کانال تلگرام کافه اپل

آپدیت بیش از 50 درصد دیوایسهای اپل به iOS 8

تاریخ :
نظرات : 9
  • 5

iOS 8

اپل پس از معرفی نسخه اصلی iOS 8 و عرضه آن، مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفت زیرا این نسخه از iOS دارای باگهای بسیاری بود که از اپل بعید بود. بسیاری علت این باگها را عرضه کردن زود هنگام نسخه اصلی بوده است. به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد 52 درصد دیوایسهای اپل به iOS 8 آپدیت شده اند. این آمار نمایانگر آن است که با وجود باگها و نارضایتی هایی که کاربران از iOS 8 داشتند اما بازهم ترجیح داده اند تا به این نسخه آپدیت کنند. البته این آمار بسیار کندتر از آمار iOS 7 است زیرا در زمان عرضه iOS 7 کاربران بسیار بیشتر و در زمان کمتر، درصد بیشتری از دیوایسها را به iOS 7 آپدیت کردند. شما هم دیوایس خود را آپدیت کرده اید؟!

iOS 8

 منبع: IDB

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • Hadi Smart
    • در تاریخ : 7 آبان 1393 10:27
    1
    من امروز می خوام آپ دیت کنم به ios8
    • 0
  2. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 7 آبان 1393 10:52
    2
    نقل قول: Hadi Smart
    من امروز می خوام آپ دیت کنم به ios8

    موفق باشی :fellow:
    • 0
  3. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 7 آبان 1393 11:41
    3
    این یه شکسته واسه اپل،چون موق عرضه ی آی او اس 7،اینقدر این سیستم عامل خوب بود که عده ی خیلی بیشتری آپدیت کردن،اما الآن نه...
    • 0
  4. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 7 آبان 1393 15:14
    4
    الان من رو ۸۰۱ هستم. بد نیست. ولی انگار مشکل قطع و وصل شدن wi-fi داره.
    • 0
  5. User Avatar
    • Foghol
    • در تاریخ : 7 آبان 1393 17:58
    5
    برای من ۶.۱.۲ هستم
    • 0
  6. User Avatar
    • Pili Pili
    • در تاریخ : 8 آبان 1393 13:06
    6
    من روی 8.1 هستم...ازش کاملا راضیم :fellow:
    • 0
  7. User Avatar
    • ميلاد اپلي
    • در تاریخ : 14 آبان 1393 03:54
    7
    من همون روزي كه عرضه شد اپديت كردم فوق العادست البته باگهاش حس ميشد اما داخل ٨٠١ تا الانش خبري از باگ نبود.قابليت تطبيق برنامه هاش عالي...من راضي هستم لطفا همه اپديت كنن.
    • 0
  8. User Avatar
    • Kamal
    • در تاریخ : 16 آبان 1393 00:22
    8
    دقيقا
    مشكل واى فايش رو فيكس نكردن
    سرعت يهو كم ميشه و بايد از طريق ستينگ خاموش روشن كنى واى فاى رو تا سرعت بالا بره
    من به پشتيبانش قبل از انتشار آپديت جديد اى اوس اطلاع دادم اما انگار نه انگار!
    • 0
  9. User Avatar
    • Marya
    • در تاریخ : 5 آبان 1394 17:46
    9
    سلام.من آيفون٤دارم.آيا خودم ميتونم جيبرليكش كنم؟جيبرليك كردن چه فايده اي داره؟
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا