Andromedaa

تولد 3 سالگیت مبارک کافه اپل!

تاریخ : 1393.12.08
نویسنده : iAdmin
نظرات : 31
بازدیدها : 4271
  • 0

CafeApple.Net

3 سال پیش با یه حس عجیب و غریب کافه اپل به دنیا اومد. اول کار خیلی سختی بود تو راه و نمیشد ازشون چشم پوشی کرد. باور کنید بارها و بارها پیش اومده بود که گریه می کردیم چون ترس از دست دادن داشتیم... از دست دادن کافه اپل! با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم از قبیل درگیری با بعضی از رقیب نماها، مشکلات سرور و هاست و مشکلات هزینه که هر کدوم به اندازه خودشون پوست ما رو کلفت تر کردن.

تو این 3 سال افراد زیادی اومدن و رفتن. بعضی ها ادعای برادری و دوستی داشتن اما خب نتونستن ثابتش کنن. از 2 سال پیش دوستان زیادی به کافه اپل اضافه شدن که باعث شد جو صمیمی و خاصی شکل بگیره که شکر خدا یکی از نقاط قوت کافه اپل هم محسوب میشه. از جمله دوستای خوبم می تونم به پارسا، احسان، امیرحسین، مبین، حسام، شهاب، نیما، سروش، امید، علیرضا و خیلی دیگه از افراد اشاره کنم که همه جوره کنارم بودن و نزاشتن کافه اپل رو به خواب ابدی فرو ببرم. خدا خیلی خیلی خیلی کمک کرد و این جایگاه رو که الان کافه اپل به دست آورده فقط به خاطر وجود خدا و کمک های اون به دست آوردیم.

از تک تک شما دوستای عزیزم که نزدیک به 16 هزار نفر هستید، ممنونم که کافه اپل رو دوست دارید و بهش سر میزنید. کافه اپل با وجود شماها زندست و بی شما امیدی برای ادامه نداره. کنار من، بچه های تیم کافه اپل و خود کافه اپل باشید تا باهم روزای خوبی رو رقم بزنیم.

الان 8 اسفند ماه 1393، روز تولد کافه اپل... 3 سال مثل برق و باد گذشت... به امید روزای بهتر، بزرگتر و طلایی تر.

تولدت مبارک کافه جون

با احترام

نظرات

  1. User Avatar
    • Moh.ezio.
    • در تاریخ : 8 اسفند 1393 00:15
    1
    تولدت مبارك كافه جونم ايشالله تا اپلو اپلي هست زنده و سرپا و يارو ياور ما باشي
    • 0
  2. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 8 اسفند 1393 00:43
    2
    نقل قول: Moh.ezio.
    تولدت مبارك كافه جونم ايشالله تا اپلو اپلي هست زنده و سرپا و يارو ياور ما باشي

    :love:
    • 0
  3. User Avatar
    • manii
    • در تاریخ : 8 اسفند 1393 01:07
    3
    تولدت مبارک کافه اپل ایشالا هزارساله بشی smile
    • 0
  4. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 8 اسفند 1393 01:44
    4
    یادش بخیر
    قرار بود دیوایس اپلیم جایزه ی یه چیزی باشه،کلی جون کندم تا تونستم به اون چیزی که پدر و مادرم میخوان برسم،و اونا هم به قولشون عمل کردن،جالب اینجا بود که من قبل از اینکه دیوایسم رو بخرم دنبال سایت اپلی میگشتم که با کافه اپل آشنا شدم،به داداشم گفتم یه سایت توپ اپلی پیدا کردم و قبل از خرید دیوایسم اینقدر ذوق داشتم که 20-30 تا بازی و نرم افزار دانلود کرده بودم،از اونور هم همه ی آموزشای ساخت اپل ایدی و جیلبریک و ... دیده بودم،خلاصه وقتی دیوایسم دستم رسید،سه سوت 32 گیگ بازی و نرم افزار ریخته شد توش و خیلی سریع جیلبریکش کردم،اما سرتونو درد نیارم،یه روز داشتم توی سایتای همسایه میگشتم،یه سوال به ذهنم رسید،توییکی هست که بشه موزیکا رو به صورت رایگان از آیتونز دانلود کرد؟آقا من اینو تو اون سایت مطرح کردم،همگی شروع کردن منو مسخره کردن،یکی میگفت توییک هست واست نون بربری میگیر میاره در خونه wink ،خلاصه قسم خوردم که دیگه اونجا نرم،ناگفته نماند من طرح همچین توییکی رو به یه توییک نویس دادم و اونم عملیش کرد،دمش گرم،وقتی اومدم کافه،دیدم کافه اینستا نداره،ایمیل دادم به محمد،گفتم من حاظرم اینستا رو به عهده بگیرم،اونم قبول کرد و هر روز به هم نزدیکتر شدیم،تا امروز که با داداشای خودم هیچ فرقی نداره و روزی هزار مرتبه شکر میکنم که هستش،این بود داستانی دوستی ما
    ببخشید که سرتونو درد اوردم دوستان

