Andromedaa

بررسی اختصاصی iOS 9

تاریخ : 1394.06.26
نویسنده : iAdmin
نظرات : 21
بازدیدها : 20870
  • 0

iOS 9

همانطور که می دانید اپل دو شب پیش در کنفرانس WWDC 2015 محصولات نرم افزاری خود را معرفی کرد. در این میان 2 محصول جدید که یکی OS X El Capitan بود و دیگری iOS 9، معرفی گردید که بیش از سایر محصولات زمان کنفرانس را به خود اختصاص دادند.

ما همواره به همانند گذشته محصولات جدید را بررسی می کنیم و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. پس با کافه اپل همراه باشید!

در پست پیشین به بررسی OS X El Capitan پرداختیم تا با آن بیشتر آشنا شوید. حال در این پست، همانطور که از عنوانش پیداست، قصد داریم شما را با ویژگیهای جدید iOS 9 آشنا سازیم.

در iOS 9 شاهد ویژگیهای جدید و بسیار زیادی خواهیم بود که مطمئن هستیم به کار تمام کاربران خواهد آمد. به طور مثال یکی از ویژگیهای این نسخه از آی او اس در آیپد، امکان کار با 2 اپلیکیشن در کنار یکدیگر است که به طور حتم کاربردی خواهد بود.

اپلیکیشن پیش فرضی تحت عنوان News به iOS 9 اضافه شده است که مجموعه ای از اخبار روز را در اختیار شما قرار می دهد. با توجه به محتویات و ظاهر این اپلیکیشن می توان حدس زد که اپل قصد دارد با FlipBoard به مبارزه بپردازد. شما هم اگر اهل مطالعه اخبار روزانه هستید، این نرم افزار به کار شما خواهد آمد.

اپلیکیشن Notes همواره همراه iOS بوده و هست اما این بار با ویژگیهای جدید رونمایی شده است. شما در گذشته تنها کاری که می توانستید با Notes انجام دهید، یادداشت بود و بس! اما حال امکانات بسیاری به آن افزوده شده که بد نیست شما هم از آن با خبر شوید. این بار اگر یادداشتی داشته باشید، عکس و امضا و نقشه و آدرس سایت هم می توانید به آن بیفزایید و یادداشتی تمام عیار داشته باشید. این ویژگیها به طور حتم به درد شما می خورد و از آن خوشتان خواهد آمد. راستی در این نسخه از آی او اس شما می توانید، یادداشت ها را از هر جایی وارد Notes کنید که بسیار کاربردی می باشد.

از ویژگیهای منحصر به فرد iOS 9 وجود تقسیم صفحه نمایش در آیپد است. شما در آیپد می توانید کارهای بسیاری را انجام دهید. به طور مثال می توانید 2 تصویر به صورت همزمان داشته باشید یا اپلیکیشن ها را در کنار هم قرار دهید و به طور همزمان با آنها کار کنید. یکی از ویژگیهای جدید MultiTasking برای آیپد این است که می توانید با اسلاید کردن، اپلیکیشن پس زمینه را جلو بیاورید و از آن استفاده کنید.

اپل 3 سال پیش Siri را معرفی کرد که دستیار صوتی بسیار کار آمدی بوده و هست. طی این سالها پیشرفت های بسیاری در این دستیار هوشمند و توانا صورت گرفته است اما این بار این پیشرفت ها چشمگیر و خاص است. سیری در iOS 9 هوشمندتر شده است و با دقت بیشتری صدا و دستورات شما را اجرایی می کند. همچنین در جستجوها از موتورهای قدرتمندی بهره مند شده است تا بهترین و نزدیکترین نتیجه را به شما تحویل دهد.

اپل تا جایی که امکان داشته این نسخه از iOS را بهینه کرده تا گلایه کاربران را به حداقل برساند. قدرت پردازش در iOS 9 چندین برابر شده است. حجم آپدیت ها و سیستم عامل کاهش یافته تا فضای کمتری را در دیوایس اشغال کند. از طرفی 1 ساعت به عمر باتری افزوده شده است. شما این بار با iOS اعجاب انگیز روبرو هستید! شک نکنید.

در iOS 9 شاهد آشتی میان Android و iOS هستیم زیرا تعاملی بین آنها صورت گرفته است. اگر شما دیوایس اندرویدی داشته باشید، می توانید بدون دردسر تمامی اطلاعات موجود در آن را به دیوایس iOS خود انتقال دهید و به راحتی از آنها استفاده کنید.

در آخر باید به شما عزیزان اطلاع دهیم که اپل قول داده تا iOS 9 را در پاییز امسال در اختیار عموم قرار دهد. با اپل و کافه اپل همراه باشید!

شما می توانید در تصویر زیر لیست دیوایس هایی که از iOS 9 پشتیبانی می کنند را مشاهده نمایید.

