کانال تلگرام کافه اپل

مقایسه دوربین آیفون 4S و سامسونگ Galaxy S III

تاریخ :
نظرات : 43
  • 25

 

 

یکی از شانسهایی که به سامسونگ رو کرده است این است که تا کنون بر سر Galaxy S III با اپل مشکلی نداشته است زیرا هر محصولی که از سامسونگ عرضه می شود، اپل مدعی می شود که فناوری خاصی را از او به سرقت برده و در محصولات خود به کار برده است.

از ویژگیهای منحصر به فرد Galaxy S III می توان به پردازنده 4 هسته ای و صفحه 4.8 اینچی آن اشاره کرد که می توان آنها را در ظاهر و کارکرد آن مشاهده کرد. پس از گذشته چندین هفته از عرضه این گوشی، تیم iFixit و ChipWorks تصمیم به کالبد شکافی Galaxy S III گرفتند تا ببیند این گوشی از چه قسمت هایی تشکیل شده است. پس از کالبد شکافی با چیز تعجب آوری روبرو شدند! تکنولوژزی به کار رفته در دوربین Galaxy S III همانند آیفون 4S است. سامسونگ در Galaxy S III از دوربین های سونی IMX145 که در آیفون 4S به کار برده شده، استفاده نکرده است اما از نظر قدرت و کیفیت و تمامی جوانب با آیفون 4S برابر است.

دوربین 8 مگاپیکسلی به کار رفته در هر دو گوشی از نظر قدرت و کیفیت شبیه یکدیگرند اما از نظر کیت های به کار رفته هیچ کدام شبیه یکدیگر نیستند. این دو شرکت با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند و روز به روز سعی در عرضه کردن محصولات بهتر از رقیب خود را دارند اما باز هم موفق نمی شوند. 

در آخر اینکه با توجه به اینکه Galaxy S III از نظر سخت افزاری قدرت بیشتری نسبت به آیفون 4S دارد اما در فروش در مقام دوم قرار دارد و نتوانسته جای آیفون را بگیرد.!

 

