کانال تلگرام کافه اپل
» » لو رفتن تصاویر پنل جلوی آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچی

لو رفتن تصاویر پنل جلوی آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچی

تاریخ :
نظرات : 9
  • 10

iPhone 6ما خبرهای تصویری بسیاری را در مورد تصاویر لو رفته از آیفون 6 و همچنین جزئیات آن در کافه اپل منتشر کردیم. حال امروز سایت خبری 9To5Mac تصاویر جدیدی از منصوب به پنل جلویی آیفون 6 در 2 رنگ سیاه و سفید را منتشر کرد که به نظر می رسد، بوی واقعیت می دهد.

اگر اولین تصویر را به دقت مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که لبه های پنل خمیده است و این بدان معناست که Bloomberg که چندی پیش در مورد خمیده بودن لبه های صفحه نمایش آیفون 6، خبری منتشر کرده بود، به واقعیت نزدیک بوده است. در تصاویر زیر آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچی نمایش داده شده است و به دقت از آنها عکسبرداری شده تا جزئیات به خوبی قابل مشاهده باشد. یکی دیگر از جزئیات مشخص در تصاویر، سوراخی در سمت چپ در بالای پنل است. اگر توجه کنید، خواهید فهمید که در پیش، این سوراخ که برای دوربین جلوی آیفون است در بالای اسپیکر قرار داشت اما هم اکنون در سمت چپ قرار گرفته است و شاید علت این تغییر مکان، قرارگیری سنسور جدیدی در سمت راست و در کنار سنسور نوری دیوایس است.

به نظر شما آیفون 6 در حالت کلی چگونه خواهد بود؟ آیفونی با صفحه نمایش 4.7 یا 5.5 اینچ، 128 گیگابایت حافظه داخلی، سنسورهای جدید، باتری قدرتمندتر، پردازنده قدرتمند A8 و باریکتر؟!

iPhone 6iPhone 6iPhone 6iPhone 6

 منبع: 9To5Mac

نظرات

  1. User Avatar
    • Hadi Smart
    • در تاریخ : 10 تیر 1393 12:39
    1
    خیلی خوبه
    ولی من با 4 اینچی راحت ترم!!!!!
    نظر شما چیه ادمین؟؟؟
    • 0
  2. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 10 تیر 1393 12:48
    2
    Waiting...
    • 0
  3. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 10 تیر 1393 12:55
    3
    نقل قول: Hadi Smart
    خیلی خوبه
    ولی من با 4 اینچی راحت ترم!!!!!
    نظر شما چیه ادمین؟؟؟

    4 اینچی ایده آل هستش واقعاً
    4.7 اینچی هم خوبه، میشه باهاش راحت کار کرد اما 5.5 اینچ بیشتر شبیه راکت پینگ پونگ میشه تا گوشی... از اپل بعید بود این سایز و فکر نکردن به راحتی کاربرها!!!
    • 0
  4. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 10 تیر 1393 13:38
    4
    خدا لعنت کنه سامسونگ رو که این گوشی های بزرگ رو مد کرد...
    • 0
  5. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 10 تیر 1393 19:25
    5
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: Hadi Smart
    خیلی خوبه
    ولی من با 4 اینچی راحت ترم!!!!!
    نظر شما چیه ادمین؟؟؟

    4 اینچی ایده آل هستش واقعاً
    4.7 اینچی هم خوبه، میشه باهاش راحت کار کرد اما 5.5 اینچ بیشتر شبیه راکت پینگ پونگ میشه تا گوشی... از اپل بعید بود این سایز و فکر نکردن به راحتی کاربرها!!!

    موافقم. ولی خب با این کارش به کاربر ها حق انتخاب داده. که بعضی ها که فقط به خاطر اندازه صفحه میرن اندروید می گیرن, دیگه نرن بگیرن! آیفون 5.5 بگیرن.
    • 0
  6. User Avatar
    • i.l.apple
    • در تاریخ : 11 تیر 1393 11:08
    6
    خوبه فقط خدا كنه پشت بدنش اون طوري نباشه

    نقل قول: iAmirHossein
    خدا لعنت کنه سامسونگ رو که این گوشی های بزرگ رو مد کرد...

    الهي آمين
    • 0
  7. User Avatar
    • sepehrvsh
    • در تاریخ : 13 تیر 1393 20:57
    7
    اي يادت بخير استيوجابز.بياببين آيفون روچي كردن!
    • 0
  8. User Avatar
    • iParham
    • در تاریخ : 15 تیر 1393 00:56
    8
    اگر یادتون باشه در 5S ما استرس داشتیم از اینکه
    شکل ظاهری خوبی نداشته باشه. ولی برعکس انتظار دیدیم که
    چه مکانیزم قوی داشت.
    حال اپل به فکر رکورد زنی است و 100% چیزی بیرون خواهد داد که مانند قدیم فکر ما نسبت به پیشرفتش فرق کنه
    • 0
  9. User Avatar
    • i.l.apple
    • در تاریخ : 23 تیر 1393 15:39
    9
    نقل قول: iParham
    اگر یادتون باشه در 5S ما استرس داشتیم از اینکه
    شکل ظاهری خوبی نداشته باشه. ولی برعکس انتظار دیدیم که
    چه مکانیزم قوی داشت.
    حال اپل به فکر رکورد زنی است و 100% چیزی بیرون خواهد داد که مانند قدیم فکر ما نسبت به پیشرفتش فرق کنه

    اگه اينطوري باشه كه خوبه
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا