کانال تلگرام کافه اپل
» » انتشار نسخه اصلی iOS 8.3 + لینک دانلود

انتشار نسخه اصلی iOS 8.3 + لینک دانلود

تاریخ :
نظرات : 29
  • 2

iOS 8

دو هفته پیش اپل نسخه چهارم بتای iOS 8.3 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد تا تست های مود نیاز روی آن صورت دهند. حال ساعاتی پیش اپل نسخه اصلی iOS 8.3 را منتشر کرد و در اختیار تمامی کاربران قرار داد. در این نسخه بهبودهای بسیاری صورت گرفته است و همچنین امکاناتی به آن افزوده شده که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

اضافه شدن Emoji های جدید، امکان اتصال بی سیم به CarPlay، اضافه شدن امکانات جدید به Siri و امکانات بسیاری دیگر در این نسخه قابل مشاهده است.

از طرفی دیگر باگهای متعددی برطرف شده که برخی از آنها بسیار مهم و حیاتی بودند و از نظر امنیتی کاربر را تهدید می کردند. حال شما می توانید با توجه به دیوایس خود، نسخه مورد نظر را دانلود کنید و دیوایستان را به کمک آیتونز آپدیت کنید یا از طریق Software Update خود دیوایس این کار را انجام دهید!

iPhone 4s

iPhone 5 CDMA
iPhone 5 GSM
iPhone 5c CDMA
iPhone 5c GSM
iPhone 5s CDMA
iPhone 5s GSM
iPhone 6
iPhone 6 Plus

iPad Air 2 6th Generation WiFi
iPad Air 2 6th Generation Cellular
iPad Air 5th Generation WiFi + Cellular
iPad Air 5th Generation WiFi
iPad Air 5th Generation CDMA
iPad 4th Generation CDMA
iPad 4th Generation GSM
iPad 4th Generation WiFi
iPad Mini CDMA
iPad Mini GSM
iPad Mini WiFi
iPad Mini 2 WiFi + Cellular
iPad Mini 2 WiFi
iPad Mini 2 CDMA
iPad Mini 3 China
iPad Mini 3 WiFi
iPad Mini 3 Cellular
iPad 3 Wi-Fi 3rd Generation
iPad 3 Wi-Fi + Cellular GSM
iPad 3 Wi-Fi + Cellular CDMA
iPad 2 Wi-Fi Rev A
iPad 2 Wi-Fi
iPad 2 Wi-Fi + 3G GSM
iPad 2 Wi-Fi + 3G CDMA
iPod Touch 5th Generation

نظرات

  1. User Avatar
    • sinahassanpoor
    • در تاریخ : 20 فروردین 1394 12:05
    1
    آيپد من ios 8.0.1 روش نصبه ، يه بار هم واسه آپديت ios 8.2 از طريقه خوده آيپد اقدام كردم ، ولي تا وسطاش رفت ، بعدش به يه طريقي كنسلش كردم.الان يه خورده كند شده.
    خواستم ببينم ، اگه اين فايلو بگيرم ، مشكلي واسه آپديت كردن پيدا نميكنه؟
    • 0
  2. User Avatar
    • iOmid
    • در تاریخ : 20 فروردین 1394 23:28
    2
    بالاخره موفق شدیم
    آپدیت خوبو اومه
    کاکو محمد اصن روانی هسیااااااا
    یه دونه باشی :feel:
    ایشالو خودوم بیام تو عروسیت باسونک بوخونم :tongue:
    • 0
  3. User Avatar
    • irarsenal
    • در تاریخ : 21 فروردین 1394 01:47
    3
    کاش بجا اینکه این همه اپدیت بده واسه باگ وای فای و اینجور چیزا یه اپدیت هم واسه باگ صفحه ابی شدن و خاموش شدن یهویی دستگاه بده من این مشکل رو تو 5s داشتم حالا تو ایپد ایر هم این مشکل رو دارم تقریبا 4روز یبار این مشکل واسم پیش میومد دستگاه صفحه ابی میشد بعدشم خاموش میشد البته از وقتی ایپد رو به 8.2 اپدیت کردم این مشکل دیگه واسم پیش نیومد امید وارم اپل این باگ رو برطرف کرده باشه
    • 0
  4. User Avatar
    • مريلا
    • در تاریخ : 23 فروردین 1394 00:05
    4
    سلام
    مشكل واي فاي هنوز پا برجاس
    ضعف انتن هنوز زياده سه چهار متري واي فاي دو انتنه كه گوشي هاي ديگه تا شعاع هفتاد تا صد متري راحت انتن دارن متاسفانه انتن زيادو كم ميشه
    • 0
  5. User Avatar
    • 1232iman
    • در تاریخ : 23 فروردین 1394 02:00
    5
    سلام خسته نباشين
    بخشيد من 5s دارم نميدونم كدومو دانلود كنم؟gsm يا cdma
    در ضمن بايد با ايتونز اپديت رو انجام بدم؟
    با تشكر فراوان از سايتتون
    • 0
  6. User Avatar
    • iOmid
    • در تاریخ : 23 فروردین 1394 13:58
    6
    نقل قول: 1232iman
    سلام خسته نباشين
    بخشيد من 5s دارم نميدونم كدومو دانلود كنم؟gsm يا cdma
    در ضمن بايد با ايتونز اپديت رو انجام بدم؟
    با تشكر فراوان از سايتتون

    دوست عزیز یه کد 4 رقمی پشت دیوایستون نوشته شده به صورت A****
    اگر این کد 1457 هست دیوایستون GSM و اگر 1453 باشه CDMA هست.
    اگر دیوایستون جیلبریک شده حتما باید از طریق آیتونز آپگرید کنید ولی اگر جیلبریک نیست میتونید از طریق software update توی setting به راحتی آپدیت کنید
    • 0
  7. User Avatar
    • behzadm500
    • در تاریخ : 24 فروردین 1394 00:48
    7
    سلام من ایفون 6 دارم الان از طریق Software Update زدم اپدیت بشه بعد الان گوشی ریستارت شد اومده بالا ولی می گه وصل کنم به ایتونز و ریستور انجام بدم الان چی کار کنم لطفا کمک کنید اطلاعات روی گوشیم پاک نمی شه؟
    ممنون
    • 0
  8. User Avatar
    • Mostafa_H
    • در تاریخ : 24 فروردین 1394 08:50
    8
    ببخشيد كد گوشي من 1507 a يعني چي!!!؟
    • 0
  9. User Avatar
    • iOmid
    • در تاریخ : 24 فروردین 1394 14:38
    9
    نقل قول: Mostafa_H
    ببخشيد كد گوشي من 1507 a يعني چي!!!؟

    دیوایس شما آیفون 5C GSM هست
    • 0
  10. User Avatar
    • mehrdadm34
    • در تاریخ : 24 فروردین 1394 16:41
    10
    باسلام من گوشیم 6 هست دیروز اپدیت کردم گوشی ریست شد ولی پیغام وصل شدن به ایتونزرو میده وصل کرم ولی پیغام ریستورو اپدیت رو میده وقتی میزنی شروع به اپدیت میکنه در حدود 1.83 گیگ ولی کامل نمیشه و قطع میشه الان باید چیکارکنم یعنی باید ریستور کرد
    • 0
  11. User Avatar
    • aminper
    • در تاریخ : 26 فروردین 1394 23:04
    11
    من یه 4s لاک داشتم میتونم از طریق itunes آپدیت کنم یا نه؟
    • 0
  12. User Avatar
    • iman1232
    • در تاریخ : 28 فروردین 1394 06:22
    12
    نقل قول: iOmid
    نقل قول: 1232iman
    سلام خسته نباشين
    بخشيد من 5s دارم نميدونم كدومو دانلود كنم؟gsm يا cdma
    در ضمن بايد با ايتونز اپديت رو انجام بدم؟
    با تشكر فراوان از سايتتون