 منبع: کافه اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 20 خرداد 1394 16:49
    1
    بدجوری داره قلقلکم میده که آپدیت کنم به نسخه ی بتای ios 9.
    سرچ توی تنظیمات فوق العاده گزینه ی خوبیه که اضافه شد. کم کم داره به سمتی حرکت میکنه که نقاط ضعفی که iOs داره رو بدون جیلبریک پوشش بده. بعضی از این ویژگی ها از اندروید به ارث گرفته شده ولی کی گفته چیز خوب رو الگو برداری کنی بده؟ wink هرچقدر ممکنه از چیزهای خوب همدیگه کپی کنن به نفع ما ها میشه :lol: سیری هم که دیگه شده رسما یه ادم زنده :) اگر قابلیت قفل گذاری روی نرم افزارها به کمک تاچ آیدی هم اضافه بشه بهش تا نسخه ی اصلی عالی میشه

    و اینکه آموزش آپدیت به iOS 9 تا چند ساعت دیگه میاد روی سایت.
    بابت این مدت که کم بودم و بهتر بگم نبودم عذر میخوام. درگیر ترم آخر دانشگاهم :) آخراشه دیگه انشالله از هفته ی دیگه کامل در خدمتم.
    • 0
  2. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 20 خرداد 1394 18:07
    2
    نقل قول: iShahab
    بدجوری داره قلقلکم میده که آپدیت کنم به نسخه ی بتای ios 9.
    سرچ توی تنظیمات فوق العاده گزینه ی خوبیه که اضافه شد. کم کم داره به سمتی حرکت میکنه که نقاط ضعفی که iOs داره رو بدون جیلبریک پوشش بده. بعضی از این ویژگی ها از اندروید به ارث گرفته شده ولی کی گفته چیز خوب رو الگو برداری کنی بده؟ wink هرچقدر ممکنه از چیزهای خوب همدیگه کپی کنن به نفع ما ها میشه :lol: سیری هم که دیگه شده رسما یه ادم زنده :) اگر قابلیت قفل گذاری روی نرم افزارها به کمک تاچ آیدی هم اضافه بشه بهش تا نسخه ی اصلی عالی میشه

    و اینکه آموزش آپدیت به iOS 9 تا چند ساعت دیگه میاد روی سایت.
    بابت این مدت که کم بودم و بهتر بگم نبودم عذر میخوام. درگیر ترم آخر دانشگاهم :) آخراشه دیگه انشالله از هفته ی دیگه کامل در خدمتم.

    باهات موافقم
    اپل داره آی او اس رو خیلی قدرتمند میکنه
    امید دارم بهتر و بهتر هم خواهد شد.
    منتظریم که بازم فعالیتت رو از سر بگیری تو کافه اپل :love:
    • 0
  3. User Avatar
    • iParham
    • در تاریخ : 23 خرداد 1394 16:36
    3
    agha yani ba iphone nemishe ham zaman az doya barname estefade kard?
    • 0
  4. User Avatar
    • Ahmad Blue Ray
    • در تاریخ : 26 خرداد 1394 19:21
    4
    Update کردم امکانات باحالی اضافه شده Power Saving Mode داره به قول خودشون Low Power Mode ولی خیلی مشکل داره شارژش همینجوری کم میرفت دیگه با ios 9 نصف روز میره. روی stand by هم خیلی کم میکنه . reset هم میشه. بار آنتش هم میره بجاش مینویسه iphone ولی قالیت تماس پا برجاست.در کل مشکل خیلی داره Update نکنید صبر کنید تا مهر نسخه اصلیش بیاد. من که رفتم برا Downgrade . (روی iphone 6 تست شده)
    سوالی باشه در خدمتم
    • 0
  5. User Avatar
    • hermes94
    • در تاریخ : 27 خرداد 1394 23:23
    5
    سلام.
    یک سوال دارم: نرم افزاری هست برای دانلود کتابهای فارسی؟ و اینکه برای ایپد برنامه واتزآپ هست؟
    • 0
  6. User Avatar
    • mahdimehdi
    • در تاریخ : 20 شهریور 1394 02:11
    6
    سلام و خسته نباشین.یه سوال داشتم ممنون جواب بدین/من وقتی میخوام فریمور مثلا یه نسخه ios دانلود کنم از دانلود منیجرم استفاده نمیشه و از دانلود خود ویندوز استفاده میشه و این خیلی ازار دهندست و خیلییییی طول میکشه دانلود شه و مثلا ۴ روز طول میکشه.ایا شما راه حلی دارین که بتونم دانلود کنم با دانلود منیجر فریمورو؟
    • 0
  7. User Avatar
    • iOmid
    • در تاریخ : 20 شهریور 1394 14:44
    7
    من ندیدم چرا؟
    از دست دادم کنفرانسو ای خداااااااا
    • 0
  8. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 21 شهریور 1394 12:56
    8
    آیپاد 6 با آی او اس 9 عرضه میشه؟
    اگه نمیشه چرا تو لیست نیست؟
    • 0
  9. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 21 شهریور 1394 13:12
    9
    نقل قول: iOmid
    من ندیدم چرا؟
    از دست دادم کنفرانسو ای خداااااااا