    [b][color=#FF0000]کافه اپل جونی،تولدت مبارک[/color][/b]
    • 0
  5. User Avatar
    • Hessam G
    • در تاریخ : 8 اسفند 1393 03:01
    5
    [center]این روز به دوستان عزیز و خوبم مخصوصا محمد و پارسای عزیز که باعث شد من با کافه آشنا بشم تبریک میگم.
    ایشالله که هر روز موفق تر و صمیمی تر توی کافه اپل کنار هم باشیم
    [color=#009900][b]I LOVE CafeApple[/b][/color][/center]
    • 0
  6. User Avatar
    • iShahab
    • در تاریخ : 8 اسفند 1393 04:44
    6
    اول از همه ممنون از محمد عزیز که اسم من رو که کمتر از ۲ ماهه به این تیم اضافه شدم توی این پست اورده. بعدش میخوام از تک تک کاربر ها و مسیولای سایت تشکر کنم. کسی هستم که زیاد به این سایت و اون سایت سر میزنم و به جرات میگم جو این سایت هنوز خوبه و صمیمی مونده. این چیزیه که خیلی از سایت ها از دست دادنش. همین نشون میده که بچه های اینجا چقدر صمیمی و دوستانه با هم برخورد میکنند. امیدوارم که مشکلاتی که توی این ۳ سال کافه اپل مواجه شده باهاشون دیگه به وجود نیان. خودم ادمین وبسایت بودم و میدونم که چه مسیولیت خسته کننده و طاقت فرسایی. خدا قوت محمد جان.
    تولدت مبارک کافه دوست داشتنی
    • 0
  7. User Avatar
    • زمان
    • در تاریخ : 8 اسفند 1393 09:08
    7
    کافه عشق بوده وهست نبینم بدخواه روش چشم داشته باشندکافه بخواب بره اپل منقرض میشه دی :) تولدمبارک
    • 0
  8. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 8 اسفند 1393 09:32
    8
    من خودم هر چیزی که اون اول از دنیای اپل یاد گرفتم از کافه اپل بوده. یادش بخیر معنای جیلبریک و خیلی چیزای دیگه رو از کافه ویکی خوندم.
    افتخار می کنم که دو ساله با شما همراه بودم.
    ممنون :)
    تولدت مبارک کافه!
    • 0
  9. User Avatar
    • iamir2015
    • در تاریخ : 8 اسفند 1393 10:24
    9
    کافه اپل تولدت مبارک
    • 0
  10. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 8 اسفند 1393 12:24
    10
    نقل قول: manii
    تولدت مبارک کافه اپل ایشالا هزارساله بشی smile

    زنده باشی دوست عزیز :love:

    نقل قول: iAmirHossein
    یادش بخیر
    قرار بود دیوایس اپلیم جایزه ی...