    دوست عزیز یه کد 4 رقمی پشت دیوایستون نوشته شده به صورت A****
    اگر این کد 1457 هست دیوایستون GSM و اگر 1453 باشه CDMA هست.
    اگر دیوایستون جیلبریک شده حتما باید از طریق آیتونز آپگرید کنید ولی اگر جیلبریک نیست میتونید از طریق software update توی setting به راحتی آپدیت کنید

    ممنون بابت كمكتون اما كد پشت گوشي من A1533 هست وهيچ كدوم از اون دوتا كد نيست،ممنون ميشم اگه راهنماييم كنيد
    • 0
  13. User Avatar
    • Navid12
    • در تاریخ : 29 فروردین 1394 10:45
    13
    نقل قول: iman1232
    نقل قول: iOmid
    نقل قول: 1232iman
    سلام خسته نباشين
    بخشيد من 5s دارم نميدونم كدومو دانلود كنم؟gsm يا cdma
    در ضمن بايد با ايتونز اپديت رو انجام بدم؟
    با تشكر فراوان از سايتتون

    دوست عزیز یه کد 4 رقمی پشت دیوایستون نوشته شده به صورت A****
    اگر این کد 1457 هست دیوایستون GSM و اگر 1453 باشه CDMA هست.
    اگر دیوایستون جیلبریک شده حتما باید از طریق آیتونز آپگرید کنید ولی اگر جیلبریک نیست میتونید از طریق software update توی setting به راحتی آپدیت کنید

    ممنون بابت كمكتون اما كد پشت گوشي من A1533 هست وهيچ كدوم از اون دوتا كد نيست،ممنون ميشم اگه راهنماييم كنيد



    iPhone 5S CDMA هست مال شما.. مال منم همینه
    • 0
  14. User Avatar
    • 1234farid
    • در تاریخ : 31 فروردین 1394 08:15
    14
    salam man file o dl kardam BA IDM ...chejoori bayad nasbesh konam?
    • 0
  15. User Avatar
    • MM
    • در تاریخ : 2 اردیبهشت 1394 21:09
    15
    نقل قول: 1234farid
    salam man file o dl kardam BA IDM ...chejoori bayad nasbesh konam?

    این مشکل من هم هست. فایل بعد اکسترکت یکسری فایل و فولدر توشه که هیچ کدومو آیتونز به عنوان فیرم ویر قبول نمیکنه...؟؟؟؟؟
    • 0
  16. User Avatar
    • alimmx
    • در تاریخ : 7 اردیبهشت 1394 12:20
    16
    ببخشید مال من 1529 جز کدوم دسته میشه
    • 0
  17. User Avatar
    • mamadpars
    • در تاریخ : 9 اردیبهشت 1394 13:17
    17
    دوستان من یه ایفون 5s دارم مدلش a1530هست هرکاری میکنم میگه این فریمور مال این مدل نیست الان چکار کنم باید کدوم فریمورش رو بگیرم الانم گوشی روشن نمیشه و یک سره روشن خاموش میشه و بالا نمیاره ممنون میشم راهنمایی کنید
    • 0
  18. User Avatar
    • saeed_kiss
    • در تاریخ : 14 اردیبهشت 1394 14:24
    18
    سلام
    میخواستم بدونم برای ipad 4 mini A1455 باید کدوم رو دانلود کنم؟
    • 0
  19. User Avatar
    • Farhad Niyari
    • در تاریخ : 16 اردیبهشت 1394 19:15
    19
    سلام

    برای من مدلش a1429 هست. کدوم نسخه رو باید دانلود کنم؟
    • 0
  20. User Avatar
    • hossein98
    • در تاریخ : 18 اردیبهشت 1394 21:40
    20
    man ye ipad 2 daram modelesh a1396 hast jozve kodom divaise?
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل
بالا