منبع: iJailbreak

ترجمه و بازنشر اختصاصی: کافه اپل

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • pedrm
    • در تاریخ : 15 خرداد 1391 01:00
    1
    سلام من پدارم هستم من خودم ایفون 4s دارم چرا ایقدر چرت می گین سامسونگ از کی گوشی خوبی شده که با این گوشی مقایسه می کنید هتمن تا حالا اپل دستوت نگرفتین یا باهاش کار نکردید و این هم بدونید هیچ شرکتی نمی تونه با اپل رقابت کنه تو همه چیزه اپل ببخشید ها لطفا این قدر چرت نگین بای
    • 2
  2. User Avatar
    • رهگذر
    • در تاریخ : 15 خرداد 1391 01:14
    2
    نحوه ابراز تعصب اپل در دست گرفته های ما هم در نوع خودش جالبه! به هر حال خوش باشين!
    • 0
  3. User Avatar
    • Editor
    • در تاریخ : 15 خرداد 1391 09:40
    3
    pedrm,
    عزیز شما قرص نارنجیاتو یادت رفته فکر کنم!
    • 1
  4. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 15 خرداد 1391 10:45
    4
    Editor,
    چه حالی میده این پدرام بیاد، باهاش کل کل کنیم :am:
    • 0
  5. User Avatar
    • parisaetehad
    • در تاریخ : 17 خرداد 1391 09:35
    5
    سلام هيچ موقع سامسونگ نميتونه جاي اپل ار بگيره
    • 0
  6. User Avatar
    • مهدی
    • در تاریخ : 17 خرداد 1391 12:03
    6
    سلام پدرام
    شما اسم خودتو نمیتونی درست تایپ کنی pedrm یعمی چی
    در ضمن لفت "حتماً " اینطوری تایپ میشه نه اونجور که شما تایپ کردید " هتمن"
    حیف به اون اپل که شما داری
    بای
    • 0
  7. User Avatar
    • سپهر
    • در تاریخ : 19 خرداد 1391 13:45
    7
    پدرام حتمی تو سامسونگ دستت نگرفتی اوسکل!
    من هم سامسونگ دارم هم اپل ولی galaxy s3 از همه لحاظ سر تره.یه چیزی نمیدونی واسه خودت داستان نگو
    • 1
    1. User Avatar
      • اميرسام
      • در تاریخ : 12 فروردین 1396 11:19
      8
      عزيزم اپل از همه بهتره اصلا اپل رو نميتوني با سامسونگ مقايسه كني من اپل 4s داشتم حواسم نبود از تو شلوارم در نياوردم رفت تو ماشين لباسشويي بعد گذاشتمش تو سطل برنج بعد از ٢٤ ساعت دراوردم سالم سالم بود
      خلاصه بگم فقط اپل بخريد پشيمون نميشي 4s از همه ي اپل ها خر جون تره.
      خداحافظ
      • 2
  8. User Avatar
    • parviz
    • در تاریخ : 22 خرداد 1391 17:25
    9
    دوستان لطفا در نقدهاتون به همدیگه توهین نکنین اگه کسی نظری داره بگه ! شما که معلم ادبیات نیستین که غلط املایی میگیرین اگه نظر منو هم بخواین میگم که اپل همیشه یه سر و گردن بالاتره و صاحبان گوشیهای دیگه خیلی باید تلاش کنن که به تکنولوژی اپل برسن اما این دلیل بر اون نیست که شرکتهای دیگه همچنان عقب باشن و پیشرفت نکنن و اطمینان داشته باشین که همین ترس از پیشرفت رقیب هستش که من و شما رو به محصولی عالی و با امکانات روز دنیا میرسونه
    • 0
  9. User Avatar
    • dani
    • در تاریخ : 23 خرداد 1391 04:36
    10
    دوست عزیزی که هم آیفون داری هم SIII ومیگی سامسونگ سرتره خواهشا بگو برتری سامسونگ از نظر یه اسمارت فون نصبت به اپل جیه ..؟ آخه منم مثل شما جفتشو دارم .ولی خداییش آیپاد تاچ 64 گیگ رو به sIII ترجیح میدم .میفرمایید جرا ..نزدیک 1400.000 پول دادیم اسمارت فون خریدیم بیچاره شدیم 5 گیگ نرم افزار هم نصب نشد :recourse:
    هروقت تو sIII تونستی مثل آیفون 800 تا اپ بریزی بعد بیا راجع به سامسونگ بیشترحرف میزنیم..
    هر وقت تو SIII تونستی یک جا 20 تا بازی حجیم وگرافیکی مثل nova 3 ..باحجم 1900MG ..مدرن کمبت 3 با حجم 1700MG و ... بریزی منم میگم اس 3 برتره
    • 0
  10. User Avatar
    • سپهر
    • در تاریخ : 24 خرداد 1391 00:18
    11
    dani
    عزیزم چیش سر تره؟چیش سر تر نیست؟
    cpu که 4 هسته ایه صفحش که خیلی از 3.5 اینچ بزرگتره.کیفیت تصویر و وضوح خیلی بالا تره.نیاز به جیلبریک نداره که بعدا کلی باگ داشته باشه...
    فقط جنس بدنه و قطعات آیفون خیلی عالیه
    فقط فکر کنم در برابر ضربه از ایفون ضعیف تر باشه ;)
    • 0
  11. User Avatar
    • امیر
    • در تاریخ : 26 خرداد 1391 16:40
    12
    سامسونگ بزرگتر هست ولی رزولیشن صفحه پایین تری نسبت به سامسونگ داره

    بعدشم سامسونگ یک سال بعد از ۴ اس گالاکسی اس ۳ رو داده بیرون


    وقتی ایفون ۵ اومد
    اون وقت ببینین کدوم شاخ تره !!!

    این هم مقایسه کامل

    http://www.mobile.ir/phones/compare.aspx?brandid=7&phoneid=36626&ids=36821&ids=3
    6626&print=true

    سامسونگ بزرگتر هست ولی رزولیشن صفحه پایین تری نسبت به ایفون داره

    ببخشید منم صوتی دادم
    • 0
  12. User Avatar
    • سپهر
    • در تاریخ : 26 خرداد 1391 17:24
    13
    امیر
    کسی منکر این نشد که سامسونگ جدیده و واقعا نامردیه با گوشی قبل خودش مقایسه بشه تو زمان خودش iphone 4 بهترین گوشی بود.من که حرفی ندارم ولی اینم واقعا نامردیه که الکی بگیم الان ایفون سر تره.ایفون 5 بیاد منم مطمانم میترکونه
    • 0
  13. User Avatar
    • Behzad74
    • در تاریخ : 3 تیر 1391 11:04
    14
    آخه من موندم!!!!! در عجبم!! برندی که ماشین لباسشویی و جاروبرقی تولید میکنه رو چه به موبایل!!!!!!
    • 0
  14. User Avatar
    • manavi
    • در تاریخ : 4 تیر 1391 17:23
    15
    بقول یکی از دوستان بنز بنزه بی ام بی ام بقیه ماشینها هم اسم خودشو دارن اپل یک برند شده که دارای شناسنامه است وقتی به یکی میرسی فقط میپرسه فوره یا فور اس نه بگه سامسونگه اچتیسیه چیه .
    • 0
  15. User Avatar
    • حسین
    • در تاریخ : 4 تیر 1391 20:23
    16
    باز هم ایرانی بازی
    باز هم تعصب کور کورانه
    ما ایرانی ها به هیچ کجا نمیرسیم !!!!!!!!!! :sad:
    • 1
  16. User Avatar
    • manavi