    از بس شیرازی هستی!
    نقل قول: iAmirHossein
    آیپاد 6 با آی او اس 9 عرضه میشه؟
    اگه نمیشه چرا تو لیست نیست؟

    کاکو لیست برای پیش از معرفی آیپاد تاچ 6 هستش
    • 0
  10. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 27 شهریور 1394 01:02
    10
    میگم میتونست واسه تغییر ظاهری محیطش رو خاکستری کنه
    اونطوری قشنگتره
    • 0
  11. User Avatar
    • Mohammad97
    • در تاریخ : 27 شهریور 1394 19:17
    11
    Slm khaste nabashide faravan baraye zahamati k mikeshid
    man y soal daram inke : chand ja moshahede kardam k migan ghabl az DW ios 9 yk BACK UP bgirid bad DW o INSTALL konid mikhastam bdonam k chtor back up bgirim va age back up nagirim che moshgeli b vojod miad mamnon
    • 0
  12. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 27 شهریور 1394 20:30
    12
    نقل قول: Mohammad97
    Slm khaste nabashide faravan baraye zahamati k mikeshid
    man y soal daram inke : chand ja moshahede kardam k migan ghabl az DW ios 9 yk BACK UP bgirid bad DW o INSTALL konid mikhastam bdonam k chtor back up bgirim va age back up nagirim che moshgeli b vojod miad mamnon

    درود
    ممنون از لطفتون به کافه اپل
    دوست من به کمک آیتونز می تونید بکاپ بگیرید از دیوایس
    • 0
  13. User Avatar
    • hadi86
    • در تاریخ : 28 شهریور 1394 02:01
    13
    من با خود گوشی اپ کردم الان بالا نمیاد هی تا لوگوی اپل روشن میشه چند دقیقه بعدش دوباره خاموش میشه لطفا سریعتر یکی جواب بده
    • 0
  14. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 28 شهریور 1394 14:55
    14
    نقل قول: hadi86
    من با خود گوشی اپ کردم الان بالا نمیاد هی تا لوگوی اپل روشن میشه چند دقیقه بعدش دوباره خاموش میشه لطفا سریعتر یکی جواب بده

    دیوایس جیلبریک بوده؟
    • 0
  15. User Avatar
    • alikx
    • در تاریخ : 28 شهریور 1394 16:20
    15
    سلام . من یه ایفون 4s دارم که الان ios 7.1.1 روشه میخوام بدونم اگه به 8.4.1 اپدیتش کنم مشکلی پیش نمیداد؟
    • 0
  16. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 28 شهریور 1394 19:32
    16
    نقل قول: alikx
    سلام . من یه ایفون 4s دارم که الان ios 7.1.1 روشه میخوام بدونم اگه به 8.4.1 اپدیتش کنم مشکلی پیش نمیداد؟

    سلام
    پیشنهاد می کنم روی 7.1.1 تگهش دارید. چون روی 8 خیلی کند می شه و 9 هم مصرف باتری 4s رو می بره بالا اماسرعتش یه ذره بهتر میشه.
    کلا 7 روی 4s خیلی بهتر هست.
    • 0
  17. User Avatar
    • irobatjazi
    • در تاریخ : 28 شهریور 1394 22:24
    17
    دوست عزیز لینک دانلود فایل رو کپی کن و در قسمت add url آدی ام پیس کن بعد شروع دانلود رو بزن
    • 0
  18. User Avatar
    • sadaf14
    • در تاریخ : 29 شهریور 1394 23:21
    18
    salam y soal mikhastam begam man ipad 4 generation model 1460 daram mikhastam bedoonm ag b ios9 update konm ipadam kond mishe chon yeki az ashnahamoon ipad 3 dash chan mah pish b ios8 update kard kond shod mikhastam bedoonm ag man b ios9 update konm kond mishe ya na bad in k ag iphone6 ro b ios9 update konim kond mishechon chan nafar behem goftan kond mishe bekhatere hamin mitarsam update konm
    • 0
  19. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 30 شهریور 1394 13:47
    19
    نقل قول: sadaf14
    salam y soal mikhastam begam man ipad 4 generation model 1460 daram mikhastam bedoonm ag b ios9 update konm ipadam kond mishe chon yeki az ashnahamoon ipad 3 dash chan mah pish b ios8 update kard kond shod mikhastam bedoonm ag man b ios9 update konm kond mishe ya na bad in k ag iphone6 ro b ios9 update konim kond mishechon chan nafar behem goftan kond mishe bekhatere hamin mitarsam update konm

    بهتره صبر کنید تا 9.1 یا 9.2 بیاد بعد آپدیت کنید. عملکردش روی آیپد 4 شاید عالی نباشه اما روی آیفون 6 مشکلی نداره.
    • 0
  20. User Avatar
    • رکی
    • در تاریخ : 4 مهر 1394 09:11
    20
    با سلام. ضمن تشکر از صبر شما در پاسخ به سوالات می خواستم بدونم آیا بر روی ipodtouch4 با ios4.2.1 می توان تلگرام رو نصب کرد؟ اگر می توان چگونه؟
    ممنون
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا