Andromedaa

بد افزار WireLurker در کمین مک ها و دیوایس های iOS

تاریخ : 1393.08.15
نویسنده : iAdmin
نظرات : 11
بازدیدها : 3076
  • 5

به تازگی محققان امنیتی Palo Alto Networks خبری را منتشر کردند که برای همه کاربران اپلی نگران کننده است. این گروه اعلام کردند که بد افزار جدیدی سیستم های مک و دیوایس های iOS جیلبریک شده را هدف قرار داده که بسیار خطرناک و طیف وسیعی گسترده شده است. این بد افزار در حال حاضر بیش از 400 اپلیکیشن را در AppStore آلوده کرده است. محققان در مورد آمار دقیق اظهار کرده اند که تا به امروز 467 اپلیکیشن در Mac AppStore آلوده شده اند که بیش از 356104 بار توسط کاربران دانلود شده اند. قسمت بسیار نگران کننده این اخبار وجود هوش بسیار بالای بد افزار است زیرا پس از آلوده کردن سیستم مک، با اتصال دیوایس iOS به ویژه دیوایس جیلبریک شده، از طریق کابل USB به دیوایس منتقل می گردد و دیوایس را آلوده می کند. این بد افزار پس از انتقال خود به دیوایس، به صورت خودکار اپلیکیشن های آلوده به خود را روی دیوایس دانلود می کند و اقدام به سرقت اطلاعات می نماید. به همین دلیل نام این بد افزار را Wire Lurker گذاشته اند. گویا این بد افزار هدفی خاص و مشخصی را انتخاب نکرده و بیشتر سعی در سرقت اطلاعاتی نظیر اس ام اس ها، شماره مخاطبین، اطلاعات ایمیل و ... دارد!

 منبع: The New York Times

دسته بندی :  اخبار / اخبار اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • JFK
    • در تاریخ : 15 آبان 1393 14:33
    1
    یک سوال واقعا اس ام اس ها، شماره مخاطبین چقدر ارزش داره
    که یک نفر همچین بدافزاری بسازه!
    • 0
  2. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 15 آبان 1393 14:51
    2
    چینیای ... :am:

    نقل قول: JFK
    یک سوال واقعا اس ام اس ها، شماره مخاطبین چقدر ارزش داره
    که یک نفر همچین بدافزاری بسازه!

    خب اگر اطلاعات ما رو هک کنه به احتمال زیاد میندازه سطل آشغال. اینا بیشتر برای افراد معروف یا شرکت های بزرگه.
    • 0
  3. User Avatar
    • shervin
    • در تاریخ : 15 آبان 1393 16:49
    3
    یه سوال
    نحوه ورودش به دیواس از طریق مک هستش ؟ یعنی اگه از اپ استور با آیفون اپلکیشنی رو دانلود کنیم این اتفاق نمی یفته ؟
    • 0
  4. User Avatar
    • وکیل
    • در تاریخ : 15 آبان 1393 18:13
    4
    سلام می خواستم یه مشاوره ازتون بگیرم.
    به نظرتون برای نصب نرم افزار کدوم روش بهتره؟ جیلبریک؟ یا 25PP؟ و یا tongbu؟
    استفاده از هر دو نرم افزار 25PP و tongbu مشکل ساز نیست؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین!
    • 0
  5. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 15 آبان 1393 18:58
    5
    نقل قول: shervin
    یه سوال
    نحوه ورودش به دیواس از طریق مک هستش ؟ یعنی اگه از اپ استور با آیفون اپلکیشنی رو دانلود کنیم این اتفاق نمی یفته ؟

    سلام
    یکی از راهها انتقال از طریق مک هستش.
    نقل قول: وکیل
    سلام می خواستم یه مشاوره ازتون بگیرم.
    به نظرتون برای نصب نرم افزار کدوم روش بهتره؟ جیلبریک؟ یا 25PP؟ و یا tongbu؟
    استفاده از هر دو نرم افزار 25PP و tongbu مشکل ساز نیست؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین!

    سلام
    هر دو سیستم آلوده هستند.
    • 0
  6. User Avatar
    • ahoora naghshbandy
    • در تاریخ : 15 آبان 1393 20:01
    6
    ببخشید tongbu الوده هست یا نه
    • 0
  7. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 15 آبان 1393 20:07
    7
    نقل قول: ahoora naghshbandy
    ببخشید tongbu الوده هست یا نه

    بله
    • 0
  8. User Avatar
    • yaser
    • در تاریخ : 15 آبان 1393 22:02
    8
    بنده یک سئوال دیگه هم دارم ایا ؟؟ برنامه های سایت شما هم الوده هست ؟؟؟چون اینا هم کرک هست و همچنین بالاخره از یک مرجع داره دانلود میشه و برای دانلود قرار داده میشه ایا اون مرجع معتبر هست ؟؟
    • 0
  9. User Avatar
    • iAdmin
    • در تاریخ : 15 آبان 1393 23:19
    9
    نقل قول: yaser
    بنده یک سئوال دیگه هم دارم ایا ؟؟ برنامه های سایت شما هم الوده هست ؟؟؟چون اینا هم کرک هست و همچنین بالاخره از یک مرجع داره دانلود میشه و برای دانلود قرار داده میشه ایا اون مرجع معتبر هست ؟؟

    سلام
    لینک ها قبل از قرار دادن در کافه اپل، تست میشن دوست من
    • 0
  10. User Avatar
    • zxr
    • در تاریخ : 16 آبان 1393 22:30
    10
    slm mamnoon az etela resanie khoobetoon va inke ghabl az gharar dadan app haye crack rooye site oon haroo check mikonid vaghean mamnoon!

    راستی یه سوال این جیلبریک نسخه 7x و یا8x که توسط گروه چینی جیلبریک شده امن هست؟
    آیا این تیم واقعا همون برو بچس گروه pp25 هستن؟
    آیا من 8.1 خودم رو جیل کنم؟
    با تشکر
    • 0
  11. User Avatar
    • م
    • در تاریخ : 20 آبان 1393 16:45
    11
    سلام
    چراiTools برای ios8 کار نمیکنه؟؟؟!!
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

CafeApple

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا