کانال تلگرام کافه اپل
» » تاریخ عرضه نسخه اصلی iOS 8.1

تاریخ عرضه نسخه اصلی iOS 8.1

تاریخ :
نظرات : 16
  • 5

iOS 8.1

کنفرانس 24 مهر اپل هم به پایان رسید و در این کنفرانس iPad Air 2, iPad Mini 3, کامپیوترهای مک جدید, iOS 8.1 و OS X Yosemite معرفی شد. ما در پستی مفصل به بررسی اختصاصی OS X Yosemite پرداختیم و اعلام کردیم کاربران می توانند از امشب همانطور که اپل در کنفرانسش اعلام کرد، سیستم های خود را به این نسخه آپدیت کنند. در همان بخش ابتدایی کنفرانس صحبت از iOS 8.1 به میان آورده شد و از ویژگیهای آن پرده برداری شد. یکی از ویژگیهای شایان این نسخه، اضافه شدن سرویس جدید اپل با نام Apple Pay که در کنفرانس معرفی آیفون 6 معرفی شده بود، می باشد. از دیگر ویژگیهای آن می توان به بازگشت Camera Roll اشاره کرد. در مورد تاریخ انتشار این نسخه هم اپل اعلام کرد که روز دوشنبه هفته آتی نسخه اصلی را برای کاربران منتشر خواهد کرد. پس با کافه اپل همراه باشید تا به محض انتشار نسخه اصلی iOS 8.1 آن را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

نظرات

  1. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 25 مهر 1393 01:50
    1
    امیدوارم سریع بشه،از اونور هم جیلبریک بشه تا منم بیام
    • 0
  2. User Avatar
    • JFK
    • در تاریخ : 25 مهر 1393 06:55
    2
    لامصب این iMac جدید چقدر خوشگله
    منم میخوام :recourse:
    • 0
  3. User Avatar
    • iOmid
    • در تاریخ : 25 مهر 1393 08:11
    3
    24 شهریور؟
    • 0
  4. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 25 مهر 1393 10:01
    4
    نقل قول: iOmid
    24 شهریور؟

    مرسی کاکو که گفتی
    قاطی کرده بودم

    نقل قول: JFK
    لامصب این iMac جدید چقدر خوشگله
    منم میخوام :recourse:

    انشالله یکیش رو میخری
    • 0
  5. User Avatar
    • محسن سام
    • در تاریخ : 25 مهر 1393 10:36
    5
    سلام خسته نباشيد ورژن من ١٠.٧ هم بغل مك ويندوز ٧ دارم ميخوام اپديت كنم راهنمايي ميكنيد از كجا برم اپديت كنم اگه ويندوز پاك بشه موشكلي نداره اما اطلاعات مك عكسها نميخوام پاك شه راهنمايي كنيد يه دنيا ممنون ميشم
    • 0
  6. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 25 مهر 1393 11:11
    6
    نقل قول: محسن سام
    سلام خسته نباشيد ورژن من ١٠.٧ هم بغل مك ويندوز ٧ دارم ميخوام اپديت كنم راهنمايي ميكنيد از كجا برم اپديت كنم اگه ويندوز پاك بشه موشكلي نداره اما اطلاعات مك عكسها نميخوام پاك شه راهنمايي كنيد يه دنيا ممنون ميشم

    آموزش آپدیت سیستم عامل مک به آخرین نسخه
    • 0
  7. User Avatar
    • كيومرث
    • در تاریخ : 25 مهر 1393 14:24
    7
    سلام خسته نباشين اياios8.1براي گوشيهاي ايفون 5.sنيست
    • 0
  8. User Avatar
    • Mohsen ss
    • در تاریخ : 25 مهر 1393 15:28
    8
    بابا آپديت ايتونز ١٢ امده من اپ كردم چرا نميزاريد بقيه استفاده كنن بدونن
    • 0
  9. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 25 مهر 1393 16:50
    9
    نقل قول: كيومرث
    سلام خسته نباشين اياios8.1براي گوشيهاي ايفون 5.sنيست

    سلام
    دوشنبه عرضه خواهد شد و برای آیفون 5 اس هم عرضه میشه
    نقل قول: Mohsen ss
    بابا آپديت ايتونز ١٢ امده من اپ كردم چرا نميزاريد بقيه استفاده كنن بدونن

    سلام
    اول اینکه من بابای شما نیستم.
    دوم اینکه من و سایر نویسنده ها ربات نیستم که چندین پست همزمان منتشر کنیم.
    سوم اینکه به زودی پست در مورد آیتونز 12 قرار خواهیم داد.
    و آخر اینکه هر کاربری که آیتونز رو نصب کرده باشه، آپدیت رو مشاهده و مسلماً آپدیت خواهد کرد.
    • 0
  10. User Avatar
    • علی مرادی
    • در تاریخ : 25 مهر 1393 17:23
    10
    جناب ادمین ی کم ملایم تر و با حوصله تر لطفا.
    • 0
  11. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 25 مهر 1393 17:39
    11
    نقل قول: علی مرادی
    جناب ادمین ی کم ملایم تر و با حوصله تر لطفا.

    سلام
    چشم
    پوزش میخوام ازتون
    به خدا قسم باورش سخته براتون که روزی چند بار از این کامنت های طلبکارانه بخونید و بتونید خودتون رو کنترل کنید.
    • 0
  12. User Avatar
    • علی مرادی
    • در تاریخ : 25 مهر 1393 18:18
    12
    خواهش میکنم دوست عزیز.خوب بعضیا توقعات غیر منطقی دارن درک میکنم. موفق باشید.
    • 0
  13. User Avatar
    • Pili Pili
    • در تاریخ : 25 مهر 1393 18:34
    13
    من که هنوز روی 7.1.2 موندم!!...به محض این که بیاد آپ میکنم
    ممنون از اطلاع رسانی و اینشالله خدا صبرت بده ادمین جان wink
    • 0
  14. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 25 مهر 1393 18:39
    14
    نقل قول: Pili Pili
    من که هنوز روی 7.1.2 موندم!!...به محض این که بیاد آپ میکنم
    ممنون از اطلاع رسانی و اینشالله خدا صبرت بده ادمین جان wink

    :fellow: خواهش می کنم عزیزدلم
    نقل قول: علی مرادی
    خواهش میکنم دوست عزیز.خوب بعضیا توقعات غیر منطقی دارن درک میکنم. موفق باشید.

    موفق باشی دوست من
    • 0
  15. User Avatar
    • م
    • در تاریخ : 26 مهر 1393 00:48
    15
    آقا این چه وضعشه...

    این ادمین خیلی کارش درست شده و زود به زود پست میده و لول سایت رو بالا برده...یکم یواش تر
    خدا قوت
    • 0
  16. User Avatar
    • Mohammad Bagheri