کانال تلگرام کافه اپل
» » افزایش 2 درصدی آی دیوایس های استفاده کننده از iOS 8 در 14 روز!

افزایش 2 درصدی آی دیوایس های استفاده کننده از iOS 8 در 14 روز!

تاریخ :
نظرات : 10
  • 0

iOS 8

2 هفته قبل طی این اعلامیه اعلام شد که 75 درصد از آی دیوایس ها از iOS 8 استفاده می کنند و حال در آخرین گزارش که در 18 مارس (27 اسفند) منتشر شده است این نرخ به 77 درصد افزایش یافته است. این آمار به این معنی است که در 14 روز میزان دستگاه هایی که از این نسخه iOS استفاده می کنند 2 درصد افزایش یافته است.

طی آمارهایی که در طی ماه های قبل منتشر شده است این آمار دائماً در حال افزایش است اگرچه هنوز با آمار iOS 7 فاصله دارد ولی رشد ثابت و قابل توجهی را در طی ماه های گذشته داشته است. با در نظر گرفتن عرضه اپل واچ و آپدیت های لازم برای کار با این دستگاه می توان پیش بینی کرد که این آمار به لطف نسخه های 8.2 و 8.3 افزایش بیشتری خواهد داشت.

همچنین طبق این آمار 20 درصد از آی دیوایس های موجود از iOS 7 استفاده می کنند. این آمار با توجه به استفاده کاربر ها از اپ استور منتشر شده است.

 منبع: IDB

نظرات

  1. User Avatar
    • Mohamad IrAnI
    • در تاریخ : 29 اسفند 1393 14:13
    1
    خیلی هم خوب.
    ....
    ادمین جان چرا مطلب من رو تایید نمیکنی خیلی روش زحمت کشیدم.
    • 0
  2. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 29 اسفند 1393 17:04
    2
    نقل قول: Mohamad IrAnI
    خیلی هم خوب.
    ....
    ادمین جان چرا مطلب من رو تایید نمیکنی خیلی روش زحمت کشیدم.

    سلام
    مطلبی از شما دریافت نکردم دوست من؟؟!!!
    • 0
  3. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 29 اسفند 1393 18:57
    3
    از همین تریبون سواستفاده میکنم و سال نو رو به همه ی کاربر ها و مسیولان کافه اپل تبریک میگم. امیدوارم سالی پر از تغییرات داشته باشید ولی ایدتون باشه تغییر دادن همه چیز گاهی باعث میشه که به نظر بیاد هیچ چیزی تغییر نکرده.
    سالی متفاوت براتون آرزومندم.
    عضو تقریبا جدید کافه اپل شهاب.
    • 0
  4. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 29 اسفند 1393 19:21
    4
    نقل قول: iShahab
    از همین تریبون سواستفاده میکنم و سال نو رو به همه ی کاربر ها و مسیولان کافه اپل تبریک میگم. امیدوارم سالی پر از تغییرات داشته باشید ولی ایدتون باشه تغییر دادن همه چیز گاهی باعث میشه که به نظر بیاد هیچ چیزی تغییر نکرده.
    سالی متفاوت براتون آرزومندم.
    عضو تقریبا جدید کافه اپل شهاب.

    شهاب عزیزم سال بی نظیری داشته باشی با کلی اتفاق خوب و خاص مثل خودت که خاص و خواستنی هستی
    عیدت مبارک همکار، دوست و همراه من و کافه اپل :love:
    • 0
  5. User Avatar
    • زاهدانی
    • در تاریخ : 29 اسفند 1393 19:28
    5
    با سلام و خسته نباشید مخصوصاً تو این روزا ....ادمین های محترم میدونم جاش اینجا نیست ولی اپدیت 8.1.3 دارم رو دوایس و میخوام جیل بریک کنم هر راهی که باشه لطفاً راهنمایی کنید
    • 0
  6. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 29 اسفند 1393 21:21
    6
    نقل قول: زاهدانی
    با سلام و خسته نباشید مخصوصاً تو این روزا ....ادمین های محترم میدونم جاش اینجا نیست ولی اپدیت 8.1.3 دارم رو دوایس و میخوام جیل بریک کنم هر راهی که باشه لطفاً راهنمایی کنید


    با سلام. متشکر. دوست عزیز در حال حاضر ۸.۱.۳ قابل جیلبریک شدن نیست. احتمال اینکه تا پایان ماه میلادی جاری نسخه ی جدیدی برای جیلبریک ۸.۱.۳ و ۸.۲ منشر بشه

    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iShahab
    از همین تریبون سواستفاده میکنم و سال نو رو به همه ی کاربر ها و مسیولان کافه اپل تبریک میگم. امیدوارم سالی پر از تغییرات داشته باشید ولی ایدتون باشه تغییر دادن همه چیز گاهی باعث میشه که به نظر بیاد هیچ چیزی تغییر نکرده.
    سالی متفاوت براتون آرزومندم.
    عضو تقریبا جدید کافه اپل شهاب.

    شهاب عزیزم سال بی نظیری داشته باشی با کلی اتفاق خوب و خاص مثل خودت که خاص و خواستنی هستی
    عیدت مبارک همکار، دوست و همراه من و کافه اپل :love:

    ممنون . به من لطف داری محمد جان. سال پر از شادی و خوشی برای تو و کافه اپل آرزو دارم :)
    • 0
  7. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 29 اسفند 1393 21:50
    7
    من که سال 93 زیاد نتونستم کمک کنم. امیدوارم سال خوبی داشته باشید. عید همگی مبارک...
    • 0
  8. User Avatar
    • Mohammad Bagheri