    [b][color=#FF0000]کافه اپل جونی،تولدت مبارک[/color][/b]

    داداش امیرحسین تو در زمانهای سختی و بی امیدی من کنارم بودی و نزاشتی کافه اپل رو رها کنم... ممنونم ازت :love:

    نقل قول: Hessam G
    [center]این روز به دوستان عزیز و خوبم مخصوصا...
    [color=#009900][b]I LOVE CafeApple[/b][/color][/center]

    حسام عزیزم یکی از دوستای خوبی که پیدا کردم، تو بودی... مرسی که هستی :love:

    نقل قول: iShahab
    اول از همه ممنون از محمد عزیز که اسم من رو که کمتر از ۲ ماهه به این تیم اضافه شدم ...

    شهاب جونم وجودت برای کافه اپل نعمتی هستش و از خدا به خاطر حضورت در کافه اپل تشکر می کنم. کنار من و کافه اپل بمون :love:

    نقل قول: زمان
    کافه عشق بوده وهست نبینم... دی :) تولدمبارک

    ممنون دوستم :fellow:

    نقل قول: iParsa
    iParsa 

    داداش پارسای گلم که هیچ وقت من و کافه اپل رو تنها نزاشتی
    بمون کنارمون :love:

    نقل قول: iamir2015
    کافه اپل تولدت مبارک

    :love:
    • 0
  11. User Avatar
    • مجـید
    • در تاریخ : 8 اسفند 1393 13:02
    11
    [center][color=#FF0000]تــــــــــــــــــــــولدت مبارکــــــــــــ[/color][b][/b][/center]
    • 0
  12. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 8 اسفند 1393 13:18
    12
    نقل قول: مجـید
    [center][color=#FF0000]تــــــــــــــــــــــولدت مبارکــــــــــــ[/color][b][/b][/center]

    :love: :love:
    • 0
  13. User Avatar
    • JFK
    • در تاریخ : 8 اسفند 1393 16:02
    13
    هیچ وقت اولین روزی که کافه اپل رو پیدا کردم و توش عضو شدم یادم نمیاره
    اون موقع تازه آیفون 4 گرفته بودم
    مرسی از آموزش ها,برنامه ها,خبر هایی که این همه مدت گذاشتید و من رو عاشق خودتون کردید.
    • 0
  14. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 8 اسفند 1393 16:21
    14
    نقل قول: JFK
    هیچ وقت اولین روزی که کافه اپل رو پیدا کردم و توش عضو شدم یادم نمیاره
    اون موقع تازه آیفون 4 گرفته بودم
    مرسی از آموزش ها,برنامه ها,خبر هایی که این همه مدت گذاشتید و من رو عاشق خودتون کردید.

    دوست عزیزم که همیشه همراه من و کافه اپل بودی
    ممنونم ازت که هستی
    بمون کنارمون
    • 0
  15. User Avatar
    • iOmid
    • در تاریخ : 8 اسفند 1393 21:12
    15
    ها کیک بخر خودت بیشین بخور بعد بیو عکسش بیذو اینجو دل ما آب کو
    ای کارا اسم داره!
    wink
    تولد کاکام کافه اپل مبارک
    ایشالا 120 ساله بیشی کاکو
    بیام تو عروسیت چیز بخورم عروسیت بهم بزنم بخندم :love:
    • 0
  16. User Avatar
    • shervin
    • در تاریخ : 9 اسفند 1393 11:01
    16
    فرخنده باد .
    • 0
  17. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 9 اسفند 1393 11:11
    17
    نقل قول: iOmid
    ها کیک بخر خودت بیشین بخور بعد بیو عکسش بیذو اینجو دل ما آب کو
    ای کارا اسم داره!
    wink
    تولد کاکام کافه اپل مبارک
    ایشالا 120 ساله بیشی کاکو
    بیام تو عروسیت چیز بخورم عروسیت بهم بزنم بخندم :love:

    کاکو عاشقتم
    نقل قول: shervin
    فرخنده باد .

    :love:
    • 0
  18. User Avatar
    • hamid skofild
    • در تاریخ : 9 اسفند 1393 12:00
    18
    سلام کافه اپل عزیز تولدت مبارک واقعا خوشحالم که 2ساله عضو این سایتم فدای هرچی اپلیکیشن و آموزشو اخبارای داغو تازته کافه اپل...
    • 0
  19. User Avatar
    • sanjar