییم خارق العاده است و همچنین در پردازش 6 برابر افزایش سرعت خواهیم داشت که این افزایش قدرت ها به کاربر اجازه اجرای هر نوع نرم افزار و بازی را می دهد.

آیپاد تاچ 6 باتری قدرتمندتر با طول عمر بالاتر در خود جای داده که قادر است 40 ساعت موزیک و 8 ساعت ویدیو اجرا کند! همانطور که در ابتدای پست هم ذکر کردیم، این آیپاد همچنان 4 اینچ می باشد که دارای رزولوشن 1136 در 640 است اما باز هم جای شکرش باقیست زیرا رقیبان بسیاری هستند که قصد دارند همین صفحه نمایش را در محصولات خود به کار گیرند اما موفق به این کار نشده اند.

اگر باز هم بخواهیم از پردازنده این آیپاد بگوییم می توانیم به وجود M8 Coprocessor اشاره کرد که امکان اجرای بازی هایی با گرافیک Metal را میسر می کند.

یکی دیگر از تغییرات به وجود آمده در iPod Touch 6G دوربین آن است. اپل در این نسل از آیپاد تاچ، دوربین iSight با قدرت 8 مگاپیکسل قرار داده است که تصاویری با کیفیت و بدون اشکال گرافیکی به کاربر تحویل می دهد. این لنز توانایی ضبط اسلوموشن با قدرت 120 فریم در ثانیه را نیز به همراه خود به آیپاد آورده است که این ویژگی باب میل تمامی کاربران اپل است.

با این دوربین می توانید عکاسی Panorama نیز انجام دهید که اپل به جرات این نکته را بیان کرده که عکس های ثبت شده در حالت پانوراما دارای کیفیت 43 مگاپیکسلی هستند. اگر واقعاً اینطور باشد، باز هم باید از کلمه خارق العاده استفاده کنیم و بس!

اگر شما اهل تماس های ویدیویی باشید، دوربینی با کیفیت 5 مگاپیکسل در جلوی دیوایس تعبیه شده که همانند نسل های پیشین تماس تصویری با کیفیت HD را در اختیار شما قرار می دهد!

روی iPod Touch 6G به صورت پیش فرض iOS 8.4 نصب شده است که خوشبختانه قابل جیلبریک است و کاربران می توانند در صورت خرید این محصول، آن را جیلبریک کنند و برخی از محدودیت ها کنار بزنند و از دیوایس لذت بیشتری ببرند.

قیمت این محصول جذاب و پر طرفدار اپل از 199 دلار آغاز می شود که: مدل 16 گیگابایتی 199 دلار - مدل 32 گیگابایتی 249 دلار - مدل 64 گیگابایتی 299 دلار و برای اولین بار در تاریخ آیپادهای اپل، مدل 128 گیگابایتی با قیمت 399 دلار عرضه می شود. بد نیست این را نیز بدانید که اپل دیگر آیپادهای خود را که شامل iPod Shuffle و iPod Nano می باشند، در رنگ بندی iPod Touch 6G در فروشگاه آنلاین خود قرار داده است.

 منبع اختصاصی: کافه اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 25 تیر 1394 01:47
    1
    به عنوان یه نفر که دو ساله آیپاد تاچ دارم و استفاده میکنم،ترجیح میدادم در کنار تغییرات سخت افزاری،تغییراتی توی ظاهرش هم داده بشه(حداقل اون قسمت مشکی رنگ پلاستیکی که مربوط به وای فای هست حذف بشه)اما به هر حال خوشحالم smile
    • 0
  2. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 25 تیر 1394 01:53
    2
    نقل قول: iAmirHossein
    به عنوان یه نفر که دو ساله آیپاد تاچ دارم و استفاده میکنم،ترجیح میدادم در کنار تغییرات سخت افزاری،تغییراتی توی ظاهرش هم داده بشه(حداقل اون قسمت مشکی رنگ پلاستیکی که مربوط به وای فای هست حذف بشه)اما به هر حال خوشحالم smile

    با نظرت موافقم و میگم کاش ظاهرش یکم بیشتر تغییر میکرد و فقط به تغییر رنگ بسنده نمیکرد. اما روی هم رفته خوبه این نسلش هم...
    • 0
  3. User Avatar
    • alirez
    • در تاریخ : 25 تیر 1394 20:38
    3
    تاچ آیدیش کوووووووووووووووووو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ای باباااااااااااااااااااااااا
    • 0
  4. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 25 تیر 1394 21:06
    4
    نقل قول: alirez
    تاچ آیدیش کوووووووووووووووووو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ای باباااااااااااااااااااااااا

    نداره متاسفانه
    • 0
  5. User Avatar
    • JFK
    • در تاریخ : 25 تیر 1394 21:27
    5
    آقایون برنامه فوق العاده pixelmator تخفیف خورده شده ۱ دلار
    Angry birds space هم رایگان شده تا دیر نشده بگیرید
    • 0
  6. User Avatar
    • MohammadTSR
    • در تاریخ : 26 تیر 1394 12:46
    6
    من پارسال همین موقع ها نسل پنجشمو خریدم 32 گیگ حدود یه تومن
    فوق العادس!! فقط با ای او اس 8 میلنگه یه کم حتما هم به خاطر A5 هستش
    کلا تا الان راضی بودم ازش دوستش دارم رنگ سفید خریدم
    این طلاییه بد جور چشمامو گرفته!!
    ولی میخوام 5s بگیرم
    و فقط این الان تاچ ایدی کم داره
    ولی رنگش فوق العادس
    مرسی کافه بابت پست فوق العاده از همه سایتا بهتر بود!
    • 0
  7. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 26 تیر 1394 13:00
    7
    نقل قول: MohammadTSR
    من پارسال همین موقع ها نسل پنجشمو خریدم 32 گیگ حدود یه تومن
    فوق العادس!! فقط با ای او اس 8 میلنگه یه کم حتما هم به خاطر A5 هستش
    کلا تا الان راضی بودم ازش دوستش دارم رنگ سفید خریدم
    این طلاییه بد جور چشمامو گرفته!!
    ولی میخوام 5s بگیرم
    و فقط این الان تاچ ایدی کم داره
    ولی رنگش فوق العادس
    مرسی کافه بابت پست فوق العاده از همه سایتا بهتر بود!

    در حالت کلی دیوایس فوق العاده ای هستش. ممنون از لطفی که به کافه اپل دارید
    • 0
  8. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 26 تیر 1394 13:49
    8
    عالیه. یعنی تقریبا همون 6 ولی 4 اینچی. حیف که سیمکارت نمی خوره وگرنه یک هدیه فوق العاده ست.
    • 0
  9. User Avatar
    • 321Shayan
    • در تاریخ : 30 تیر 1394 03:10
    9
    كي وارد بازار ميشه؟؟؟؟!!!!
    • 0
  10. User Avatar
    • محمد کاویانی
    • در تاریخ : 30 تیر 1394 11:45
    10
    نقل قول: 321Shayan
    كي وارد بازار ميشه؟؟؟؟!!!!

    سلام
    دوست عزیز این آیپاد دل حال حاضر موجوده در بازار
    • 0
  11. User Avatar
    • فرهاد پروین
    • در تاریخ : 2 مرداد 1394 20:24
    11
    سلام. وارد بازار ایران شده آیا؟! من هر چی گشتم تو سایت های مختلف و البته بازار چیزی پیدا نکردم.
    • 0
  12. User Avatar
    • امير٢٢
    • در تاریخ : 4 مرداد 1394 15:43
    12
    كسي ميدونه كجا ايپاد تاچ جديدو داره برم بخرم چون هرچي نگاه ميكنم ميبينم تو هيچ سايتي نيست بعدم اينكه با اين كه تو اپل استور ميفروشن ولي realesed date اون سپتامبره
    • 0
  13. User Avatar
    • س پ ه ر
    • در تاریخ : 20 مرداد 1394 23:31
    13
    الان تو بازار هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اگه نیست کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • 0
  14. User Avatar
    • Igamer
    • در تاریخ : 23 مرداد 1394 16:43
    14
    مامنتظر غول خفته اپل هستيم
    • 0
  15. User Avatar
    • رضارضاs
    • در تاریخ : 11 شهریور 1394 08:55
    15
    سلام میخواستم بدونم این ایپاد ۶ زنگ هم میزنه یا اگه نمیزنه چکار باید بکنیم تا زنگ بزند
    • 0
  16. User Avatar
    • mohammad hossein
    • در تاریخ : 27 آذر 1394 14:40
    16
    ايا اين درست است كه شارزر ندارد ؟؟؟ اكر نداشته باشد از كدام شارزر بهره ببريم ؟؟؟؟؟ با تشكر
    از شما
    • 0
  17. User Avatar
    • علی مصطفایی
    • در تاریخ : 27 آذر 1394 19:53
    17
    سلام.به نظرتون ipod touch 6 16gb برای کسی که بازی زیاد می کنه ولی برنامه های کمی نصب میکنه مناسب هست ؟ ممنون از سایت خوبتون.
    • 0
  18. User Avatar
    • Parsa_drl
    • در تاریخ : 2 بهمن 1394 01:10
    18
    نقل قول: علی مصطفایی
    سلام.به نظرتون ipod touch 6 16gb برای کسی که بازی زیاد می کنه ولی برنامه های کمی نصب میکنه مناسب هست ؟ ممنون از سایت خوبتون.

    برنامه های ای او اس حجم برنامه هاش بیشتر از اندروید هست بازی های گرافیکی و دیتا دار بخوای بریزی فک کنم جا کم بیاد
    • 0
  19. User Avatar
    • مهمان فاطمه
    • در تاریخ : 31 اردیبهشت 1395 22:11
    19
    سلام ببخشيد من فقط ميخوام ايپد رو براي عكس گرفتن بگيرم با دو سه تا برنامه مثل اينستاگرام و اديت عكس از نظرتون ١٦ گيگ برام كافيه
    • 0
  20. User Avatar
    • linda